porta Quote:
Fratiorii, e 1 noaptea si pe mine ma tot framanta intrebarea: "sa-mi iau sau nu 147?". Hai sa va spun cum am ajuns aici...Pana in vara m-am chinuit c-o Dacie Nova din 98, acum am cedat - eu psihic, ea tehnic - si mi-am facut un credit de 6000 de Euro. Am vazut cateva Alfe la mine in intersectie, in Panduri cu 13 Septembrie, si pot sa spun ca a fost dragoste la prima vedere. Prietenii mei (toti posesori de masin noi, ex Focus, Accent, Ceed) ma sfatuiesc sa ma reorientez...ca, deh, e mitul ala de prin anii 90, ca Alfele ar fi masini slabute. Tot caut argumente prin care vreau sa ii/ma conving ca nu e asa si as vrea sa ma ajutati si voi.
Ce pot sa-mi iau din tara la banii astia (6000 de euro)? Cat costa reparatiile, intretinerea? Se dau tepe mari pe la noi (pe autovit am vazut si Alfe intre 5.300-5800 de euro care aratau chiar ok in poze)? Astept orice opinii, sfaturi, comentarii...ca, deh, as vrea sa fiu si eu ca voi
Va multumesc anticipat!
Am editat eu titlul topicului, nu toata lumea cunoaste simbolurile de mirc/mess, iar in cadrul postului ai emoticonuri.
ALXege
Salut. Eu am cautat vreo 6 luni de zile o alfa second, dar nu din Ro ci din alte tari, preponderent Jarmania. Pana la urma m-am hotarat sa iau noua. Dar tu poate ca ai mai putini bani. Oricum, iti recomand sa cauti in alte tari (Jarmania de exemplu, vezi mobile.de sau altele asemanatoare) dar la un pret de cum a zis si un coleg mai sus de minim 7000. Avantajul daca o iei de acolo este ca aia le mai retuseaza un pic, mai schimba un ulei, o distributie eventual, astfel incat in urmatoarele 6 luni sa nu ai nevoie sa investesti prea mult. Iti recoman ca daca te duci in Germania sa cauti mai spre vest, pentru ca in est sunt multi turci, polonezi si mai nou romani care au autohausuri dina astea si le manaresc si iei la greu.
O chestie si mai buna ar fi daca ai reusi sa faci rost de ceva mai multi bani si sa cauti la dealerii de alfa din alte tari masini buyback. Avantajul major este ca la astia le revizuiesc pe bune (am un amic care si-a luat un bmw seria 1 de la dealer si i-au facut aia o revizie ca la carte: schimbat toate consumabilele, si alte alea). Practic la faza asta un an de zile nu mai ai treaba. Dar depinde pana la urma de banii pe care ii ai.
Ultima chestie, care din punctul meu de vedere e cea mai importanta: neaparat sa aiba cartea de service. Daca nu are inseamna ca masina e suspecta, s-a intamplat ceva si vanzatorul nu vrea sa vezi.
No, spor la treba, la cautat adica, si nu te pripii: masoara de 2 ori si taie o singura data. Sanatate.