It is currently 19 Nov 2024, 10:17

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 14 Jun 2006, 22:14 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
...te invit oricand cu benzinara ta sa vezi cum esti halit de Tantza :twisted: (sorry Alexx ca vb in numele tau..)
@Tupac again: totusi, sunt tare curios cum se misca un JTD ca al tau comparativ cu benzinica mea, te astept sa facem o incercare..ca sa fiu sincer, tind sa am incredere in my baby, kiar daca mai nou am un mic impediment, jante de 17 :P

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 22:37 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Cat priveste liniuta..ce sa zic...in mod traditinal dieselul nu e pentru liniute, dar eu zic ca am sanse destule cu tine :), masina trage foarte bine....si mai ales in tr 3 ar putea recupera teoretic ce ar pierde pe tr 1 si 2 fata de benzinara..ma rog..nu stiu, ar fi interesat de aflat ce si cum. Pe scurt e clar ca ma faci, ideea e daca reusesc sa recuperez apoi..


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Apropos, haida! Nu accept un refuz!
Duminica te provoc, Alexx!!! Vali vs Tantza!!! :shock:
Nu discut! Si cineva sa vina cu o camera de filmat!!!

Daca refuzi, ai de la adminu' + aicu ban!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 22:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
A mea e lenta pe plecare, deci probabil avantajul teoretic la care te gandesti tu in realitate nu se materializeaza.. Stiu ca dieselurile nu prea fac nimic pe treapta 1, dar si eu am o cadere mare de turatie la plecarea de pe loc pe treapta 1, si pana o aduc inapoi in zona de cuplu pierd ceva.. In plus jantele noi imi mai taie putin din elan, intradevar, probabil aproape insesizabil.. Apoi, tu ai putere mai multa (115cp vs 105 ai mei), cuplu mai mare (nu cunosc cu precizie valorile dar sigur asa stau lucurile), acceleratie mai rapida pe hartie (9.9s vs 11.6 la mine..), deci eu zic ca ai toate atuurile sa ma faci.. din contra, pe dinamica n-as crede sa te tii.. eu pana spre 190 trag aproape constant dupa ce trec de 100, iar pana in 170 inca am disponibila treapta 4 :twisted: .. Ramane de vazut, e o curiozitate pe care de mult as vrea sa mi-o satisfac :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
DA Alex, facem.... dar din pacate eu sambata plec acasa.... pana atunci, daca vrei.... personal, am 4 jante in portbagaj.... ar fi frumos sa scap cumva de ele... asta nu ar fi o problema mare. Daca vrei, vineri seara, la anvelopa....

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 22:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Super! Vorbim poimaine la telefon! 8)

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 23:09 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
alexmirica Quote:
Tupac Quote:
Pe scurt e clar ca ma faci, ideea e daca reusesc sa recuperez apoi..
S-o crezi tu ca recuperezi! Deja la a 4-a se plafoneaza turbo-ul! Trust me!
Te inseli domnu' Admin, te inseli ;)
Faptu ca eu ma plafonez undeva, nu are relevanta, si tu te plafonezi pe undeva. La diesel la 4000 la tine la 6500 sau cat vrei tu. Asta nu zice prea multe. Nu stiu cate diesel ai condus, dar eu am ceva la activ si iti spun ca nu sunt chiar impotente. In plus, liniuta traditionala e pe 400m, deci oricum nu ar avea importanta daca si cum ma plafonez, cu siguranta pana la 400m or merge si dieselurile noatre amarate, nu crezi? :)
@ALX, scuze man, am uitat ca tu ai doar 105CP :? Eu ma tot gandeam la tine ca la 120 caluti :). Sorry, dar rectific acuma: i'm pretty sure that Verzulica rulez in acest caz 8) :blow:
@Alexmirca: mi-e ca vei strica gasca benzinarelor man, am senzatia ca Tantza te va jumuli! :twisted:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 23:45 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Asteptam filmele 8)

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 23:50 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Nu stiu unde sa postez asha ca:
a ramas ca maine seara la anvelopa sa se consume duelul adminului cu dusmanul (aka: eu). Toata lumea este binevenita... luati si o camera video va rog.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Last edited by Alexx on 14 Jun 2006, 23:51, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Jun 2006, 23:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Bhay Tupac, n-ai condus bine nici macar o zi JTDul si deja ai shimbat taberele asa de radical?! :lol: Am recunoscut si eu ca ai prima sansa, dar vreau totusi sa imi satisfac aceasta curiozitate, si eu cred ca alexmirica si-o fura, pana aici suntem pe aceiasi lungime de unda, dar mai departe de atat esti asa de categoric si de inversunat PRO DIESEL ca... :? Mirica cred ca had a point, dealtfel acelasi lucru l-am zis si eu in postul meu, ar trebui sa am o dinamica superioara tie datorita plajei de turatie, la tine pe 4 se cam pierde avantajul cuplului de diesel, pe cand eu urc cu ea in 170.. ce-i drept, in timp ce tu vei avea consum instant spre 10% sa zicem eu voi avea peste 20% :lol:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 01:56 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
ce mi place. :lol: :lol: :lol: :lol:
hai sa fie in trei ce ziceti?,ma primiti si pe mine cu n amarat de 2000 8 valve :twisted:
oricum ar trebui sa facem cam asa
tantza versus vali
ege versus verzulica
gabidima versus ady155

mai ramane wolff...dar nus cine se baga....eu unu fara turbina n am curaj :roll:


aaaaaaaaa??? unde?


Attachments:
File comment: va prind yo....
IMG_3362resize.jpg
IMG_3362resize.jpg [ 64.52 KiB | Viewed 2400 times ]

_________________
0751314197
Top
   
PostPosted: 15 Jun 2006, 02:59 
Offline
User avatar

Joined: 25 Apr 2006, 13:38
Posts: 276
Location: BUCURESTI
Hop si io!!!!!!!!!!
Promit sa nu ii dau mai mult de a 3-a. :lol:

_________________
IL CUORE HA SEMPRE RAGGIONE. TRACTOR CUORE SPORTIVO.
Lancia Kappa Coupe 2.4, 20v
Nissan Patrol a.k.a Patrocle 2.8


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 07:50 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Postasem aseara ceva ALX, dar vad ca s-a pierdut :( (probabil la splituire..)
Nu sunt pro diesel si n-am schimbat taberele atat de radical :)
Dar am condus destule tractorase pana acum si iti spun, se misca foarte bine destule dintre ele.
Ma uit la mine, intre 147 si 145. Boxerul avea clar avantajele sale, dar si JTD-ul are ceva (si nu ma refer aici numia la consum :) ). Daca compar 147-le cu Boxerica asa cum era ea (vorbim totusi de o masina de 11 ani de zile, la care mai mult ca sigur ceva caluti au mai murit intre timp :) ), nu stiu..., dar mi-e ca JTD-ul la o liniuta era destul de periculos, sincer... Verzulica isi pastreaza cred destul de bien cei 9.9s declarati, pe cand Boxerica dupa 11-12 ani, mia mult ca sigur ca cele 9.6s nu mai erau...greu de zis :?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 08:31 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Io sunt constient ca sunt relativ mici sansele sa castig, dar vreau sa va demonstrez ca:
150CP/171Nm vs. 180CP/350Nm pe hartie e maaare diferenta (20% more horsepower / 46% more torque) dar pe pista nu e chiar asa de mare!!!
Vreau sa avem un film memorabil, in care sa se evidentieze doua imbunatatiri:
147 2.0TS 150CP (STOCK) vs 147 1.9JTD 140CP (STOCK) (cine se ofera???)
147 2.0TS 150CP (STOCK) vs 147 1.9JTD 180CP (Novitec Powered = Tantza)
147 2.0TS 170CP (chip+tobe+intake) vs 147 1.9JTD 180CP (Novitec Powered = Tantza)

Ar fi foaaarte interesant.

Si, asa cum am stabilit, vom face si urmatoarea cursa:
Vali vs. Gabrieldima.

Later edit: Mai precis se face pe clasicul sfert de mila, adica 402m!
Locatia: secreta!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Last edited by alexmirica on 16 Jun 2006, 11:25, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 11:15 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Desi Tantza este favorita (180 CP si aprox 350-380 Nm) sunt convins ca Vali (150 CP si 180 Nm) nu se va face de ras. Insa daca si Vali ar avea modificarile Tantzei (ma refer la Chip + Evacuare + Filtru) as merge pe mana adminului :)

_________________
Superchips - Be Driven


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 11:30 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Da, asta si spuneam, cu numai evacuare + admisie + chip (~171CP) e mancata Tantza cu tot cu cei 180CP ai ei si cuplul dublu!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 11:58 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
alex, no offence, dar treci cam repede dintr-un state in altul.. cand ai condus-o pe Tantza si te-ai dat jos ai spus ca ai ramas "neom", ai fost so impressed.. acum zici ca o mananci dimineata la micul dejun pe paine :? Nu uita ce poate, nu o subestima, si hai mai bine sa vedem ce si cum, in varianta actuala mizez pe Tantza, in varianta ulterioara e deja greu de spus, cert este ca va fi strans in ambele variante! Hai sa vedem pe pista zic eu :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 12:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Deci treaba sta asa:
Intr-adevar, Tantza are cai mai multi si cuplu peste dublu! Dar:
- redline 4500rpm vs. 7200rpm
- rapoarte cutie mai bune la 2.0TS
- nu am turbo lag
- Tantza nu are wastegate, deci turbo-ul se plafoneaza usor
- Vali are alura puterii/cuplu mult mai buna!
- Am jante de 16"
Cu toate astea sunt constient ca este posibil sa pierd, dar foaaaarte putin...

Adminul.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Last edited by alexmirica on 16 Jun 2006, 11:26, edited 3 times in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 12:45 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ia si tu in calcul faptul ca turbina se plafoneaza la doar 4100rpm bine de tot!
Tantza se simte bine de tot in plaja 2000-4000rpm, pe cand Vali in plaja 4000-6500rpm!
Si repet, cutia intr-adevar e scurta, dar gandeste-te ca, prin scurtimea ei, schimbi mai repede, ceea ce se traduce prin timpi pierduti!
Oricum, sa vedem cum sta treaba!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Last edited by alexmirica on 16 Jun 2006, 11:27, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 14:19 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Baieti, v-ati incins totusi cam tare, cred! Oricare ar fi rezultatul, pariez ca va fi strans! intrecerea diesel vs benzina e chestiune de nuante la performante comparabile, cel putin in categoria de motoare discutate. As vrea si eu sa stiu ora si locul evenimentului!

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 14:26 
Offline
User avatar

Joined: 02 Aug 2005, 23:07
Posts: 413
Location: Oradea
Zici ca am fi la gradinita:

"Tovarasha, Ionel a spus ca jucaria mea este urata"
"Tovarasha, Marcel mi-a pus piedica"
etc

Vreau sa cred ca suntem mai maturi decat atat :)

_________________
Superchips - Be Driven


Last edited by aiculedtzu on 15 Jun 2006, 14:29, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 14:49 
Offline

Joined: 28 May 2006, 02:10
Posts: 146
Location: Oradea
:lol:

_________________
... ratiunea a spus BMW


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 16:30 
Offline

Joined: 10 Nov 2005, 02:26
Posts: 303
Location: Cluj
Asteptam rezultatele si filumlete!:)

_________________
159 2.4 neagra
ex 147 1.6T.S. 120CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 16:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Adica filmulete ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Jun 2006, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Tupac tata te asteptam.. ca sa fiu sincer, pt mine topicul asta e pretext de intalnire si voie bune, asa ca te astept sa iti admir masinuta, do your best sa ajungi! Si btw, skimba semnatura :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 42 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited