Intradevar, cei de la Auto Roma ar trebui sa se bucure pentru asta, ei capata bani, deci or sa fie deacord, nu aici este problema. Oricum, din ratiuni de timp poti sa incerci si la Sacalaz, s-ar putea sa nu fie la fel de aglomerati, la fel de buni sunt, si spoilerul tot original il primesti de acolo.
Acum, ce pasi trebuie sa parcurgi: 1. sa ai procesul verbal de constatare de la politie, care mai nou iti da si dreptul de reparatie in 30 de zile. Atentie aici, locul evenimentului sa fie declarat intr-o parcare PUBLICA. Asigurarile nu despagupesc pagube produse in spatii private (nu stiu exact care e statutul parcarii de care spui tu). Nu ar strica sa scrie pe pv ceva de genul "vehiculul care a fost parcat pe str. V. Parvan (cred ca despre asta este vb)". Strada nu are cum sa nu fie publica.
2. Te interesezi de un punct de constatare al daunelor al asiguratorului celui care te-a lovit, precum datele si orele la care se efectueaza constatari. Btw, care este asiguratorul celui care te-a lovit? Banuiesc ca nu ai casco. Aici, la punctul de constatare al daunelor trebuie sa ai procesul verbal de la politie, asigurarea celui care te-a lovit (sa copie, nu mai stiu exact), actele tale si actele masinii. Un inspector de daune iti va deschide acum un dosar de daune. In timpul constatarii, ACUM trebuie sa insisti sa ti se SCHIMBE si nu lipeasca spoilerul. Daca are crapaturi sau rupturi vizibile este obligat sa ti-l inlocuiasca, el avand posibilitatea opririi celui vechi, in caz ca il intereseaza. Vei fi indrumat spre un service pt reparatii, si poti sa incerci cu versiunea Sacalaz sau Auto Roma. Dat fiind ca masina nu mai e in garantie, cred ca au dreptul sa-ti refuze optiunea si sa-ti sugereze un service autorizat.
3. Mergi la serviceul la care v-ati inteles unde ti se va intocmi un deviz de reparatie. Trebuie inainte ca sa ti se alcatuiasca devizul sa te intelegi despre ce si cum. Depinde de cat de priceput este inspectorul de daune daca iti va aproba schimbarea spoilerului cu unul GTA. Daca nu va observa ca nu este reperul original de pe masina ta, poate sa ti-l aprobe. Altfel iti aproba unul normal si te intelegi cu cei de la service asupra diferentei. Sincer nu ti-l recomand, datorita garziil la sol mult prea scazute a acestuia.
4. Te intorci cu devizul la asigurator, care trebuie acum sa aprobe reparatia
5. Dupa ce ai aprobat dosarul de daune, mergi la service si ti se face programarea. Duci masina la data programata, ti se repara, si dupa ce asiguratorul a virat banii in contul serviceului, poti sa-ti scoti masina.
Intradevar dureaza ceva timp, dar nu ai ce sa faci altceva. Despre alte serviceuri, iti recomand cu tarie si CIBATEX, de pe strada Closca, care s-ar putea sa fie chiar peste nivelul celor de la AR sau sacalaz, in domeniul tinichigeriei.
_________________ 156 Mk2 1.9 Jtd Multijet
147 Mk1 1.6 ECO
|