It is currently 18 Nov 2024, 12:26

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
PostPosted: 27 Aug 2008, 14:41 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
salutare

are cineva in plus un furtun pt intercooler pe alfa 147, diesel, 1.9 jtd?
..sau stie de unde se poate lua la un pret mai bun?

multam`

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2008, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 14:31
Posts: 245
Location: Bucuresti
trebuie sa specifici... furtun admisie-intercooler sau intercooler-turbina ;) bafta

_________________
ex.Alfa 147 1.9 JTD 8v 115cp Progression


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2008, 21:18 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
aaaa.....cel care pleaca din intercoler prin partea de jos :samui:

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 31 Aug 2008, 00:04 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
In PM eu am crezut ca tu te referi la furtunul cel gros care pleaca din intercooler in admisia motorului dar poti incerca la ITALOPARTS poate are si la ala pret bun!


Attachments:
DSC00056.jpg
DSC00056.jpg [ 89.49 KiB | Viewed 3956 times ]

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love
Top
   
PostPosted: 04 Sep 2008, 10:22 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
mda...minunatul furtun l-am gasit cel mai ieftin la o firma din buc..313 ron+tva
in iasi l-am gasit cu preturi intre 530-600 ron :uhuh:
..si intr-adevar este furtunul de la partea inferioara care se duce la turbina.
am mai primit si sfaturi de genul: de pus peste gaurica un fragment dintr-un furtun mai mare in diametru si de prins cu un colier....dar unii au comentat asupra presiunii prea mari pt o astfel de metoda.

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2008, 11:23 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 14:31
Posts: 245
Location: Bucuresti
sa nu faci asta (furtun cu diametrul mai mare)! e ca si cum ai merge cu masina bandajata, schiopatand ;)

_________________
ex.Alfa 147 1.9 JTD 8v 115cp Progression


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2008, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 28 Aug 2006, 09:18
Posts: 612
Location: Timisoara
am mers si io cu el peticit (cel de la admisie) iar la schimbare nu s-a simtit prea mult la cum trage motorul... o mica imbunatatire... dar putin sesizabil... oricum... de preferabil ar fi sa-l schimbi... pentru a mea cel de jos e aproape 10 mil... 1.9 JTD 105 CP


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2008, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
mani_mic Quote:
pentru a mea cel de jos e aproape 10 mil... 1.9 JTD 105 CP
cine ti a spus asa ceva?
ia baga si mie seria de sasiu sa vad si io cu ochii mei.

_________________
0751314197


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2008, 12:41 
Offline
User avatar

Joined: 28 Aug 2006, 09:18
Posts: 612
Location: Timisoara
m-am interesat la un moment dat... io oricum aveam nevoie de cel de la admisie, nu cel de la turbina.... de curiozitate intrebasem cat e ... n-am nevoie de el si sper ca nu voi avea nevoie... asa ca lasa-l sa odihneasca la pretul la care e :P


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2008, 13:01 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
da...preturile de la piese, la alfe ajung sa cred ca-s ceva de groaza...
dak ar fi sa cumpar toate componentele sa fac o alfa...ajung la de 4 ori pretul care l-am dat pe ea ! :bigeyes:

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 04 Sep 2008, 13:52 
Offline
User avatar

Joined: 28 Aug 2006, 09:18
Posts: 612
Location: Timisoara
stai linistit... asa e la toate masinile... iar daca iei in considerare ca e o masina premium... n-ai de ce sa te miri... incearca sa faci un logan pe bucati sa vezi ca-ti iese de 10 ori pretul masinii


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2008, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 01:12
Posts: 1567
Car: Brera
Location: Iasi / Fortezza di prato :)
Total deacord cu madkat si mani_mic !!

_________________
My world:
Image
Nu port bijuterii - Le conduc :
Brera 2,4 - Fiara my precious
156 1,9 - ALFred first love


Top
   
PostPosted: 06 Sep 2008, 14:09 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
daaaa???...de aia niste presuri amarate de guma costa 4 mil pt alfa?

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2008, 14:25 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 09:35
Posts: 150
Location: Bucuresti. Sector3
depinde de unde le cumperi ... eu am dat pe presuri originale 22e, reprezentanta Fiat din Dortmund de unde am luat si masina. Furtunul ala pacatos l-am avut si eu fisurat si mi l-a adus cineva din Italia 80 si ceva de euro fara tva.... asa ca nu-s chiar asa de scumpe precum spun unii.. Am primit si eu oferta de la un furnizor noname care vroia 6 mil pe el... si-l aducea in 3 zile ... Sunt liberi sa ceara cat vor pe piese noi cumparatorii facem selectie sii eliminam pe cei care-si pun adaos-uri cat casa

_________________
ALFA 147 -1.9 mJTD 16v


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2008, 15:26 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
nu-ti vinzi presurile? iti dau jumate din cat ai dat pe ele! :woot:

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 24 Sep 2008, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
mda. a venit azi furtunul.
cam asa arata.
e cel de jos intercooler-turbina.
prima poza e pentru scala. :naughty:


Attachments:
DSC04962_resize.JPG
DSC04962_resize.JPG [ 120.33 KiB | Viewed 3561 times ]
DSC04964_resize.JPG
DSC04964_resize.JPG [ 123.18 KiB | Viewed 3563 times ]
DSC04969_resize.JPG
DSC04969_resize.JPG [ 137.77 KiB | Viewed 3564 times ]

_________________
Prettys Womans in your town
Top
   
PostPosted: 25 Sep 2008, 11:10 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 09:35
Posts: 150
Location: Bucuresti. Sector3
Off cat am umblat si eu dupa el .... ..... nice cat :))

Am si eu o curiozitate ... unde s-a spart al tau .. fa-i o poza ... am o presimtire ca in acelasi loc ca al meu .... IMMMM--- ma gandesc sa nu fie ceva prin preajma lui care sa-l agate cand e in sarcina... ii trag si eu o poza la al meu ala spart si comparam ... nu-l arunca pe ala vechi ... poate gasim cauza

_________________
ALFA 147 -1.9 mJTD 16v


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2008, 13:41 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
a meu nu e spart
se freaca de un cap de surub sau nush ce e ala- ca l-am vz doar o data cand a fost ridicata masina pe elevator..si e putin ros.
cei de la service mi-au zis sa cumpar altul.
am sa vad exact cum arata cand am sa-l scot.
pe cel nou am sa incerc sa-l prind cumva sa nu se mai frece la fel, daca s-o putea, daca nu sa-i pun un manson ceva pe locul cu pricina.
crezi ca afecteaza cu ceva mansonul?

_________________
Prettys Womans in your town


Top
   
PostPosted: 25 Sep 2008, 22:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
mox_is Quote:
...se freaca de un cap de surub...
Daca se freaca de surubul ala inseamna ca e pus invers :lol: Multi mecanici (si la reprezentanta, nu radeti!) pun furtunul invers! In pozitia corecta trebuie sa stea DEPARTE de orice surub, colt, etc... alxEGE e patit :wink:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 26 Sep 2008, 10:08 
Offline
User avatar

Joined: 27 Aug 2008, 13:34
Posts: 772
Car: alfa romeo spider
Location: Usa
daca e asa inseamna ca a fost pus din fabrica pe dos...sau a mai fost schimbat o data.


Attachments:
File comment: intercooler - admisie -cel de sus
furtun sus.jpg
furtun sus.jpg [ 29.81 KiB | Viewed 3435 times ]
File comment: intercooler- turbina- cel de jos
furtun jos.jpg
furtun jos.jpg [ 29.92 KiB | Viewed 3433 times ]

_________________
Prettys Womans in your town
Top
   
PostPosted: 15 Nov 2008, 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
ieri, din senin (nu stiu nimic, nu am facut nimic... :samui: ) m-am trezit cu o frumoasa gaura in furtunul de la turbina la intercooler. manifestarile problemei: un suflu puternic de spuneai ca stau lanaga un compresor de aer, zgomot care se auzea f bine din masina dupa 2000rpm, si o scadere de putere. Fum nu prea scotea.
Azi am fost am ridicat masina pe elevator si am rezolvat probleme, ocazie cu care am facut si 2 poze cu : inainte si dupa.
Rezolvarea s-a facut simplu: s-a executat la strung o bucata de teava cu diametru exterior de 55 si cu bordura la capete ca sa nu alunece colierele, s-a taiat furtunul in zona sparturii, s-a introdus teava pe furtun si s-a asigurat cu 2 coliere.
Costul operatiei: o bere data mecanicului ca strungarul avea o datorie la mine.
Poza de sub masina nu e clara ca al meu telefon face poze oribile daca nu are lumina.


Attachments:
DSC00161_800x600.jpg
DSC00161_800x600.jpg [ 128.68 KiB | Viewed 3302 times ]
DSC00160_800x600.jpg
DSC00160_800x600.jpg [ 69.91 KiB | Viewed 3302 times ]

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V
Top
   
PostPosted: 11 Dec 2008, 17:03 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 09:35
Posts: 150
Location: Bucuresti. Sector3
ingenioasa solutie ai gasit .... ai scutit 400ron cel mai ieftin furtun .... sunt curios cat te tine solutia gasita....

_________________
ALFA 147 -1.9 mJTD 16v


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2008, 17:13 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
pot sa-ti spun: fix 2 saptamani. Dupa care s-a gaurit inca o data, intre petic si turbina.
Cauciucul era imbatranit, din turbina aerul iese fierbinte si segmentul respectiv se deterioreaza.
L-am peticit din nou, si de o luna merge asa, intre timp am facut comanda de un set de furtune de tuning (ambele care se leaga pe intercooler), din cauciuc siliconic , trebuie sa ajunga zilele astea.
Dupa ce le montez fac o poza doua sa va arat si voua cum arata cu ele ;)

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2008, 18:39 
Offline
User avatar

Joined: 13 Aug 2008, 09:35
Posts: 150
Location: Bucuresti. Sector3
Chiar imi era ciuda. "cum de nu mi-a trecut si mie prin cap solutia asta" ; am incercat altceva eu - un mecanic de la autoitalia vine cu o solutie: - "Te rezolv eu frate, 50 lei si ai scapat" si ce crezi ca-mi face... i-a furtunul si ii da cu banda izolatore strat dupa strat intercalate si multe... bineanteles ca am mers 200 metri si a inceput sa fluiere ca trenu-n gara dupa care s-a rupt banda aia izolatoare :)) ; cand am vazut la tine prins cu coliere teoretic era mai constructiv decat cu banda izolatore si -mi era un pic ciuda ca n-am incercat si varianta asta. Da acum m-ai linistit :))

Asteptam pozele cu silicoanele...

_________________
ALFA 147 -1.9 mJTD 16v


Top
   
PostPosted: 11 Dec 2008, 20:01 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
pot sa-ti spun urmatorul lucru: daca furtunul e in stare buna si ruptura e cauzata de frecari mecanice de diverse subansamble metalice, adica daca furtunul nu e rascopt; varianta cu teava si coliere te poate tine usor peste 10000km. E bine de stiut pentru ca furtunul respectiv e f greu de gasit pe stoc, si pana astepti sa-l aduca peticirea e buna.
La mine, dupa cum vezi si in poza prima ruptura a aparut, pe interiorul unei curbe, deci 100% din cauza uzurii morale. Cand am aplicat metoda de peticire ma asteptam ca mai devreme sau mai tarziu sa cedeze in alta parte, motiv pentru care am si inceput sa caut alte variante mai bune decat cele originale, chiar daca, poate, usor mai scumpe. Pana imi sunt livrate aceste subansamble am cu ce merge.
Alta varianta pentru rezolvarea problemei am vazut-o la Tantza(desi nu in cele mai fericite conditii :( ). Adica tub siliconic de 10 cm la prinderile dinspre turbina si intercooler, iar partea mediana din teaza de inox. Aceeasi metoda se poate aplica si pentru furtunul mare dintre intercooler si gura de admisie motor, dar ai nevoie de un maestru in prelucrarea inoxului.
Coletul a ajuns in Bacau :clapping: Maine ar trebui sa-l am.

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited