It is currently 31 Jan 2025, 09:06

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 490 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1220 Next
Author Message
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 11 Jul 2008, 18:10 
Offline

Joined: 06 Jul 2008, 19:20
Posts: 7
pretorian Quote:
Salutare, si eu vreau sa cumpar un gtv din germania si de vreo 2 luni tot ma interesez in stanga si in greapta.... din ce am auzit motoarele 2.0 twin spark ar fi destul de fiabile,masina per ansamblu este dementiala.
In legatura cu norma euro sigur este E2 .... dar nu strica iei tipul motorului si sa pui o intrebare la rar sa vezi unde se incadreaza.
daca reusesti sa-l iei mai repede decat mine mi-ar fi de folos mai multe informatii,eu mai am de asteptat ceva pana la concediu pe urma trec prin germania o iau si ma duc in ro s-o inscriu


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 12 Jul 2008, 10:07 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Baieti, daca va luati GTV cu motor E2 si daca consumul de carburant nu este principalul motiv pentru care optati pentru 2.0 TS, atunci va recomand cu caldura varianta 2.0 V6 TB. Taxele sunt identice insa plusul de 55 CP initiali sau de 84 CP in varianta cu chip squadra, transforma masina in ce trebuie sa fie de fapt. Consumul la 2.0 TS fata de 2.0 V6 TB este mai mic in regim de oras cu vreo 2 litrii in realitate asa ca nu e o alegere extraordinara. Intretinerea este cam la fel iar preturile pieselor sunt foarte apropiate. Eu am 2.0 V6 de 2 ani si il consider cel mai Ok motor de la alfa in raportul pret/putere/fiabilitate. GTV-ul mei are acum, teroetic vreo 250 CP si este departe rau ca si sportivitate de varianta 2.0 TS de 150 CP. Va ajut cu detalii daca va intereseaza. Cunosc foarte bine GTV-ul si motorizarile.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 12 Jul 2008, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 24 Jun 2007, 13:36
Posts: 80
Location: Constanta
@firestarter si pe mine ma luase febra GTV V6 TB, lasand la o parte consumul, ai uitat de un lucru extrem de important: drumurile din Romania. Ne-am blestemat zilele la FEST cu GTV 2.0 TS, drumul pana acolo! Garda jos, nu poti parca oriunde, este iar un lucru de luat in seama. Incerc sa fiu obiectiva, altfel si maine mi-as lua un TB :D


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 12 Jul 2008, 17:09 
Offline

Joined: 06 Jul 2008, 19:20
Posts: 7
as opta pt tb,ma gandeam ca are uzura mult mai mare un motor turbo si mi-e cam frica sa nu iau vreo teapa,ca pe urma nu-mi permit sa mai bag 2000e in motor,nu ma deranjeaza 2 litri de benzina in plus tinanad seama ca ma intereseaza puterea.cand vrei o masina sport nu astepti sa consume 6 in oras,te voi cauta sa-mi dai mai multe detalii cand ma voi duce sa o iau,la ce sa ma uit,pe unde apar problemele la tb,ms mult


Top
   
PostPosted: 12 Jul 2008, 19:01 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2007, 13:21
Posts: 542
Car: Spider 916
Location: Polonia
[quote="italian_car_fan_87"]Multumesc de raspunsuri. Da, cred ca m-ar ajuta tutorialul. quote]

Scuze de intarziere:

Tutorialul il gasesti aici


Mai am o intrebare ...cam cat de tare a fost lovit botul tau? Daca se poate te rog sa imi spui ce ai mai schimbat inafara de bara, capota si faruri. Cam la fel este lovita si a mea, dar cred ca mult mai serios, si vreau sa ma apuc sa o refac. Va fi greu dar sper ca in final sa fie aproape ca inainte :(

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk2
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Ex: Alfa Romeo GTV 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 11:02 
Offline

Joined: 08 May 2008, 11:11
Posts: 5
si eu tot de turbina fug... am vazut ca nu este chiar ieftina... si la sh zic eu ca ma cam risc... oricum mai am timp sa ma razgandesc... poate ne vede cumva la un suc :roll: sa ne vorbim de masina :mrgreen: .... nu ma potolesc pana nu am un gtv in parcare :dribble:


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Ca idee, GTV-ul, indiferent de motorizare, nu este o masina ieftina ca si intretinere. Nu uitati ca desi acum este accesibila pe piata SH, a fost o masina premium care echivala Brera de astazi. Partea de articulatii difera putin pe puntea fata la variantele cu motoare TS fata de cele V6 insa costurile pieselor sunt apropiate. Nu va ganditi ca va fi o masina cu care sa faceti orice va trece prin cap. Prin orase veti merge mult mai incet decat posesorii de Logan pentru simplul motiv ca GTV-ul este construit strict pentru asfalt bun. GTV = Grand Turismo Veloce, adica o masina inventata pentru a te deplasa repede pe autostrada. Scopul ei nu este sa atraga privirile fetelor sau ale prietenilor (desi o face implicit :D ), ci sa te transporte repede si in siguranta atata timp cat ai grija de ea. Indiferent de motorizare are o caroserie robusta, rezistenta la rugina si foarte rigida. In versiunea de articulatii standard este relativ comfortabila dar de 2x mai rigida ca un 147 sau 156. Este o masina sportiva si pentru a avea o tinuta buna de drum, are nevoie de caroserie rigida si articulatii mai dure. Garda la sol, bineinteles, este mai joasa decat la alte masini. GTV-urile motorizate cu TS au avantajul de a avea baia de ulei pozitionata ceva mai sus dar nu te ajuta sa te urci pe borduri sau sa treci peste denivelari. Dezavantajele motoarelor TS tin de partea de intretinere. Distributia trebuie schimbata in totalitate la fiecare 70 000 km sau la fiecare 2 ani. Sunt o gramada de exemple de motoare TS la care a cedat distributia pentru ca nu a fost schimbata la timp. Costurile unui kit complet de distributie la TS sunt de aprox 350 EURO la care se mai adaoga inca 100 de euro manopera. Schimbarea acesteia se face doar la cei care detin cale pentru distributie. La motoarele V6, kitul de distributie costa arox. 300 euro insa nu ai nevoie de cale iar manopera costa in jur de 30 euro. Rezistenta in timp a motoarelor TS sau V6 este cam aceeasi. Pana la aproximativ 250 000 km, daca sunt intretinute cum trebuie, nu ai de ce sa umbli in ele. Motoarele V6 Turbo, la randul lor sunt rezistente, fiind derivate din V6 3000 12V, considerat cel mai fiabil V6 de la alfa. Nu aveti de ce sa va temeti de turbina. Este o turbina Garrett T25, montata pe multe alte masini si care daca motorul este intretinut cum trebuie nu va va face probleme. Daca vreti un GTV pentru un an sau 2, atunci strangeti bani si luati unul care costa 7000-10000 euro afara. Daca va ganditi la unul care costa in jur de 4000 euro atunci trebuie sa luati in calcul reparatii de inca vreo 3000. Pretul acestei masini scade strict in functie de starea ei tehnica. Conduc zilnic de 2 ani acest GTV si stiu foarte clar despre ce este vorba. Daca vreti performante, luati V6 Turbo sau cele de 3000 sau 3200. Sunt la fel de greu de intretinut ca si motoarele TS asa ca nu asta e o conditie pentru alegere. Va voi ajuta in continuare ci informatii sau cu pareri insa va trebui sa stiti voi exact ce si de de. Eu mi-am luat GTV strict pentru a-l pastra ca masina de colectie asa ca nu este o achizitie pragmatica. Daca ar fi sa il iau ca masina polivalenta, utilizata zilnic, m-as orienta catre alt model de la Alfa. Pur si simplu, desi GTV-ul este scos pe piata in 95, in 2008 infrastructura rutiera romaneasca nu este inca pregatita pentru astfel de masini. Deci la acest capitol suntem inca la 20-30 de ani distanta de alte tari civilizate iar o masina facuta pentru asfalt, va fi considerata proasta daca nu rezista la fel ca un Land Rover Defender rulat pe "asfalt".

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 15:09 
Offline

Joined: 08 May 2008, 11:11
Posts: 5
hummm... deja incepi sa imi dai batai de cap :samui: din ce ai scris mai sus... si pentru ce iau eu masina ar trebui sa iau un 3.0... dar tinand cont ca taxle sunt cam foaaarte mari... probabil ca deja miai schimbat parerea si o sa iau un 2.0 TB.
Masina de mers zilnic am, GTV-ul il cumpar pentru deplasari lungi si in special pentru ca sunt inebunit dupa el... bine de alfa in general... dupa ce am condus un 156 am zis ca tre sa am neaparat o alfa :naughty:

Costurile de intretinere in general la alfa am observat ca nu sunt tocmai mici... si nu este o masina pentru un proprietar care nu ar avea cu ce sa o intretina ... dar iti da satisfactii mai multe decat la alte marci...

Pana acum de ce probleme te0ai lovit ? mecanice... electrice... etc


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 16:29 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2006, 12:32
Posts: 90
Iti spun eu ca s-a lovit de toate :D

Tocmai pentru ca strazile noastre nu sunt foarte friendly pentru o astfel de masina (la care se adauga si uzura generala a automobilului), pot aparea mereu probleme: o baie de ulei sparta, un rulment crapat, bratele de la bascula incep sa troncane, un alternator schimbat, un termostat....
Cum a spus si Razvan, GTV-ul pare o masina pe care si-o ia oricine are 10K, dar uita-te cate GTV-uri sunt pe drumurile patriei, iar unul din motivele pentru care sunt asa putine este costul de intretinere. Luati-va GTV, dar pregatiti si o rezerva de bani pentru intretinerea ulterioara. Nu e o masina germana careia sa-i ridici capota doar la revizii. E o masina cu totul speciala, dar pe care te costa sa o iubesti :love:


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 18:04 
Offline

Joined: 08 May 2008, 11:11
Posts: 5
este bine daca ma tine ocupat .... si am inceput sa imi fac mana la reparat alfa pe un 156 al unui prieten :tongue:

Si nici masinile nemtesti nu sunt asa de fiabile cum le crede toata lumea defapt nici o masina din ziua de azi nu mai este fiabila .... societate de consum ..... ce masini se faceau acu ceva multi ani buni .

Am observat ca ar avea si in spate ceva loc pentru pasageri... ar mai merge acei pasageri dupa un drum de vreo 250 km? sau tre sa faca recuperare?


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 19:18 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jun 2006, 12:32
Posts: 90
Sunt mult mai fiabile ca cele italienesti, asta fara indolaia.

Locurile din spate pot fi folosite doar la drumuri scurte, prin oras, in rest, la drum lung, exceptand situatia in care ai o cunostinta contorsionista, sunt foarte bune pentru bagaje, caci in portbagaj n-o sa-ti incapa mare lucru.


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 22:48 
Offline

Joined: 06 Jul 2008, 19:20
Posts: 7
banuiam ca nu e prea usor de intretinut,alta masina nu ma pasionaza si mai multi bani nu am sa-mi iau una mai noua,nu mai am rabdare sa strang,poate am noroc sa iau una bunicica la 3000e aprox


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 23:06 
Offline

Joined: 08 May 2008, 11:11
Posts: 5
sper sa ai bafta sa dai peste o masina buna .... dar la bani aia dupa ce o iei cam ai de lucru la ea si daca o iei de zi cu zi cred ca o sa aveti o relatie de iubire/ura in acelas timp :)

Cat de mic sa fie portbagajul...acolo o geanta si o sacosa ...cred ca intra .

Cum sta la capitolul stabilite pe sosea... distanta de franare....?


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 23:31 
Offline
User avatar

Joined: 03 Apr 2007, 12:26
Posts: 883
Location: Constanta
Cheltuieli de intretinere mari ... hmm ... . A mea e 2.0 TS din 2001 . Cand am cumparat-o , acum un an si jumatate , i-am schimbat distributia , pentru mai multa siguranta , indiferent de ce zicea cartea de service , si i-am facut o revizie (filtre , etc). M-a costat 11 mil cu tot cu manopera , se intelege , nu la Autoitalia . In rest , benzina si ulei . Atentie mare la chedere, sunt cu probleme si costa o caruta de bani la Autoitalia .
Dupa ce am vazut-o pe a lui Firestarter , visul meu este un 2.0 V6 TB , dar din motive ce tin de logica simpla , m-am gandit ca e de ajuns o masina sportiva in familie si cred ca o sa ma indrept spre un 156 2.5 V6 / 2.0 JTS sau un 166 2.5 V6 , care o aparea prima .
In ceea ce priveste locurile din spate , o persoana de 1,65 poate duce fara probleme un drum de 250 de km , chiar si cu ceva bagaj usor alaturi .
Stabilitatea , tinuta de drum ... Pe la Timisul de Jos sau Sus (le cam incurc) ma miram de ce toate Passat-urile sau Mondeo franau pana la stop pentru a aborda o curba mai stransa , pe cand eu intram cu 90/100 fara sa simt nimic . Suspensia spate la GTV este autoviranta , ceea ce o face sa se aseze pe curba extraordinar .
Distante de franare nu am masurat , dar m-a scos din multe situatii destul de neplacute . Daca va hotarati , eu v-o recomand pe asta , un GTV Cup din 2001 editie limitata , nr. 249 ( a mea e nr. 248 ) , poate intregim familia http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=133790378
Razvane , ce zici , merita sa iau si 249 ? :tongue:


Attachments:
0133790378001.jpg
0133790378001.jpg [ 13.83 KiB | Viewed 2261 times ]

_________________
Image

AR 156 2.5 V6
Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 16 Jul 2008, 23:47 
Offline

Joined: 06 Jul 2008, 19:20
Posts: 7
superba,daca imi voi lua una la 3000e ma gandeam ca daca motorul va fi in stare buna nu ar mai fi nevoie de inca 3000 pt reparatii,de folosit zilnic nu se pune problema ca mai am un golf 1 gti care e mai usor de intretinut decat mersul cu ratb si metrou..vb vine,gtv e exact ce-mi doresc atunci cand ma voi duce in concedii,pe mobile.de le-am vazut de la 100 000km cel mai putin 2000e,ma gandesc sa nu fie si manarite la kilometraj ca banuiesc ca se poate,nici nu stiu ce sa mai zic mai ales ca trebuie sa merg in germania s-o iau,pe urma sa ma intorc in franta sa-mi iau bagajele si sa vin in tara,daca mi se strica pe drum nu stiu ce ma fac,e rau cand nu dispui de prea multi bani


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 17 Jul 2008, 00:14 
Offline
User avatar

Joined: 03 Apr 2007, 12:26
Posts: 883
Location: Constanta
GTV la 2000-3000 EUR nu e o afacere . Vorbesc cu baieti care aduc masini de afara aproape zilnic pe tema asta. Ceva bun nu mai gasesti sub 6000 EUR . la MK2 ma refer .

_________________
Image

AR 156 2.5 V6


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 17 Jul 2008, 09:31 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Incerc sa scriu ceva mai putin de data asta :) Victor, daca o iei pe aia argintie a doua zi o sa i lipseasca splitterul, aripile cu prize si pragurile, eleronul il am deja :twisted:
Caut de 2 ani kit-ul original, ba chiar am vrut sa il iau cu o sacosa de bani prin autoitalia dar nu mai exista.

Vis a vis de GTV de 2000-3000 de euro, probabil ca vei gasi masina MK1 din 95-96. Nu iti recomand din mai multe motive. Este prima generatie si au avut ceva probleme electrice. Nu o sa ai probleme cu motorul decat daca nu a fost intretinut. Totusi... eu am dat pe a mea 4000 de euro la care s-au adaugat taxele italienilor si asigurarea. Astfel am ajuns la 5200 de euro plus drumul inca vreo 500. Deci 5700 la care mai am de platit taxa de inmatriculare de la noi in valoare de 2200 euro. In final, aproape 8000 de euro. Pe langa banii astia am mai bagat inca vreo 5000 de euro in diverse lucruri. Jante Alfa romeo Sport Cup, eleron GTV Cup, amortizoare Bilstein B6, arcuri Eibach, bucse Powerflex, evacuare completa din inox, bascule fata noi, distributie noua, kit de ambreiaj nou, schimbarea simeringurilor de la supape etc. Faptul ca am trecut la componente de tuning nu se datoreaza chefului meu de a sparge bani ci faptului ca piesele inlocuite erau foarte uzate. In momentul asta, mai am de schimbat cateva rahaturi, gen o sonda lambda si un ECU, sa revopsesc integral masina si sa i retapitez complet interiorul. Astfel va ajunge sa arate si sa mearga ca un GTV de 12 000 de euro :D luat de-a gata.

Dupa cum spuneam... o masina care a costat noua vreo 35 000 de euro nu are cum sa fie in stare extraordinara cumparata la mai putin de 10% din pretul initial.

Intreba cineva de stabilitate... puntea spate este autoviranta datorita sistemului de articulatii care sunt legate prin bucse de tip uniball. Practic bucsele se comporta ca niste rotule si permit schimbarea unghiurilor bratelor fata de piesele fixe. Masina mea acum nu mai are aceste proprietati deoarece am trecut la powerflex, bucse care sunt cilindrice, construite din polioretan dur. A crescut foarte mult stabilitatea dar a disparut si ultima urma de comfort. Este practic un fel de kart de 1400 kg :D Sta incredibil pe viraje dar pe harta oraselor scoti complet de la socoteala strazile cu piatra cubica. Este ca si cum ai merge cu tramvaiul pe piatra cubica :twisted: Asadar, recomand aceste modificari (amortizoare sport, arcuri sport si bucse de curse) doar pentru cei care vor sa mearga exclusiv pe asfalt bun si care nu tin prea mult la comfort.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject: Re: alfa gtv
PostPosted: 17 Jul 2008, 14:27 
Offline

Joined: 06 Jul 2008, 19:20
Posts: 7
ms firestarter pt tot ce ai scris pana acum si ms tuturor,ramane sa ma mai gandesc atunci la ce voi face,daca imi iau mk1 sau mai astept.va voi anunta inainte sa plec ce vreau sa cumpar


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2008, 09:44 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Neste trebi. 8)


Image

Image

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2008, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
wow, prima poza este absolut superba!!
Ma omoara GTVurile :love:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Aug 2008, 22:48 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Ala rosu cu jantele de pe cel argintiu... visul meu de GTV :)

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2008, 18:19 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2007, 13:21
Posts: 542
Car: Spider 916
Location: Polonia
marius Quote:
Neste trebi. 8)
Spune-mi si mie te rog de unde ai luat pozele ca le-as vrea la o rezolutie mai mare.
mersi

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk2
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Ex: Alfa Romeo GTV 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 02 Aug 2008, 20:16 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cred ca le-am luat tot de pe un forum,dar asta e dimensiunea la care au fost puse si acolo.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 05 Aug 2008, 02:38 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jul 2007, 13:21
Posts: 542
Car: Spider 916
Location: Polonia
Ok, no problem, oricum am lunit-o asa cum este pe ecranul meu :D

_________________
Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk2
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Ex: Alfa Romeo 166 2.0 TS
Ex: Alfa Romeo GTV 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo Spider 2.0 TS Mk1
Ex: Alfa Romeo 156 1.8 TS


Top
   
PostPosted: 14 Aug 2008, 17:43 
Offline
User avatar

Joined: 18 Jun 2007, 16:44
Posts: 206
Location: BUCURESTI
O intrebare : In ultimul timp am observat ca exista o gramada de Alfe , in special GTV-uri si Spider de vanzare pe net cu motoarele stricate . Este vorba de motoarele 2000 16V TS si am gasit chiar si un 166 cu 2.0 V6 turbo .

Sunt mai slabe aceste motoare , sau ce ?

De exemplu :

http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php ... +Cauta+%21
http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php ... +Cauta+%21

Eu vreau sa-mi iau un 166 de aceea intreb...

_________________
Adrian - 164 2.0TS & 155 2.0TS


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 490 posts ]  Go to page Previous 18 9 10 11 1220 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited