It is currently 20 Nov 2024, 10:32

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 13 Nov 2008, 17:30 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
am si eu o intrebare...nu ma prea pricep la mecanica ....se poate pune turbo pe motoru de pe 156 2.0jts??

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2008, 17:34 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
In principiu se poate pune turbo pe orice motor aspirat.Totul depinde de niste chestii minore cum ar fi bani,piese,oameni priceputi. :wink:
Cauta pe Autodelta multiplele si costisitoarele lor kituri,sau pe alfaowner.com un membru paddy.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2008, 17:35 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
E ca in bancul cu Radio Erevan: ,,se poate dar e pacat".
Cred ca nu m-am facut bine inteles. Se poate insa costurile unei lucrari de calitate incep sa rivalizeze cu pretul de revanzare al masinii. Altfel, daca incepi sa faci rabat de la calitate mai bine vinzi masina de acum.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2008, 21:59 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4273
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Din ce m-am interesat si eu legat de aceasta modificare pot sa spun cam atat:de banii cat te ajunge sa o faci turbo mai bine o vinzi su cu acei bani dati eventual pe turbo iti iei un GTA de toata frumusetea.

Problema a fost studiata indelung si pe alfaowner si cam asta e concluzia rezonabila.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2008, 15:51 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
hmm...ok multumesc pt info....dar sa aduc din caluti la viata ce sa fac...ca de ,sau mai dus cu timpu :))

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2008, 00:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 10:45
Posts: 300
Location: Pitesti
buhuhu tata...am mai discutat noi amandoi parca despre turbo...singurele jts-uri turbo sunt facute de o firma englezeasca ce poarta numele Autodelta. Pretul cred ca nu vrei sa-l afli :tongue: Dar daca insisti uite si preturile:£3,967.50 (inc VAT)
£3,450.00(ex VAT) 156 JTS Supercharged

_________________
156 2.0 jts


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2008, 00:57 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
georgeg Quote:
Din ce m-am interesat si eu legat de aceasta modificare pot sa spun cam atat:de banii cat te ajunge sa o faci turbo mai bine o vinzi su cu acei bani dati eventual pe turbo iti iei un GTA de toata frumusetea.
Si cum faci daca vrei sa iti iei o Brera turbo?
Sau un 159 turbo?
Ca GTA nu este... si cine stie daca va fi. 8)

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2008, 03:42 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
asa cum ai facut tu sau Soso, iei cel mai mare motor disponibil :wink:
comparatia 156 2.0jts vs GTA este similara cu 159/Brera 2.2JTS vs "GTnA", 3.2V6 :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2008, 16:39 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
:lol: Good point!

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2009, 17:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
De cind am vazut titlul am putut sa jur ca o singura persoana de pe acest forum putea sa puna in public o asemenea intrebare :)

Pretul celor de la AutoDelta mi se pare mare, dat fiind ca nu e turbo, e superchanger mecanic, asta 1 la mina, adica e mai simplu de instalat, si 2 la mina, oamenii nu fac nici o mare modificare, iti vind intercooler, un superchanger, asigura montarea si remap, si cam atit. Adica nu tu alte pistoane pentru compresie scazuta, nu tu biele mai rezistent, nada.


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2009, 22:11 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2007, 12:08
Posts: 174
Alexandrus Quote:

Pretul celor de la AutoDelta mi se pare mare, dat fiind ca nu e turbo, e superchanger mecanic, asta 1 la mina, adica e mai simplu de instalat, si 2 la mina, oamenii nu fac nici o mare modificare, iti vind intercooler, un superchanger, asigura montarea si remap, si cam atit. Adica nu tu alte pistoane pentru compresie scazuta, nu tu biele mai rezistent, nada.
supercharger :) nu superchanger .. eventual superchanger de cd'uri :)
fara suparare dar era prea funny sa nu zic nimic :D se mai intampla

@buhuhuu: cat despre turbo, nu cred ca merita asa multi bani investiti. nu e doar "punem turbo si merge" trebuie sa faci multe modificari, cele mai simple ar fi frane mai mari si alte suspensii. si sa faci ceva improvizat aici in romania nu merita dpdv calitativ...

_________________
2006 Alfa Romeo GT 2.0JTS Distinctive


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2009, 23:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dap, typo, dar insistent, nu gluma. Se mai intimpla.
O singura faza nu o sa o inteleg eu niciodata, si anume lipsa de logica din spatele afirmatiei "daca pui turbo sau cresti puterea ai nevoie de frine mai mari"(nu ma refer neaparat la postul de mai sus, ci in general, am vazut afirmatii de genul "daca sari de 300CP trebuie sa schimbi frinele" sau ceva de genul). Frinele sunt facute sa opreasca masa masinii, nu puterea ei. Da, ai nevoie de frine mai mari sau mai bune daca frinezi de la viteze mai mari, unde energia disipata la frinare creste exponential, dar in rest sunt total inutile. Adica daca mergi legal, indiferent cit de repede accelerezi sau cita putere ai, frinele stock sunt OK. A, daca vrei frine mai bune, ca alea stock nu sunt OK, atunci e alta treaba, dar n-are legatura prea mare cu puterea masinii.
Cea mai simpla si eficienta metoda de a imbunatatii frinarea este de a folosi gume de calitate, ca la urma urmei degeaba ai roata blocata daca aluneci, si placutele.


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2009, 01:06 
Offline
User avatar

Joined: 03 Sep 2007, 12:08
Posts: 174
Alexandrus Quote:
Frinele sunt facute sa opreasca masa masinii, nu puterea ei.
la viteze mari sunt deja alte forte. si acolo conteaza mult. franele stock nu fac fata pt ca nu au fost facute sa mergi peste o anumita limita. si daca ai mai multa putere inseamna ca si prinzi viteze peste acea limita mai usor, mai des. conteaza si in timp sa fie eficiente. nu ca ne oprim azi si maine nu :)
plus ca la modificari de genu "punem turbo" puterea creste destul de mult. cam 30-40% se scot fara prea multe modificari.
ia orice model si vezi varianta sport si una normala. ia un GTA si un 2.0ts.. toate au frane mai mari in varianta mai puternica.



p.s. treaba cu mersu legal nu tine :D cine merge legal nu isi pune turbo

_________________
2006 Alfa Romeo GT 2.0JTS Distinctive


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2009, 11:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu sunt alte forte, sunt tot fortele alea, doar ca mai mari. Exact cum ziceam, energia disipata in frinare creste exponential, dar e oarecum irelevant, pentru ca masina e limitata din cutie, nu treci de 240km/h indiferent de putere, adica maxim 20km/h mai mult decit stock.


Top
   
PostPosted: 05 Jan 2009, 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2007, 23:00
Posts: 544
Car: Alfa Romeo 159 2.0TI
Location: pitesti
@buhuhuu: cat despre turbo, nu cred ca merita asa multi bani investiti. nu e doar "punem turbo si merge" trebuie sa faci multe modificari, cele mai simple ar fi frane mai mari si alte suspensii. si sa faci ceva improvizat aici in romania nu merita dpdv calitativ...[/quote]


ok....merci pt info

_________________
Alfa Romeo 159 2.0 170 TI
ex....Alfa Romeo 159 1.9 16v ...Remap+DPF&EGR OFF
ex...Alfa Romeo 156 2.0 JTS Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 06 Jan 2009, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Eu nu înţeleg o chestie: ce e aia "turbo"? Se referă cumva la ciunga aia turcească cu surprize cu maşini?


Attachments:
cb9a.gume_turbo.jpg
cb9a.gume_turbo.jpg [ 30.87 KiB | Viewed 4181 times ]

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK
Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 23:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
buhuhuu Quote:
si sa faci ceva improvizat aici in romania nu merita dpdv calitativ...
Se face calitate si la noi, stai linistit!Bani sa fie!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 23:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cumva, permite-mi sa ma indoiesc eu de afirmatia de mai sus. Nu depinde de bani, depinde de bunul simt al celui ce efectueaza lucrarea. Am vazut timpenii incredibile facute pe bani multi si chestii ieftine facute foarte bine.


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2009, 00:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Pai nu prea inteleg ce vrei sa spui.
Eu zic ca iti trebuie pistoane~600 euro
biele~1000 euro
intercooler~600 euro
blow-off~200 euro
ceasuri de masura ~200 euro
tubulatura ~200-300 euro
kit compresor ~1000 euro?turbo, aici mai trebuie si galerie de evacuare..
Am gresit undeva cand am spus ca trebuie bani?
Si evident un om care sa le puna cap la cap.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 08 Jan 2009, 02:19 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Daca tot suntem offtopic, tu ai zis asa, citez : "Se face calitate si la noi, stai linistit!Bani sa fie!". Din afirmatia asta, eu cel putin am inteles ca banii si calitatea sunt direct proprtionale. Ceea ce, in viziunea mea, nu este adevarat.
Insa, din lista aia insirata de tine acolo(apropos, de unde ai scos preturile alea?), primele 2, adica pistoane si biele, nu stiu exact unde s-ar face la noi, pentru nu se fac asa, dupa capul fiecaruia, mai ales pistoanele, exista calcule si o intreaga stiinta(hai ca la biele mai e cum mai e, sa fie rezistente, usoare si lungimea se alege in functie de compresia dorita, forma ar mai fi de calculat, dar anything goes in principiu).


Top
   
PostPosted: 09 Jan 2009, 15:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Nu se fac la noi.
Si da, normal ca daca ai bani iese ceva de calitate, nu stiu unde ai vazut tu un motor care a fost facut aspirat de fabrica si modificat cu 200-300 euro si gata, supercharged.
Te duci spre exemplu la racing nick cu pistonu tau, ii zici, nenea il vreau forjat si sa scada compresia si ce mai vrei tu!
Pistonul se trimite spre ex la woosner, aia fac pistonul custom, adaptat nevoilor tale.

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 00:10 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
De ce m-as duce la Racing Nick cind pot scrie si eu la Wossner si le pot trimite eu direct pistonul ? Oricum, Wossner nu fac biele, asa ca te mai duci si la Pauter sau Arrow daca vrei ceva de calitate.
Anyway, da, normal ca trebuie bani, eu ma refeream nu neaparat la piese, ci la manopera, etc. De exemplu iti imaginezi ca acel kit de la Autodelta, sau orice produs de la ei, are in pret maxim 50% piesele, restul profitul Autodelta, faptul ca au pus ei un sticker acolo.


Last edited by Alexandrus on 10 Jan 2009, 00:21, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 00:13 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
"Copii"....nu mai visati "filme" !

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu visam nimic, pur si simplu asta e realitatea. Eu de exemplu daca vreau 3.7 N/A stiu cit costa, cine produce piesele, cit costa fiecare piesa in parte, si cine le vinde si la ce pret.


Top
   
PostPosted: 10 Jan 2009, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Alexandrus Quote:
Nu visam nimic, pur si simplu asta e realitatea. Eu de exemplu daca vreau 3.7 N/A stiu cit costa, cine produce piesele, cit costa fiecare piesa in parte, si cine le vinde si la ce pret.
Stii bine ca nu la tine ma refeream. :uhuh:

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 28 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited