eu am comandat un 2.4 Q4 de anul trecut, chiar daca nu se aducea oficial la noi in momentul ala si mai stiu pe cineva care si-a comandat un 2.4 TI Q4 tot anul trecut si trebuie sa-i vina si lui.
exista si 2.4 TI Q4 si am inteles ca de anul asta se aduc oficial si la noi.
pe scurt, tot ce are peste 200CP are si 4x4 pentru distinctive, exclusive, sport si TI si pe sedan si pe sportwagon. pentru brera si spider exista doar pe 3.2, probabil din cauza ca Q4-ul de pe diesel este o versiune imbunatatita (a greutatii cel putin) fata de originalul de pe 3.2. pentru my08 si motorizarea de 3.2 are versiunea de Q4 aparuta pe diesel, de aici si scaderea mai mare in greutate pentru 3.2Q4 fata de 2.4Q4.
@ahara
daca nu te deranjeaza interiorul complet negru (plafon, montanti) suspensia mai tare si rotile de 19" (pneurile costa dublu fata de cat costa cele pe 18" si esti limitat doar la bridgestone potenza si pirelli pzero nero) atunci mergi pe TI.
si eu vroiam TI prima data, dar interiorul complet negru nu prea se impaca bine cu claustrofobia mea asa ca a trebuit sa sacrific ceva mai multi bani (sa-mi iau dupa aia rotile de 19" si restul de lucruri misto care vin cu echiparea TI) si nu am ales TI-ul
si mai sunt si altele: versiunea 4x4 consuma mult mai mult decat cea cu tractiune fata - daca-mi aduc aminte ei declara un 10l/100km in trafic urban dar am vazut pe alte forumuri oameni care ziceau ca versiunea 4x4 ajunge sa le consume si 17l/100km in oras
si mai este si acceleratia, care este cu 0,3s mai mica pana la 100 pentru Q4 si se simte si pentru 0-1000m si la viteza maxima.
pentru my08 159 cu tractiune fata vine standard cu un diferential autoblocabil electronic Q2 (adica facut din ESP franand roata care patineaza) care cel putin teoretic face ca tractiunea integrala sa nu fie utila decat iarna... ma rog, eu am ales 4x4 pentru ca drumurile pe care merg eu iarna mai au nevoie din cand in cand si de asa ceva.