It is currently 18 Nov 2024, 12:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 03 Dec 2008, 00:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
E chiar atat de complicat sa mergeti la un service sau la cineva care are tester sa vedeti care e problema???

No comment!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 10:18 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Nu e complicat dar daca ma duc saptamanal la tester sa imi reseteze eroarea nu stiu unde ajung.Am fost o data si mi-au dat o foaie cu rezultatele testerului si mi-au zis ca nu are nici o problema. O sa scanez foaia aia si o uploadez aici poate stie cineva mai bine decat aia din reprezentanta.

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ia scaneaz-o si posteaz-o aici, nu e normal sa mergi de N ori pentru aceeasi chestie!!!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 20:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
RobertoFulgos Quote:
Am incercat manevra cu scosul bornei si nimic...E adevarat ca nu am scos-o chiar 10 minute dar nu stiu daca are o importanta atat de mare timpul...ideea e ca am mers cu ea si am pornit-o de 4-5 ori si nimic. Eroarea e tot acolo...Ma gandeam sa scot mufa de la debitmetru si sa o curat cu un spray de contacte...Poate e mizerie ceva pe acolo ca era ordinar de imputit motorul cand am luat-o. Poate sa afecteze ceva?
Mai la mine a mers.De aia ti-am si zis sa faci acelasi lucru.Sa nu fie chiar dusa sonda si de aia sa nu o stearga.Mie mi-a dat mcsf ca nu am asteptat sa se stinga bujiile incadescente,iam dat direct la automat si "bang".Imi pare rau ca nu a mers.Dute sa vezi ce eroare ai la tester stergele pe toate si daca iti mai da de sonda schimbo si gata.

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 20:33 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
am gasit-o la 850 ron e barbar de scumpa

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 20:57 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Cam asta mi-a dat pe tester, mi le-au sters si mi-au zis ca sa nu imi fac griji ca nu sunt probleme. E de la carburant. In 2 zile s-a aprins iar MCSF


Attachments:
erori alfa1.jpg
erori alfa1.jpg [ 66.74 KiB | Viewed 1902 times ]

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi
Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 21:55 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Daca ai unele erori, si te duci la cineva care are tester, nu le doar stergeti. Cautati si motivele pentru care aveti acele erori, si incercati SA ELIMINATI CAUZA.
E usor sa vii sa pun testerul pe masina, sa sterg erorile(deci sa sting becul din bord) si sa nu-mi pese ce a generat erorile alea. Vrajala cu "n-are nimic dom-le, e de la benzina" e cam rasuflata.
Cautati pe cineva care stie ce face, stie sa citeasca si sa interpreteze erorile pe care le citeste acolo, si eliminati cauza.

Altfel o sa platiti saptamanal cate o resetare a becului din bord, si masinile tot prost vor merge.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2008, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Usor de zis greu de facut...In valcea in afara de reprezentanta alfa nu am auzit pe nimeni care sa se bage...si daca se baga si sunt praf la fel ca aia de la alfa tot degeaba...Pana gasesc io pe unu care se pricepe o sa imbatranesc. Cel putin aici in valcea.

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2008, 00:16 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Dar acum ca vezi erorile astea ai idee de la ce ar putea fi?tinand cont de faptul ca masina nu isi modifica comportamentul.

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2008, 00:17 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Dar am vazut ca la Sibiu ai fost.

Daca o lasati mai usor cu berea, poate te ajuta baietii de acolo, bogdan am vazut ca se mai pricepe.

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 04 Dec 2008, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
POi bere nu am baut decat un ceai si bogdan mi-a dat si mie aceeasi impresie asa k urmatorul drum la sibiu poate chiar in weekendul asta il fac direct pe la poarta lui si daca ma scapa de erori si de cacaturi atunci chiar ma imbat
:P

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2008, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Acum mi s-a stins becul de MCSF si nu mai da nici o eroare fara sa ii fac nimic. Ce muschii mei o avea?

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2008, 11:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Chiar daca s-a stins, eroarea tot ramane in memorie si poate fi citita la tester. Nu strica sa vezi ce o fost...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2008, 12:19 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Pai cateva posturi mai sus este scanata fisa cu erori care a dat la tester...Nimeni nu mi-a zis de la ce e.

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2008, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Verifica debitmetrul, zi-mi cat baga debit la ralanti si la 3000 rpm, motorul avand 90 grade... am vaga impresie ca e ceva in neregula cu el...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2008, 12:23 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
In sfarsit imi zice cineva ceva concret. Cum il verific zi-mi metoda ca in 15 minute iti dau raspunsul.

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2008, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pornesti motorul, astepti sa se incalzeasca la minim 70 grade, apoi bagi testerul si vezi cat e debitul de aer masurat (grame/sec). Apoi turezi motorul la 3000 rpm constant si citesti din nou valoarea. Si ideal ar fi daca programul de diagnoza suporta acest lucru, vezi cat masoara minim si maxim, dai o tura cu ea, ii dai talpa cu a 1-a pana aproape de punctul rosu si scrii din nou aici maxima masurata. Apoi iti zic daca e ceva in neregula cu ea.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2008, 12:33 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
ok. asta inseamna sa o aman pana luni cand se deschide reprezentanta alfa...luni revin cu raspunsul

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 06 Dec 2008, 12:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Reprezentanta Alfa.... daca le ceri ce ti-am cerut mai sus o sa se uite la tine ca la un ciumat. Ma indoiesc sincer daca ti-ar da aceste valori.

LE: Ce ti-a generat in foaia aia pe care ai postat-o mai sus poate fi de la:
- debitmetru
- fisuri/neetanseitati ale sistemului de admisie, pe circuitul dintre debitmetru si galerie
- valva recirculare defecta
- sonda temperatura defecta/decalibrata
- sonda lambda defecta (le dai pe amandoua din amonte sa le afiseze pe un grafic si trebuie sa dea ceva de genul asta:)


Attachments:
IMG_0007.jpg
IMG_0007.jpg [ 101.3 KiB | Viewed 1778 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
PostPosted: 20 Jan 2009, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Mai am o intrebare: erorile de la sondele lambda pot fi date si de vre-o 2 fisuri inteava de la sonde pana la racord flexibil. Le-am descoperit de curand. Astept un raspuns scurt si la obiect.

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 20 Jan 2009, 19:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, evacuarea daca e fisurata iti da sondele lambda peste cap.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 16:15 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Multumesc. Mi-ai mai dat o raza de speranta.:d

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 21 Jan 2009, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Erorile de mai sus sunt cauzate si de un catalizator pe duca!
Sunt sondele de dupa catalizator care ii masoara eficienta.
Rezolva cu gaurile in evacuare si vezi dupa!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 09:39 
Offline
User avatar

Joined: 13 Nov 2008, 12:46
Posts: 172
Location: Rm. Valcea
Nu cred ca au vre-o legatura cu catalizatorul pentru ca e lambda signal 1/2 above catal., deci deasupra lui. Nu zice nimic de catalizatorul propriu zis

_________________
Ex: 147 din 2001, 1.6 T. SPARK 120 Horses
Ford focus sedan 1.8TDdi


Top
   
PostPosted: 22 Jan 2009, 14:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ai sa razi, dar are legatura. Am avut un 156 2.0jts cu aceeasi buba si era de vina o sonda lambda din amonte...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 54 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited