It is currently 25 Nov 2024, 18:21

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 22:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Scuze ca afirm asta, insa cred ca tu, toshy, habar nu ai ce spui !Da, exact asta am vrut sa scriu, aici referindu-ma la faptul ca nu se mai poate alege motorul 2.4 200cp decat cu cutie q-tronic....si ca sa nu mai vorbim aiurea atasez doar un fisier din care cred ca rezulta clar ca am dreptate.

Salut.

LE:a fost scos fisierul pentru a nu mai exista discutii de unde e si ce e cu el.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Last edited by georgeg on 17 May 2008, 12:42, edited 1 time in total.

Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2008, 05:40 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
georgeg Quote:
Scuze ca afirm asta, insa cred ca tu, toshy, habar nu ai ce spui !Da, exact asta am vrut sa scriu, aici referindu-ma la faptul ca nu se mai poate alege motorul 2.4 200cp decat cu cutie q-tronic....si ca sa nu mai vorbim aiurea atasez doar un fisier din care cred ca rezulta clar ca am dreptate.
Salut.
OOOOO DA!!!!!! DA! DA! DA! DA! DA! DA!
m-ai facut fericit pe ziua de azi! :thanks:

baietii de la autoitalia dau factbook-ul asta la dealeri? ma mir ca n-au pecit-o la sincom-uri :)

da un search pe google dupa sincom-ul ala 140.cb7.1 si spune-mi daca din cele 10 rezultate de pe prima pagina gasesti scris in dreptul lui 200cp sau 210cp si dupa aia spune-mi daca cei din germania, franta, belgia, spania, italia (si restul de tari din care google a gasit pdf-uri la cautare) si-ar permite sa faca o asemenea greseala, cand evident documentul de la autoitalia este cel corect.

sa mai pun link-urile de la comunicatele de presa de pe fiatautopress in legatura cu motoarele sau cele de pe fpt in legatura cu cutiile?

georgeg, stiu ca am devenit multora antipatic, dar crede-ma, atunci cand e vorba de lucruri la care tin, imi fac temele bine si am habar ce spun. intotdeauna. :)

in concluzie, eu imi mentin afirmatia de acum doua posturi si chiar daca simt ca sunt foarte aproape de ban, daca postul asta a lamurit macar un potential client (eventual pasionat cum sunt eu) de 159, despre cum sta treaba pe bune, eu sunt multumit.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2008, 12:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Tu poti sa iti mentii ce afirmatie vrei, atata timp cat saptamana trecuta s-a lansat in fabricatie un model de 2.4 q4 200cp, stiu clar cand s-a dat comanda, eu tind sa nu te cred pe tine.Si am si de ce.Crede-ma.

Sincer nu am de gand sa inceapa o lunga si inutila discutie in contradictoriu.Eu stiu ce stiu din surse mai sigure decat iti poti tu imagina si de asta am vrut doar sa arat ca am o sustinere pentru ceea ce spun.Daca tu esti convins pe ceea ce spui, ramai asa, insa te rog nu incearca sa induci si o idee care crede-ma ca este gresita.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2008, 13:10 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
sa stii ca nu e drept ca ai scos tabelul ala, dar oricum de cand a fost schimbarea de sincom de la serie 0 la serie 1, codul ala este pentru q4 210cp.
trebuie sa fie scris si pe sasiu pe undeva. o sa caut sa-i fac o poza si o sa-ti arata.

sunt gata sa-mi bag mana in foc pe bune pentru chestia asta, pentru ca codul sincom asta il are masina mea, iar cel de la autoitalia din tabel este gresit (sunt sigur ca e un typo).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2008, 14:21 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Eu cred ca va inselati amandoi si masinile sunt 6x6 cu 293,4CP :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2008, 19:10 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
:lol:

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 May 2008, 00:25 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
[quote="Tupac"]Eu cred ca va inselati amandoi si masinile sunt 6x6 cu 293,4CP :roll:[/quote]

@tupac: patru ala de dupa virgula e cu perioada sau nu? :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 May 2008, 15:04 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
gata! am comandat-o! 210 cp q4 in echipare distinctive - caci nu suport plafon negru - si ceva optionale!
thanks la toti cei care m-au ajutat!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 May 2008, 19:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
felicitari!
cand vine?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 May 2008, 14:53 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
cica vine in maxim 2 luni! momentan se cearta dealerul (AI) cu firma de leasing (Unicredit Leasing). ideea e ca dealerul vrea un avans de la leasing pe care aia nu vor sa-l plateasca. de fapt leasingul e dispus sa plateasca daca primeste factura dar AI nu vrea sa emita decat o proforma.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 May 2008, 16:43 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
ce porcarie...
am patit si eu cu un prieten ieri o chestie urata la skoda... vor avans de 30% si semnat contractul de leasing inainte de comanda...

cred depinde de dealer pana la urma. eu am comandat-o si inca nu stiam daca o iau in leasing sau nu si mi-au cerut un avans de 3000 de euro si nu m-au intrebat de leasing sau altceva. bine, le-am dat 50% cand am comandat-o pentru ca trebuia sa scot niste bani din firma, iar cand a venit in doua zile am rezolvat cu leasingul la vbleasing pe un an de zile ca sa nu raman descoperit financiar.
oricum a fost destul de complicat, avansul dat la dealer a trebuit sa ajunga la leasing, dupa care s-a intors in suma completa la dealer :twisted:
multe hartii pentru un lucru asa de simplu :)

doua luni zici? eu ti-as recomanda sa le zici ca vrei o clauza in contract care presupune penalizari daca nu vine la timp.



georgeg Quote:
Tu poti sa iti mentii ce afirmatie vrei, atata timp cat saptamana trecuta s-a lansat in fabricatie un model de 2.4 q4 200cp, stiu clar cand s-a dat comanda, eu tind sa nu te cred pe tine.Si am si de ce.Crede-ma.

Sincer nu am de gand sa inceapa o lunga si inutila discutie in contradictoriu.Eu stiu ce stiu din surse mai sigure decat iti poti tu imagina si de asta am vrut doar sa arat ca am o sustinere pentru ceea ce spun.Daca tu esti convins pe ceea ce spui, ramai asa, insa te rog nu incearca sa induci si o idee care crede-ma ca este gresita.
vezi poza de mai jos (scanare din carnetul de service), dupa care vezi in tabelul postat de tine. ori mi-au livrat masina gresita, ori e o greseala in lista voastra de comanda. 8)
o sa pozez si codul sincom de pe motor... e acelasi 140.cb7.1 :)

poate mi-am gresit cariera si trebuie sa imi depun un CV la autoitalia :)


Attachments:
140.cb.71.JPG
140.cb.71.JPG [ 53.78 KiB | Viewed 1821 times ]
Top
   
PostPosted: 12 Aug 2008, 18:39 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
cica mi-a venit si mie masina!
spun "cica" pentru ca a sosit la dealer dar eu ca un masochist ce sunt refuz sa o ridic (si implicit sa o platesc) pentru ca a venit cu 2 saptamani intarziere. sunt foarte hotarat sa-i las sa astepte si ei 2 saptamani pentru bani iar la fiecare telefon/mail pe care il primesc le raspund cu aceasi fraza pe care mi-au servit-o si ei: in august sunt concedii in romania (exact ca in italia) si directoarea financiara e in grecia si nu poate platii.
sa vad cat rezist! :lol:


Top
   
PostPosted: 12 Aug 2008, 18:50 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Intarziere de doar 2 saptamani ? :shock:
Esti norocos,fii si mai fericit si du-te de-ti ridica masina. :lol:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2008, 20:46 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
mi-am ridicat si eu masina intr-un final. de fapt a ridicat-o o colega eu fiind in concediu (intr noi fie vorba ma bucur ca n-am fost eu ala fotografiat si pus la "insectar" la AI).
deci dupa ce a zacut un timp in fata firmei a ajuns in posesia mea. iar eu am si dus-o prin MM pe macadam la rodaj. impresiile dupa ~ 10 zile si 2.800 km sunt urmatoarele:
1.) cele bune: astea se stiu si n-are sens sa insist. mentionez totusi ca mi-a venit inima la loc dupa ce consumul a scazut de la 15l la 8.4 l/100km
2.) cele mai putin bune (ca sa fim optimisti):
- nu stiu cum vi se par voua dar mie franele mi se par slabe! adica masina opreste mult mai greu decat meganu meu anterior. si mai are si tendinta de a aluneca
- e ingrozitor de joasa. am racait pe jos cu ea de cateva ori de m-a durut pana'n creieri.
- cand ridic piciorul de pe ambreiaj, mi se pare ca, cardanul sau distribuitorul din spate cupleaza cam brutal. adica il simt. nu e o chestie fina ca la alte 4x4 (audi s3 sau golf)
3.) altele
- masina asta creaza super invidii si/sau ambitii pe sosea: toata lumea incearca sa ma depaseasca. duminica venind pe autostrada dinspre pitesti pana si un apucat cu un logan 1.5 dci imi facea cu farurile sa ma dau din calea lui (eu fiind pe cruise control la 170 km/h). am trecut pe banda I, dar n-a reusit sa ma depaseasca asa ca m-a injurat :mad2:
- voi unde dumnezeu va puneti o sticla de cola ceva acolo la indemana? ca io n-am gasit locul ala.

in rest deocamdata ne intelegem bine.


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2008, 20:49 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
era sa uit: ceva despre AI. neridicand eu masina evident mi-au disparut din ea urmatoarele: plasa de fixat bagaje din portbagaj si setul ala legal (triunghi, stingator, etc) care insa sunt pe facturica.

si inca una in final: revizia se face chiar din 35.000 in 35.000 km cum scrie pe cartea tehnica?


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2008, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
s-o stapanesti sanatos! :)
ahara Quote:
consumul a scazut de la 15l la 8.4 l/100km
o sa mai scada. si eu m-am speriat foarte tare la inceput.
Quote:
- nu stiu cum vi se par voua dar mie franele mi se par slabe! adica masina opreste mult mai greu decat meganu meu anterior. si mai are si tendinta de a aluneca
yup. cu ce gume a venit pe ea?
Quote:
- e ingrozitor de joasa. am racait pe jos cu ea de cateva ori de m-a durut pana'n creieri.
nu este foarte joasa, esti tu obisnuit cu masini cu ampatament mic :) trece :)
Quote:
- cand ridic piciorul de pe ambreiaj, mi se pare ca, cardanul sau distribuitorul din spate cupleaza cam brutal. adica il simt. nu e o chestie fina ca la alte 4x4 (audi s3 sau golf)
cu asta o sa trebuiasca sa te obisnuiesti, din pacate e mult prea fina si o sa-ti ia cateva mii de km. ce e pe VAG-uri exceptand q7 e total diferit de q4.
Quote:
- voi unde dumnezeu va puneti o sticla de cola ceva acolo la indemana? ca io n-am gasit locul ala.
cotiera centrala? intra perfect o sticla de 0.5 sau o conserva. la paharele de plastic e mai nasol :(
daca ai si compartimentul racit foloseste-l cu doua conserve de cola pentru orice eventualitate :)
Quote:
si inca una in final: revizia se face chiar din 35.000 in 35.000 km cum scrie pe cartea tehnica?
da, se face din 35k in 35k... afara. la noi o sa te cam forteze s-o faci din 10k in 10k

pune poze :)


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2008, 21:24 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Asta cu revizia la 35.000 km este cea mai tare pe saptamana in curs! :D Nici macar la mama ei in Italia! Imparte la 3, s-ar putea sa gasesti raspunsul corect pt Romania!

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2008, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
Alfa Romeo zice ca revizia pentru my08 este din 35k in 35k km. nu ca eu as lasa-o atat, dar cred ca e cazul de o mica vizita cu opc-ul la dealerii de la noi...

mai mult, se pare ca cei din italia au primit scrisori cu marirea intervalului de service de la 30k la 35k si pentru modelele mai vechi.


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2008, 21:53 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Vinerea trecuta am aflat ca "trebuie" sa schimb distributia pentru a nu pierde garantia! :shock: Argumentul furnizat doct: am depasit 2 ani, nu conteaza ca nu am nici 20.000km.
Oricum, discutia din aceasta seara este foarte inspirationala. Citesc intervalul de revizii si service din manual: distributia de diesel se schimba la 150 mii km sau 4 ani in conditii speciale (condus preponderent in oras, climat rece, stationare indelungata). De asemenea, uleiul si filtrele se schimba la fiecare 2 ani sau 30000 km.
E adevarat, stiu ca nici italienii nu respecta aceste intervale recomandate. Dar pana la recordurile noastre e cale luunga. Stiu, s-a mai discutat pe forum despre intervale revizie, in Romania e praf mult in atmosfera, drumuri proaste, inflatie monetara, deficit balanta externa, etc, etc, dar totusi..
Probabil asta e pretul pentru garantia de 3 ani!

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2008, 21:58 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
as vrea sa nu-i acuz de lacomie din start pe cei de la noi... poate fac asta ca sa evite eventualele probleme care ar putea duce la "deteriorarea" si mai mult a imaginii AR la noi, nu pentru ca vor sa mai scoata niste bani.
in orice caz, daca tii la masina nu o lasi 35k sau chiar 30k fara revizie. si mai mult... nu cred ca am vazut reclame la 159 precum cele de la logan unde unul din punctele forte era pretul si "raritatea" reviziilor.
daca e scump, se pot oricand lua consumabilele pentru revizii de la cei care nu pun adaos de 2000% cum fac cei de la AI - parca si sponsorizasera baietii respectivi alfa festu' :).
Quote:
Probabil asta e pretul pentru garantia de 3 ani!
oare de ce hyundai si kia nu fac la fel pentru garantia de 7 ani? :bored:


Top
   
PostPosted: 02 Sep 2008, 22:38 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
toshy Quote:
as vrea sa nu-i acuz de lacomie din start pe cei de la noi... poate fac asta ca sa evite eventualele probleme care ar putea duce la "deteriorarea" si mai mult a imaginii AR la noi, nu pentru ca vor sa mai scoata niste bani.
Nu e vorba de imagine , ci de un calcul economic ! Gandeste-te ca in Italia s-au vandut anul asta zeci de mii de 159 , peste BMW si Audi (am publicat statistica primelor 6 luni de vanzari, nu mai stiu in ce topic) . Nu cred ca Alfa isi permitea un plan de revizii atat de lungi precum cel din manual doar pentru marketing/imagine. O asemenea greseala te poate costa enorm si decisiv pentru supravietuirea ca marca. Ce se intampla in Romania are alte explicatii , care tin de interesul general (sau absenta lui) al AR pe aceasta piata nesemnificativa.

_________________
Alfa Romeo Giulia Veloce 2.0T
ex: Alfa Romeo 159 2.4 Mjet Nero Oceano
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2008, 09:05 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Aaaa..pai da mai Toshy, astia de la noi sunt baieti buni, nu cumva sa ti se strice ceva. Vai..ce grija au ei de noi :uhuh: ..Pai in ritmul asta, hai sa schimbam distributia al 5.000 Km, sa nu se intample naibii ceva si mai devreme! :shock:


Top
   
PostPosted: 03 Sep 2008, 15:20 
Offline

Joined: 10 Apr 2008, 20:49
Posts: 151
Location: Bucuresti
@toshy:
anvelopele sunt bridgestone potenza din cele de 17". eu am avut niste experiente extrem de neplacute cu anvelopele low profile asa ca nu m-am aruncat la 19"


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2008, 16:06 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu sint eu ala sa ia vreodata apararea pentru AI, dar dupa ce am vazut de fiecare data cum arata filtru de aer dupa 10-15k km, pur si simplu n-as putea sa stau 25-30k km cu el pe masina. Uleiul l-as baga in aceeasi categorie. Nu si fabulatia cu distributia.


Top
   
PostPosted: 05 Sep 2008, 20:47 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Daca mie mi s-a rupt cureaua la 19,000km ma crezi? Nu conteaza numai km, ci si anii. 40,000km la benzinare/60,000km la diesel sau 2 ani si gata!
E motorul vostru, faceti ce vreti cu el. Sa nu veniti la mine plangand ca s-a rupt. V-am prevenit!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 85 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited