It is currently 25 Nov 2024, 00:18

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 621 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 22 May 2008, 11:13 
Offline

Joined: 05 Jun 2006, 13:17
Posts: 239
Location: Bucuresti
Cu toate ca nu il folosesc decat pentru a "canta" de pe stick vreau si eu :)

_________________
AR156MY2002 - Ex ex ride
AR156FL - Ex ride

AR159 2.2 JTS
Subaru Forester 2.0x - Mountain ride
TLC KDJ120 - Ultimate ride


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 May 2008, 13:57 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am mers si eu cu 159 2.4 ala, din pacate toshy are sindrom posttraumatic, intilnit la orice posesor de benzinara care trece pe diesel. Este evident ca orice ar s$#e revistele de specialitate, diferentele inca sint evidente.

Pentru mine, posesor de 6 ani de diesel, a fost o confirmare a alegerii mele initiale, adica as fi vrut 156 cu 2.4. Diferenta de calitate a sunetului este evidenta....ca nu s-a putut, e altceva.

In rest, avind in vedere ca masina este pe 19", confortul este un miracol, masina pluteste peste anumite denivelari. Inauntru este foarte misto, intr-adevar are un fluierat dar sesizabil foarte greu. Nu inteleg de ce, a 2-a zi am alergat un Crosswagon si nu facea asa. Indicatorul de turbo face toti banii. Parca au aranjat motorul ala altfel, mai putine furtune si fire ratacite pe acolo, iar intercoolerul am o impresie ca este intre radiatorul de AC si cel de lichid, cental in fata masinii. Senzatia de soliditate este mai prezenta ca la 156, dar neglijenta in asamblare este inca prezenta, mai ales pe jos pe unde ochiu ajunge mai greu.

Avind in vedere ca masina este in rodaj, nu s-a forjat inutil, senzatia de cuplu este alta, mai bine distribuit spre deosebire de 1.9 unde incepe la 2000 cam brusc. Mie mi-a placut, alte persoane pot sa o interpreteze drept "nu trage dom'le".

Dupa ce am vazut masina cum merge si cum se simte n-am putut totusi decit sa ii injur mai abitir cu obida ca au handicapat asa bijuterie dinamica cu 1730kg.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 May 2008, 23:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
o sa vad luni-marti la service.

e cam intunecata poza, dar mie mi se pare misto :)


Attachments:
330xi.jpg
330xi.jpg [ 28.56 KiB | Viewed 3707 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 May 2008, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
mei eu m-am dat cu un .... editie 30 de 230 cai...si benzina e benzina, au stricat aia la le mans istoria motorului .....dar pe de alta parte daca nu ai multi cai pe o benzina si o cutie care sa-i puna bine pe roti nu-i nici o sfaraiala. dieselul meu are ceva intarziere cand este rece , in rest pare ca este okay.cand o sa am mai multi bani o sa-mi cumpar cu siguranta o benzina...chiar daca poate pana atunci baga astia dieseluri in F1 .. hi,hi

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 May 2008, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Sa incercam o proiectie in viitor , doar cativa ani.
S-ar putea ca toate aceste discutii diesel versus benzina sa devina pur si simplu penibile, inutile. Sunt semne deja ca industria motorului cu aprindere se va converti catre alte tehnologii foarte rapid. Putem paria pe cat de repede va ajunge pretul barilului la 200 USD, s-ar putea chiar in 12 luni. Ce ma amuza este sa citesc in editiile americane de presa cat de stresati sunt americanii ca s-a scumpit deja carburantul. Vai!?? Cum credeau naivii intr-o lume vesnica doar a lor, cu Jeep-urile mari cat grajdul, si unde petrolul e mai ieftin ca apa !


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 May 2008, 11:42 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
frate, face zgomot dieselu'. zgomot mare...
naivii de americani? naiv am fost eu crezand ca europenii au dreptate. :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 May 2008, 11:55 
Offline
User avatar

Joined: 10 Mar 2006, 01:23
Posts: 1654
Car: Alfa Giulia 2.0T
Location: Vechiul Regat
Frate, cred ca exagerezi. Am condus si eu 10 ani numai benzine, si sunetul acestora este clar un rafinament inegalabil pentru diesel. Dar.. E vara, conduc cu geamul deschis si obisnuiesc sa ascult muzica prin Bose, radio sau MP3, la volum mediu. Nu mai aud motorul deloc, crede-ma. Enjoy life, exista lucruri mai stresante decat asta!
In plus, eu imi conduc 2.4-ul in maniera bezina, adica sus in ture, poate doar a 1-a e cam scurta. Iar, orice ar fi, 2.4 se aude mai bine ca 1.9, mai sec, mai sportiv.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 May 2008, 12:30 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
:goodpost: georgecristian!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2008, 07:50 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
americanii sunt in urma cu motoarele.este usor sa faci dintr-o cilindree mare un motor puternic cand pretul carburantului nu conteaza.ce au facut europenii este ceva ce in america nu o sa se faca .....never and never! pe deasupra 90% din masinile de peste ocean arata ca niste frigidere pe patru roti, cu directie si suspensie de ARO.acum referitor la diesel ... cum sa-ti mai cumperi benzina,in zilele noastre, cand la aceeasi cilindree te face un diesel de-ti sar fulgii ???...ma gandeam si eu !

_________________
159 1.9 jtdM 2007 - 2014
GQV 1750 TCT 2014 -
Stelvio 2.0 Q4 2019 -
Giulia Quadrifoglio 2.9 AT 2024 -


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2008, 10:38 
Offline

Joined: 05 Jun 2006, 13:17
Posts: 239
Location: Bucuresti
Scuze de offtopic
alfetta Quote:
90% din masinile de peste ocean arata ca niste frigidere pe patru roti, cu directie si suspensie de ARO

Daca ai fi mers cu ARO si masini americane, ai fi vazut ca numai suspensie de ARO nu au! Or fi ele frigidere, dar dpdv al comfortului nu se compara cu nimic! Si e normal sa fie barci (a se citi suspenii foarte moi si confortabile) cand dintr-o parte in alta a americii sunt >6000km de drum drept.
alfetta Quote:
...la aceeasi cilindree te face un diesel de-ti sar fulgii ???
:blink: :disgust1:

_________________
AR156MY2002 - Ex ex ride
AR156FL - Ex ride

AR159 2.2 JTS
Subaru Forester 2.0x - Mountain ride
TLC KDJ120 - Ultimate ride


Top
   
PostPosted: 03 Jun 2008, 11:32 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
discutia e inutila in cele mai multe cazuri. dieselul este mai "pertinent" pentru anumite scopuri care in mare pot fi ignorate pentru ca nu se "vad" sau "aud". exceptand zgomotul.
m-am fript eu cu mana mea 8) daca nu era alfa pana acum deja masina avea alt proprietar, dar nu are rost sa-mi mai fac nervi, o s-o iau ca pe o experienta pentru inca un an-doi si nu o sa-mi schimb planurile pe care le am despre masina... e prea frumoasa si peste 1500rpm se aude prea bine 8)

edit

se pare ca diferentialul central e problema tiuitului.
am urcat masina pe rampa la service si am accelerat-o pana la 140, iar fluieratul este incredibil de puternic :(
acum sa vedem cat o sa stau cu aprobarea garantiei de catre autoitalia pentru ca se pare ca ce e busit la q4 este destul de scump :(


Top
   
PostPosted: 08 Jun 2008, 22:24 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Niste poze cu care-ti eram dator de aproape o luna.
Poate nu ti-a spus-o nimeni pana acum,dar ce mai conteaza micile imperfectiuni cand arata atat de bine! :tongue:



Image

Image

Image

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 29 Jun 2008, 21:42 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
[quote="alfetta"]
cum sa-ti mai cumperi benzina,in zilele noastre, cand la aceeasi cilindree te face un diesel de-ti sar fulgii ???...ma gandeam si eu ! [/quote]

Sigur gindeai ce ai scris mai sus sau ai scris din pasiune ?
Nu de alta, dar vezi tu, exista si benzina turbo, nu ca ar fi necesar un turbo ca sa scoti din 2.4-2.5l o putere mai buna decit cei 210CP de la Alfa. 2.5 V6 avea 192CP pe vremea lui tataie, iar BMW avea aceeasi putere cind nu erai nascut, deci lucrurile nu stau chiar asa cum le vezi tu.
Oricum, discutii din astea sunt si or sa fie pina nu va mai exista una din optiuni, probabil benzina, si o sa avem toti masini electrice sau biodiesel, atunci vom avea discutii de genul electrica vs. biodiesel.


Top
   
PostPosted: 01 Jul 2008, 23:14 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
vorbeam de masini cam la aceeasi bani : 1.9 jts sub 1.9 jtdm....320i sub 320d si mai sunt exemple. chiar daca benzina bate dieselul la aceeasi capacitate de vina sunt caii in plus )20 ...30), dar la aceeasi cai nu cred ca un benzinar mai are sanse... si da :viitorul este electric , de tot c.......


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2008, 00:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Compari prostia aia de 1.9 JTS cu JTD ? Te pricepi nu gluma, la fel si cu afirmatia ca la aceeasi putere un benzinar nu are sanse. Ma rog, discutii inutile, mai bine te mai documentezi si eventual mai mergi si cu un motor adevarat, nu prostii de diesel sau benzina in 4 cilindrii aspirati.


Top
   
PostPosted: 02 Jul 2008, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 19 Mar 2008, 11:33
Posts: 1755
Location: Brasov
[quote="alfetta"]americanii sunt in urma cu motoarele.este usor sa faci dintr-o cilindree mare un motor puternic cand pretul carburantului nu conteaza.ce au facut europenii este ceva ce in america nu o sa se faca .....never and never! pe deasupra 90% din masinile de peste ocean arata ca niste frigidere pe patru roti, cu directie si suspensie de ARO.acum referitor la diesel ... cum sa-ti mai cumperi benzina,in zilele noastre, cand la aceeasi cilindree te face un diesel de-ti sar fulgii ???...ma gandeam si eu ![/quote]

offtopic oarecum dar hai sa-ti explic. Americanii nu sunt prosti deloc, am impartasit si eu ideea asta mult timp. Nu au niciun interes insa sa fac altfel de masini, si iti explic de ce. Cilindrea mare nu inseamna un motor puternic neaparat, ci inseamna viteze de croaziera la turatii foarte mici, automat uzura motorului mult mai mica. Ei merg cu masinile mult, dar mult mai mult decat europenii. Lincolnurile care le vezi tu in filme de exemplu, merg si 300k de mile sau mai mult, fara sa aiba probleme majore. Asta fiindca merg constant pe autostrazi, la viteze de 110-120 km/h in functie de limitele lor la turatii de 2k-2.3k. Apropos, si la motoare de 4mii si ceva 6v sau 8v, consumurile sunt undeva la 21miles/gallon, ceea ce inseamna vreo 11-12%..la pretul benzinei la ei asta e fix pix.

Cat despre suspensie, ti s-a raspuns..directie..nu mai trebuie explicat cred ca la ei curbele sunt ca si elefantii la noi..foarte rare..nu-i intereseaza prea tare o directie precisa.

Si in incheiere, crede-ma ca nu sunt atat de in urma, fac si ei motoare beton cand vor si au de ce. ;)

scuze toshy de offtopic


Last edited by Jaggguar on 02 Jul 2008, 21:58, edited 1 time in total.

Top
   
PostPosted: 02 Jul 2008, 20:00 
Offline
User avatar

Joined: 06 Dec 2007, 15:36
Posts: 3334
Car: Giulia Q
mai multi bani nu am avut ,sincer, ca daca aveam imi luam un v10.... dar mai vorbim peste ani si cine stie ,acum am doar 30.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 01:52 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
[quote="Jaggguar"]Cilindrea mare nu inseamna un motor puternic neaparat, ci inseamna viteze de croaziera la turatii foarte mici[/quote]
Cum asa ? Poate binevoiesti sa imi explici si mie cum cilindreea mare cu putere mica inseamna viteza mare la turatii mici.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 11:53 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
O cilindree mare iti permite un cuplu mare la turatii mici, ceea ce se poate transforma intr-o demultiplicare lunga a cutiei rezultand viteze mari la turatii mici ale motorului.

Daca vrei putere mai mare tragi si cuplul sus in ture. O comparatie la indemana care imi vine sunt motoarele pe benzina de Opel care se conduc foarte bine in ture joase, spre deosebine de ex de un TS.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 11:59 
Online
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
lasand la o parte offtopicul, am reusit sa vad si eu pe viu masina, desi nu-l cunosteam pe toshy nu a fost deloc greu sa o identific in trafic datorita notei aparte de individualism pe care o are. Arata excelent, si lucea intr-un mare fel (mi-a fost si rusine cu porcusorul meu murdar langa :oops: )
Toshy, pe cand o suspensie mai joasa? :D

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
asa-i ca arata ca o caruta cu suspensia stock? :(
este urmatorul lucru pe care o sa-l fac dar... trebuie sa-mi rezolv niste greieri intai si trebuie sa primesc niste raspunsuri de la KV si Novitec cu datele tehnice de la V2-urile lor pentru ca se pare ca Novitec schimba arcurile fata de cele originale KW


porcusor, neporcusor tot te-am recunoscut si eu :) iar despre lucire... cand am ajuns seara la Gabi Dima primele cuvinte au fost "si murdara to..." (n-are rost sa mai zic si restul) :)


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 13:17 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Dany, pai la viteze de croaziera nu te intereseaza sa ai cuplu, iar turatiile depind doar de cutia de viteze, automata in cazul americanilor, ca ei nu se descurca cu schimbator manual.
Iar cuplul la turatii joase se poate obtine si pe motoare de 100CP/l, de exemplu 4.2 FSI de pe R8 si RS4 are 430Nm, din care peste 80% sub disponibili de la 2000RPM.
Ideea este ca argumentul ala cu motorul mare cu putere mica, facut de fapt cu cap, nu prea sta in picioare.

toshy, dap, Novitec schimba arcurile cu unele mai moi putin, de aceea multi prefera Novitec in detrimentul KW. Insa ca idee, nu vorbesc din experienta ci din auzite, KW si Novitec se pare ca nu o duc prea bine pe drumuri not so perfect, se cam duc amortizoarele repejor. O varianta mai buna ar fi Intrax/Autodelta, insa alea sunt chiar scumpe.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 13:31 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Cu toate ca ne-am intins cu off-topicul cam mult (scuze toshy) o sa mai bag un post aici (eventual sa le mute cineva in alta parte):

E mult mai ieftin sa faci un motor de 50 CP/l decat unu de 100CP/l, contine mult mai putina tehnologie de ultima ora, deci sanse mai mici sa se strice ceva, si cum la americani combustibilul (pana acu) si taxele sunt ieftine mi se pare normal sa se aleaga varinta cresterii cilindreei decat cea ca puterii litrice.
In alta ordine de idei: cutiile de viteze sunt calculate sa exploateze cat mai bine cuplul motorului, si la viteze de coraziera ma intereseaza cuplul, pentru ca la turatia de cuplu maxim obtin cea mai buna economie de combustibil. Ca un exemplu la a mea am cuplu maxim la 3500 rpm si ca sa vezi coincidenta fix la turatia aia intr-a 5-a am 120 kmh.
Io nu argumentez acu pentru ca imi plac motoarele sau masinile americane (care de altfel nu imi plac), ci doar pentru a explica motivele lor.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 13:49 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Tocmai aia e, ca se bat cap in cap argumentele. Motor mare pentru ca nu conteaza consumul, dar totodata pentru ca are cuplu si faci economie la combustibil pentru ca ai cuplu la turatii mai joase.
Singurul argument care sta in picioare e ala cu putina tehnica > mai putine chestii care se pot defecta.


Top
   
PostPosted: 04 Jul 2008, 14:04 
Offline
User avatar

Joined: 06 Nov 2006, 23:31
Posts: 2270
hahaha, asta-i buna :) de ce sa ma deranjeze offtopicu'?

[quote="Alexandrus"]
toshy, dap, Novitec schimba arcurile cu unele mai moi putin, de aceea multi prefera Novitec in detrimentul KW. Insa ca idee, nu vorbesc din experienta ci din auzite, KW si Novitec se pare ca nu o duc prea bine pe drumuri not so perfect, se cam duc amortizoarele repejor. O varianta mai buna ar fi Intrax/Autodelta, insa alea sunt chiar scumpe.[/quote]

nu stiu ce sa zic... toata lumea din jurul meu a avut KW si au fost foarte multumiti de ele. cu 4cm mai jos si lasate cat mai moale posibil eu zic ca o sa fie ok si pentru drumurile lungi pe care le fac. oricum mi se pare extrem de obositor comportamentul celor stock - cred ca am mai explicat: au cu jumatate de balans in plus fata de cum imi place mie la manevrele bruste. eu le-am scris celor de la Novitec sa-mi dea niste date despre arcurile lor, sper sa-mi raspunda, oricum arcurile conteaza mult prea putin fata de calitatea amortizorului. cat despre dus repejor... asta e o chestie relativa.

cu autodelta am o experienta extraordinar de proasta: le-am scris un mail la care nu mi-au raspuns, dupa care am dat o comanda la ei pe site pe care nici n-au observat-o... sunt foarte dezamagit si uitandu-ma la bodykitu' lor de j4 m-am ingrozit de cat de prost si din topor este facut.
normal ca nu ei fac coilover-urile, dar incredere mare in ei nu prea mai am...
daca sunt intrax-uri rebranded ma mir de ce intrax nu au coilovers pentru 159. dacar era vorba de ceva deosebit tehinic, pretul nu cred ca e prea mare (echivalent cu KV V3-urile), dar cred ca si astea sunt doar niste biete suspensii...

din celalalte optiuni mai erau koni fsd-uri cu niste arcuri tot de prin zona aia (gen eibach), combinatie despre care am citit ca este chiar interesanta, dar din pacate nu am optiune pentru 159 si nici pe nimeni cu asa ceva instalat si prefer sa vad cum se comporta inainte sa le iau.

mai pot sa fac o chestie complet idioata si sa-mi pun airrides :)

ultima optiune este sa iau arcurile de TI, dar sunt sceptic ca vor schimba cu ceva comportamentul masinii.

ma bucur ca am fost totusi un pic mai calculat si m-am interesat in detaliu de suspensii pentru ca pornisem in cateva dimineti decis sa-mi iau KW V3 dupa care am stat si mi-am dat seama ca este mult prea mult pentru ceea ce vreau si ma complic degeaba. pana cand o sa le schimb o sa ma bucur de mini-suv-ul meu :D


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 502 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 621 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited