cu mana inca bandajata si cu niste dureri groazince o sa incerc sa zic cam ce are masina...
masina este un 2.4 jtdm 210cp q4, my08, rosso alfa, interior bej/bej, cu aproape toate optiunile care se puteau pune, mai putin pielea pieno fiore, navigatia, magazia de cd-uri si bancheta rabatabila.
singura optiune dupa care imi pare oarecum rau este pielea pieno fiore (sau cum ii zice), dar din cate am vazut nici frumusetea de vaca moarta din masina nu e rea
am stat ceva gandindu-ma daca s-o
iau dar am citit destule pe net despre cat de sensibila e. sincer n-am vazut niciodata, dar banuiesc ce gen de piele era si am prieteni care si-au agatat genul asta de piele urat de tot.
navigatia si magazia de cd-uri nu am vrut sa le iau pentru ca sunt. complet inutile. pentru navigatie am eu un proiect de carpc pe care o sa il detaliez mai incolo, iar magazia... n-am mai pus mana pe un cd de cativa ani buni
bancheta rabatabil iarasi mi se pare o chestie inutila, mai mult fiind si o posibila sursa de greieri. pacat ca nu am putut renunta la a 3a tetiera si la "tunelul de schiuri"... exista suporti magnetici si oricum un snowboard nu incape.
ah, si alarma de fabrica - pur si simplu am uitat de ea cand am facut configuratia. dar se rezolva cu un viper... pacat ca nu pot sa-mi pun modulul de pornire remote pentru ca ar insemna ca una din chei sa fie imobilizata in masina.
in rest are cam tot: incalzitor suplimentar, parbriz incalzit, scaune cu reglare electrica, oglinzi cu reglare electrica, rabatabile, trapa etc etc.
cand am facut comanda nu exista optiunea de piele full - inclusiv bordul - iar asta e unul dintre motivele pentru care ii urasc pe cei de la autoitalia care au fost niste tigani dandu-mi un pret incredibil (inclusiv pierderea discountului - iar masina daca as lua-o acum ar fi mult mai ieftina decat ce am primit eu cu un discount serios) si un termen de livrare care... dar nu ma mai enervez.
nu cred ca are rost sa detaliez si celalalte optiuni pe care le-am luat in calcul (seria 3 coupe, a5 c-klasse, lexus is, jaguar x-type, subaru legacy) pentru ca au fost doar ca sa-mi dau seama ca vreau si mai mult alfa
cu toate astea prima data am oscilat putin intre brera si 159, dar 159-le a castigat dintr-un motiv pentru care multi ma vor condamna: spatele brerei mi se pare hidos destul de uratel si mie imi plac coupeurile lungi... daca exista un 159 coupe, sau daca brera pastra linia gt-ului... yummy
stiu ca am pierdut privirile admirative ale multora pe care o brera le-ar fi putut atrage fata de un 159, dar asta e
diesel inca nu stiu de ce mi-am luat (nu, nu-s nebun), dar m-am gandit ca daca n-am avut nici un diesel
pana acum sa incerc si varianta asta iar daca imi fac acum niste calcule nu cred ca e (sau o sa fie cu motorina trecand de 5ron/l) o diferenta majora (financiara) intre 3.2jts si 2.4jtdm q4:)
to do list:
jante 19" TI, 235/40 pirelli pzero nero (done)
prima data am vrut kahn rs-v de 20" cu 255/30, dar am renuntat... poate ma mai apuca
masina a venit cu jantele de 18" cu potcoave pe care le voi pastra pentru iarna.
stiu ca mi-a ziz toata lumea ca fac o gresela cu pneuri low profile, dar drumurile pe care le fac eu sunt mai mult decat ok, cu exceptia brasov-sibiu si iesirea spre modova din brasov. sper sa se rezolve si astea.
carcase oglinzi cromate TI
una o am, astept sa termine gabi dima cu ritualurile de nunta sa mi-o trimita si pe cea ratacita prin depozit.
pedaier aluminiu TI (partial done )
embleme TI (done)
nu ma condamnati si nu ma puneti in categorie cu cei care-si pun embleme de M pe 320d-uri.TI nu mi-am luat pentru ca - am mai spus-o pe aici - nu suport interiorul negru si daca ma gandesc cu aproape 3k euro pentru jante si gume a iesit mai mult ca pret decat un TI original
detector de radar montat in bara
nu pot sa-l folosesc pe cel de bord pentru ca am parbrizu' vietii cu incalzire si atermic.
optiunea e un whistler, dar inca nu stiu unde sa pun unitatea de comanda (e pe albastru si nu vreau sa o pun undeva sa-mi stice bordul
). daca imi recomanda cineva atceva...
praguri iluminate (cele din catalogul de accesorii)
suspensii sport/lowering
optiunile sunt ori KW V2 (V3 mi se par mult prea complicat de reglat) sau KW V2-urile rebranduite de novitec.
gabi dima si altii m-au avertizat prieteneste ca-mi iau niste bare de metal nu niste amortizoare, dar oricum asta e o modificare care o sa o fac dupa ce se mai aseaza un pic masina pentru ca vreau sa o las asa doar de "looks" un pic
arata ca un suv acum
iar despre pietre... alea de la rinichi sa fie si oricum nu mai ai vezica biliara de cativa ani asa ca...
bara stabilizatoare fata
iarasi e o chestie pe care o sa o pun dupa ce se mai aseaza masina
scut
m-am speriat azi cand au ridicat-o baietii pe rampa... e plina de plastic si alte chestii care par incredibil de fragile
mai mult, eu am un talent innascut sa fac slide-uri cu scutul pe borduri - tineretea de skater >:)
evacuare finala novitec
(cea O-O cu evacuari ovale, un pic taiate oblic)
daca-mi poate spune cineva daca in afara de looks ma mai ajuta cu ceva o comand imediat, daca nu... mai asteapt un pic pentru ca e iar doar de "looks".
etrieri rosii
ori ii vopsesc ori... ii comand pe cei de ti gata vopsiti
sau ii las asa...
car pc
aici discutia e mult mai lunga si voi detalia alta data ce si cum. momentan n-am gasit un touchscreen 2din care sa-mi placa.
neoane rosii sub masina
mie imi plac. chiar mult. normal ca nu o sa umblu de nebun cu ele aprinse, dar vreau sa fie acolo si cand o sa gasesc o instalatie care sa dea o lumina uniforma si frumoasa o sa-mi pun. (normal ca o sa se gaseasca un destept care sa-mi zica ca e de cacat, dar poate e cineva care imi recomanda si ceva care sa fie ok
)
altceva la exterior nu cred ca o sa-i fac, poate doar un eleron discretsi poate pragurile ti/bodykit-ul
factory.
ce nu am luat pana acum, le voi comanda saptamanile astea inainte sa ma plictisesc sau sa ma razgandesc, asta daca nu ma apuca iar nebunia si-mi iau iar motor sau nu se gaseste o bella cu doua picioare care sa aiba nevoie de altfel de tuning
pozele cu update-uri vin, intai sa o duc sa mi-o dea cu ceara si alea alea