Dany Quote:
Acum ca ai masina suficient de mare pentru familie ai un motiv in plus sa dai 156 si sa te gandesti la un MiTo hot hatch.
Sanatosi sa fim...dar in locul unui Mito fierbinte imi doresc foarte mult un Spider.Am avut o data masina decapotabila,sentimentul dintr-un cabrio nu se compara cu nimic pe lumea asta.
alfa_no1 Quote:
Iar familia cred ca e incantata de spatiul de care dispune...
O intrebare: ce ai facut cu sw-ul? Il mai ai sau l-ai vandut deja?.
Familia ca familia,dar pe Razvan l-am mutat zilele trecute cu 66-le,portbagajul a inghitit vreo 8 saci de haine si alte lucrusoare.
SW-ul e si el pe aici pe undeva,probabil ca-l voi vinde,dar mai incolo.
dobermann Quote:
Nici nu mi-am putut inchipui vreodata cum ar arata un 166 (mk2) rosu.. si mai e si TI pe deasupra.. e incredibil de frumoasa...
Prima si ultima oara cand am vazut un 166 rosu a fost acum vreo 4 ani in Irlanda.Impresia creata a fost ata de puternica incat tin minte si acum exact imprejurarea in care ma gaseam,cum era si ce faceam exact in momentele acelea.Ah,si melodia pe care o ascultam.Ceva de Shakira.
IRBabuin Quote:
Bateria e in portbagaj?
Da, e in portbagaj,ascunsa elegant.E atat de mare incat probabil ca au pus-o acolo ca sa contrabalanseze greutatea motorului.
Alta particularitate straniu de ciudata e faptul ca butonul pentru deschiderea portbagajului este in torpedou.
Daca nu mi-ar fi spus Marcel,cred ca n-as fi stiut nici acum.
Acum imi dau seama ca pe langa pozele artistice realizate de maestrul Firestarter ar trebui sa-i mai fac niste poze mai detaliate in care sa fie prezente aspectele practice ale uzului cotidian.
In alta ordine de idei,in putinul timp liber ma gandesc ce si cum sa-i fac.Bodykit-ul Zender desi arata sublim este exclus.Masina este mai joasa decat am eu nevoie oricum(s-a cam zis cu escaladarea nametilor la iarna in Poiana
),zilele trecute am incercat sa urc o bordura in postura clasica " doua roti sus doua roti jos" cu viteza de 1 km/h, dar am lovit ceva atat de puternic incat am simtit cu stomacul.Evident,nu s-a deteriorat nimic,probabil ca am atins totusi cu bratul inferior marginea bordurii,dar incercarea asta timida m-a lamurit ca voi sta cat mai departe de bordurile mai mari de 5 cm.Legat tot de designul exterior,unii si altii si-au dat cu parerea cum ca spatele este prea simplu,si ca i-ar sta bine cu o buza subtire si finuta pe portbagaj,in genul celei de pe M5.Din pacate asa ceva nu exista, singurele spoilere pe care le-am vazut eu,cele produse de MS si Zender nu-mi plac.Asa cum am mai spus,o prioritate imediata este cumpararea unui set de jante pe 17 pe care sa le imbrac cu cauciucuri de iarna.Am pus si un
anunt in acest sens,daca auziti ceva,va rog sa-mi dati de stire.Si daca vedeti orice interesant legat de 66 pe net,sau ceva de cumparat/infrumusetat/upgradat,puteti sa-mi dati de stire.
Incarc mai jos poza unui 66 frumos asa cum il vad eu.Are bodykit-ul Zender de care spuneam mai devreme si are exact jantele pe care mi le doresc pentru iarna.Sunt pe 17,nu au un nume -anume,erau disponibile prin catalogul de accesorii Alfa.Poate cineva de la AI imi va spune daca mai sunt disponibile prin reteaua oficiala.De asemenea,tot prin reteua oficiala este disponibil (in UK
) un kit pentru repararea vopselei,capota sufera de clasicele ciupituri de la pietricele.