It is currently 15 Nov 2024, 12:02

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 110 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 02 May 2006, 22:33 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Daca te-ai fi dat cu una cu motor 2.4 JTD-M de 200CP ca si noi, iti spun eu ca remarcai si alte valente descat designul :)
Masina are un design perfect, dar nu este singurul plus al masinii. Alaturi de design: motorul, tinuta de drum, optionalele, si nu in ultimul rand pretul (care este sub cel al concurentei daca privim din prisma raportului pret/performante/dotari), toate sunt la superlativ sa stii. Eu unul am ramas marcat de ceea ce poate masina, sincer. Am descris cateva senzatii la topicul dedicat intalnirii nationale, adica aici:

http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?p=5720#5720


Top
   
 Post subject: 159 related
PostPosted: 03 May 2006, 18:18 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2006, 15:16
Posts: 168
:roll2: concluzia e cea mai sugestiva

http://driving.timesonline.co.uk/articl ... _1,00.html


Top
   
 Post subject: 159
PostPosted: 30 May 2006, 15:29 
Offline

Joined: 18 May 2006, 17:57
Posts: 85
de vreo 5 zile posed o alfa 159 1.9 jtd de 150 cp....citind ce ati spus remarc unele chestii f adevarate..scaunul soferului e prea sus in pozitia minima...calitatea plasticelor lasa de dorit...a se vedea calitatea rotitelor de la climatronic...sub orice critica...sonorizarea(nu are bose)iarasi lasa de dorit..pacat de asa masina...dar in rest este superba :D


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 May 2006, 17:20 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
s-o stapanesti sanatos, si sa vii sa ne-o arati si noua la intalnirile de duminica :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 May 2006, 17:22 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Wow , Felicitari! Tocmai sunt pe punctul de a cumpara un 159! Inca nu m-am decis intre 2.2 JTS si 2.4 JTDM. Astept si alte descrieri, comentarii! Nu de alta , dar ai masina pe mana 24/24h! A propos de scaune, crezi ca reglajele electrice ar mai cobori scaunul sofer macar cu 1 cm? Si mai o intrebare, ce inseamna optiunea "scaune sofer+pasager rabatabile mecanic" 75 EUR ?

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2006, 10:43 
Offline

Joined: 18 May 2006, 17:57
Posts: 85
mersi mult...unde sunt intalnirile de duminica?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 May 2006, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
La Piata Constitutiei, la ora 13. Daca piata e ocupata (festivaluri, etc.), se muta la Academia Militara.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 00:32 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jun 2006, 18:37
Posts: 22
italienii sunt baieti harnici si deja sau apucat de tunat - ce ziceti de bomba asta !?!


Attachments:
IMG_2155.jpg
IMG_2155.jpg [ 58.6 KiB | Viewed 1508 times ]
IMG_1937.jpg
IMG_1937.jpg [ 47.63 KiB | Viewed 1508 times ]
IMG_1932.jpg
IMG_1932.jpg [ 41.13 KiB | Viewed 1508 times ]
IMG_1918.jpg
IMG_1918.jpg [ 60.77 KiB | Viewed 1508 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 09:10 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
arata superb. dar alea nu-s numere de germania?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jun 2006, 18:37
Posts: 22
Sunt nr de germania, dar in discutiile de pe site-ul respectiv aparea ca find o firma italiana de tunning ?!? Oricum rezultatul este simpatic - se pare ca nimeni nu se incumeta sa umble la faruri , stopuri sau alte detalii mai radicale :lol:


Attachments:
159-R c.jpg
159-R c.jpg [ 31.41 KiB | Viewed 1648 times ]
159-R b.jpg
159-R b.jpg [ 34.98 KiB | Viewed 1648 times ]
159-R a.jpg
159-R a.jpg [ 23.36 KiB | Viewed 1648 times ]
159-R.jpg
159-R.jpg [ 35.7 KiB | Viewed 1648 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
masina este de-a dreptul spectaculoasa!
Blocurile optice au fost extraordinar de bine gandiste si realizate, drept urmare nici nu ar trebui umblat la ele in veci! Imi place insa transformarea spatelui cu ajutorul eleronului! Dementiala !!!
btw: "tunning" e cu un singur "n", tuning :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 13:26 
Offline

Joined: 29 Aug 2005, 17:50
Posts: 468
Location: Bucuresti
este superba. n-am cuvinte...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 Jun 2006, 13:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Dementiala!!! :shock: :love: :drool: :shock3:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2006, 18:52 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2006, 15:16
Posts: 168
Cutia automata nu prea e in spiritul marcii :punch:

http://www.alfaromeo.com/cgi-bin/pbrand ... 2fnews.jsp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Jun 2006, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 15 Jun 2006, 18:37
Posts: 22
Daca faci 40-50.000 km / an o sa incepi sa vezi utilitatea unei cuti automate, mai ales ca in ziua de azi cutiile noi iti permit sa schimbi vitezele si manual in mod secvential poate mai rapid decat o faci la o masina normala . In plus nu se pierde nimic din sporttivitate doar apare un confort in plus. Ca ex. stiai ca noul Porsche 911 Turbo este mai rapid pana la suta si in reprize cu o cutie automata ?!?! Ce exemplu mai bun ca asta ca o masina sportiva nu este "stricata" de o cutie automata !?!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 02:11 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai majoritatea masinilor sunt mai rapide la acceleratie cu o cutie secventiala sau semiautomata, asta nu e nimic nou, dar tot nu poti face acealeasi manevre ca si cu o masina ce are cutie manuala.
Din cite stiu, doar Mercedes AMG are cutie secventiala care nu face schimbare automata la numite turatii.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 10:32 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
este foarte offtopic ce discutam noi aici, dar sunt curios ce vrei sa spui prin faptul ca nu poti face aceleasi manevre.. ce-ti lipseste, ce te-mpiedica?!
Si no offence, ai condus vreo automata, sau vb din folclor? Eu am facut Transul cu o automata generatie veche si crede-ma ca a fost senzatie, nu mi-a lipsit nimic cu exceptia unei oboseli suplimentare a piciorului stang :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 13:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E vorba de cutii semi-automate, la cele automate oricum nu prea ai multe optiuni. Si da, am condus si pe cutie secventiala(BMW SMG) si automata/hidramata, e interesant prima jumatate de ora, dupa care devine plictisitor. In oras e mai comod, dar cam atit.
Cit despre ce manevre nu poti executa, de exemplu daca vrei sa conduci sportiv, nu poti sa schimbi intr-o treapta inferioara ca sa ai turatie mai mare(depinde de turatie), nu poti merge subturat(chiar daca vrei;)), ideea de baza e ca nu prea ai control asupra cutiei de viteze.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2006, 15:16
Posts: 168
Nimeni Quote:
. In plus nu se pierde nimic din sporttivitate doar apare un confort in plus. Ca ex. stiai ca noul Porsche 911 Turbo este mai rapid pana la suta si in reprize cu o cutie automata ?!?! Ce exemplu mai bun ca asta ca o masina sportiva nu este "stricata" de o cutie automata !?!
:roll:

e mai rapid cu approx 0.2 sec decat manuala , deoarce convertorul de cuplu "incarca" sistemul turbo inainte de demaraj , lucru pe care cu manuala Getrag nu il poate face


Numeste o singura masina SUper-sport care are cutie automata :lol:

Te-ai intrebat vreoadata de ce Carrera GT are manuala ? :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 15:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Alexandrus Quote:
Cit despre ce manevre nu poti executa, de exemplu daca vrei sa conduci sportiv, nu poti sa schimbi intr-o treapta inferioara ca sa ai turatie mai mare(depinde de turatie), nu poti merge subturat(chiar daca vrei;)), ideea de baza e ca nu prea ai control asupra cutiei de viteze.
?!?!? ce vorbesti?! cum sa nu poti sa schimbi in treapta inferioara?! In primul rand exista kickdown care face lucrul asta automat, in al doilea rand exista maneta cutiei de viteze, care poate limita cutia in orice viteza (3,2,1) la cele automate, iar la cele secventiale, come`on, oricand poti retrograda prin simpla actionare a manetei/clapelor (in cazul in care ele exista). Nu poti merge subturat, de acord cu tine, dar la ce ai vrea sa faci asa ceva?! Asta e un bine facut masinii/motorului, de ce trebuie sa il trecem pe lista de minusuri!?

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 15:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
O'rlly ? Vorbesti din experienta cu secventialele sau spui cum crezi tu ca ar fi ?
Iti spun sigur ca nu e asa, ca si secventialele schimba singure la anumite turatii. La SMG, care teoretic ar fi cea mai jmekera secventiala, sau ma rog, cea mai laudata, daca schimbi intr-o treapta inferioara cind esti deja la turatie ridicata, schimba inapoi singura. La turatie joasa schimba singura intr-o treapta inferioara chiar daca nu vrei, si tot asa.
Daca vrei poti incerca acelasi experiment pe Selespeed, DSG, S-Tronic, whateva'.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 20:31 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Am mai spus odata ca este offtopic, asa ca am sa va rog sa incetati, daca vreti continuam discutiile in alta parte la infinit..
Eu nu zic ca o cutie automata nu are limitarile ei, dar motivele tale sunt absurde.. spui ca nu poti da inferioara la turatie mare, de ce ai face lucrul asta la o manuala?! Pentru alea 300 de ture in plus de care vb madkat? Iti dai seama ca este ilogic nu, ca pierzi atat de mult timp schimvand inferioara, accelerand inca 1secunda alea 300 de ture pana taie benzina apoi schimband inapoi superioara, asadar nu vad dezavantajul pt care cu semi-automata nu poti face asta. la fel cum nu vad un dezavantaj nici in imposibilitatea de a merge cu 1000 de ture in viteza a 5a. Ilogic!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 21 Jun 2006, 23:13 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
asa e, suntem offtopic si pe baza asta putem continua discutiile pina in pinzele albe
eu unul zic ca e o chestie de senzitivitate pina la urma,o schimbare mai rapida cu 1/2 secunda sau mai putin este o treaba importanta in F1 ,dar la nivelul strazii nu stiu daca conteaza prea mult
sunt oameni pentru care coeziunea "om-masina" se realizeaza si cu o cutie automata, dar sunt altii, printre care ma numar si eu,acest deziderat este atins in momentul in care simti ca "stapinesti masina" iar schimbarea manuala a vitezelor este un moment important in aceasta "supunere "a masinii.

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Perfect de acord cu tine Mihai. Nu cred ca putea fi spus mai bine..
Cu asta sper sa punem punct la tot acest Offtopic!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jun 2006, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
back ontopic, am studiat mai atent cele 2 seturi de poze, nu sunt unul si acelasi kit!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 110 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited