It is currently 12 Nov 2024, 01:40

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 03 Dec 2008, 11:44 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Vreau sa-mi montez si eu o "admisie" sport pe masina dar nu stiu ce sa aleg.
Din ce am gasit mi se par interesante
- kitul de la K&N 57i (http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1517.html)
- pipercross VENOM (http://www.pipercross.net/newsletters/venom_0905/)

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 14:48 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Stie cineva ceva de acest kit ?
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1517.html

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2008, 01:35 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4269
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Eu am montat pe masina un kit bmc-cda de ceva vreme si desi nu este montat tocmai 100% corect rezultatul consta intr-o schimbare de tonalitate a motorului si un raspuns usor imbunatatit al pedalei de acceleratie.Cred chiar ca daca l-as monta in asa fel incat sa traga cat mai bine aer ar fi si mai ok.

Despre cele 2 alternative ale tale, dat fiind ca si eu am citit destule pana sa aleg ceva, as merge pe ceva de la pipercross.Despre K&N nu am auzit mai nimic de bine, aici ma refer desigur la oameni care mai stiu si ei ce vorbesc si nu la copiii de 12 ani de pe fortiuning.

Orice ai alege sa postezi si aici ce rezultat ai odata cu montarea pe masina, schimbare de comportament , etc.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2008, 10:48 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
georgeg Quote:
Eu am montat pe masina un kit bmc-cda de ceva vreme si desi nu este montat tocmai 100% corect rezultatul consta intr-o schimbare de tonalitate a motorului si un raspuns usor imbunatatit al pedalei de acceleratie.Cred chiar ca daca l-as monta in asa fel incat sa traga cat mai bine aer ar fi si mai ok.

Despre cele 2 alternative ale tale, dat fiind ca si eu am citit destule pana sa aleg ceva, as merge pe ceva de la pipercross.Despre K&N nu am auzit mai nimic de bine, aici ma refer desigur la oameni care mai stiu si ei ce vorbesc si nu la copiii de 12 ani de pe fortiuning.

Orice ai alege sa postezi si aici ce rezultat ai odata cu montarea pe masina, schimbare de comportament , etc.
Da. Si eu ma gandeam la Pipercross. M-am gandit si la BMC-CDA dar e prea scump in raport cu eficienta pe care o are (mai ales daca nu intentionezi sa faci si alte modificari).

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2008, 16:00 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
Salut.
Eu am avut montat un sistem de admisie directa de la K&N,mai exact 57i Intake Kit,si sincer,dupa aprox. 500km l-am scos afara,facea galagie(ce nu era in interesul meu),masina nu a mai dat niciodata Top Speed,deci si MAF a fost danificat(debimetrul).
De vreo 2 ani am BMC-CDA,pot spune ca merita banii,un raspuns al motorului total imbunatatit,iar cu ajutorul de la SuperSprint,pot spune ca face o diferenta mare.
Deci recomand BMC-CDA:wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2008, 21:46 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
triesse Quote:
Salut.
Eu am avut montat un sistem de admisie directa de la K&N,mai exact 57i Intake Kit,si sincer,dupa aprox. 500km l-am scos afara,facea galagie(ce nu era in interesul meu),masina nu a mai dat niciodata Top Speed,deci si MAF a fost danificat(debimetrul).
De vreo 2 ani am BMC-CDA,pot spune ca merita banii,un raspuns al motorului total imbunatatit,iar cu ajutorul de la SuperSprint,pot spune ca face o diferenta mare.
Deci recomand BMC-CDA:wink:
Sa inteleg ca un astfel de kit gen 57i poate strica debitmetrul ? BMC-ul poate avea acest efect secundar ?
Nu vreau ca sa dereglez ceva la motor (care merge brici :D ) folosind un astfel de kit.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2008, 23:41 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
Eu spun din proprie experienta,dupa aprox. 500km,am ramas cu debimetrul danificat,datorita filtrului K&N.
Aici poti sa vezi exact cum ramane montat:
Image

In primul rand,este aproape de motor(asa spun instructiunile de la k&n),deci trimite la motor aer cald,dar pe noi ne intereseaza aer in cantitati mai mari si rece,nu?
Parerea mea,ar fi bun pt. ceva doar in cazul in care sa-l pui direct in cutia originala(in loc de filtrul normal),dar asa mai bine investesti un pic si cumperi un BMC-CDA,cutie din carbon(mai usoara si mai rezistenta),si e montata departe de motor,ceea ce este esential.
Nu stiu preturile in Ro,dar pe aici prin Lisabona costa aprox.330€(+tranport DHL,from UK)
Cum am mai spus,am acest kit(bmc-cda)de 2ani,aprox. 75.000km,nu mi-a dat nici o problema,ba chiar motorul suna mai binisor :twisted:
Parerea mea,face toti banii :wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 11:28 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Mda. Se pare ca BMCul ar solutia optima. Ti-as fi recunoscator daca ai pune si o poza cu BMCul montat la tine. O sa iau legatura si cu georgeg sa vad cum la montat. Pana la prima de craciun am timp sa ma hotarasc daca pun un BMC sau doar un filtru sport in locul filtrului original. Aici in Bucuresti (si in Romania, in general) mai este si problema prafului.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 07 Apr 2008, 17:33
Posts: 92
Location: Craiova
Salutare! M-ati facut curios. Suna cam asa? http://uk.youtube.com/watch?v=-LGzh-PV5 ... re=related
Imi place. Uite si cateva detalii: http://www.venommotorsport.com/product_ ... ory=Filter

_________________
2003 Alfa Romeo 156 2.0JTS


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4269
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Ca si montare bmc-ul da putin de furca dat fiind ca trebuie scoasa toata tulumba originala a filtrului de aer, bagat bmc-ul undeva in partea de jos cam prin spatele proiectorului si din gura lui tras furtunul de admisie undeva pe sub aripa mai sus asa ca sa nu cumva sa ajunga apa la el.Asta ar fi solutia pentru a-l monta in locul filtrului original.

Se mai poate face si altfel:scos si mutat baterie in portbagaj si pus bmc-ul asemeni k&n-ului din poza doar ca admisia sa se face direct din grila fata.

Ca pret ce pot sa spun este ca eu am dat cam 200 euro aici pe el nou cu tot cu transport.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 21:13 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
Momentan nu am poze,dar nu este prea la vedere,eu l-am montat exact ca prima varianta(si cred ca cea mai corecta) pe care a dat-o georgeg:
-am scos cutia originala,si l-am pus exact in spatele proiectorului(practic ramane paralel cu el,pe verticala);se adauga tubul flexibil(tubul de admisie),gura lui fiind lasata langa proiectorul de ceata(dreapta) cat de cat sus,din cauza apei.

-a 2º varianta,este mai pt. "show",odata ce cutia din carbon ramane la vedere,da mai aspect cand deschizi capota,dar langa motor iarasi gasim problema caldurii pe care o emana(motorul).

Asteptam poze cu noul filtru si ceva comentarii(daca masina se comporta mai bine).

Off-topic:
georgeg,cum pot face o comanda(pt. bmc-cda) la pretul de 200€?poti lasa aici vreun contact? thanks :wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 22:48 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
In cazul BMC-ului, furtunul de cauciuc, care pleaca din debitmetru catre filtru, mai ramane ? Sau n-am inteles eu bine :?: :blink:

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 09 Dec 2008, 01:49 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Si mai am o nelamurire. Nu inteleg de ce ar fi problema daca s-ar monta cutia de admisie a BMCului undeva langa motor, sa zicem intre baterie si motor. Daca e facuta din carbon nu ar trebui sa se incalzeasca, chiar daca e plasata acolo unde am spus.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2008, 01:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4269
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
tdanut Quote:
Si mai am o nelamurire. Nu inteleg de ce ar fi problema daca s-ar monta cutia de admisie a BMCului undeva langa motor, sa zicem intre baterie si motor. Daca e facuta din carbon nu ar trebui sa se incalzeasca, chiar daca e plasata acolo unde am spus.
Problema mare ar fi ca nu incape pentru ca bmc-ul este destul de mare si trebuie doar sa scoti bateria de acolo.si eu am vrut sa il pun asa insa nu ma simteam eu impacat sa duc bateria tocmai in portbagaj.

@triesse:si mie mi-a comandat kitul unul din baietii de pe forum, alexandrus, acum ceva vreme.Despre pret cel mai bine vorbeste cu el si vezi daca mai poate aduce.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 10 Dec 2008, 11:24 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Da, schimbarea locului bateriei iese din discutie.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 12:48 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Am mai facut sapaturi si am aflat ca exista la Novitec un kit de admisie care este special conceput pt motorul JTS/122kw si are un plasament diferit de cel pe care-l are kitul pt motorul TS. Incerc sa fac rost de imagini cu acest kit.

http://shophost.net/shop_n/catalog/prod ... 465fb373d2

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 16:07 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
Salutare tdanut,

Despre acest kit de la Novitec: cativa prieteni il au montat pe 1.8 si 2.0...2 din ei l-au scos afara din cauza ca Maf s-a dus(exact ca la 57i de la k&n) iar altul inca il are montat...asteapta sa stranga ceva bani si sa-si cumpere un filtru adevarat:BMC-CDA :wink:

Vb. despre kitul montat pe motoarele TS,pt. JTS nu stiu ce are Novitec,dar daca "respecta" acelasi principiu ca la TS:filtru de admisie directa cu o bucata de tub la 90 de grade exact langa motor,nu cred ca ar fi o optiune prea "profisionala" :?

Numai bine.

P.S: nu fac publicitate la BMC :lol: ...sunt doar foarte multumit de el.

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 16:14 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
triesse Quote:
Salutare tdanut,

Despre acest kit de la Novitec: cativa prieteni il au montat pe 1.8 si 2.0...2 din ei l-au scos afara din cauza ca Maf s-a dus(exact ca la 57i de la k&n) iar altul inca il are montat...asteapta sa stranga ceva bani si sa-si cumpere un filtru adevarat:BMC-CDA :wink:

Vb. despre kitul montat pe motoarele TS,pt. JTS nu stiu ce are Novitec,dar daca "respecta" acelasi principiu ca la TS:filtru de admisie directa cu o bucata de tub la 90 de grade exact langa motor,nu cred ca ar fi o optiune prea "profisionala" :?

Numai bine.

P.S: nu fac publicitate la BMC :lol: ...sunt doar foarte multumit de el.
Din ce am inteles citind comentariile de pe site-ul Novitec (am tradus din germana in engleza cu google transl.), kitul pt JTS se monteaza pe "circuitul" pe care este kitul original. Asta este marea deosebire intre kitul de JTS si kitul de TS.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 03 Jan 2009, 23:37 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
Daca filtrul vine montat diferit de motoarele TS...poate ar merge,dar cum nu am vazut nici auzit pe nimeni,nu pot sa spun nimic.

Dar de ce nu pui unul BMC-CDA din prima?sigur vei fi multumit :wink:

Apropo,asta de la Novitec: chiar daca este montat pe "circuitul" de admisie original...dar fara o cutie de protectie(tip cda)...e la fel ca unul pt. TS,cred ca ramane un pic mai departe de motor,atat :?

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2009, 00:22 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
triesse Quote:
Daca filtrul vine montat diferit de motoarele TS...poate ar merge,dar cum nu am vazut nici auzit pe nimeni,nu pot sa spun nimic.

Dar de ce nu pui unul BMC-CDA din prima?sigur vei fi multumit :wink:

Apropo,asta de la Novitec: chiar daca este montat pe "circuitul" de admisie original...dar fara o cutie de protectie(tip cda)...e la fel ca unul pt. TS,cred ca ramane un pic mai departe de motor,atat :?
Inca nu m-am hotarat ce sa pun.
Avantajul Novitecului este ca e dedicat, adica facut special pt acest motor. Nu trebuie sa fac nici un artificiu pt montare. Aici BMCul este in dezavantaj. Un alt dezavantaj al BMCului este si pretul mai ales ca, din cate am citit, performantele nu se ridica nici pe departe fata de cat costa.
Si mai e o chestie. Degeaba filtrul propriu-zis este termo-protejat daca traseul dintre el si motor (MAF) nu este. Cauciul ala care uneste filtrul de motor se incinge si tot incalzeste aerul.

Poate pui si tu o poza sa vad si eu cum l-ai motat.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2009, 00:30 
Offline

Joined: 01 Dec 2008, 23:24
Posts: 1350
Location: Lisbon
Salut once again,

La BMC-CDA nu trebuie "facut nici un artificiu pt. montare",exista specific pt. TS si JTS.

Am sigur prin calculator o poza(cam mica daca imi aduc bine aminte) cu BMC montat pe motor JTS,o caut si o pun aici :wink:

_________________
Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD
Alfa Romeo 147 GTA


Top
   
PostPosted: 04 Jan 2009, 01:11 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Ok. Mersi.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 16 Jan 2009, 21:28 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Am mai aflat ceva. Se pare ca se poate achizitiona de la Autodelta UK furtun de admisie dintre filtru si motor din carbon. Pretul ar fi 120Lire, iar transportul 22Lire. Cred ca ma bag :D .

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2009, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4269
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Sa nu te astepti din pacate la rezultate spectaculoase...cresterea de putere nu aproape deloc sesizabila...masina nu este turbo ca sa aiba nevoie de aer rece, masina are nevoie de aer de orice fel in cantiate cat mai mare pentru a realiza o ardere cat mai buna.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 17 Jan 2009, 19:05 
Offline

Joined: 12 Jan 2006, 19:55
Posts: 361
Car: Giulia Competizione
Location: Bucuresti
Asa e. Totusi, cand motorul e incins, mai ales vara, prin oras, se simte pierderea de putere. BMCul (caci la asta m-am hotarat) o sa fie mai eficient cu un tub de carbon. Imi pare rau, insa, ca astia de la Autodelta nu au magazin si in Germania, de ex. Din UK e cam scump transportul. Din Germania ar fi putut sa mi-l aduca cineva.

_________________
Alfa Giulia Competizione
Alfa 159 TBI
(ex) Alfa 156 JTS FL
(ex) Alfa 33 16v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 59 posts ]  Go to page 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited