It is currently 31 Jan 2025, 07:59

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2006, 13:57 
Offline
User avatar

Joined: 14 Jan 2006, 22:09
Posts: 14
Location: Bucuresti
de fapt ar fii timp dar si bani.... :D

_________________
BEAUTY IS NOT ENOUGH


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2006, 14:40 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Uite cum facem: cand apare scula de curatat si reglat injectoare o sa comunic scorurile pe forum, okei?
Oricum sunt preturi speciale pentru AlfaClub :wink:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 May 2006, 23:45 
Offline

Joined: 17 Mar 2006, 01:02
Posts: 32
Location: Oradea
alexmirica Quote:
Pai da, initial om facut distributia la mecanicul meu, si cu toata priceperea lui tot vibra relantiul, si colo era nevoie de o ajustare la nivel de microni care nu pot fi atinse fara cale!
So - AI all the way!!!
Nu glumesc! Poate sa fie si mecanicul mecanicilor, nu se poate fara cale!
cred ca ai gresit putin unitatea de masura .. un miconu este dupa cate stiu eu 0.001 mm. Vreau sa-l vad eu pe mecanicul ala care poate regla cu o cala la micron :) si totusi .. ce regleaza la micron ca io n-am prea inteles. Tachetii ? sau ?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 00:49 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Asa mi-or fi zis. Daca nu s-a reusit reglatul distributiei prin aducerea la PMS (punct mort superior) si fixarea curelei la semne, ci doar cu cale (ele fixeaza axele cu came intr-o anumita pozitie foarte bine determinata)... Nu stiu ce sa zic!
O fi exagerat mecanicul de a zis de microni, doar is inginer si stiu ce inseamna micron!!! Io tare m-am mirat...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 08:07 
Offline

Joined: 17 Mar 2006, 01:02
Posts: 32
Location: Oradea
alexmirica Quote:
Asa mi-or fi zis. Daca nu s-a reusit reglatul distributiei prin aducerea la PMS (punct mort superior) si fixarea curelei la semne, ci doar cu cale (ele fixeaza axele cu came intr-o anumita pozitie foarte bine determinata)... Nu stiu ce sa zic!
O fi exagerat mecanicul de a zis de microni, doar is inginer si stiu ce inseamna micron!!! Io tare m-am mirat...
Nici eu nu ma pricept f bine la mecanica .. dar nu prea inteleg cum regleaza cureaua la semn cu ajutorul calelor .. in fine. Cea mai subtire cala este de 0,5 mm :) deci iti dai seama ce a inflorit acel mecanic treaba cu micronii. Este extrem de greu la prelucrarea unei piese sa atungi precizii de sutimi .. nu de microni .. si asta la prelucrarea unei piese, .. nu reglarea unui motor. A bagat si el treaba cu micronii sa nu te miri ca a cerut probabil 100 euro sa-ti schimbe curaua.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 09:46 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Aaaaa, LOL, vezi ca e o cala speciala, nu e vorba aia de LERA folosita pentru reglarea platinilor!!!
Se pune pe axa cu came, e un paralelipiped din otel ce are sculptata o cama pe ea. Ei, cand o pui pe axa cu came si strangi cu suruburile, axa cu came se aliniaza dupa unghiul "sculpturii".

Vezi poza de mai jos, o sa te prinzi despre ce vorbesc!

Adminul.


Attachments:
Cale.JPG
Cale.JPG [ 47.93 KiB | Viewed 1758 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 10:04 
Offline

Joined: 17 Mar 2006, 01:02
Posts: 32
Location: Oradea
alexmirica Quote:
Aaaaa, LOL, vezi ca e o cala speciala, nu e vorba aia de LERA folosita pentru reglarea platinilor!!!
Se pune pe axa cu came, e un paralelipiped din otel ce are sculptata o cama pe ea. Ei, cand o pui pe axa cu came si strangi cu suruburile, axa cu came se aliniaza dupa unghiul "sculpturii".

Vezi poza de mai jos, o sa te prinzi despre ce vorbesc!

Adminul.
Nu vad nici o poza :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 12:20 
Offline

Joined: 17 Mar 2006, 01:02
Posts: 32
Location: Oradea
madkat Quote:
pai da - una e CALA de care vb alexmirica si altceva e LERA de care vb tu lolo ...
si ca sa fiu ticalos - lere exista si sub 0.5mm (ca distanta la platini la dacia 1300 era 0.4mm :lol: )
Mai mai , rau esti tu :)

Eu am stiut f bine despre ce vb.

Am atasat niste poze, cu un set de cale si de lere. Trusa de cale pe care o am eu are cea mai subtire cala de 0.5mm, cum se vede si in poza ... nu sunt 100% sigur ca nu o fi existand cale mai subtiri .. dar eu nu am vazut. Despre lere .. e altceva, cea mai subtire care o am eu e de 0.05mm, cea ce inseamna 5 sutimi, adica 50 de microni. Dar alexmirica vorbeste cred ca de alte cale, probabil un dispozitiv special pt alfa ... numa eu nu vad poza atasata de el .. cred ca am ceva problema cu exploreru..


Attachments:
File comment: lere 0.05 - 1 mm
P8150259.JPG
P8150259.JPG [ 54.19 KiB | Viewed 1738 times ]
File comment: cala 0,5 mm
P8150257.JPG
P8150257.JPG [ 62.24 KiB | Viewed 1738 times ]
File comment: trusa cale
P8150256.JPG
P8150256.JPG [ 68.74 KiB | Viewed 1738 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 12:46 
Offline

Joined: 17 Mar 2006, 01:02
Posts: 32
Location: Oradea
madkat Quote:
sory ca am fost rau - sper ca nu te-ai suparat :)
ma gandeam ca si alex de fapt ca e o confuzie pe undeva - si da, calele de care vb el sunt altfel decat ce ai tu (si ce stiu si eu - setul "clasic")

ps - lere ai exact ca ale mele - doar ca la mine cea de 0.05 e rupta :cry:

ps2 - reatasez eu poza pusa de alexmirica - poate se vede acuma - ca sincer nici mie nu mi-e f clar cum naibii arata de fapt piesele alea...
Nu m-am suparat .. stai linistit .. nu sunt prea suparacios .. numa am zis sa lamurim treburile :)

Legat pe poze ... interesant ce se intampla , am vazut poza atasata de alex doar dupa ce am atasat si eu pozele, acuma cand am intrat din nou , nu le mai vad nici pe ale mele .. nush care e problema.
Calele de care vb alex sunt cred facute de cei de la alfa, special pt reglarea distributiei. Eu nu sunt in domeniu .. dar nu am mai vazut asa ceva :)

Numai bine :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 17:12 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pai numai la Alfa vezi asa ceva! O deviatie cat de mica, zecimi de grad, e detectata de ECU si actioneaza in consecinta, de aici si relantiul instabil.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 May 2006, 20:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Apr 2006, 20:57
Posts: 22
nu va mai contraziceti in privinta unitatilor de masura :wink: ,clar e ca eu mi-am pus distributia la un service "fantoma" unde a fost reglata distributia dupa deviza :1-"ia vezi axa cu came ataca ?" 2-"da", 1-"e perfect asa" si cel care a avut de "suferit " am fost tot eu,ca,normal nu era bine ceea ce aveau in cap mecanicii si pana nu mi-au pus-o la punct la AI cu ajutorul calelor motoru mergea super intrerupt si nu ii gaseam "buba".CLZ-cand e vb de motor duceti-va la AI sa nu pierdeti BANI , timp si nervi(multi rau)

_________________
ALFA 156 2.0 TS Selespeed


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Am si eu citeva intrebari si decit sa deschid topic nou am zis ca mai bine sa intreb aici.
Acum 2 saptamini si ceva mi-am cumparat din Germania o Alfa 156 2.0 JTS. Dealerul este Fiat Niederlassung din Wiesbaden, deci nu orice turc/rus cu autohaus. Oamenii au facut ITP la masina inainte sa o cumpar, mi-au dat lista cu tot ce are masina si ce stiu ei ca ar fi avut.
Cind am cumparat-o masina avea 57000 km, acuma are 60053 km.
De la bun inceput, cei de la Fiat mi-au spus ca trebuie schimbat pe spate dreapta(posibil si stinga) bratele si bucsele, ca au un mic joc. Deci asta ar fi una.
Apoi, panoul ce acopera cabluri si ce mai e acolo in bord deasupra picioarelor pasagerului e rupt si cazut, trebuie si ala inlocuit.
Odata ajuns in tara, dupa 2 zile a inceput sa mi se aprida becul de airbag defect atunci cind aveam pasager dreapta, se stingea dupa o perioada, apoi nu se mai stingea deloc cind aveam pasager, apoi nu se mai stingea deloc chiar nici cind nu am pasager. Ma cam enerveaza chestia asta, si trebuie sa o rezolv. E oarecum posibil sa fie si de la micul accident, singura zi cind am lasat masina in parcare in fata blocului, s-a gasit un neam prost sa imi zgirie cu nesimtire si insistenta bara fata, pina la plastic, a lucrat-o bine, ce sa mai zic.
Computerul de bord imi spune ca mai am cam 15000 km pina la revizie, dar ma cam bate gindul ca dupa ce rezolv cu inmatriculare si casco sa o duc la o verificare si eventuala revizie la AI. Stiu ca ma costa mult, dar m-as simti mai bine daca as stii ca totul e OK, starea pieselor si toate cele.
Plus ca masina a stat la dealer ceva vreme, si parca as schimba ulei, lichid racire, filtre.
Voi ce ziceti ? Pareri ?

Si ar mai fi ceva, parca nu trage cum ar trebui, nu stiu ce sa zic. Banuiesc eu ca la ITP-ul ala al lor au verificat si aia ceva pe acolo, dar pentru 1.3 tone si 165CP nu mi se pare ca merge cum ar trebui. Motorul e cam zgomotos, dar am inteles ca asa sunt astea cu injectie directa, asa ca nu stiu ce sa mai cred.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Becul de la airbag mi s-a aprins cateva minute dupa ce au coborat masina de pe platforma, cand mi-au adus-o. L-am resetat de vreo 3-4 ori si degeaba. Cred ca voi acoperi cu banda neagra becul ca sa nu il mai vad in bord. Pe tester imi zice eroare necunoscuta, asa ca nu am cum sa o localizez.

Masina trebuie sa traga, e puternic motorul. Are zgomot, dar mai mult e un zumzait ca de diesel dar mai atenuat. Oricum, in turatii suna frumos.

Eu am avut ceva probleme cu becul check-engine, mi se aprindea si mergea masina in regim de avarie, si pana la urma s-a dovedit a fi o banala masa nestransa bine, pe compresorul de la clima, care cred ca mi-a fost desfacuta cand am schimbat o conducta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 11:39 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dap, zgomotul de motor e exact cum spui tu, si de tras...nu stiu ce sa zic, la inceput nu prea tragea, m-am gindit ca poate fiindca a stat mai mult fara a fi pornita acolo la dealer. Acuma trage ceva mai bine ca la inceput, dar tot ma roade sa o duc la tester, nu stiu ce sa zic.
Cit despre airbag, era OK pina sa merg prin tara, cred ca asta e modul ei de a imi arata ca nu ii place deloc pe drumurile noastre.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 12:11 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu cumva referitor la tras, resimti incalzirea din ultima perioada? :? Se stie ca pe racoare masina trage mai bine, acuma ia numai aer cald...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Sincer, nu stiu, dar daca ma duc sa repar chestia cu airbag-ul si cu panoul ala, ii rog sa o bage pe tester sa vad ce si cum, sa fiu eu impacat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 May 2006, 20:54 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
salut
azi am fost la service laAI (Autoroma) pt climatizare. Ei au o colaborare cu o firma de frig care fac si auto.
verificare +incarcat cu R134A =98RON inclusiv TVA acum totul e OK :D
Daca tot am fost la AI am bagat-o si pe tester si totul e OK nu sunt erori :D :D
Cu ocaziaasta l-am cunoscut si pe directorul lor de service ,un tip de nota 10 :D care este si pasionat de alfa (i-am lasat si ceva pliante de la noi cu alfa club)
Din discutii am atins si problema distributiei la alfa si imi spunea ca a avut ceva cazuri de rupere a curelei inainte de termenul de schimb(40k) si la majoritatea a cedat rola intinzatoare din plastic si e bine de verificat pe la 25-30k aceea rola, vizual,daca cumva si-a format un "sant"trebuie schimbata distributia.
oricum apropo de discutia cu reglajul distributiei intradevar fara cale de blocare nu se poate(admine, in cont o bere in sept. :lol: ) dar sigur cind voi schimba distributia o sa particip activ ca sunt tare curios :question:

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 May 2006, 21:10 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Inca o intrebare : prin Bucuresti e cineva care poate sa-mi faca o legatura la AutoItalia ?
Am pe scara un vecin care lucreaza la AI, dar se ocupa de motociclete Honda mai mult(nu vad ce legatura are Honda cu auto italiene, dar....).
Nu de alta, dar pe linga chestiile enumerate mai sus am mai observat inca citeva, si anume o vibratie in spate undeva, cind ascult muzica cu bass pe +5, si vreau sa imi scot carkit-ul Nokia ca nu am nevoie de el si nici codul nu il stiu, vreau sa fac curata masina ;)
A, plus ca de azi nu mai am decit o cheie la masina, si aia cu butonul de deschidere/inchidere striat, asa am primit-o. Pe aia buna m-a mincat undeva sa o desfac, si am facut-o muci, am pastrat din ea doar bateria si emblema aia mica AR ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 May 2006, 19:14 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
azi am inlocuit bujiile si filtrul de aer ,deja alta viata :D :D
costuri bujii(iridium) 480ron
filtru aer 64ron
manopera 0 lei(le-am inlocuit singur)

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 May 2006, 20:25 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Au fost bune bujiile? 8)
Sa-ti fie de bine!!!
@Alexandrus: La AI pot sa vorbesc io, despre ce e vorba???

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 May 2006, 20:36 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 22:37
Posts: 141
Location: timisoara
super ok :D
motorul porneste la "sfert" plus ca si sunetul s-a schimbat :D :D

_________________
alfa 33 1,5 TI,alfa 33 1,7 IE 8V,alfa 33 1,5 4x4,
alfa 156TS 2,0, alfa 156 sw M-jet 140 CP+
alfa 147 JTD 115 CP +


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 May 2006, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nene admin, pai la AI imi trebuie urmatoarele :
Faza 1 :
- set chei noi
- tester(verificat mai tot) si rezolvat problema cu airbag
- scos carkit + curatat urme
- inlocuit/reparat panoul de care vorbeam, de sub bord
- verificat ce vibreaza prin masina la volum pestre 40 si bass mai ridicat(asta as putea sa o fac si la baieti care instaleaza sisteme auto si alarme and stuff, stiu unii chiar meseriasi, dar parca nu i-as lasa sa-si bage nasul prin masina mea)
Faza 2 :
- schimb bucse si ce mai trebuie pe spate, ca deja la inspectia tehnica periodica la nemti mi-au zis ca au mic joc, si daca le mai tin asa prin gropile noastre poate mai stric si amortizoarele
- revizie, pe cit posibil, adica schimb filtre(aer, polen, etc), ulei, lichid racire motor, bujii(asta ceva mai tirziu, adica in momentul in care o sa am bani). Sunt convins ca nemtii NU sunt neseriosi, si daca scrie acolo ca revizia urmatoare e peste 15k km, atunci chiar asa e, dar cine stie cit a stat masina sub cerul liber, si prefer sa stiu eu ce am facut si cind, sa nu am dupa aia surprize neplacute si sa ma dau cu capul de pereti.

Daca ma poti ajuta cu ceva, iti super multumesc si dau eu beri multe ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 May 2006, 07:10 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Eu sincer, m-as duce la AI doar pentru tester.
Restul poti sa le faci foarte bine oricunde si MULT mai ieftin zic eu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 May 2006, 09:28 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
da... pentru primele 2 te rezolv io... da-mi PM sau vb pe ymess
pentru consumabile si piese... iti dau io piese ieftin si service la fel!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 May 2006, 12:26 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Super, atita vreme cit totul e facut OK nu trebuie neaparat sa fie facut la AI.
Atunci vb. pe YM, multumesc :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 82 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited