It is currently 20 Nov 2024, 13:42

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 380 posts ]  Go to page Previous 112 13 14 15 16 Next
Author Message
PostPosted: 03 Sep 2008, 12:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mda... la asta ma gandeam si io...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 18 Sep 2008, 04:12 
Offline

Joined: 31 Mar 2007, 13:35
Posts: 13
Location: bucuresti
Alexandrus Quote:
Same here, 4tuning pentru mine echivaleaza cu prostul gust si pustime cordita.
Cit despre masina mea, eh, sa zicem ca daca ma picepeam o faceam deja, dar lenea combinata cu prima experienta nu dau un rezultat prea grozav.
Anyway, hai sa nu furam topicul :)
Mi-a povestit si mie gabi de "balaurul" lui alex...poate daca cineva ma va ajuta si pe mine cu ceva fleacuri pe care le-am cerut pe aici,voi da si eu drumul rosioarei mele:)...deja are o turbina de integrale cu a/r 64 si un downpipe amplu:)

Si acum replica la offtopic (sa-mi fie scuzata va rog): Alexandrus...gresesti grav blamand o intreaga comunitate de zeci de mii de membri,dintre care,scuza-ma ...macar cateva zeci au modificat /tunat/restaurat atatea masini si la un nivel de care tu nu te-ai apropiat vreodata si poate nu te vei apropia...si mai sunt alti multi ce participa in campionat...si ei demni de respect...chiar si cei care au bani multi insa ii baga pe TOTI in pasiunea asta legata de masini si curse, ar trebui sa aiba parte de respectul cuvenit....E usor sa dam cu tifla...mai greu e sa vedem daca este sau ce este de apreciat in spatele aparentelor si al carentelor pe diferite domenii.
PS: imi pare rau ca m-am lasat angrenat in OT...:(


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2008, 20:39 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Dupa o buna perioada de "abandonare" a lui Power, astazi am luat-o pe Power la noul atelier. Zilele astea dupa ce imi fac ceva ordine prin lucruri si stabilirea unei ordine de lucru, voi continua restaurarea masinii.
In mare ar fi asa:
- facut cardan pe comanda
- facuti alti suporti pentru cutia de viteze, mult mai rezistenti (cele vechi s-au forfecat pur si simplu)
- rezolvat unele probleme electrice, cum ar fi: indicatia aiurea a presiunii uleiului, montarea unui ceas de temperatura ulei, manometru rampa benzina + valva control presiune rampa
- etanseizat circuitul de apa (pierde fff putina apa pe undeva, putin de tot, cam 100ml in 100km, dar pierde.
- terminat sistemul audio
- revopsire caroserie + jante (Ferrari Rosso Corsa 322 pentru caroserie si alb mat pentru jante
- modificat sistemul de franare cu altul mai performant
- refacut esapamentul
- ridicata garda la sol cu 10mm. Daca e problema si asa, o mai inalt cu inca 10mm, la 20mm.

Va tin la curent!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2008, 21:06 
Offline
User avatar

Joined: 29 Mar 2007, 19:02
Posts: 2133
Car: 156 GTA
Sa fie intr-un ceas bun.
O sa ajut cat pot!

_________________
1. Denial 2. Anger 3. Bargaining 4. Depression 5. Acceptance ...

The 5 stages of buying petrol.


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2008, 21:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
O sa ma ajuti, altfel nu iti voi face masinuta! :twisted:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2008, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Count me in, imi lipsesc noptile pierdute pe sub ea. :D


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2008, 22:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Bubule, iar vrei sa dormi doo zile legate?!? Se pare ca nu iti ajunge Emi, la cat esti de masochist!!! :naughty:
Da' noah, acuma sunt alte conditii, se poate lucra mult mai usor la masina.
Nea Vasile, omul cu platforma, si-a blestemat zilele cat s-a chinuit cu Power, era atat de joasa incat nu putea fi urcata nici coborata pe platforma fara manevre suplimentare gen cric/carucioare sub masina, pene de lemn, etc...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 00:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jan 2006, 18:09
Posts: 124
felicitari pt repornire si sunt curios sa o vad si eu in action in curand ;)

intrebare: ai zis ca ultima oara aveai cardan de urs!? cum de l-ai rupt cand stiu ursi 2.5 turbo (intre 320 si 400 cp) care merg inca cu cardanele de serie si merg f f f f tare (nu suport ursii dar le acord meritele celor care sunt indiscutabil f rapizi)

ah, si ca o mica corectare, cred ca e "etansat" si nu "etanseizat" :oops:


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
alexmirica Quote:
- ridicata garda la sol cu 10mm. Daca e problema si asa, o mai inalt cu inca 10mm, la 20mm.
cat de sadic suna asta :lol: unii de pe aici fac modificari care sa coboare masina, adminul o inalta :lol:

In alta ordine de idei, ma bucur nespus de mult pt reluarea proiectului, mult succes mate!!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 00:55 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Prietenas care stii tu multe de ce nu cauti tu in dictionar ce inseamna etanseizat si ce inseamna etansat? O sa ai o surpriza.

Prietenas, ai avut o exprimare tendetioasa, asa ca ai warn 10% pentru instigare la flame :wink: Sper din suflet ca Achim sa nu raspunda provocarii si sa nu stricam topicul unei astfel de masini cu demonstratii de forta (intelectuala) :wink:
ALXege

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 01:19 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
sorry me...bafta alex!

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 01:26 
Offline
User avatar

Joined: 10 Jul 2007, 21:47
Posts: 521
Location: Sibiu
Frumos proiect, chiar vis, ca si al meu de altfel. Felicitari si bafta cu PWR.
M am uitat la toate paginile.. :D

_________________
ALFA GT "RELOADED" 1,9 JTDm 150 CP
SB 66 PUF


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 01:58 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Problema cu cedarea a fost din mai multe cauze. Cert este ca ceva nu a mers cum trebuie, am identificat urmatoarele:
- tampoane cutie varza
- cardan neechilibrat (banuiesc) si/sau stramb
- ambreiaj prost
Toate cele de mai sus cumulate au facut muci toate cele 4 cardane montate.
M-am enervat si am decis sa refac transmisia cap-coada, cu tot ce intra in componenta ei (de la cardan pana la cutie de viteze, tampoane, planetare, etc).
Stiu ca e ciudat ca o inalt, dar crede-ma! E mult prea joasa! Intreaba-l pe vic ce scantei ieseau de sub masina la fiecare denivelare!
Estimez ca o ridicare cu 10mm ajunge. Si ii fac un scut baban, cu ajutorul scutierului sef.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 02:07 
Offline

Joined: 21 Aug 2008, 16:35
Posts: 3171
Location: Rosiorii de Vede/Bucuresti
Mult succes la indeplinirea visului si spor la lucru PWR :wink:

_________________
Alfa Romeo 147 1.6ts


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 04:49 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
alexmirica Quote:
Stiu ca e ciudat ca o inalt, dar crede-ma! E mult prea joasa! Intreaba-l pe vic ce scantei ieseau de sub masina la fiecare denivelare!
Alex, daca nici eu nu stiu de ce o ridici.. :roll: ma amuza situatia, atata tot! stii bine ca am fost printre primii care am zis ca ai exagerat in first place :peace:
Oricum, acum ai si ajutoare (seth), ai si loc unde sa te desfasori (la noul garaj), presupun ca dispozitie si chef ai din plin, deci nu pot decat sa iti urez succes, si abia astept sa o vad pe strada! O sa fie una din masinile despre care cei din AlfaClub o sa fie mandri si o sa povesteasca la bere prietenilor fani vag, bemve s.a. :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 05:56 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jan 2006, 18:09
Posts: 124
hint: si eu am vrut masina cat mai joasa si la un mom dat am avut o setare extrem de agresiva... asta a dus la faptul ca amortizoarele pe compresie nu mai aveau f mult si riscam sa lovesc in capat cu ele, iar pe decompresie aveau prea mult
alta chestie e ca risti sa apara wheel hop'ul la start dak e prea joasa masina ...

daca nu ai niciuna din problemele de mai sus... atunci cat mai jos cu ea :D

la cardan... asta vroiam sa zic si eu, ca trebuie verificate fel de fel de cacatsishuri care duc la torsionarea lui... de obicei sunt destul de rezistente ;)

@ALXege: n-am cui sa dau curs ... eu am vb frumos, si nah, imi cer scuze dak cumva am facut o greseala... poate a vrut sa se dea bine pe langa admin si sa "ii ia apararea" (oricum n-avea impotriva cui) :oops:


Top
   
PostPosted: 02 Nov 2008, 21:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Vere... Nu am ce face, in acest moment ce atinge asfaltul este evacuarea. Aia nu e problema, pot pune tevi ovale in loc de cele rotunde pe care le am, insa imi atinge talonul rotii de aripi. Gume mai inguste (am in acest moment 205 pe fata si 245 pe spate, jante pe 16") nu am chef sa pun, singurele solutii ar fi ori sa mai inalt masina, ori sa umflu aripile. Cu baia nu e problem, fac un scut din tabla de tanc.
Stai sa rezolv cu transmisia si porma ma apuc de fineturile astea.
Prioritare sunt transmisia si electrica deocamdata (o sa fie f....e mare, am instalatia electrica de 164 Q4, si am o mufa care ducea la transmisie, si tre sa simulez cumva existenta transmisiei Q4, ca imi ia 20 caluti numai din inexistenta ei, am inteles).

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 06 Nov 2008, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 12:57
Posts: 639
Car: Alfa 75, 2.0 TS LE
Location: Oradea
Si eu am 75 si am avut si mai am probleme cu cardanul. Trebuie sa schimb "gogfosile" in fiecare an. Spr acum cand voi transfera totul de la motor la cutie de pe alfa care am adus-o din germania sa depasesc problemele astea. Intr-adevar cred ca e vorba de fineturi in reglaj pentru a avea o exploatare corecta. In cea ce priveste cardanul de urs, diferentele cred ca vin de la faptul ca la alfa cardanul leaga motorul de cutie si nu cutia de grup. De aici si diferente de turatie si de forte de torsiune aplicate asupra lor. Daca inginereste nu m-am exprimat corect e datorita lipsei cunostintelor tehnice si pu pentru ca am vrut sa induc pe cineva in eroare :)
voi urmari discutiile pe aceasta tema cu mare interes si va voi impartasi rezultatele dupa "transplant"

Achim Quote:
felicitari pt repornire si sunt curios sa o vad si eu in action in curand ;)

intrebare: ai zis ca ultima oara aveai cardan de urs!? cum de l-ai rupt cand stiu ursi 2.5 turbo (intre 320 si 400 cp) care merg inca cu cardanele de serie si merg f f f f tare (nu suport ursii dar le acord meritele celor care sunt indiscutabil f rapizi)

ah, si ca o mica corectare, cred ca e "etansat" si nu "etanseizat" :oops:

_________________
ALFA 75, 2.0 TS, ASN
CROSSWAGON Q4 (zis si autobuzul scolii) R.I.P.
CROSSWAGON Q4 (BB)


Top
   
PostPosted: 13 Dec 2008, 00:36 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Din pacate Power a fost vanduta... Din fericire ramane in club.
Saga restaurarii ei va continua intr-un alt thread.

Topic closed!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 16:16 
Offline

Joined: 31 May 2010, 19:48
Posts: 31
Stiu ca Power a fost vanduta, dar am vrut sa va zic, POWER a ajuns pe mana unui drifter amator! In al 2-lea post se vede! http://forum.4tuning.ro/635-48h-show-da ... night.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 17:07 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
drifter-ul amator este mecanic, poate unul dintre cei mai buni mecanici de alfa (si alte masini), amator ti s-a parut probabil pt ca masina nu se tura peste 3000 de ture...si acest "drifter amator" a invesit in repunerea ei pe strazi pana acum peste 1000 de euro ;)

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 17:27 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2008, 00:23
Posts: 2935
Location: Bucuresti
sonda_lambda Quote:
Stiu ca Power a fost vanduta, dar am vrut sa va zic, POWER a ajuns pe mana unui drifter amator! In al 2-lea post se vede! http://forum.4tuning.ro/635-48h-show-da ... night.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Drifter amator,zici? :lol: Asta a fost o afirmatie gratuita! Puteai sa zici asa: nu stiu pe a cui mana a ajuns Power, dar a fost vazuta la drifturi; slabut d-le... si aici intrau shortcut-urile: daca era amator, nu o putea controla, dar in filmulete Power parca facea drifturi fiind impinsa de de 2-3musculosi invizibili!

_________________
V E R O C U O R E S P O R T I V O


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 17:39 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
De ce ii sariti asa la gat? :) Amator = NOT PRO

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 17:42 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7428
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
let me put it this way: pe vremea cand Catalin avea 75, turbo sau v6 si mergea 80% din timp sideways, altii erau "amatori" la condus :lol:

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2010, 18:10 
Offline

Joined: 31 May 2010, 19:48
Posts: 31
Nu vroiam sa zic(,) ca soferul e prea prost sa faca drifturi, dar eu am fost acolo si era foarte slab in comparatie cu restu :D Sideways se da si o ba de 70ani :D


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 380 posts ]  Go to page Previous 112 13 14 15 16 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited