In primul rand vreau sa va salut pe toti, sunt nou pe forum, si de marti am achizitionat "amore mio" o alfa 156 TS Berlina din 2000 ( inca nu am apucat sa postez pe forum desi m-am inregistrat inainte de achizitie, eram prea preocupat de masina ... ). Masina.. intr-un cuvant e de vis, cu toate ca am si unele intrebari la voi, ca, dupa primele sute de km am depistat si unele probleme sau posibile probleme pe care poate le pot rezolva cu ajutorul vostru.
Despre masina, e motor de 1.8 TS 140 cai, e din 2000, are 128.000 km ( 600 deja facuti de mine
) ) ( in curand voi posta si poze ) in 2004 s-a inmatriculat prima data in germania ( pana atunci a stat la showroom? ) iar din 2006.11 s-a inmatriculat in Romanica.
Optic arata impecabil, si tehnic merge foarte bine, insa ce ma deranjeaza cel mai mult pe mine, este temperatura apei. La drum lung nu sunt probleme, oscileaza intre 87-93 grade aprox, insa in oras nebunie, ajunge si la 120 ( acul trece chiar de beculetul galben de pe ceas ). Am intrebat pe fostul proprietar si el mi-a spus ca a schimbat termostatul?...se pare ca nu de acolo vine problema. Daca a mai intalnit cineva astfel de probleme si m-ar putea ajuta....si pe langa aceasta problema mai am inca o problema : cand pun contactul si imi apare pe computerul de bord o cheie galbena ( am inteles Key lock se numeste ), astfel trebuie sa scot de 2-3 ori cheia si sa o bag inaopoi ca sa imi dispara acel simbol de pe bord si sa pot sa pornesc motorul. A mai intalnit cineva asa probleme? ( btw pe cheie se vad urme de mesteri romani, care probabil in lipsa manualului de utilizare au luat surubelnita si au incercat sa forteze cheia - probabil vroind sa schimbe bateria ) si tot legat de cheie as mai avea o intrebare : din pacate o singura cheie am primit cu masina. Are cineva vreo idee cam cat ar costa o copie pt 156? a mai fact cineva? am inteles ca se poate face la AI insa difera de la model la model.
Sper ca nu v-am stresat foarte tare,
O zi faina,
Gabi