It is currently 01 Feb 2025, 16:03

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nu porneste
PostPosted: 30 Sep 2008, 02:32 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
:( Salutare tuturor.Alfa mea(156 2.0 TS din 2000) nu vrea sa mai porneasca.Pana aseara mi -sa intamplat de cateva ori sa ii dau cheie si sa nu porneasca,se taia tot curentul.Trebuia sa iau borna de la baterie si sa o pun din nou.Primea din nou curent dar imi pornea si alarma cand puneam borna si ca sa porneasca motorul trebuia sa armez si sa dezarmez de cateva ori alarma.Nu i-am dat mare importanta.Aseara am tinut masina cu contactul pus vreo 2 ore.Cand sa plec,am vazut martorul de la ABS aprins si m-am mirat.Am vrut sa pornesc dar nici chip,se auzea f slab cum se chinuie sa pornesaca si se lua tot curentul numai cat timp ii dadeam sa pornesc.Luminile in bord sunt f slabe si palpaie.Bateria are 4 luni si imi arata ca e verde indicatorul.Am observat acum ca atunci cand pun contactul se aude un bazait usor si continuu,pana acum se auzea doar catvea secunde.Cum pot verifica daca incarca alternatorul?
Multumesc


Top
   
 Post subject: Re: Nu porneste
PostPosted: 30 Sep 2008, 08:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Se pare ca ti s-a descarcat bateria, ceva iti descarca bateria, posibil alarma, poti masura curentul absorbit de electrica masinii scotand borna de minus si inseriezi un ampermetru intre borna de minus a bateriei si fisa ei. Trebuie sa fie de ordinul zecilor de miliamperi.
Daca ar fi alternatorul, ti s-ar fi aprins martorul cu o baterie rosie. Daca vrei sa verifici, masoara cati volti are bateria cu motorul oprit. Aia e tensiunea V1. Apoi porneste motorul si verifica din nou voltajul V2. V2 ar trebui sa fie mai mare decat V1. Un alternator in stare buna trebuie sa dea V2>13,3V indiferent de consumatori.

Mai exista posibilitatea ca sa nu fie intinsa cureaua de transmisie, din cauza curelei sau a intinzatorului imbatrinite.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject: Re: Nu porneste
PostPosted: 01 Oct 2008, 12:48 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Am rezolvat problema,era descarcata bateria.Mie nu mi se aprinde martorul de la baterie nici cand pun contactul,e normal?


Top
   
 Post subject: Re: Nu porneste
PostPosted: 01 Oct 2008, 13:00 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
sa nu-ti fie becul ars, ar trebui sa se aprinda

_________________
Saab 9-3SS 2.2TiD
Aprilia SL1000 Falco
ex. Land Rover Freelander TD4
ex. Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v Sportronic Progression
ex. Alfa Romeo 156 2.0TS 16v


Top
   
 Post subject: Re: Nu porneste
PostPosted: 04 Oct 2008, 04:49 
Offline

Joined: 25 Apr 2007, 00:13
Posts: 393
Car: 156 1.9 JTDM TRY
Location: Brasov/Edinburgh
Am masurat azi tensiunea.Motorul oprit-12,5 motorul pornit-13,8 deci e ok alternatorul.Am observat ceva,cand pornesc motorul imi scade lumina din bord in intensitate iar casul se opreste(asta numai pana porneste motorul)E ceva in neregula?


Top
   
 Post subject: Re: Nu porneste
PostPosted: 04 Oct 2008, 04:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
E bateria slaba.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 6 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited