It is currently 24 Nov 2024, 23:23

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 721 Next
Author Message
PostPosted: 04 Jul 2008, 14:27 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
[quote="Alexandrus"]Tocmai aia e, ca se bat cap in cap argumentele. Motor mare pentru ca nu conteaza consumul, dar totodata pentru ca are cuplu si faci economie la combustibil pentru ca ai cuplu la turatii mai joase.
Singurul argument care sta in picioare e ala cu putina tehnica > mai putine chestii care se pot defecta.[/quote]

Daca citesti mai atent o sa vezi ca toate stau in picioare. Exemplul cu economia de combustibil ti l-am dat ca sa intelegi cum sunt proiectat rapoartele cutiilor de viteza, insa am uitat sa spun in continuare ca la turatia de cuplu maxim obtii cea mai buna economie plus cel mai bun raspuns al motorului. E clar ca pentru americani consumul nu e decisiv in alegerea unei masini, dar asta nu inseamna ca nu conteaza. In fine, acum fiecare intelege cat poate.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 14:50 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Tocmai asta e, unii au KW si sunt super multumiti, altii au si zic ei ca se duc amortizoarele cam repede pe drumuri proaste. Nu stiu nici eu ce sa zic.
Cit despre AutoDelta, eu de cite ori le-am scris mi-au raspuns, bine, a existat si o exceptie, dar ...
Intrax, nu am auzit pe nimeni sa se plinga de ele, insa pe site la ei nu au multe produse care in realitate exista si se vind, e ciudat. Da, alea full coilover sunt la pret de V3, overkill dupa parerea mea, pina faci toate setarile alea cum iti plac si stai sa ajustezi...vinzi masina.

Danny, chiar nu are nici un sens ce spui, 7.1l V8 16V de ~350CP, pot face ei cutia minune, si de obicei nu fac, au niste jafuri automate cu 4-5 rapoarte si convertor de cuplu, minunea tehnologiei anilor '50.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 18:11 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Alexandrus, vad ca esti pur si simplu gigi contra. Reformulezi idei, la sfarsit nu-ti iese ceva bine si postezi aiurea. Nu am zis nimic de cilindree mare cu putere mica, ii explicam doar ca nu asa urmaresc americanii(si anume putere mare din cilindree pe masura) cand fac mastodontii lor,ci altceva, si anume , viteze relativ mari la turatii relativ mici. Ca cilindreea mare iti da si ceva putere,asta e altceva.Sper ca ai citit atent.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 18:48 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu sunt deloc contra, doar ca dpdv tehnic ce spui tu e nonsens. Viteze mari la turatii mici se realizeaza din cutia de viteze.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 19:26 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
Da, de acord. Dar pentru asta ai nevoie de o cilindree relativ mare. Un motor mic nu iti permite asta, decat in conditii tehnice exceptionale.Nu e cazul la masini de serie.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 19:44 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Tu ai citit ce am scris mai sus ? Stiu ca nu, dar intreb retoric.
Nu ai nevoie de cilindree mare, eventual ai nevoie de cuplu decent, si cam atit, pentru un raport lung. Iar cuplu decent se poate obtine si din motor mai mic pe o plaja destul de mare.
Si de aceea cam singurele argumente valabile sunt costurile de productie si intretinere(adica fiabilitate). A, si faptul ca americanul de rind vrea Hemi big block V8 cum vrea orice cocalar haine cu sigla D&G, ca atita are el puterea de intelegere si intelectul.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2008, 00:19 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Lasand la o parte offtopicul in care (rareori mi se intampla sa spun asta) ii cam dau dreptate lui Alexandrus, o sa ma pronunt si eu in ceea ce priveste suspensia. Nu stiu exact ce tipuri de suspensie sunt disponibile pt 159 (deci s-ar putea sa vorbesc putin in necunostinta de cauza) o sa vorbesc putin de suspensii la modul general. Tine cont ca ai o masina de strada, care va ramane de strada, rareori fiind ocaziile cand vei ajunge cu ea pe un circuit. Drept urmare, cauta o suspensie care sa ofere compromisul ideal: sa coboare masina dar nu suficient de mult incat 50% din drumuri sa iti devina impracticabile, sa imbunatateasca evident comportamentul masinii dar nu intr-atat de tare incat masina sa devina prea rigida si fara ruliu. Nu vorbim de coilovere, dar de ex suspenia completa de la eibach pt 147/156/GT pare sa ofere compromisul ideal.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2008, 10:22 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Asta am vrut sa iti sugerez si eu... este suspensie completa
de la Eibach complet reglabila pe la 1000 de euro.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2008, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
tocmai asta spuneam: normal ca vreau sa-mi iau ceva care sa fie confortabil in alea 99.99% din cazuri cand nu-i dau in gura. daca era doar de looks si de snobism chiar nu-mi plasa, dar v-am spus ca am o problema cu jumatatea aia de balans pe care, dupa mine, o are in plus masina si imi da senzatia de barca.
mai mult, am fost extrem de cum se comporta KW-urile singura problema e ca n-am mers cu nici o masina cu ele ajustate pe full soft si de asta stateam si ma gandeam si la alte variate...
daca-mi aduc eu aminte parca la fest thezapper mi-a spus ceva de genu' ca e prea dura masina lui cu arcurile schimbate; mie cu roti de 19" mi se pare masina EXTREM de moale... chestie de gusturi si de obisnuinta cred.
in orice caz pana nu rezolv cu greierii la autoitalia nu ma ating de suspensie si probabil KW V2 ramane.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2008, 15:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Mai bine pune suspensia, ca or sa mai apara greierasi dupa, ii rezolvi pe toti odata ;)


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2008, 20:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
no way. astia sunt greieri care trebuie or sa fie reparati pe garantie de autoitalia si nu vreau sa zica ca sunt de la mine... in 6k km si mai putin de doua luni e inadmisibil sa fie atat de multi. si macar daca era din cauza mea, dar m-au vazut baietii acum la brasov cu ce grija umblu cu ea, si... cum zicea si madkat "am crezut ca esti tu tipicar de asta tot te plangi, dar ai dreptate".

din cauza asta stau si cu niste boxe hertz mille, un amp audison si dynamat pentru usile din fata in stand by... intai greierii.


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2008, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Cu "greierii" ai dreptate...si eu sunt pretentios la asemenea chestii...dar cu suspensia nu te inteleg.....o pui de-a latul in viraje si nu sta ?...sau e chiar asa moale suspensia de serie ?


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2008, 23:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
pai am spus mai sus, vreau s-o las cativa cm mai jos pentru ca arata ca o caruta cu rotile de 19" si suspensia stock nu-mi place cum se comporta. vreau ceva care sa aiba mai putin "balans".


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2008, 01:29 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Cu greierii te inteleg perfect, sunt maniac rau si eu, dar la un moment dat am ajuns sa renunt la a-mi mai face nervi pentru ca nu rezolvam nimic. Cind o sa ma apuc de masina, ii rezolv eu, de fapt am gasit unii mult mai maniaci si cu urechi mai fine decit mine, ma duc la ei, ce greieri si ce metode de "ucis" au baietii aia, tot respectul.
Ti-as recomanda si tie aceeasi metoda, daca tot schimbi sistemul de sunet....nu te taxeaza in plus pentru greieri ;)


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2008, 11:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
yup, dar faza e ca nu am atatia bani de dat ca sa-mi fac masina de la A la Z ca sa pot s-o duc la audio SQ, iar rezolvatul greierilor pe care ii am acum este gratis pentru ca intra in reglajele pe care AI le face gratis pana la 10k km... si in orice caz nu o sa ajung cu dynamat si pe bord :)


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2008, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Fara dynamat. Ideea era ca la AI ai parte de munca in scirba, bataie de joc, etc, in alte parti chiar isi dau interesul.


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2008, 22:00 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
[quote="toshy"] no way. astia sunt greieri care trebuie or sa fie reparati pe garantie de autoitalia si nu vreau sa zica ca sunt de la mine... in 6k km si mai putin de doua luni e inadmisibil sa fie atat de multi. si macar daca era din cauza mea, dar m-au vazut baietii acum la brasov cu ce grija umblu cu ea, si... [/quote]

Adica AI iti face reglaje si iti vaneaza greieri pana in 10k?! Parca nu-mi vine sa cred, sau te duci tu la service in alta tara...
Cam pe unde si ce probleme ai? Eu singurii pe care ii am (si aia s-ar putea sa fie o manie a mea) sunt undeva in zona montantului A stânga fata, la îmbinarea cu parbrizul/bordul... si e ceva ca un zbârnâit foarte fin, se simte mai degrabă pe un drum cu foarte uşoare denivelări si doar in anumite momente, ca si cum ar intra in rezonanta.


Last edited by catastrat on 06 Jul 2008, 22:20, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 06 Jul 2008, 22:15 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
la mine greierii se suprapun cu zonele care au nevoie de reglaje din fericire.
bordul e montat prost (2cm mai jos in partea dreapta la stalpul A) si trapa e prost aliniata si-mi suiera (si probabil nu sunt prinse in suruburi sinele si-mi "pocneste" din cand in cand).

la mine zgomotul vine tot din partea dreapta cu montantul A, dar nu stiu sa-l descriu... pare sa fie cauciuc pe sticla, dar sunt 100% sigur ca nu e din cheder.

in orice caz cand ies din bucuresti si o iau pe piatra aia cubica MOR... parca sunt intr-o dacie din 1900 care sta sa se dezmembreze... scartaie tot :|

ah, si cand urc bordurile in diagonala imi scartaie usile fata... rigiditatea aia torsionala cu care se dadeau mari in reclame...


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2008, 22:22 
Offline

Joined: 03 Apr 2007, 14:31
Posts: 271
Location: Bucuresti
Ei, acuma inteleg de ce te plangi... daca e chiar asa rau, si eu as lua-o razna... dar sincer, cred ca ai avut ghinion. Eu sunt la a doua 159, si aia dinainte n-avea nici cel mai mic zgomot, iar la asta doar zbarnaitul ala de care ziceam...


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2008, 08:33 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
apropos de suspensii : icearca sa treci peste un bidon de plastic de 2L culcat cu puntea fata. eu am atins in 20 000 de km de cateva ori tot felul de chestii si asta doar pe drumuri normale .


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
inevitabilul s-a intamplat... am lasat-o pentru 20 de minute singura pana m-am dus la KFC si am gasit-o raschetata in dreapta spate pe spoiler... incerc sa trec peste durere si sa ma amagesc ca o vor vopsi bine.

daca tot am ajuns la vopsit, am doua optiuni pentru spate:


Attachments:
File comment: varianta autodelta
autodelta.jpg
autodelta.jpg [ 37.72 KiB | Viewed 3281 times ]
File comment: varianta zender/factory
factory.jpg
factory.jpg [ 82.62 KiB | Viewed 3284 times ]


Last edited by toshy on 20 Jul 2008, 01:29, edited 1 time in total.
Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 01:28 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Pare rau pentru patanie.
Prima poza, cu siguranta. Varianta autodelta este prea pimpin pentru gusturile mele


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 01:46 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Prima arata ca Ford Mondeo cu pachetul sport, a doua e fix cum zice Alexx, rocket style.


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 02:07 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
:scratch:

mai multe poze aici, aici, si aici


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2008, 02:12 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Degeaba intrebi,pana la urma tot ce vrei tu faci. :tongue:


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 721 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited