Uffff. Veni, vidi..... si atat
Duminica, zi frumoasa, motoria in rezervor,, chef de plimbare, drum la Sinaia. Dupa lungi discutii cu mecanici, tapiteri, tinichegii, tow-truck-guys
, familia, alfaclub am luat drumul muntelui cu intentii obscure. Ajuns la Sinaia nu a fost greu de gasit curtea ce imprejmuia o caroserie ruginita, pe cat de ruginita, pe atat de frumoasa! Am vizitat fratilor Muzeul Alfa-Romeo din Mefin, Sinaia!
Dupa o singura intrebare adresata pensionarilor din zona despre masina cu pricina, m-au directionat cu totii spre casa Domnului Voicu. M-am prezentat acelui domn inalt, barbos, cu privirea agera ca fiind un tanar entuziast interesat de masina dansului. Dupa o privire parinteasca adresata mie s-a apucat sa-mi arate si sa-mi descrie masina, masina alergata in "grupa de sange" a raliului mioritic.
.
Ne-am apropiat de ea... primul lucru care iti sare in ochi sunt ramasitele din logoul siglei Alfa-Romeo vopsite pe capota. Apoi incepi si observi toate elementele cromate.... de fapt din otel inoxidabil (fapt care le-a pastrat impecabile pana in ziua de azi). Te invarti in jurul masinii... obervi pe portbagaj o inspriptie " GT 1300" , pe aripa fata numele pilotului, copilotului si grupa raluiului, apoi dedesupt trifoilul negru.... semnul atodeltei.
Intri in masina: te lovesti de inscriptia "bertone" de pe bord, observi kilometrajul oprit la 99k km, apoi turometrul, vitezometrul si celelalte cardane. Observi ca nu mai are radioul de pe bord si iti spui: ha, nu e perfevcta masina, nu e intacta, i-am gasit buba.... apoi il atentionezi si pe proprietar, care iti spune non-salant:nici o problema, l-am pus pe dacie, merge si acuma, ti-l pun inapoi! ......... trist
Scaunele acoperite de o tapiterie de puf verde, lucru turcesc, dar care au facut ca tapiteria originala din vinilin maroniu sa se pastreze aproape impecabil. Itzi intorci privirea pe bancheta din spate si observi doua pene de faza..... pt noroc spune batranul.zambesc. Macaralele geamurilor merg impecabil si azi, la fel ca si mecanismul pt geamurile spate. Observ un buton in stanga volanului, il intreb pt ce este. D-nul Voicu spune:" ai sa razi... cruise-control parca se cheama azi", il actioneaza si vad cum se infunda pedala de acceleratie. Il rog sa deschida capota.....
Sarpele desenat imi face cu ochul si se lasa pliat pt a-si lasa descoperita inima. Ma blochez si intreb:'motor dispus in v"?. Imi pune mana pe umar, isi inabuse un ras ironic si imi explica:" motorul este cel de 1300cmc, cu doua axe cu came.. una pt admisie , una pt evacuare
,are doua carburatoare, 103bhp, cuplu max la 3000, prindea 180 km/h la vremea ei". liniste.......totul intact
Caroseria si sasiul.... sa spunem k se tin bine, dupa cum mi-a demonstrat domnul Voicu sarind si tragand de masina din toate unghiurile posibile.... am vazut dacii prin bucuresti mai ruginite
"Am venit intr-o zi de la munca, mi-am parcat masina si m-am dus sa cinez cu familia" ./..... Asta a fost acuma 10 ani
de 10 ani masina nu a mai fost miscata din loc.... a avut motivele lui, nu am fost foarte carcotas.
Am mai stat pret de 2 tigari de vorba cu domnul Voicu, am vorbit despre alfa, despre campionatul de turisme (doct tipul.... usor ranit de trimful nemtilor din ultimul an), despre alfaclub, despre motoare si viata.... In tot acest timp nu am gasit o singura piesa lipsa de pe masina. Totul original, inclusiv CAUCIUCUL de pe spate stanga.
"ma gandesc s- vand , dar nu acum, in curand, astept oferte acuma, ma gandesc sa-mi cumpar masina cu banii luati de pe giulia"
L-am convins intr-un sfarsit sa-mi spuna un pret,.....3500euro, dar sunt convins ca ar mai lasa mult din el....
Dupa o strangere de mana, l-am parasit pe domnul Voicu cu un mare regret in suflet.... mare om.
Pt contact: 0244313296
0723670171
Ce spuneti alfaclub, eu unul sunt convins, dar voi?
_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]
http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;