It is currently 31 Jan 2025, 08:51

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: Facelift Alfa 156
PostPosted: 23 May 2006, 00:25 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Ma tot bate gandu de la o vreme, sa fac "ceva" ca sa imi schimb fatza la masina. Si tre sa stiu dinainte ce ramane si ce nu.

Am tot studiat aripile si mie imi dau senzatia ca sunt la fel si la 156 normal si la cel cu facelift. Oare sa fie doar capota, bara si farurile diferite? Are cineva posibilitatea sa vada cele doua modele unu langa altu si sa confirme ce repere sunt la fel?

Inca o chestie. Alex, daca esti dragut, poti sa imi spui cam cat costa o capota, o bara cu tot cu ornamente si farurile? De facelift binenteles. Daca nu e prea mult, mai bine le cumpar si pe ale mele le-oi vinde la vreun nefericit vreodata, decat sa intru la creatii cu asigurarile.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 07:27 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Okie. Dupa amiaza iti zic scorurile...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 11:02 
Offline
User avatar

Joined: 18 Oct 2005, 13:51
Posts: 88
Location: B/Is/Ve
ai aici 2 poze. nu se văd prea bine dar iţi poţi face o idee.

Image Image

parerea mea e că pe lângă capotă trebuiesc schimbate şi aripile. să văd ce program am în weed-end şi dacă reuşesc să ajung la întâlnire vei primi un răspuns complet cu ce trebuie schimbat şi ce nu. dacă nu mă înşeală memoria, maşina de lângă a mea e a lui georgecristian. le mai punem o dată una lângă alta şi comparăm.

_________________
Image Image italian design fan :naughty:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 11:37 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Am tot comparat diverse poze de pe internet si imi da sezantia ca aripile sunt la fel. Numai ca la facelift sta mai bine farul, nu mai ramane spatiu liber.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 11:48 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Un prieten de familie dupa un sarut mai lung dintre un copac si al lui 156 SW... si-a schimbat pe CASCo (in regie proprie) grila fatza cu cea de pe modelul nou 156, si din cate tzin minte nu a fost nevoie sa-si schimbe si aripile, decat masca, farurile si spoilerul fata. Atat.

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 12:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Da, capota nu e la fel. De fapt nu cred ca ar fi probleme sa o pastrezi, dar nu va urma linia farurilor si va arata ciudat. Alexx, nu il intrebi cam care a fost birocratia cu regia proprie?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 14:45 
Offline

Joined: 17 Mar 2006, 01:02
Posts: 32
Location: Oradea
M-am uitat pe ebay.de la aripi pt 156, si sunt 2 modele .. din 97-03 si 03- , asa ca ma gandesc ca sunt diferite .. difera ceva la ele ... probabil suportu de prindere a barii.. ca asa din exterior nu se prea vad diferente.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 15:15 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Da, si eu m-am uitat acolo, au si preturi diferite. Desi ca aspect sunt cam la fel. Poate ca la far acolo e diferit, coltul aripei.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 May 2006, 18:45 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
WLF, akum am vorbit cu omul si mi-a spus ca el a procedat in felul urmator:
In primul rand te duci la asigurator dupa ce au constatat accidentul si le spui ca iti repari masina in regie proprie.... si apoi vii cu chitantzele la ei sa-ti primesti banii.
Apoi te duci la AutoItalia (sau oricare alt service care importa astfel de piese) sa itzi faca masina. Aici vine smecheria: tre sa vb cu baietii de la service ca pe chitanta sa apara numele pieselor originale, la fel ca si un pret asemanator cu cel de catalog (aprox.... asta k sa nu ai probleme apoi la decontare). itzi platesti tu piesele schimbate, si apoi cu chitantzele "obtinute" de la service te duci la asigurator care tzi le deconteaza.
Mi-a mai spus k ar fi de preferat sa ai si o cunostiinta la asigurator, dar nu este neaparat nevoie.
El a avut partea fata destul de serios avariata si intradevar atunci cand a facut comanda de piese noi le-a comandat pt modelul M2.
Sper ca te-am putut ajuta cu inf astea, daca mai ai alte intrebari, sa-mi spui ca sa le transmit mai departe :P . bafta

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 May 2006, 00:45 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mda, marfa combinatie, chiar e o idee buna, numai sa dispui de banii necesari pentru piese, chiar daca ti se deconteaza dupa aia, trebuie sa ii ai initial.
Poate incet incet imi trag un GTA look ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 May 2006, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Ah, nu prea e bine. Am service unde sa fac masina, piesele le iau de la Ausburg cu 35% discount, dar prietenul asta al meu nu poate sa imi dea facturi ca se incarca el cu tva-ul si ce mai e. Deja face multe si pentru ca iau piesele la pret de colaborator. Trebuie gandita chestia destul de bine.

Chiar ma gandeam acum, am pus alte jante si am schimbat si semnalele laterale. Cred ca ar fi bine sa ma duc la asigurari sa mi le treaca in contract.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 May 2006, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai ii dai tu TVA-ul si aia e, tot iesi mai ieftin decit altfel.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 09:15 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Alexandrus vezi ca pt GTA look trebuiesc schimbate si aripile
Sunt mai evazate la arcadele de deasupra rotilor ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 09:55 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Esti sigur ? Ca parca erau tot la fel, chiar am sa ma uit la dimensiuni.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Alexandrus, no offence, dar ce motorizare ai de vrei un GTA look?! :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 11:36 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
JTS 165CP are parca...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 11:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
2.0 JTS, si GTA look vreau doar de look, nu ca sa para masina mai de alergat. Si nici macar nu stiu sigur daca vreau GTA look, ca de curind am vazut ce bari are GTA, cit e de joasa, nu cred ca se poate urca o bordura cu asa ceva. Eu cu suspensia sport si am ceva probleme cu urcatul, cu gropile, imi plinge sufletul cind iau cite o groapa, nu mai zic ca am dat cu scutul de o bordura si imi venea sa urlu de durere ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 12:09 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu pot eu urca prea multe borduri :), dar GTA-ul! :D Ce-i drept la mine macar spoilerul fata la mine e cat de cat omenesc, la GTA e masina de raschetat.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 May 2006, 12:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Si culmea e ca am vazut si bari ma joase decit cea de GTA, pe la nemti. Dar la ei nu e ca la noi, ca sa zic asa.


Top
   
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:20 
Offline

Joined: 28 Jul 2006, 18:01
Posts: 8
Location: Cluj
Buna,

si pe mine ma intereseaza daca sunt ceva modificari, inafara de partea fata. Cel putin, eu numai pe acelea le-am sesizat. La motorizare e ceva schimbat sau in interior?

Eu as vrea sa imi iau un 156 1.9 JTD, din 2002. Dar asta cu facelift e bestiala; si la pret: cu vreo 2000 mai mult.

Ati comparat pana la urma amandoua modelele, fata in fata?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:24 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Din pacate trebuie toata fatza schimbata, capota, aripi, faruri, bara. Prea mare deranjul.

Interiorul e diferit total, mult mai spectaculos, mie imi place foarte mult.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:27 
Offline

Joined: 28 Jul 2006, 18:01
Posts: 8
Location: Cluj
am si ceva poze cu facelift si fara, dar oricum nu se compara sa le vezi una langa alta.

e clar ca si capota trebuie schimbata, se vede la faruri.
Nu lucreaza nimeni pe la un service sau la reprezentanta sa ne zica niste date exacte, cu ce trebuie schimbat si cam cat costa....


Attachments:
42f9f0735fa2a.jpg
42f9f0735fa2a.jpg [ 135.02 KiB | Viewed 1861 times ]
File comment: facelift
alfa-romeo.JPG
alfa-romeo.JPG [ 54.34 KiB | Viewed 1861 times ]


Last edited by petruc on 01 Aug 2006, 12:34, edited 1 time in total.
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:29 
Offline

Joined: 28 Jul 2006, 18:01
Posts: 8
Location: Cluj
zici ca merita deranjul de 2000 sau mai mult sa iei cu facelift?
la motor are ceva schimbari?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 18:41 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Intre varianta 2002 si cea din 2003 nu difera la interior decit afisajul central cu gurile de aer, e mai scund si mai rotunjit la versiunea 2003, in rest interiorul e la fel. E adevarat ca dupa 2003 la interior se pot comanda si alte culori in afara de negru, dar e irelevant.
Oricum, ca exterior imi place mai mult versiunea originala de 156, cu facelift arata cam ciudat fatza, iar la spate arata chiar urit, desi e foarte mica diferenta, in ochii mei strica tot.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Jul 2006, 22:39 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jan 2006, 03:49
Posts: 872
Alexandrus zice despre modelul cum am eu, 2002, doar cu facelift interior, si modelul 2003, care are facelift exterior-interior. Difera doar computerul de bord, e mai rotunjit.

Intre 97-2001 si 2002 e diferenta de la cer la pamant in interior.


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 44 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited