Mergi cu ea pe drum cu piatra cubica sau ceva cu denivelari pentru a asculta ce batai are,fiindca daca nu iti bate nimica va incepe sa iti bata dupa ceva vreme rulata in romania.Eu unul acum sunt de parere ca decat sa iei o masina care a fost rulata in strainatate si la care nu i s-a schimbat decat uleiul si filtrele mai bine iei una din tara de la cineva cunoscut care a avut grija de masina si care pana la 100.000 km a schimbat distributie,articulatii.Sunt stan patitul cu masina din belgia,poate e caz izolat dar belgienii,francezii si italienii(nu toti ma repet..dar majoritatea)nu prea le pasa de masina si nu au grija de ce conduc zilnic,nemtii insa gandesc altfel la acest capitol
Acest lucru(legat de masina adusa de afara care dupa ceva vreme a inceput sa dea semne de slabiciune..adica au trebuit inlocuite unele articulatii ca bielete,bucse,brate,etc)il pot confirma si alti colegi de pe forum.Cel mai bine dupa ce cumperi masina sa ai niste banuti pusi deoparte(pentru o distributie,bucse,articulatii,ulei,filtre)