keyafy Quote:
Va multumesc.Cea mai urata parte este ca mi-au luat permisul chiar in ziua cand mi-am luat alfa si nu am apucat sa ma bucur inca de ea.Bine...mai conduc eu asa....dar as dori sa plec la un drum mai lung cu ea ca tare bine ma simt in ea
Despre distributie pot spune ca este putin mai scumpa ca la golf insa intervine si partea de vekime intre masini(golful era din 96) iar asta este din 2000.Mai am niste retusuri de facut la ea in special sa skimb furtunul ala gros care intra in motor deoarece cred ca este spart(peticit si prins cu niste coliere) si pe deasupra scoate si fum negru cand o calc mai tare,plus ca scade si din putere(asa am inteles...este adevarat?).Va repet....nu am apucat sa o conduc dar este foarte adevarat ca aceasta masina are ceva care te face sa tii la ea intr-un mod mai aparte.Inca odata tin sa va multumesc si sa felicit pe toti membri acestui forum pt ca este foarte util.
Eu am patit-o acum 2 sapt. Exact aceleasi simptome ( fum negru , scaderea puterii si plus un fluierat, suierat, fashait sau ceva asemanator, ce venea de la motor. Era vorba de o crapatura a furtunului ce face legatura intre intercooler si galeria de admisie. M-a costat 230 lei furtunul , insa gasisem si mai ieftin, si l-am primit a doua zi. Schimbarea furtunului nu e o operatie complicata, asa ca am platit manopera doar 20 lei.
Pt piese originale iti recomand Italoparts, dar nu la toate, si pentru "aftermarket" poti incerca la Autokarma, dar nici acestia nu sunt aprovizionati decat cu piesele mai solicitate. Eu le prefer pe acestea doar pentru promptitudinea onorarii comenzilor ( daca piesele sunt pe stoc
).