It is currently 20 Sep 2024, 17:45

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4733 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9190 Next
Author Message
PostPosted: 08 Dec 2008, 19:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3310
Car: Giulia Q
la mine sta tot timpul aproape pe AC , am senzor de umiditate ...si nu cred ca este rau , nu are ce sa se buleasca.

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 19:33 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Cand am pornit motorul acum 15 min mi-a dat un mesaj de gen"engine coolant level high sau temp high, switch off engine" Ce inseamna? Masina nu a mai fost pornita azi, e rece motorul.


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2008, 18:38 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Cum este posibil asa ceva?

Stiu ca acul indicatorului de benzina ma fura cu 2 linii, deci la mine cand ajunge in dreptul celei de-a doua linii, stiu ca e momentul sa fac o vizita pe la PECO!
Cu toate astea, computerul de bord aproximeaza relativ corect cantitatea de benzina ramasa in rezervor, adica pentru aprox. 200 km. (la mine de regula, o linie = 100 km extern si cam 80 km intern).

Ce e defect si cam cat costa reparatia? Mi-ar place sa indice si acul corect!


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 31 KiB | Viewed 2730 times ]

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!
Top
   
PostPosted: 14 Dec 2008, 00:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 12:36
Posts: 1265
Car: 156 1.9 mJTD
Location: Radauti (Bucovina) / Sibiu
De cand am schimbat filtrele de polen se aude un zumzet cand circula aerul la viteza mai mare iar inainte nu se auzea nimic...ce sa fie?

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 mJTD (Bella) Image
Renault Megane2 1.5 DCI (BUG) Image
Renault Clio 1.5 DCI (Barca) Image
Image
ALFA ROMEO dauneaza grav permisului!


Top
   
PostPosted: 14 Dec 2008, 06:20 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
High Octane Quote:
Stiu ca acul indicatorului de benzina ma fura cu 2 linii, ... / Cu toate astea, computerul de bord aproximeaza relativ corect cantitatea de benzina ramasa in rezervor...
Diferenta, eroarea, e constanta indiferent de nivelul combustibilului in rezervor?
De obicei daca plutitorul are fisuri nivelul indicat va fi mai jos fata de cel real, constant.
La tine e invers. Posibile cauze, dupa parerea mea:
- blocaj mecanic pe axul plutitorului;
- probleme de reglaj la volt/ampermetrul de la bord.
Atentie! Nu ma pricep la masini... Poate ca masinile astea nu au plutitoare si volt/ampermetre... :roll:

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 15 Dec 2008, 15:08 
Offline
User avatar

Joined: 04 Apr 2007, 01:29
Posts: 711
Location: Constanta/Bucuresti
Cine imi spune si mie un loc unde pot sa imi vopsesc etrierii in Bucuresti? Si un pret aproximativ?

Multumesc!

_________________
God drives Alfa Romeo!
Alfa 147 1.6 "Foxy"
CT 83 FOX


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2008, 11:43 
Offline

Joined: 22 Dec 2008, 10:15
Posts: 2
Location: Cluj-Napoca
Salut ... de curand am primit o Alfica 166 2.5 V6 si din pacate nu e tocmai pusa la punct ... am fost cu ea la reprezentata in Cj si am nevoie de un senzor ABS stanga spate si de un cap de bara ( cod : 4630729 - nou sau 71781882 - reconditionat). Imi puteti spune cam cat m-ar costa si de unde sa le iau ca sa ies mai ieftin ? Caci e prima masinutza si inca sunt "eleva" ..
Merci anticipat

_________________
Psk 166 2.5 V6 24V


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2008, 12:00 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
In orice caz iti sfatuiesc sa te feresti de reprezentanta!!! Au preturi foarte mari atat la piese cat si la manopera. Un service de care personal sunt multumit se afla pe strada Ciocarliei nr 37. Au preturi bunicele si nu te poarta pe drumuri. Te programeaza si "te rezolva". Poti duce tu piesele daca vrei, sau iti cumpara ei (la pret real, cu factura).
Cere o oferta de pret si de la userul "gabrieldima"!

PS: Bine ai venit printre alfisti :clapping: Asteptam sa creezi un topic nou unde sa-ti prezinti noua bijuterie cu descrieri + poze :naughty:

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 23 Dec 2008, 15:13 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Si poze cu tine si ea 8)


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2008, 06:33 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Cum se poate seta la infocenter nr de KM pana la urmatoarea revizie?


Top
   
PostPosted: 24 Dec 2008, 07:35 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Din /-, dar nu are rost. Chestia aia e pusa tocmai ca sa-ti contorizeze nr. de km intre vizitele la doctorul ei. E cel mai elegant mod de a conserva atentia asta.

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 30 Dec 2008, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Revin cu cele două probleme descrise în ultimul post de pe acest topic, deoarece se manifestă constant plus încă una mai veche, despre care nu am vorbit şi pe care am tot încercat să o remediez la service:am o bătaie urîtă pe faţă. Mi se pare că bate mai mult pe dreapta dar şi pe stînga se aude destul de clar. Trebuie ca drumul pe care merg să fie perfect neted ca să nu se audă nimic. Am fost la service şi am pus-o pe un stand I.T.P. şi a reieşit că ar fi o bieletă antiruliu. Am schimbat cele două bielete şi zgomotul a dispărut pentru un timp. După un timp relativ scurt această bataie a revenit. Am fost iar la service şi au zis să-mi schimbe flanşele de la amortizoarele de faţă. S-au apucat de treabă şi au început chiar cu partea dreapta. Aici a ieşit altă problemă, tija amortizorului avea joc transversal, aşa că am schimbat şi amortizoarele şi flanşele. Ultima operaţiune s-a petrecut fix marţea trecută. Am luat mașina seara de la service şi am mers cu ea prin oraș (pentru necunoscători, Tîrgovişte este ca după război, cea mai mare parte a străzilor, mai ales cele din centru, au fost săpate toamna asta și acum sînt varză) şi, spre marea mea neplăcere şi supărare, zgomotul este la fel de puternic şi clar. După revelion mă duc iar la service, dar aştept şi păreri de-ale voastre. Menţionez că am schimbat pe faţă aproape tot: braţe superioare, înferioare, bucşi bară stabilizatoare, bielete antiruliu. Şi încă o chestie: dacă trec prin bălţi găsesc stropituri de apă pe oala de la amortizorul dreapta, în compartimentul motor.
A, şi încă ceva. Cînd fac manevre cu spatele şi pun frînă se aud nişte trosnituri pe spate.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 02:57 
Buna ! , de ce nu imi indica consumul instant la 147 si cateodata km ramasi de parcurs cu combustibilul existent ? a doua chestie mi-o arata , dar nu totdeauna ! ??


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Eu am observat ca nici la mine nu mai arata consumul instant si estimarea combustibilului ramas cand umblam cu mufa de la debitmetru scoasa. Pe undeva e logic, no info, no feedback!

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 01:39 
mie imi arata doar liniute in loc de cifre, deci nimic.


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 02:36 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Pai tot asa imi arata si mie, doar liniute! Vezi sa nu ai vreun contact imperfect la debitmetru! Scoate mufa, si introdu-o la loc!

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 02:39 
am dat mufa debitmetrului cu contact spray , l-am si demontat ca am citit subiectul ca poate fi murdar pe la fante , dar se prezinta foarte bine in interior , e ca nou , am vazut ceva oxidare pe piniii senzorului acolo am dat cu spray si pe mufa , in rest n-am avut ce-i face . da de multa ori imi arata prost si benzina (indicatorul de nivel) , de multe ori imi arata mai mult decat am .


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 02:41 
Online
User avatar

Joined: 29 Nov 2008, 11:01
Posts: 2715
Car: Spider & 156 SW
Location: Timisoara
Are dreptate omul! Nici mie nu imi mai indica aceste date de cand am scos mufa de la debitmetru. Probabil e unul din rolurile sale...

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0T.S. Giallo Zoe - 2002
Alfa Romeo 156 SW 1.8 T.S. Nero Metallico - 2003
Fiat Panda 1.2 Rosso - 2008
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTDm Nero Mate - 2004
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 T.S. Grigio Sterling - 2001


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 02:48 
atunci nici dupa spray nu face contact? am sa verific daca imi indica km ramasi de parcurs si instant consumpt , daca tot nu imi arata ?! canci e bulit ceva


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 03:28 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
dr00py2nd Quote:
am dat mufa debitmetrului cu contact spray , l-am si demontat ca am citit subiectul ca poate fi murdar pe la fante , dar se prezinta foarte bine in interior , e ca nou , am vazut ceva oxidare pe piniii senzorului acolo am dat cu spray si pe mufa , in rest n-am avut ce-i face . da de multa ori imi arata prost si benzina (indicatorul de nivel) , de multe ori imi arata mai mult decat am .
Mie imi arata tot timpul mai mult decat am! :tongue: Ma fura cu 2 linii! Treaba e ca computerul estimeaza relativ corect cat mai am pana urmeaza vizita la Peco!
Quote:
Are dreptate omul! Nici mie nu imi mai indica aceste date de cand am scos mufa de la debitmetru. Probabil e unul din rolurile sale...
Pai, rolul debitmetrului nu e sa iti estimeze consumul in timp real si nici cat mai mergi cu combustibilul din rezervor, faptul ca contribuie la afisarea consumului instant si ajuta la estimarea distantei pana la Peco e altceva, dar acestea doua sunt calculate de ECU. Din moment ce se numeste debitmetru, e clar ca masoara ceva si anume volumul de aer care trece prin el iar acest parametru este comunicat catre ECU care la randul lui calculeaza amestecul optim de aer si carburant. Functionarea defectuoasa a debitmetrului duce la:
- consum ridicat de combustibil
- erori pe computer (MCSF)
- motorul urca mai greu in ture => masina nu mai trage cum trebuie
Acestea sunt doar cateva dintre efectele unui debitmetru murdar.

Daca pe langa faptul ca computerul nu iti mai indica acele valori, intalnesti vreunul dintre aceste simptome la masina ta, atunci poate fi ceva in neregula cu debitmetrul. Cel mai probabil e imbacsit/murdar! Daca nu ai aprins MCSF atunci debitmetrul e ok si problema trebuie cautata altundeva. Curata cu spray de contact si debitmetrul in sine, nu doar contactele, este un tutorial pe forum, el poate sa para curat (si al meu parea flawless dar nu isi facea treaba ca lumea)!
O alta cauza care imi vine in minte pentru care sa nu iti indice acei parametrii sunt sondele lambda, insa o functionare defectuoasa a acestora duce automat la MCSF!
Repet, daca n-ai MCSF pe ceas, atunci ignora tot ce am scris si cauta cauza in alta parte! Pe mine ma depaseste!

Later Edit!
Quote:
poate merita sa umblu si pe la airflow sensor? , curatare ? am citit discutiile despre subiectul asta , am uitat sa mentionez ca masina mea mi se pare prea "lenesa" accelereaza mai greu , nu raspunde in acelasi timp la pedala de acceleratie .
Am anticipat bine, ti-am gasit post-urile din topicul MCSF, sectiunea 156! :harhar:
Curata bine debitmetrul si curata si corpul clapetei de acceleratie. O sa ai o surpriza placuta! :run:
Si ai putea sa verifici starea bujiilor!

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 18:33 
pai am mcsf pe bord de la sonda lambda defecta , se schimba maine , atunci din cauza sondei defecte nu arata instant consumpt , in cazul meu facea amestec saracacios , masina trage greu si nu imi arata datele amintite de instant consumpt si cati km au mai ramas de parcurs cu combustibilul disponibil :) , nus tiu care e corpul clapetei de acceleratie , am desfacut senzorul de aer l-am scos sa vad daca e murdar dar cum am mai spus e ca nou , nici urma de mizerie ( piesa cea cu o garnitura verde ) , nu stiu chestia cu corpul clapetei daca aveti un link cu o poza sa vad si eu :) , merci


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
dr00py2nd Quote:
...nu stiu chestia cu corpul clapetei daca aveti un link cu o poza sa vad si eu :) , merci
Bafta!

http://forum.alfaclub.ro/viewtopic.php?f=21&t=545

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 19:21 
merci mult :)


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 21:03 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
O sa enumar aici niste "probleme" la masina mea, sper sa ma ajutati:

De cand i-am schimbat alternatorul imi variaza relanti-ul atunci cand pornesc consumatori mai multi: faruri, dezaburire, muzica, clima.
Chiar si cu farurile pornite si fara alti consumatori inafara de faruri si clima tot nu e bine, in sensul ca variata dar mai putin, scade cam cu 100rpm fata de normal, isi revine, scade, isi revine, si se simta ca motorul tremura atunci cand scade relanti-ul. Ce poate fi? Alternatorul sa nu fie bune? sa fie vreo curea obosita? Nu ma pricep.

Eroare MCSF persista, acum vad ca nu ma scuteste nici prin oras, e cam aiurea. O sa ii schimb bujiile poate nu mai face. Are rost sa ii cumpar toate bujiile sau nu? Una din ele cel putin e arsa si o sa o schimb, dar are rost sa le schimb pe toate?

Cum se poate seta la infocenter nr de KM pana la urmatoarea revizie? Eu nu am reusit sa il setez.


Top
   
PostPosted: 07 Jan 2009, 21:40 
parerea mea e ca daca ai mcsf tre sa afli care e motivul abia dupa aceea dupa ce ai remediat problema sa te intrebi daca iti mai scade relantiul care e motivul si sa spui ca e de vina alternatorul , posibil sa fie problema ca si in cazul nostru cu air flow sensor sau vreo sonda lambda , dar mai mult ca sigur ca debitmetrul (air flow sensor) .


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4733 posts ]  Go to page Previous 15 6 7 8 9190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited