It is currently 31 Jan 2025, 07:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 30 May 2006, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
salut
Ieri am stat toata ziua pe sub masina sa pot depista scirtiielile din suspensie.Nu am gasit jocuri, decit capetele de bara cred ca in viitorul apropiat trebuie sa le schimb(nu au joc dar se misca cam usor).
Am incercat o solutie pt.eliminarea scirtiielilor,am dat pe bucsile respective cu LOCTITE 8005 DRESSING BELT (45 lei) si zgomotele au disparut :D
acum si eu sunt curios sa vad cit dureaza pina cind vor aparea din nou sau poate ca nu ,nu stiu oricum va tin la curent cu aceasta ca ma gindesc ca mai toti aveti aceeleasi probleme cu aceste zgomote :evil:

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2006, 01:27 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Unde ma pot inscrie in cartea recordurilor? De 3 saptamani nu mi s-a mai aprins Check Engine. Stie careva care e recordul pentru perioada in care becul sta stins? :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2006, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
La mine nu s-a aprins din Iunie 2005 pana pe 31 aprilie, la Bran dupa un cox nebun :shock: :twisted: Dar stiam ce se intamplase, am tras pe dreapta, am taiat contactul si am repornit masina si s-a stins becul - gazele erau fff fierbinti si sondele lambda dadeau valori eronate.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Jun 2006, 14:07 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Multumita lui Alex am rezolvat si eu citeva din probleme, mai precis am rezolvat problema cu airbag-ul si am gasit vinovatul(care va fi sanctionat), am scos carkit-ul, si am aflat de ce vibreaza si de ce imi sta cazuta acoperitoarea de deasuprea picioarelor pasagerului.
Urmeaza sa ma programez la un schimb de distributie, care se pare ca nu a fost facuta la timp(damn thos german bastards).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jun 2006, 21:19 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
WLF Quote:
Unde ma pot inscrie in cartea recordurilor? De 3 saptamani nu mi s-a mai aprins Check Engine. Stie careva care e recordul pentru perioada in care becul sta stins? :D
javascript:emoticon(':haha:') javascript:emoticon(':haha:') javascript:emoticon(':haha:')

Intotdeauna cand postezi de vre-un beculet aprins prin bord imi aduc aminte ca tu ai fost toata viata posesor de bemveu si imi spun ca nu mai poate fii mult pana vei ajunge la capatul rabdarii si te vei intoarce la prima ta dragoste!Imi place ca nu disperi si iti pastrezi simtul umorului.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jun 2006, 22:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Heh, de parca la BMW totul merge perfect si nu se strica nimic niciodata.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Jun 2006, 22:51 
Offline

Joined: 05 Jun 2006, 13:17
Posts: 239
Location: Bucuresti
Sa pun si eu micile probleme :
1. Rev 20000 cate un brat suspensie spate pe fiecare parte
2. Pe vreo 30000 si ceva variator.
3. Rev 40000 bara stabilizatoare si fuzete fata.
4. Pe la 55000 caseta de directie, refiletat buson baie de ulei.

Pe langa astea de la buna calitate a drumurilor romanesti si grija drumarilor 2 parbirze.
Norocul meu ca au fost in garantie ca ma rupeau - cel putin caseta de directie.... era vreo 30 de milioane.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jun 2006, 01:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cum naiba nene la fiecare 10,000km schimbi ceva major la masina??? Poate mergi un pic cam tare prin gropi, no offence!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jun 2006, 02:07 
Offline
User avatar

Joined: 21 May 2006, 22:14
Posts: 129
Location: ORADEA
da. se vad gropile di capitala!nu-ti fa probleme. si la noi sunt destule.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jun 2006, 02:28 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E cel putin ciudat, ori ai o masina foarte foarte sensibila, ori toate Alfele sunt foarte foarte sensibile, chestii de care ma cam indoiesc, ori mergi doar pe drumuri unde asfaltul e ceva de domeniul trecutului sau viitorului, altfel eu nu inteleg de unde atitea probleme la suspensie.
Chestia cu parbrizele m-a spart, naiba, ai tu ghinion or something, sunt masini care merg sute de mii de km prin tara asta fara a schimba un parbriz.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jun 2006, 04:25 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
marius Quote:
WLF Quote:
Unde ma pot inscrie in cartea recordurilor? De 3 saptamani nu mi s-a mai aprins Check Engine. Stie careva care e recordul pentru perioada in care becul sta stins? :D
javascript:emoticon(':haha:') javascript:emoticon(':haha:') javascript:emoticon(':haha:')

Intotdeauna cand postezi de vre-un beculet aprins prin bord imi aduc aminte ca tu ai fost toata viata posesor de bemveu si imi spun ca nu mai poate fii mult pana vei ajunge la capatul rabdarii si te vei intoarce la prima ta dragoste!Imi place ca nu disperi si iti pastrezi simtul umorului.
Sincer, a inceput sa ma roada un pic problema asta. Dar cel putin pana in primavara, cand sper sa mai pun 4-5 mii deoparte pentru masina, cu siguranta ca voi face un schimb si voi trece la un 525 din 2001-2002.

Becul nu s-a mai aprins, deja are prea multa vreme de la ultima resetare. Poate a fost vremea de vina, ca de cand cu caldura, nu mai face figuri. Doar cel de la airbag a ramas. Ca sa nu ma mai enerveze, o sa pun cand am timp un pic de banda adeziva neagra sa nu il mai vad.

De la drumuri a inceput sa imi scartie bordul. Banuiesc ca suportul de la carkit, ar trebui sa ung cu ceva silicon. Cineva mi-a zis ca imi bate ceva pe spate, dar eu de la sofer nu aud. Cred ca ma lasa ceva brat pe acolo.

Parbrizul il voi schimba si eu pe casco, chiar azi am luat o piatra si am o mica bulina pe mijloc. Am si un proiector care s-a spart si l-am reparat, dar de la caldura s-a topit sticla. Pacat ca nu facusem inca asigurarea cand s-a spart.

Deocamdata am 6000 de km de cand am adus-o din Germania. In afara de beculetele din bord pe care le-am tot resetat, n-am schimbat decat 2 bielete antiruliu pe fata. Si binenteles un schimb de consumabile. Si sa nu uit, mi-a mancat pana acuma cam jumate de litru de ulei, daca nu mai mult.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jun 2006, 08:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
E biiine de tot daca ti-a mancat doar juma' de litru in 6000km!!! Nu prea dai in ea!
Io bag oloi cam 1,5-2,5 litri la fiecare interval de revizie!
Apropos, ce iti bat in spate ar fi tendoanele, au un zgomot foarte slab sesizabil, cand tragi cu mana de ele iti dai seama daca au probleme sau nu.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Jun 2006, 11:01 
Offline

Joined: 05 Jun 2006, 13:17
Posts: 239
Location: Bucuresti
alexmirica Quote:
Cum naiba nene la fiecare 10,000km schimbi ceva major la masina??? Poate mergi un pic cam tare prin gropi, no offence!!!
:)
Nu pot sa zic ca merg tare dar din pacate sunt cateodata nevoit sa merg pe drumuri foarte proaste. Pe langa asta si baietii de la service au fost super de treaba. Pot sa spun ca primele brate schimbate nu troncaneau si nu faceau in nici un fel. Doar barastabilizatoare troncanea. Chestia cu caseta de directie nu am inteles-o bine nici eu, dar cum urma sa vand masina am zis sa o dau mai departe fara nici un fel de probleme. Mie nu mi se parea deloc ca ar avea joc, ba din contra mi s-a parut mai precisa directia inainte decat dupa ce am schimbato.

Mentionez ca alfa sunt masini bune din punct de vedere al fiabilitatii. Nu am vrut in postul meu sa atac alfa, dar ce am avut cred ca sunt probleme clasice la alfa, care cred ca toata lumea a schimbat. Iar in romania e normal sa schimbi cateva piese usoare la suspenie, asta doar daca nu ai tanc! Am avut in familie si alte masini - si nemtesti si frantuzesti si pot sa spun ca m-au lasat chestii mult mai grele care nici nu le-am schimbat pe garantie![/b]

_________________
AR156MY2002 - Ex ex ride
AR156FL - Ex ride

AR159 2.2 JTS
Subaru Forester 2.0x - Mountain ride
TLC KDJ120 - Ultimate ride


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 00:25 
Offline

Joined: 18 Mar 2006, 15:38
Posts: 47
Location: turda
Salut!
Am si eu o Alfa 1,8 TS. Masina a fost a lu taicameo da acum nu mai prea umbla cu ea de cand are diesel. Problemele sau cam adunat cu timpul si as vrea sa stiu ce pot face sa le rezolv.
1. Becul de la airbag sta aprins tot timpul, am vazut ca cineva a reusit sa-l stinga
2. Troncane rau tot la denivelari si se aude acel scartait de cauciuc.
3. Uneori dimineata(mai ales iarna) nu porneste bine motorul. Sta subturat, chiar moare daca nu il ajut din acceleratie.
Am citit discutiile despre distributie. Sa va spun ce am patit eu cu a mea: Vara trecuta dau cu masina intr-o groapa si dupa vreo 200m raman cu masina in drum. La service ce sa vezi, distributia sarita. Distributie facuta la ei de 25 mii km, atunci taicameo a fost cu masina, au nu aveam permis. Au facut-o cam dupa ochi, in catalog cureaua de dist. cica are 158 dinti, da mecanicu a spus ca a numarat dinti cand a schimbat-o prima data, de cand e in tara masina, si avea 156 de dinti. M-am uiatat si dinti erau rasi de pe cureaua, si rola cam tocita. Ma gandesc ca a fost prea stransa cureaua sau ce naiba, sa sara dupa numai 25 mii km?? :cry: .
De pus a pus rola si cureaua noua, tot cu 156 de dinti, si a pornit la prima, acum suna mai bine motorul ca inainte. Acum astept sa vad ce o sa se intample.

_________________
2001 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 12:06 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cu becul de airbag se rezolva simplu, nu e mare problema.
Restul problemelor nu le-am avut, si sper sa nu le am, desi la denivelari si a mea face ceva zgomote, insa majoritatea vin din interior.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 14:01 
Offline

Joined: 18 Mar 2006, 15:38
Posts: 47
Location: turda
Si cum l-ai rezolvat ca vreau sa scap de el?
Pt admin: m-ar interesa pretul la un termostat, ca motoru rar trece de 70 de grade.

_________________
2001 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 15:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Vorbeste cu Alexmirica, te rezolva el.


Top
   
 Post subject: ;
PostPosted: 22 Jun 2006, 16:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Termostat = 195 RON.

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 21:14 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Becul airbagului se poate stinge daca resetezi chipul motorului pe un tester(de regula la reprezentanta) in cazul in care e doar un fault in sistem,cum se intampla de multe ori.Mai exista posibilitateaca intr-adevar sa fie probleme cu firele si senzorii de sub scaun,dar atunci interventia e mai delicata,am inteles ca pirotehnicile(care declanseaza airbagurile) alea de sub scaune sunt foarte sensibile.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 22:10 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Computerul (chipul, cum zici tu) motorului sau cel de airbag??? :shock:
Io stiam de ala airbag! Sau o fi Body Computer? Sau clima? :P

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 22:46 
Offline

Joined: 18 Mar 2006, 15:38
Posts: 47
Location: turda
L-au pus pe tester aici in oras,nu la AI, au sters memoria de erori si nu sa stins. Resetarea asta se face de altundeva nu din memoria de erori??
Becul e ala rosu de airbag,care din cate am inteles se aprinde la majoriatatea.
Si referitor la problema cu motorul care nu mi se incalzeste mai mult de 70 de grade C,decat daca il frec mult. O fi termostatul sau termocupla,ca nu ma prea pricep la astea.
Mersi.

_________________
2001 Alfa Romeo 156 1.8TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Si la mine sta destul de rar la 70
Cand sunt in oras creste pana la 90 mai ales daca e cald si trafic intens. Cand depaseste 90 porneste termocupla
Inafara localitatii cand intra mai bine aerul la radiator sta constant la 70. Daca si la tine e asa atunci cred ca e okey ;)

P.S. Bun venit pe forum!! ;) Baga pozne cu masinuta :)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Jun 2006, 10:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vezi ca erorile de airbag sunt pe o alta adresa, nu e aceeasi cu cea de la Check Engine! Trebuie o scula speciala! Oricum, faptul ca e aprins nu inseamna ca nu functioneaza! Foloseste primul stalp ca sa te convingi ca merg toate! :shock:

Relax, nu are nimic. Pune un scoci peste led si gata, nu te mai sacaie!:shock:

Bine ai venit in club!

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Aug 2006, 02:02 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dupa o perioada destul de lunga in care nu am avut probleme cu masina,tinand totusi cont si de faptul ca are multi kilometri la activ,m-am pregatit pentru o reparatie mai ampla...

Totul a inceput cand am inceput sa aud un scrasnet la suspensia fata.
Image

A inceput sa devina amuzant(pentru ei,nu pentru mine) cand pe masura ce ma duceam dintr-un servis in altul,au inceput sa imi zica:mai trebuie aia,mai trebuie aia...
Prin intermediul si cu ajutorul lui alex mirica am cumparat urmatoarele: brate superioare
brate inferioare
bielete directie
bielete antirului
ulei Selenia 6L-20k
filtru ulei
filtru aer
filtru polen
2 tricouri alfaclub
4 abtibilduri alfaclub
_________________________

TOTAL-2700 Ron

Dupa experientele din alte doua servisuri,descrise aici,un baiat cu alfele in suflet mi-a facut intrarea in servisul reprezentantei Kia,(sau Martax,pentru cine cunoaste).Mecanicul de acolo mi-a creat o prima impresie placuta,mi-a schimbat toate cele de mai sus in nici 5 ore cu o plata de 320 ron si 50 bacsis.
Image

Hmm..din pacate numai prima impresie a fost placuta.Dupa ce am luat masina din servis,am dat o tura cu ea impreuna cu alfa33.Amandoi am oservat o bataie la roata stanga...m-am intors a doua zi in servis,unde mi s-a spus ca de fapt bataia provine de la un surub mai vechi care fusese dat peste cap,nu avea nici o legatura cu lucrarile efectuate :shock: Aveti copii mici?Spuneti-le povestea asta si nici ei nu vor crede.
Ok,se intampla,chiar nu m-am ofuscat.Cum crederi ca m-am simtit insa cand am descoperit peste inca o zi ca imi disparusera din portbagaj tricourile si abtibildurile?!Explicatia,iarasi una beton:"Da' ce, nu erau cadou pentru mine??" :shock: :shock:

A urmat insa beleaua asta.Eu eram pe picior de plecare,in Brasov nu aducea nimeni piesele mai repede de o saptamana,adminul era in concediu...Noroc tot cu alfa33,mi-a facut cunostinta cu un foarte de treaba proprietar de magazin de piese auto.Mi-a adus piesele in 2 zile,la preturi mult sub Auto Italia: fuzeta-1300 ron
amortizoare-580 ron
rulment-460 ron
Image
Da-i fuga cu ele in servis...asta inainte cu o zi de plecarea din tara!!!Acolo alta surpriza,imi spune omul ca mai imi trebuie si bielete de directie(asta dupa ce omisese sa imi spuna si de rulment la evaluare,m-am dat peste cap sa il aduc intr-o zi,dupa ce imi venisera fuzeta si amortizoarele)Mi-a spus ca mi le poate aduce el,cam miroasea si asta,pentru ca m-a intrebat intai cat am dat eu pe ele la alfaclub.In fine,el mi le-a dat/adus cu 210 ron bucata.

TOTAL-2760 RON
La toata treaba asta s-a mai adaugat plata manoperei de 520 ron.Cam mult,parerea mea(da,e vorba de acelasi om care facuse prima reparatie pentru 320 ron!!!)

Stau acum sa ma gandesc la un final pentru povestioara asta.Uitati cum e:astazi mi-am curatat si spalat eu cu manuta mea masina.Rara satisfactie!Sunt indragostit din nou! :D

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Sep 2006, 13:07 
Offline

Joined: 08 Sep 2006, 18:34
Posts: 2
Location: GALATI
cine imi poate spune de ce nu sta relantiul sub 1000 de rot,am o alfa 156 ts ,1999,nu a fost flosita timp de 2 ani,ce imi recomandati?care este consumul real?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited