It is currently 01 Feb 2025, 15:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 
Author Message
PostPosted: 10 Nov 2008, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Salut.Sunt un proaspat detinator de alfa 156 1.9 jtd si as dori niste informatii de la voi.In primul rand daca este adevarat ca acest tip de motor are distributie pe lant, iar daca nu cat ar costa un skimb de distributie.In al 2 lea rand m-ar interesa telescoapele pe fata(pret+manopera).Cat ulei si de care trebuie pus?Cam atat m-ar interesa sa skimb deocamdata la ea.Ce sa spun in rest...am avut un golf 3 (1.9 tdi) pe care l-am dat pe aceasta masina destul de frumoasa.Este din 2000(este euro 3?), are piele crem de la momo, jante tot de la momo,full electric...Momentan sunt foarte incantat de ea deoarece este mare diferentza intre cele doua.Multi mi-au spus ca fac greseala sa o skimb cu o alfa deoarece sunt proaste insa yo unu nu vreau sa ajung sa-mi para rau.Va multumesc pt sfaturi si raspunsuri.

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2008, 19:18 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Salut si bine ai venit printre noi...Distributia e pe curele si se schimba la fiecare 60.000km.Despre ulei pot sa iti spun ca eu folosesc SELENIA dar se pot folosi si altele.Fabrica recomanda folosirea uleiului Selenia.Despre telescoape nu stiu ce sa iti zic...De ce vrei sa le schimbi?
PS:Pune si tu niste poze cu noua achizitie si completeaza-ti profilul sa aflam de unde esti..
Multi nu stiu cu adevarat ce inseamna Alfa Romeo....iti garantez ca o sa fii foarte multumit de schimbare

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2008, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Despre telescoape....trancane cand dau prin gropi(poate or fi si bucse ceva).Cat este skimbul de distributie la ea???Maine o sa fac poze cu ea...promit:P

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2008, 20:06 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
Pai nu cred ca e de la telescoape.Daca iti bate cand mergi drept atunci e de la bratele inferioare,daca bate cand mergi virat atunci e de la bratele superioare..poate sa fie si din bielete dar cel mai sigur e din brate...despre distributie costa intre 650 si 800 lei tot setul de distributie

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
PostPosted: 10 Nov 2008, 23:26 
Offline
User avatar

Joined: 12 Aug 2008, 18:09
Posts: 41
Location: Sfantu Gheorghe
Salut! Bine ai venit!
Nu cred ca o sa regreti schimbarea de la un Golf la Alfa daca iti plac masinile.
Din pacate cred ca Alfa ta este Euro 2, dar oricum sa speram sa se elimine taxa de poluare :wave:
Pana atunci numai bine, si poze cu masina ta noua...

_________________
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 16v 140CP


Top
   
PostPosted: 11 Nov 2008, 01:41 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Completeaza locatia, te rog....
Ne-ar ajuta enorm sa te indrumam.


Top
   
PostPosted: 11 Nov 2008, 19:19 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Sunt proaspat pe forum si nu prea m-am acomodat cu tot de pe aici...Sunt din Vaslui.Poze cu masina ink nu am apucat sa fac deoarece azi am fost de dimineata plecat pana la Bacau.Am fost surprins de tinuta de drum care o are si cel mai mult de consum(5,5)M-ar interesa cam cati km poate duce un 1.9 jtd si ce norma de poluare este deoarece pe talonul ei scrie 25-05-2000.mc

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2008, 01:26 
Offline

Joined: 24 Nov 2008, 02:04
Posts: 46
Location: constanta
Este de 115 cp sau mai putin. Cea de 115 cp este cu siguranta Euro 3.

Uleiul recomandat ( si cel mai bun ) este intradevar Selenia.

Am schimbat kitul de distributie ( care apropo, nu este pe lant ) cu cca 13 mil, asta in conditiile in care am pus numai piese originale, exceptie facand cureaua, pe care nu am gasit-o originala. Pret piese 1000 ron ( rolele, cureaua si pompa de apa). Pret manopera 300 ron. As fi putu sa reduc pretul pieselor cu cca 2 mil in cazul in care nu as fi optat ptr piese originale.

Pt piese iti recomand Italoparts ( vezi site-ul lor). Au si piese originale, dar si aftermarket. Eu le-am primit prin curierat a doua zi de la comanda, plata facandu-se la livrare. Transportul este gratuit daca faci o comanda de cel putin 400 ron. Oricum eu am comandat de la ei si de 300 ron si nu mi-au taxat transportul.

Legat de alegerea facuta sa stii ca nu numai ca nu o sa-ti para rau, dar vei ajunge sa iubesti aceasta marca.

LIPSA de fiabilitate a marcii AR este CELEBRA si BINECUNOSCUTA printre cei care NU au avut de a face vreodata cu o astfel de masina. Sfatul meu este ca, pe viitor, cand cineva iti mai spune ca este nu este o masina fiabila, tu sa intrebi motivul. Atunci intervine partea amuzanta si nu vor stii sa iti explice, deoarece si ei , la randul lor, au auzit de la altcineva care - citez un raspuns real pe care l-am primit - "se pricepe la masini, a avut numai masini nemtesti".

Si sa nu uitam PIESELE SCUMPE de la Alfa Romeo care, de fapt, sunt mai ieftine decat Opel, VW, Skoda, Renault, Ford, etc, etc, etc.


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2008, 17:51 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2008, 20:41
Posts: 50
Location: Bucuresti
Sunt de acord cu Lucian, si eu m-am confruntat cu aceeasi problema inainte sa imi iau Alfutza, majoritatea prietenilor ma indemnau sa ocolesc marca intrucat "Alfa nu este fiabila", cu exceptia unuia singur, care bineinteles detinea o AR 156.
In prezent, ma declar multumit de tinuta de drum, de putere si mai ales estetica; efectiv nu poti face comparatie cu un golf.
Pana la proba contrarie, te sfatuiesc sa savurezi cat mai mult din placerile pe care ti le aduce condusul unei Alfa Romeo.

Bafta!

_________________
___________________________________________
Alfa Romeo 2.0 Twin Spark 155CP, Argenteo

Scopre la vera passione di guidare!
ALFA ROMEO - L'Essenza di Raffinatezza.


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2008, 18:31 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Va multumesc.Cea mai urata parte este ca mi-au luat permisul chiar in ziua cand mi-am luat alfa si nu am apucat sa ma bucur inca de ea.Bine...mai conduc eu asa....dar as dori sa plec la un drum mai lung cu ea ca tare bine ma simt in ea :tongue: Despre distributie pot spune ca este putin mai scumpa ca la golf insa intervine si partea de vekime intre masini(golful era din 96) iar asta este din 2000.Mai am niste retusuri de facut la ea in special sa skimb furtunul ala gros care intra in motor deoarece cred ca este spart(peticit si prins cu niste coliere) si pe deasupra scoate si fum negru cand o calc mai tare,plus ca scade si din putere(asa am inteles...este adevarat?).Va repet....nu am apucat sa o conduc dar este foarte adevarat ca aceasta masina are ceva care te face sa tii la ea intr-un mod mai aparte.Inca odata tin sa va multumesc si sa felicit pe toti membri acestui forum pt ca este foarte util.

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 26 Nov 2008, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 16 Mar 2008, 20:41
Posts: 50
Location: Bucuresti
Desi nu stiu sa iti dau o explicatie tehnica, iti spun ca amicului cu 156, care intamplator avea motor ca al tau (1.9 jtd), i s-a intamplat acelasi lucru - ii iesea fum negru; dupa ce si-a strans bine furtunul ala si l-a consolidat bine cu coliere, nu a mai avut probleme. :)
Sper sa nu ai altceva mai grav! :scratch:

_________________
___________________________________________
Alfa Romeo 2.0 Twin Spark 155CP, Argenteo

Scopre la vera passione di guidare!
ALFA ROMEO - L'Essenza di Raffinatezza.


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2008, 03:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Nov 2007, 23:28
Posts: 510
Car: Alfa Romeo 156
Location: Bucuresti
keyafy Quote:
Va multumesc.Cea mai urata parte este ca mi-au luat permisul chiar in ziua cand mi-am luat alfa si nu am apucat sa ma bucur inca de ea.Bine...mai conduc eu asa....dar as dori sa plec la un drum mai lung cu ea ca tare bine ma simt in ea :tongue: Despre distributie pot spune ca este putin mai scumpa ca la golf insa intervine si partea de vekime intre masini(golful era din 96) iar asta este din 2000.Mai am niste retusuri de facut la ea in special sa skimb furtunul ala gros care intra in motor deoarece cred ca este spart(peticit si prins cu niste coliere) si pe deasupra scoate si fum negru cand o calc mai tare,plus ca scade si din putere(asa am inteles...este adevarat?).Va repet....nu am apucat sa o conduc dar este foarte adevarat ca aceasta masina are ceva care te face sa tii la ea intr-un mod mai aparte.Inca odata tin sa va multumesc si sa felicit pe toti membri acestui forum pt ca este foarte util.
Toate dieselurile scot un fum mai negru cand ii dai talpa.Problema mai urata la tine este ca pierde din putere.Daca zici ca ai furtunul de la intercooler peticit schimbal,ca de aici ar putea venii lipsa de putere.Sa o stapanesti sanatos

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex Alfa Romeo 147 1.6 TS


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2008, 10:03 
Offline

Joined: 24 Nov 2008, 02:04
Posts: 46
Location: constanta
keyafy Quote:
Va multumesc.Cea mai urata parte este ca mi-au luat permisul chiar in ziua cand mi-am luat alfa si nu am apucat sa ma bucur inca de ea.Bine...mai conduc eu asa....dar as dori sa plec la un drum mai lung cu ea ca tare bine ma simt in ea :tongue: Despre distributie pot spune ca este putin mai scumpa ca la golf insa intervine si partea de vekime intre masini(golful era din 96) iar asta este din 2000.Mai am niste retusuri de facut la ea in special sa skimb furtunul ala gros care intra in motor deoarece cred ca este spart(peticit si prins cu niste coliere) si pe deasupra scoate si fum negru cand o calc mai tare,plus ca scade si din putere(asa am inteles...este adevarat?).Va repet....nu am apucat sa o conduc dar este foarte adevarat ca aceasta masina are ceva care te face sa tii la ea intr-un mod mai aparte.Inca odata tin sa va multumesc si sa felicit pe toti membri acestui forum pt ca este foarte util.

Eu am patit-o acum 2 sapt. Exact aceleasi simptome ( fum negru , scaderea puterii si plus un fluierat, suierat, fashait sau ceva asemanator, ce venea de la motor. Era vorba de o crapatura a furtunului ce face legatura intre intercooler si galeria de admisie. M-a costat 230 lei furtunul , insa gasisem si mai ieftin, si l-am primit a doua zi. Schimbarea furtunului nu e o operatie complicata, asa ca am platit manopera doar 20 lei.

Pt piese originale iti recomand Italoparts, dar nu la toate, si pentru "aftermarket" poti incerca la Autokarma, dar nici acestia nu sunt aprovizionati decat cu piesele mai solicitate. Eu le prefer pe acestea doar pentru promptitudinea onorarii comenzilor ( daca piesele sunt pe stoc :D).


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2008, 17:52 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 22:33
Posts: 129
Salut.In primul rand nu este vorba despre o pierdere considerabil de putere,deoarece asa cum este am facut un play cu un bmw(din 2001) motor de 2000, 6 cilindri,150 de cai si am stat bot in bot.Si eu diesel fiind am plecat tot mai rpd ca el.Motorul meu este chipuit avand 140 de cai acum(nu stiu ce fel de chip).In al doilea rand m-ar interesa si o problema mai veke.Am instalatie xenon after market pe faza scurta.Mi s-a ars un bec si abia azi am reusit sa-l scot.As vrea sa sttiu daca pot pune in loc de becul cu balast un bec simplu de la philps(h7) si daca pot atunci cum tre sa fac deoarece am niste mufe de la instalatie care trebuiesc taiate in cazul in care pun becul simplu.As skimba deoarece nu sunt multumit de felul in care bate faza scurta.Va mulumesc

_________________
AR 1.9 JTD


Top
   
PostPosted: 28 Nov 2008, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
1. Bine ai venit în rîndul comunităţii noastre.
2. Felicitări pentru achiziţie
3. Ai grijă cu limbajul mirc (k, tz, etc.) e urît şi nici nu e permis pe forum (vezi regulamentul forumului: "d) Nu este permisa sub nici o forma folosirea unui limbaj tip "mirc" (daka, k, lol etc.) si nici a scrierii cu sh, tz, k etc. Punem accent pe calitatea mesajului (atat din punct de vedere al continutului cat si ca mod corect de redactare in limba romana) si nu pe "cantitatea" sa. Mesajul va fi scris, la alegere, cu sau fara folosirea diacriticelor.")
4. Dacă ai instalaţie de xenon aftermarket pe maşină poţi schimba foarte uşor becul cu unul normal, fără să tai nimic. Scoţi capacul protector din spatele farului, scoţi firele de la instalaţia cu xenon care intră în mufa maşinii (cea care intră în becul normal), scoţi becul cu xenon, scoţi balastul şi apoi pui becul H7 normal, acoperi gaura din capacul de protecţie şi îl pui la loc.
Ai aici o poză doar cu becul cu xenon. Cele două fire încercuite cu roşu intră în mufa de la instalaţia electrică a maşinii:
http://www.postimage.org/image.php?v=aVEPnZr

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 15 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited