It is currently 02 Feb 2025, 11:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 
Author Message
 Post subject: problema cutie viteza
PostPosted: 27 Sep 2008, 18:07 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
Problema este ca la schimbarea vitezelor 3-4 imi agata, mentionez ca am aerisit ambreiajul si schimbat ulei cutie.
Care ar putea fi cauza?


Top
   
PostPosted: 23 Oct 2008, 09:25 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2008, 08:31
Posts: 41
problema asta o am si eu, in viteza a treia daca imping tare troncane
chiar as vrea sa stiu cum poate fi rezolvata problema pt ca pierd timp la liniutze :D

_________________
Alfa 156 2.0TS 16V 155cp


Top
   
PostPosted: 25 Oct 2008, 21:55 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
tie de asta iti e ca pierzi la liniute ? :lol: , sau de masina?
in mare parte ambreiajul ar fi, am luat deja un kit ambreiaj si urmeaza sa-l schimb te anunt dupa!


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2008, 00:49 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
sincron?

_________________
Image


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2008, 16:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2008, 08:31
Posts: 41
@ meme: mia mai zis cineva ceva legat de sincron da nush ce sa zic...
@ doe: si de una si de alta :D astept

_________________
Alfa 156 2.0TS 16V 155cp


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2008, 17:32 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
la mine nu-mi suna nimic doar imi agata la intrarea in viteze atat, sa vedem dupa ce schimb ambreiajul va tin la curent!


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2008, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2008, 08:31
Posts: 41
nu inteleg ce vrei sa spui mai exact cu agatza
la mine cand bag a 3 a daca imping incet merge bine, daca imping mai tare se aude un troncanit ca si cum ar agatza ceva

_________________
Alfa 156 2.0TS 16V 155cp


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2008, 20:38 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
deci la mine agata cam in toate vitezele , nu intra curat.
nu se aude nici un troncanit la intrarea in viteze!


Top
   
PostPosted: 26 Oct 2008, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Ai verificat uleiul din cutie? Fa liniste in masina si cand stai pe loc calca ambreiajul cu cutia in punctul mort si asculta daca iti caraie rulmentul de presiune. Apoi cand faci o oprire ramai cu treapta cu care mergeai si calca ambreiajul pana te-ai porit si vezi daca caraie sau face vreun zgomot rotund, un huruit. Daca nu se aude rulmentul si pedala ambreiajului e moale inca inseamna ca e ok si mai are vita destul de lunga. Cam astea sunt simptomele premergatoare distrugerii totale a ambreiajului.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2008, 02:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2008, 08:31
Posts: 41
la mine ar mai fi o chestie. schimb lichidu de frana odata pe saptamana
altfel mi se aprinde (!) in bord si daca il las asa moare ambreaju
un mecanic mia zis ca e posibil sa fie rulmentul despre care vorbeai
asta poate avea vreo legatura cu problema din treapta a 3 a ?

_________________
Alfa 156 2.0TS 16V 155cp


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2008, 10:02 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Pai in primul rand rezolva problema sa nu mai pierzi lichidul si apoi vezi cum sta treaba, si da eu cred ca se rezolva prin schimbarea rulmentului de presiune pentru ca el in timp prinde joc din cauza uzurii, dar cel mai bine este de schimbat tot kitul de ambreiaj odata.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2008, 17:25 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2008, 08:31
Posts: 41
kitul de ambreaj a fost schimbat acum 3 luni si degeaba...
o sa schimb si rulmentul poate da vreun rezultat
ms pt sfaturi

_________________
Alfa 156 2.0TS 16V 155cp


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2008, 18:46 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Pai kitul complet cuprinde si rulmentul de presiune. Nu a fost si el schimbat?

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2008, 19:12 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
MainEvent Quote:
Fa liniste in masina si cand stai pe loc calca ambreiajul cu cutia in punctul mort si asculta daca iti caraie rulmentul de presiune. Apoi cand faci o oprire ramai cu treapta cu care mergeai si calca ambreiajul pana te-ai porit si vezi daca caraie sau face vreun zgomot rotund, un huruit. Daca nu se aude rulmentul si pedala ambreiajului e moale inca inseamna ca e ok si mai are vita destul de lunga. Cam astea sunt simptomele premergatoare distrugerii totale a ambreiajului.

Daca e pe bune treaba asta atunci :goodpost: chiar eram curios daca exista o metoda de diagnostic neinvaziva.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
PostPosted: 27 Oct 2008, 19:34 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2008, 08:31
Posts: 41
cel putin asa zice cel de la care am luato...
e greu cu masinile astea... :disgust1:

_________________
Alfa 156 2.0TS 16V 155cp


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2008, 10:08 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Pai una e sa iti zica omu si alta e sa-ti arate un deviz cu piesele schimbate si data la care s-a facut treaba.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 28 Oct 2008, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 24 Apr 2007, 13:15
Posts: 674
Car: AR 156 1.9 JTD
Location: Bucureşti
Dany Quote:
MainEvent Quote:
Fa liniste in masina si cand stai pe loc calca ambreiajul cu cutia in punctul mort si asculta daca iti caraie rulmentul de presiune. Apoi cand faci o oprire ramai cu treapta cu care mergeai si calca ambreiajul pana te-ai porit si vezi daca caraie sau face vreun zgomot rotund, un huruit. Daca nu se aude rulmentul si pedala ambreiajului e moale inca inseamna ca e ok si mai are vita destul de lunga. Cam astea sunt simptomele premergatoare distrugerii totale a ambreiajului.

Daca e pe bune treaba asta atunci :goodpost: chiar eram curios daca exista o metoda de diagnostic neinvaziva.
Pai din cate am auzit primul semn care apare e pedala mult mai tare la apasare, apoi tremuratul(fiindca nu cupleaza perfect din prima), apoi rulmentul care era uzat si inainte dar acum incepe sa huruie destul de evident si ultimul lucru la care e bine sa nu ajungi e sa cedeze complet si sa nu mai tina deloc. Mai multe pot sa ne zica cei care sunt mai experimentati.

_________________
Cuore Sportivo


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2008, 15:58 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
Am avut acceasi problema.Mai intai pierdeam uleiul de la la frane dar pedala de la frana nu avea nimic, in schimb cea de la ambreaj devenea din ce in ce mai slaba.Asa ca ma schimbat rulmentul de presiune.Nu mai am probleme(a fost 460 ron).Dar am condus mai multe alfe si parca inta putin mai greu in treapta a 3 nu stiu la mine uneori se simte de parca are 2 trepre in treapta a 3.Succes.

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
PostPosted: 29 Oct 2008, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 23 Oct 2008, 08:31
Posts: 41
aceleas simptome le are a mea si se simte exact la fel in treapta a 3 a
da iti facea un zgomot cand bagai in a 3 a pana sa schimbi rulmentul?

_________________
Alfa 156 2.0TS 16V 155cp


Top
   
PostPosted: 31 Oct 2008, 02:08 
Offline
User avatar

Joined: 01 Aug 2007, 09:07
Posts: 191
Location: Tecuci
La fel agata si a mea intr-a 3-a. Nu face nici un zgomot, numai ca intra cam greu uneori, parca se agata in ceva. Acum as vrea sa schimb uleiul din cutie, dar se pare ca nu aia e buba din cate am citit pe aici.
Am 1.8ts din 2002, luat la 85.000km din afara, iar acum am 122.000km; deci am 37.000km facuti in tara intr-un an.
Cand am adus-o intra extraordinar de bine in fiecare treapta, facea click-ul ala frumos si aluneca foarte usor in fiecare treapta.Nu stiu ce pana mea e in Romania asta? Cum de o masina adusa de afara, chiar daca are aceeasi km cu una din tara, merge altfel?
La cutia de viteze chiar nu vad explicatia, fiind un mediu inchis, independent de mediul exterior, totusi sunt diferente intre o masina rulata afara si una de la noi.

_________________
Alfa 156, 1.8 TwinSpark, azzuro-gabbiano, nr CB-639-LB (Italia)
Alfa 156, 2000, 2.0 selespeed

Ex. Alfa 155 1995, 1.7ts
Ex. Opel Kadett gsi


Top
   
PostPosted: 11 Nov 2008, 04:38 
Offline
User avatar

Joined: 22 Sep 2008, 00:00
Posts: 192
Location: Bucuresti
Si a mea "agata" 3 mini-click-uri spre a 3-a, dar e OK.
Am avut probleme cu ambreiajul, in sensul ca a avut aer si pedala era coborita cam 5-6 cm fata de normal; nu reuseam sa cuplez nici o treapta, la rece, cu motorul pornit. Ma chinuiam vreo jumatate de ora pina isi dadea drumul, apoi la cald era OK. Solutia a fost aerisirea ambreiajului si completarea cu lichid de frina. Adaug ca nivelul lichidului in borcan era normal, probabil ca s-a completat lichidul fara sa se remedieze cauza simptomului. Si mai adaug ca simptomul asta a aparut de-abia cind temperatura exterioara a scazut, acum toamna.
In urma vizitei la service totul a revenit la normal, mai putin "agatatul" inspre a 3-a; poate ca faptul ca ambreiajul prinde cam sus nu e chiar pe gustul meu, dar cred ca ma voi adapta fara probleme.
Sper sa va fie de folos experienta asta a mea, cu o bijuterie de masina de care nu cred ca am sa ma satur viata asta!!!
Respect pentru geniile din Lombardia si pentru Giugiaro!

_________________
"Eu nu port bijuterii... Eu le conduc!" And beauty is not enough...
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 150CP+ 310Nm+ 2005 facelift Giugiaro
Image


Top
   
PostPosted: 14 Apr 2009, 01:35 
Offline
User avatar

Joined: 28 Sep 2008, 23:54
Posts: 56
Location: Brasov
Nu facea nici un zgomot si mergea mult mai bine.Acum iar a inceput sa agate dar si in treapta a 2 si a 3 si ambeajul ramane un pic in urma.Adica dupa ce il calc pana la fund, cand ii dau drumul parca urca mai greu ramane usor apasat si apoi ii da drumul.Dar acest lucru nu se intampla dacat dupa ce am mers ceva vreme.Oricum maine ma intereses de un tester si o sa va zic daca reusesc sa aflu ceva concret. :scratch:

_________________
Alfa Romeo is not JUST a CAR, is a way of LIFE.
Alfa 156 TS 120 cp


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 22 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited