It is currently 10 Nov 2024, 15:50

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8190 Next
Author Message
PostPosted: 23 Oct 2008, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2007, 08:28
Posts: 225
Car: VW Passat CC
Location: Bucuresti
mirosul naspa poate fi si de la bacterii de pe instalatia de ventilatie din cauza aerului conditionat..

_________________
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2008, 18:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Sep 2008, 21:19
Posts: 26
Location: Cluj-Napoca
Intrebare mica mica,
Ati patit vreodata ca dupa ce porniti motorul, ecranele cu ceasul si cel cu kilometrajul sa clipeasca in permanenta? Adica se sting si se aprind singure, pana cand opresc motorul si il pornesc din nou :shock: Sincer asa ceva nu am mai auzit niciodata la nimeni.
Plus ca am ramas cu bateria moarta ca nu se mai deschidea nici masina din telecomanda, dar nu cred ca e aceeasi cauza. Alternatorul s-a verificat si incarca. Ceea ce era ciudat la treaba cu bateria, e ca desi circul in fiecare zi cu masina, nu am avut probleme la pornit, sau macar semne ca ar porni greu.


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2008, 12:02 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Salut,

A venit frig-ul si a aparut scartaitul, mai ales dimineata pe racoare.
Pe partea dreapta spate mi se aude un scartait enervant cand trec peste denivelari mai ales dimineata cand masina este inghetata - suna ca si cum ar fi undeva cauciuc pe cauciuc.
Aveti idee ce suna asa ? Trebuie schimbat ceva sau se rezolva prin ungere?
Si cateodata dar foarte rar imi scartaie si pe fata sfaturi ideii...?

Mersi

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 13 Nov 2008, 13:06 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Pe fata, aproape sigur sunt bucsele de la bratele superioare, pe spate am avut probleme niciodata.

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2008, 18:39 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
Scriu aici pentru a nu deschide un alt topic degeaba....Deci...am o mica si suparatoare problema cu 156-le meu(1.6ts).in bord,unde e ceasul(indicatorul din mijoc) am observat ca atunci cand aprind farurile si teoretic tot bordul ar trebui sa fie uniform luminat in verde,acel ceas in partea din stanga jos e destul de intunecat.....se poate sa se fi ars ceva bec acolo sau care ar fi problema?A mai intalnit cineva chestia asta?Se poate demonta consola centrala ca sa inlocuiesc acel bec???
PS.chestia asta nu afecteaza fix cu nimic comportamentul masinii doar ca pt unii conteaza enorm si aspectul si toate celelalte....(asta e pt carcotasii care vor zice ca de ce ma obosesc sa il schimb...) :D

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2008, 19:13 
Offline
User avatar

Joined: 05 Apr 2007, 14:21
Posts: 840
Car: 2.0 TS
Location: CLUJ-NAPOCA
asa e si la mine( turometrul in partea de sus la 6000rpm :evil: si ceasul) si ma streseaza dar din lipsa de timp o tot aman.
consola centrala sa de jos destul de usor. daca mai gasesc tutorialul iti dau un link

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
AR 156 2.0TS 155CP

DIESEL - THE ULTIMATE THRILL KILLER


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2008, 19:19 
Offline

Joined: 06 Apr 2008, 16:55
Posts: 74
Location: Iasi
http://www.alfa156.net/ -> Tips -> How to change a light bulb in the center console . In primele poze iti arata cum dai consola jos.

_________________
GTV '98 - ex
156 '01 - ex


Top
   
PostPosted: 14 Nov 2008, 19:30 
Offline
User avatar

Joined: 04 Jul 2008, 20:39
Posts: 527
Location: Timisoara
thanks!

_________________
156 1.6TS•••》2.0TS 150 Hp 2001- "ANGELina"
166Fl 2.4JTDm 185Hp 2007- "Leia"
AR-Creating legends since 1910


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2008, 00:53 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Astazi, la o discutie amicala cu mecanicul meu, i-a scapat urmatoarea "pasarica":
-cum ca daca o sa pun pe masina mea (147, 1.6TS. 88kW) jante si cauciucuri de 15", masina o sa se comporte ca si cand i-as fi facut chip tuning.
Cum eu oricum nu sunt un mare fan al jantelor pe 17" si cum am dorit dintotdeauna sa trec la jante de 16" si cauciucuri cu talon 55, acum am un motiv in plus.
Intrebarea mea e: este chiar asa de mare diferenta? Dar la consum?

