Profit de acest topic pentru a intreba si eu ceva legat de debitmetru, oarecum:
Mi-am cumparat un filtru de aer sport si m-am gandit ca cel mai simplu ar fi sa il pun...la intrare in debitmetru!
Mecanicul meu mi-a spus ca teoria <<
mehr luft = mehr benzin >> nu se verifica in totalitate, mi-a explicat el si de ce da' n-am retinut eu prea bine...
Mi-a zis ca n-o sa fie problema nici legat de amplasarea lui chiar langa motor, deoarece
in mers acolo n-o sa fie niciodata aer cald ci numai cand masina stationeaza!
Unul dintre aspectele pe care totusi l-am retinut a fost ca pe timp de ploaie cand umiditatea in atmosfera este crescuta filtrul isi face mai prost treaba acest lucru avand repercursiuni directe asupra comportarii masinii.
Nelamurirea mea este:
este afectat in vreun fel debitmetrul de faptul ca filtrul de aer se va afla chiar langa el? Practic, filtrul de aer va fi prins cu un colier chiar de...debitmetru.
Si inca ceva: la cum descrie Mirica situatia mai sus rezulta ca debitmetrul asta e un fel de fata Morgana si ca daca il schimb masina mea o sa se transforme din nou intr-un mic Ferrari...
! Eu am dat o tura cu el off, adica am scos mufa si nu am simtit chiar nici o diferenta, absolut niciuna! Imi e relativ la indemana sa il schimb dar mi-e ca il schimb degeaba...
Inainte de a cumpara unul nou vreau sa il curat pe acesta si sa vad daca apare vreo imbunatatire...