It is currently 10 Nov 2024, 17:52

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11190 Next
Author Message
PostPosted: 12 Jan 2009, 07:14 
Offline
User avatar

Joined: 04 Aug 2008, 23:53
Posts: 316
Car: 156 1.8 TS
Location: Caransebes
marius Quote:
ChitZu Quote:
Astept pareri...sfaturi....
Din punctul meu de vedere singurul inconvenient este legat de abaterea pe care o va inregistra vitezometrul/kilometrajul daca utilizezi anvelope cu dimensiuni ne-standard.Poti vedea cat de mari sunt aceste abateri utilizand acest calculator on-line.
Merci Marius mi-am calculat abaterea si ar fi cam de 1.7% la 215/55 r 16 si de 3.5% la 225/55 r16 cam nesmnificativa as zice...probabil o s-o incalt cu 215... :wave:

_________________
Alfa Romeo 156 `01 1.8 TS "Edizione Sportiva"
Ex: Ford Sierra `87 2.0l


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Daca uruitul apare constant la frinare continua, s-au cam dus placutele si ai intrat in disc... Daca nu apare permanent cind frinezi continuu, si auzi zgomote cu periodicitatea turatiei rotii, atunci s-a dus si discul, sau e ovalizat.

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 10:30 
e adevarat ca o sonda lambda nou noutza va mai da eroare de check engine , pana la o "rodare" si abia apoi va functiona corect?


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 10:43 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Dupa ce schimbi sonda, e bine sa stergi erorile cu testerul, si apoi ,masina va functiona corect de la inceput.
Daca n-ai tester, astepti cateva pormiri/opriri si becul de la check engine se va stinge singur, daca sonda e buna si nu mai ai alte probleme.
Am inteles ca n-ai luat sonda Bosch, ci una Meat &Doaria, cu care ai mari sanse sa nu se stinga totusi becul niciodata.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 10:53 
mi-a dat MCSF cu sonda noua , mecanicul m-a intrebat ca nu mi-a spus la magazin , de unde am luat sonda ca va face astfel , pana se va depune un strat de negreala pe ea :) , a spus sa circul asa vro 2-3 zile apoi sa merg la resetare si apoi va functiona corect :shock:


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ineptie mai mare ca asta nu am pomenit... Ai o alta problema!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 11:04 
o sa vad atunci ce va fi pe tester , deja is curios , sincer is cam satul de atata mcsf , poate o sa-l las asa , m-am obisnuit :D , sau mai bine imi cumpar un tester dinala ce am vazut ca vinde cineva la Publicitate si imi fac eu singur , nici aia nu-i treaba sa platesc de fiecare data cate 25 35 de lei pentru un bagat de mufa si scos de mufa :bash:


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 19:38 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Droopy - cand iti da MCSF ti se si opreste masina sau e doar eroare pe infocenter si functioneaza normal? Mie mi-a dat eroarea odata si mi s-a si oprit masina si nu a mai pornit 2 minute. In rest, mi-a mai aparut de 2 ori dar nu s-a oprit. E cam stresanta treaba asta, sa nu o patim in vreo depasire, poate sa iasa urat. :|


Top
   
PostPosted: 12 Jan 2009, 19:52 
mie nu mi se opreste masina , cand merg mai bine pe drum : bang MCSF , trag 23432423 de injuraturi de birjar si incep sa ma gandesc ce are , dar ea merge saraca n-are bai , o sa dau iar vizita la tester zilele astea ...


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2009, 09:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Eu am schimbat debitmetru + sonda lambda in decembrie la un service unde aveau si tester. Poate te ajuta cu ceva...:
Stiam ca Debitmetrul este dus dar aveam si eroare de Sonda Lambda. Le-am achizitionat pe amandoua si am schimbat debitmetru. Dupa ce am schimbat debitmetrul si sters erorile masina functiona la fel de prost si a dat eroare de sonda lambda din nou. Am schimbat si sonda lambda, sters erorile din nou si masina functiona perfect dupa 2 porniri. Desi eu stiam sigur ca Debitmetrul era bulit, mecanicul(amic) imi spune: hai sa punem debitmetrul tau ala vechi sa vedem cum functioneaza, poate era dusa doar sonda lambda. Pus debitmetrul vechi si masina a luat-o razna din nou dar fara sa mai dea erore de lambda. Pus inapoi debitmetrul nou, resetat toti parametrii din nou dar masina nu isi mai revenea, functiona la fel de prost cum functiona inainte. Dupa ce am resetat de mai multe ori parametrii si pornit/oprit masina de mai multe ori + cativa km de cox masina a revenit la parametrii normali si de atunci nu mi-a mai dat probleme.
Bafta!!!

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 13 Jan 2009, 22:48 
merci allann1413 ca ai expus experianta ta :)


Top
   
PostPosted: 14 Jan 2009, 18:13 
azi am curatat clapeta de acceleratie , rezultatul ? :run: , parca e alta masina !!! raspunde muuuult mai bine la pedala de acceleratie ! , merci pentru cei care au postat ideea de curatire a clapetei , acum ma gandesc mecanicul meu , de cate ori am fost la el de ce nu s-a gandit niciodata la curatirea acestei clapete ? mai ales ca a si mers cu masina , din pacate asa mecanici avem pe aici , am sa caut altul :bash: .


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 16:08 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Azi am schimbat bara stabilizatoare faţă. Acum e linişte în maşina mea. Sper că asta să fie rezolvarea acelor bătăi sîcîitoare.
Mai am de rezolvat ÅŸi restul de mici probleme.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2009, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
La service mi-au cerut 270 RON pt. setul de placute de frana fata, fara manopera. Nu e cam mult? :blink:

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2009, 13:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
Nu, e "normal" pentru service. eu am platit 200 ron pentru cele de pe spate la ei.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2009, 18:30 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Cînd fac manevre în marşarier la orice frînare, indiferent de viteză, se aude un trosnet puternic în spate. De la ce e?
Există cumva vreun repartitor ceva pe acolo?

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2009, 19:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Am o banuiala ca sunt duse bucsile de fuzeta...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Care e valoarea maxima pe care un debitmetru trebuie sa o masoare, la motor de 1.6?
Mie AlfaDiag mi-a aratat cel mai mult cifra de 365 kg/h

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 20:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Trebuie sa fie peste 80g/s, ideal cca 100g,s. La ralanti trebuie sa ai 3.5-4.25 g/s. Eu lucrez cu CDP, nu Alfadiag.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 21:10 
Offline

Joined: 03 Aug 2008, 11:34
Posts: 14
Salutare toata lumea! Stie careva daca se potriveste un motor de 156 selespeed, 2000cc din 2000 pe un 156 TS din 2001, ca mi-a plesnit motoru :( si tre sa imi iau altu si mi sa ivit ocazia asta dar nu stiu daca se potrivesc si nu vreau sa-l iau degeaba...


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 21:57 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
@kojak: Verifica dupa codul motor ;)

@alexmirica: 80 de grame sau miligrame? Pe secunda sau pe ciclu? :)
O sa vad daca nu cumva pot sa ii schimb unitatea de masura...

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 00:51 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2720
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Astazi, la schimbarea placutelor de frane, mecanicul mi-a constatat 2 alte chestiuni care vor necesita rezolvare:
1. Discurile de frana sunt uzate si vor trebui schimbate la urmatoarea inlocuire a placutelor tocmai montate. (pret 500 RON buc. :yousuck: )
2. Zgomotele auzite la denivelari vin de la bucsa bratului (am zis bine?)
Am insa unele intrebari:
- daca excesul ramas dupa uzura discului(vezi foto atasat) e mare la 1.5-2 mm?
- dupa cati km se duc placutele, dupa un rulaj cuminte, fara "forjare"?(a se citi "cam cand va trebui sa schimb discurile?" :lol: )
- e ok daca as lua discuri din dezmembrari si, daca da, ce grosime ar trebui sa aiba ca sa fie acceptabile?
- bucsa aceea se poate inlocui pur si simplu sau trebuie luata cu brat cu tot?

Scuze pt. calitatea pozei!


Attachments:
Imag0023.jpg
Imag0023.jpg [ 86.64 KiB | Viewed 2362 times ]

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001
Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 01:18 
Offline

Joined: 16 Dec 2008, 20:36
Posts: 57
Location: targoviste
o problema care ma dispera.... am avut debitmetrul bulit.... am mers ceva timp cu mufa scoasa si mi-a consumat mult... acum am cumparat debitmetru nou si l-am pus dar consumul nu a scazut. am observat ca daca e masina in viteza pe la 3000 de ture de ex si calc ambreajul si motorul ar trebui sa coboare la relantiu, acul de la turometru oscileaza de cateva ori pana se regleaza intre 800-1200 cam asa. e normal?? chestia asta nu am observat-o cu debitmetrul vechi. poate sa mai fie ceva neregula de a ramas consumul mare. tin sa spun ca e o alfa 2.0 T.S din 98 155cp
cand sa stricat debitmetrul vechi nu mi-sa aprins senzor in bord, doar ca nu mai puteai merge cu masina, facea in ultimul hal. ma poate ajuta cineva? sa mai intamplat cuiva? sau care ar mai fi factori care ar mari consumul

_________________
Alfa 156 2.0 T.S 155 cp


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 10:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
@9-GURU: Bucsa aia asa e ea, e mai moale, elastica. Nu e de-acolo zgomotul. Eu personal suspectez bratele superioare.
Si discurile costa mult prea mult, aproape dublu! :shock:
@Jax: verifica sa nu ai fisuri la admisie (furtunul dintre debitmetru si corp) si avansul la cilindrul 1 folosind un tester.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 24 Jan 2009, 17:05 
Offline

Joined: 16 Dec 2008, 20:36
Posts: 57
Location: targoviste
am verificat furtunul si e ok, nu are fisuri nu nmk, chestia cu avansu la pistonul unu nu am cum sa o verific ca nu stiu nici un tester pt alfa sau oameni priceputi prin targoviste s-au pe aproape...poate sa imi fac vreun drum in Buc daca stiu sigur ca se poate rezolva.....
daca sunt probleme la avans nu trebuia sa consume mult si inainte cu debitmetrul vechi?
un tester cam cat costa (poate cumpar unu) de cate ori am probleme sa le rezolv? :D

_________________
Alfa 156 2.0 T.S 155 cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 17 8 9 10 11190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited