It is currently 17 Nov 2024, 05:30

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1030 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 May 2008, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
treapta 1: rezistena bulita vezi in topic mai sus
Scade in 70: termostat nou.
Total piese 450 ron

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 09:45 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Ca sa nu creada lumea ca suntem suparaciosi, asa imi facea si mie, deschidea in jur de 70 dar am considerat ca mai bine il schimb pentru ca il suspectam ca nu deschide complet si ma gandeam ca ala poate fi motivul racirii deficitare. Cititorii nostri deja stiu ca nu ala era :lol:

A, rectific si preturile, atat am dat eu, intre timp am gasit termostate la pret mai bun. Deci, rezistenta pe la 100 RON, termostat de 1.9 JTD pe la 200 RON.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
@dcmilitaru: La fiecare fanta data depui 1 euro in contul de Research and Development pe care ti-l indica madkat :lol: :lol:

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 11:01 
Offline
User avatar

Joined: 13 May 2006, 10:56
Posts: 1987
Location: Bucuresti
:roll2:

Depun, depun.....
Merge cu fise?

_________________
Alfa GT, 2.0 JTS, 166 CP
ex Alfa 156 SW 1,9 JTD 110 CP
ex Alfa 147, 1.6 TS, 105 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 02 Dec 2006, 00:02
Posts: 677
Location: Baia Mare
pentru a nu cumpara deageaba....rezistenta aia se poate incerca si de pe alt 156?

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 165cp
ex:Seat Leon 1.9 TDI 2001 110cp+
ex:Skoda Octavia 1.9 TDI 2007 105cp
ex:Audi A6 2.7 quattro 2006 180 cp
ex:Alfa 155 1.9 TD 1993 90cp
ex:Alfa 156 1.9 JTD 2002 115 cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 16 May 2008, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
sigur. Doua suruburi in cruce. Ideal sa ai cap cruce la o cheie cu brat ca-s intepenite beton.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2008, 21:01 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
bohoo, e ciudat ce spui tu acolo cu fluxul de aer, eu simt clar la a mea cind porneste ventilatorul cum iese aerul cald pe sub masina, in dreptul portierelor.

Sfatul meu e sa iei niste "metal cleaner", sa stropesti bine radiatorul de ac si celalalt (atentie la vopsea), lasi sa se inmoaie si dupa aia cureti cu apa cu destula presiune. Asa am facut la precedenta masina, unde intercooler era sub capota si usor de desfacut. Jegul scos dintre aripioare depasea orice imaginatie. Iti dai seama ce iese la un radiator montat in fata.

Cu o poza la saracia de rezistenta ma ajuta cineva? Nu se poate ajuta cumva racirea cu un radiator montat pe ea?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 May 2008, 21:34 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Babuine, simt si eu cum iese aerul cald pe langa portiere, nu aia e buba principala, e o "minibuba" ca nu iese destul ca sa compenseze radiatorul de clima blocat.
De fapt, ce mai tura-vura, tre' sa-l desfund sau sa-l schimb urgent. La 25 de grade afara mi se supraincalzeste si afara din oras daca dau talpa serios. Asa ca o sa incerc si sugestia cu metal cleaner, n-am nimic de pierdut in momentul asta.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
PostPosted: 26 Jun 2008, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
same problem si la mine. temperatura apei nu scade sub 90 grade nici sa stau in cap (cu clima sau fara) sta pe la 105-110 grade si chiar are tendinta sa depaseasca si ultima gardatie. am suntat rezistenta tr1 dar degeaba.
am observat ca partea inferioara a radiatorului de clima are aripioarele indoite pe o portiune de cca. 80-90%. sper sa fie asta cauza.
astazi ma dotez cu rabdare sa le dezdoi pe toate plus solutii de curatare pentru radiatoare.
P.S: imi poate recomanda cineva vreo solutie mai speciala?

_________________
Saab 9-3SS 2.2TiD
Aprilia SL1000 Falco
ex. Land Rover Freelander TD4
ex. Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v Sportronic Progression
ex. Alfa Romeo 156 2.0TS 16v


Top
   
PostPosted: 27 Jun 2008, 00:15 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
problema rezolvata.
Solutia:
- rabdare de chinez batran si pensionat pe caz de boala la dezdoirea aripioarelor radiatoarelor (clima+apa) - timp:4h
- radiatoare stropite din belsug cu "motorsolv", urmata de un jet (putere medie) de apa - nici nu va inchipuiti ce mizerie a iesit.
- radiatoare stropite cu .... "mr. muscolo" (fara gluma) dupa care dinnou jet de apa - inca un rand de mizerie jos.
Concluzia: fara clima la regim normal + regim forja, apa nu depaseste 90 grade, iar cu clima normal + forja apa sta linistita la max. 80-90 grade.

_________________
Saab 9-3SS 2.2TiD
Aprilia SL1000 Falco
ex. Land Rover Freelander TD4
ex. Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v Sportronic Progression
ex. Alfa Romeo 156 2.0TS 16v


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2008, 10:02 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
am desfacut ventilatorul, pentru a avea posibilitatea sa bag furtunul intre el si radiator, masca de plastic care acopera inchizatoarea de capota, ornamentele din fata stanga/dreapta (cele cromate) si grila din spoiler. In rest, radiatoarele au ramas pe pozitie

_________________
Saab 9-3SS 2.2TiD
Aprilia SL1000 Falco
ex. Land Rover Freelander TD4
ex. Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v Sportronic Progression
ex. Alfa Romeo 156 2.0TS 16v


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2008, 20:20 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
Credeam ca numai la Dacie se-ntampla, dar mi-a fiert apa. De 2 ori in 3 zile. Acul ajunge pe la 120 grade Celsius si clima inceteaza sa mai functioneze. Care sa fie cauza?

Topic mutat.
Marius

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 21 Aug 2008, 21:41 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Pot fi mai multe cauze : termostat blocat, garnitura de chiulasa "ciupita" etc

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 22 Aug 2008, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
La JTS e improbabil sa fie garnitura ciupita.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2008, 15:57 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
Abia marti o sa ajung in service. E o problema daca mai merg cat de cat cu ea pana atunci?
Ce e ciudat e ca daca o las la relanti mai scade temperatura, in timp ce daca merg cu turatii de 3-4000 se incinge si mai rau.

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2008, 20:17 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Nu e ciudat, e semn de termostat blocat spre pozitia "inchis". E cam scump, ~300RON.


Top
   
PostPosted: 23 Aug 2008, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
alexmirica Quote:
La JTS e improbabil sa fie garnitura ciupita.
De ce ?

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2008, 01:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
E din otel.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2008, 01:14 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
alexmirica Quote:
E din otel.
Ce simplu era !

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 24 Aug 2008, 13:16 
Offline
User avatar

Joined: 16 Jul 2008, 00:33
Posts: 105
IRBabuin Quote:
Nu e ciudat, e semn de termostat blocat spre pozitia "inchis". E cam scump, ~300RON.
Nu e 300, e 200. L-am comandat deja. Sper sa fie asta cauza. Merci de raspunsuri ;).

_________________
Alfa Romeo 156, SW, JTS, 2.0, B31WYS & B111CRP


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 17:17 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Revin şi eu pe aceste subiect, deoarece am remarcat schimbări şi la maşina mea.
La începutul lunii august am fost pînă la Predeal. La întoarcere, pe la miezul nopţii la o temperatură exterioară de aproximativ 18 grade, acul de la ceasul de temperatură al lichidului de răcire stătea la prima gradaţie din stînga, la 50 de grade. Am mers în regim constant, fără mari variaţii de turaţie pînă la Sinaia, fără ca acul să urce pe ceas. Am început urcarea spre Tîrgovişte, şi abia aici, pe serpentine, acul a început să urce spre a doua gradaţie a ceasului. Cum am terminat cu serpentinele şi am acul a revenit pe o poziţie apropiată de 50 de grade. Acelaşi lucru s-a întîmplat şi aseară, mergînd noaptea, în regim regulat de funcţionare, temperatura îndicată este de 50 de grade. În schimb ziua, la fîţîială prin oraş ajung foarte repede la 90 de grade, şi chiar un pic peste şi cu toate că venilatoarele intră în funcţiune temperatura scade cu puţin sub 90.
În concluzie, dacă afară e răcoare şi motorul merge la un regim constant de turaţie, sau cu creşteri liniare temperatura indicată le bord e undeva pe la 50 de grade sau un pic mai sus, iar în regim de circulaţie urbană temperatura motorului creşte destul de repede la valoare de 90 de grade în jurul căreia se şi stabilizează.
Nu interveneam cu aceste observaţii, dar, după cum spuneam în trecut pe acest topic, la maşina mea nu apăreau aşa mari şi dese variaţii. În mers, după ce motorul se încălzea, temperatura indicată era undeva în zona jumătăţii sectorului stînga al ceasului (a doua gradaţie, aprox. 70 de grade) aproape în orice regim de funcţionare a motorului (forjă sau cuminte) cu rare momente de creştere la 90 de grade, atunci cînd motorul funcţiona mult la relanti sau mergeam în trafic aglomerat, cu dese schimbări de viteze, mai ales treptele 1-2-3.

_________________
Giulia 2,2 Diesel, AT8, Nero Vulcano

Ex:
156 mk 2, 2.0 JTS, gri metalizat, DB 18 LEK
159 JTDm, vișiniu, DB 19 LEK


Top
   
PostPosted: 07 Sep 2008, 22:25 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Termostatul e plecat cu sorcova....iar?


Top
   
PostPosted: 12 Sep 2008, 23:11 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Schimba-i termostatul. Eu l-am schimbat pe al meu si am pus unul BEHR.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
PostPosted: 28 Sep 2008, 22:19 
Offline

Joined: 23 Jul 2008, 20:45
Posts: 143
Location: Romania
aceeasi problema temperatura apei 60-70 grade, schimbat termostat(pret 1mil), aproximativ 1 ora.
acum totul ok temperatura sta la 90 grade +-5 grade :peace:


Top
   
PostPosted: 29 Sep 2008, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 21 Oct 2007, 17:36
Posts: 31
Location: Sf.Gheorghe
AndreiSW Quote:
Schimba-i termostatul. Eu l-am schimbat pe al meu si am pus unul BEHR.
Spune-mi si mie, te rog, de unde l-ai cumparat si cat ai dat pe el. L-ai luat din BV? Mersi!


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 16 7 8 9 1030 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited