dr00py2nd Quote:
am dat mufa debitmetrului cu contact spray , l-am si demontat ca am citit subiectul ca poate fi murdar pe la fante , dar se prezinta foarte bine in interior , e ca nou , am vazut ceva oxidare pe piniii senzorului acolo am dat cu spray si pe mufa , in rest n-am avut ce-i face . da de multa ori imi arata prost si benzina (indicatorul de nivel) , de multe ori imi arata mai mult decat am .
Mie imi arata tot timpul mai mult decat am!
Ma fura cu 2 linii! Treaba e ca computerul estimeaza relativ corect cat mai am pana urmeaza vizita la Peco!
Quote:
Are dreptate omul! Nici mie nu imi mai indica aceste date de cand am scos mufa de la debitmetru. Probabil e unul din rolurile sale...
Pai, rolul debitmetrului nu e sa iti estimeze consumul in timp real si nici cat mai mergi cu combustibilul din rezervor, faptul ca contribuie la afisarea consumului instant si ajuta la estimarea distantei pana la Peco e altceva, dar acestea doua sunt calculate de ECU. Din moment ce se numeste debitmetru, e clar ca masoara ceva si anume volumul de aer care trece prin el iar acest parametru este comunicat catre ECU care la randul lui calculeaza amestecul optim de aer si carburant. Functionarea defectuoasa a debitmetrului duce la:
- consum ridicat de combustibil
- erori pe computer (MCSF)
- motorul urca mai greu in ture => masina nu mai trage cum trebuie
Acestea sunt doar cateva dintre efectele unui debitmetru murdar.
Daca pe langa faptul ca computerul nu iti mai indica acele valori, intalnesti vreunul dintre aceste simptome la masina ta, atunci poate fi ceva in neregula cu debitmetrul. Cel mai probabil e imbacsit/murdar! Daca nu ai aprins MCSF atunci debitmetrul e ok si problema trebuie cautata altundeva. Curata cu spray de contact si debitmetrul in sine, nu doar contactele, este un tutorial pe forum, el poate sa para curat (si al meu parea flawless dar nu isi facea treaba ca lumea)!
O alta cauza care imi vine in minte pentru care sa nu iti indice acei parametrii sunt sondele lambda, insa o functionare defectuoasa a acestora duce automat la MCSF!
Repet, daca n-ai MCSF pe ceas, atunci ignora tot ce am scris si cauta cauza in alta parte! Pe mine ma depaseste!
Later Edit!
Quote:
poate merita sa umblu si pe la airflow sensor? , curatare ? am citit discutiile despre subiectul asta , am uitat sa mentionez ca masina mea mi se pare prea "lenesa" accelereaza mai greu , nu raspunde in acelasi timp la pedala de acceleratie .
Am anticipat bine, ti-am gasit post-urile din topicul MCSF, sectiunea 156!
Curata bine debitmetrul si curata si corpul clapetei de acceleratie. O sa ai o surpriza placuta!
Si ai putea sa verifici starea bujiilor!