E simplu, mergi frumos la autoitalia, pune-o pe tester, le zici alora sa-ti spuna ce erori ti-a dat, adica niste cifre, si le scrii aici.. cu presupusul e cam greu.. sau daca are careva tester pe aici.. mie imi tremura rau de tot la relanti, daca o acceleram se ducea turometrul si mai jos si abia dupa un timp incepea usor sa accelereze, asta pana la 2500 de ture, dupa 2500 mergea ok. Mi se intampla mai ales in zilele ploioase, la mine mai era si problema ca aveam furtunul dintre debitmetru si corpul clapeta fisurat si tragea aer fals pe acolo, si asta e o pista de urmat.. dupa ce am schimbat furtunul si sonda lambda s-a cunoscut diferenta dar parca tot nu tragea cum vroiam eu si am schimbat si debitmetrul, am pus din nou distributia ca nu era pusa bine, la prima impresie s-a imbunatatit comportamentul, o observ mai mult timp si voi scrie ce concluzii am tras. Ca sa iti dai seama cat de cat daca ai amestecul bun sau nu, o poti lasa 5 minute la relanti si daca are un miros intepator la esapament, daca te face sa plangi langa ea
inseamna ca nu amesteca bine, poate fi din cauza bujiilor, a injectoarelor, a debitmetrului, a sondei lambda sau a furtunului de care ti-am zis. daca am gresit cu ceva, astept corectii din partea specialistilor forumului. Ti-am atasat si o poza cu furtunul pe care l-am avut eu fisurat.