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
 Post subject: Re:
PostPosted: 17 Nov 2008, 03:21 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
High Octane Quote:
Cum stii cand un amortizor e uzat si nu isi mai face treaba ca lumea? Care sunt simptoamele? Dar arcurile? BTW, arcurile se uzeaza?
Se uzeaza si arcurile, dar mai lent decit amortizoarele. Parerea mea e sa le schimbi totusi simultan, dar consulta neaparat un specialist autorizat, nu ca mine, si eventual un tester pentru suspensii. In orice caz nu risca sa ajungi sa-ti "stea" masina pe arcuri.
Numai bine!

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
 Post subject: Re:
PostPosted: 17 Nov 2008, 03:24 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
High Octane Quote:
Lamuriti-ma si pe mine intr-o problema:

Cand am facut eu scoala de soferi pe Dacie din '78, deaia care avea frana de mana sub bord, instructorul mi-a zis ca atata timp cat rotile sunt in miscare, se poate rula linistit in treapta a-2-a! Eu sunt cam lenes din fire si nu prea dau a-1-a decat cand plec de pe loc, in rest tot cu a-2-a, in trafic, la semafoare, etc! Observ ca parca nu prea ii place la Alfa mea acest tratament, mi se pare mie sau ar fi indicat sa incep sa schimb a-1-a cand situatia o cere? Are ceva ca umblu tot asa in a-2-a?
Ai grija intotdeauna si de turatia motorului. NU merge cu el intr-un regim care e subturat pentru treapta de viteza in care e cuplat.
Oare nu avem masini sport?!...
Later edit: nici inimii nu-i prieste sa mearga subturata, darmite cind e si sportiva!!!

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
 Post subject: Re:
PostPosted: 17 Nov 2008, 03:27 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
mike20 Quote:
Pot sa montez pe jantele de tabla stock de 156 cauciucuri de 205/60/R15?Acum am de iarna 185/65/R15 si as vrea sa mi iau de vara.
Vezi daca e stantata pe janta latimea, in toli; masoara si ai raspunsul.

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2008, 11:00 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
Pune-ti roti de 15' si o sa au o revelatie. Si o alta cand te dai jos si te uiti cum arata :lol:

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
PostPosted: 17 Nov 2008, 17:22 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Am mai post6at acum cateva zile o intrebare si nu m-am lamurit. Puteti va rog sa-mi ziceti ce cauzeaza scartaitul si parca si o bataie, pe spate la Alfa 156?
Care e diferenta dintre un scartai provocat de o articulatie si unul provocat de telescop?

Mersi
Marius

_________________
----------------------------------------------


Top
   
PostPosted: 22 Nov 2008, 17:28 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Quote:
Am mai post6at acum cateva zile o intrebare si nu m-am lamurit. Puteti va rog sa-mi ziceti ce cauzeaza scartaitul si parca si o bataie, pe spate la Alfa 156?
Care e diferenta dintre un scartai provocat de o articulatie si unul provocat de telescop?

Mersi
Marius
Bataia e de la bucsele de fuzeta, suta-n-mie!
Scartaitul poate fi de la flansa amortizor.

Need help la randul meu!

Am primit moka de la cineva un debitmetru de aer nou pentru o Skoda Octavia 1.9 TDi!
Debitmetrul meu de pe Alfa 147, 1.6TS, 88kW, nu mai functioneaza cum trebuie, eu umblu de ceva timp cu mufa scoasa!
Se poate intampla ceva rau (Doamne feri, sa se arda computerul de bord) daca cuplez debitmetrul de Skoda la masina mea?
Cine stie, in caz ca merge, poate nu mai trebuie sa cumpar altul de Alfa...

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2008, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Vin şi eu cu două probleme, nu grave, dar sîcîitoare:
1. cînd e rece (sub 4 grade Celsius) şi încerc să descui maşina de la telecomanda alarmei, se dezarmează alarma dar maşina nu se descuie. Pentru a o descuia trebuie să apăs butonul de pe cheie.
2. tot cînd e rece, cînd aprind farurile mi se aprind şi poziţiile de ceaţă.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 27 Nov 2008, 20:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Poate pentru ceata ai senzor?!?

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 01:06 
Offline
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 02:06
Posts: 527
Location: Sebes-Alba
Am o mica nedumerire:

Am gasit 2 pneuri SH cu aproximativ 6 mm profil ramas pe ele, la un pret care nu poate fi refuzat.
Pneurile sunt Michelin Pilot Exalto 215/45/17 vară. Am vazut poze cu ele si imi place ce vad.
Problema e ca unul dintre ele a fost impuns cu un cui in lateral. Are petec mic pe exterior si un petec mare dreptunghiular de ~ 7-8 cm lungime pe interior.
Sunt sanse sa faca gâlmă? Eu intentionez sa le pun pe spate.
N-am avut timp azi dar maine o sa merg sa intreb un tip care are o vulcanizare...insa as vrea sa ma dumiresc cat-de-cat pana atunci caci trebuie sa dau un raspuns pentru gume.

Help!


Attachments:
DSC00252 (Medium).JPG
DSC00252 (Medium).JPG [ 70.03 KiB | Viewed 2951 times ]
DSC00254 (Medium).JPG
DSC00254 (Medium).JPG [ 80.68 KiB | Viewed 2952 times ]
DSC00255 (Medium).JPG
DSC00255 (Medium).JPG [ 68.59 KiB | Viewed 2954 times ]

_________________
Eee...vulpea cand nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii!!!
I am not discriminating anybody! I hate everybody equally!
Top
   
PostPosted: 03 Dec 2008, 02:17 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Parerea mea e ca te hazardezi, gilma e o chestie de noroc (sau ghinion...), si in mod foarte sigur pretul lor de nimic reflecta acest aspect, mai ales daca zici ca mai au 6 mm de profil pe ele. Nu?!
Risti sa te tina 100 de km, iti iei apoi altele si atunci per total cheltuiesti mai mult si e vorba de cost suplimentar cu astea peticite, sau "risti" sa nu ai nici o problema daca iti iei acum altele mai de Doamne-ajuta si per total dai bani mai putin si atunci e vorba de investitii mai mici. Depinde mult cum vezi tu lucrurile.
Eu nu as lua decizia asta, dar asta-s eu!
Tine cont ca chiar daca nu-i vorba de gaura in calea de rulare, sa stii ca si flancul lucreaza: ajuta la stabilitate, aderenta, confort. Nu fa rabat la siguranta ta!
Si-acum sa ne gindim si pe ce masina le pui.
E vorba de Alfa Romeo, nu?!!...... :scratch:

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 09:24 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
E normal la masina mea (156 cu dublu climatronic) atunci cand pornesc masina de fiecare data sa mi se reseteze clima si sa se puna pe 20grade si AC on? Niciodata nu pastreaza setarile.


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 10:28 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Si a mea (156 dublu climatronic) se pune de fiecare data pe recirculare, dar in rest nu-si uita setarile.
Deci: nu e normal.
Se poate sa fie deja setat softul sa-ti faca asa. Daca nu te deranjeaza, poti s-o lasi asa, ca merge si vara si iarna.
Parerea mea e ca trebuie umblat la soft.

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 18:22 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Stiu ca era o procedura de a seta climatronicul sa ramana pe o anumita temperatura si ea se realiza cu cheie de contact in anumite pozitii, etc. Stie cineva? L-as lasa asa, dar eu acum pe frig il tin pe 25-28 grade, deci mereu cand pornesc masina opresc AC, dau mono, 28 grade si dau sa dea aerul spre picioare si parbriz. Deci cam multe :D


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 18:26 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3322
Car: Giulia Q
@high octane : petecul ala este pus de amatori ! exista acum pe piata un petec tip titirez care se baga din interior i9n exterior si nu are moarte. daca ,cumperi anvelopa trebuie sa te duci cu ea la cineva care se pricepe... mai este posibil ca gaura de sub petiocele cele doua sa fie mare si atunci mai bine iti bagi ....

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 18:27 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Chiar eram curios.. eu nu opresc AC-ul -> din contra -> il pornesc! Fara AC mi se aburesc geamurile. Oare strica daca am AC pornit in pemranenta? Ce parere aveti? :scratch:

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 08 Dec 2008, 18:28 
Offline
User avatar

Joined: 03 Mar 2006, 03:55
Posts: 498
Location: Brasov / Ploiesti / Bucuresti
Uitasem: Nu mi se mai incuie usa din dreapta fata decat din cheie, din telecomanda nu, adica dau sa se incuie, celelalte 3 usi se incuie, dar cand sesizeaza ca usa dreapta fata nu s-a incuitat se descuie automat si celelalte. Panoul usii se da greu jos?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 4747 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8190 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited