It is currently 24 Nov 2024, 09:22

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 380 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 816 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 11 Mar 2008, 23:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2007, 17:57
Posts: 308
Location: Targoviste
woooww in sfarsit don mirica te-ai apucat si de monstruletul tau...spor la lucru si sigur va iesi si mai bnie ca inainte cu arcurile alea arata foarteee bineee.spor la treaba

_________________
147 negru 1.6 105 cai:D:P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 01:00 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Iata pozele cu suspensia gata!
One problem: garda la sol e foaaaaaaaaaaarte mica (cat un pachet de tigari).... :D


Attachments:
IMAGE_019_resize.jpg
IMAGE_019_resize.jpg [ 54.43 KiB | Viewed 2059 times ]
IMAGE_018_resize.jpg
IMAGE_018_resize.jpg [ 61.75 KiB | Viewed 2060 times ]
IMAGE_017_resize.jpg
IMAGE_017_resize.jpg [ 68.4 KiB | Viewed 2059 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 01:12 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Foarte fain!!! 8)
Spor la lucru in continuare! :)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 02:41 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Am finalizat sa functioneze corect, sa compenseze bine inclinatia masinii, sa ramana rotile perpendiculare pe asfalt.
Momentan la suspensii am terminat, urmeaza refacerea izolatiei caroseriei pe dedesubti si prin unele zone ascunse si franele...
Si-asta a fost tot:
Day 3: Marti, 11 Mar 2008:
- inlocuit arcuri spate cu unele Simoni Racing
- inlocuit bari torsiune fata cu altele mai groase si coborate la nivelul puntii spate
- reglat compensarea
- curatat toata tabla din zona compartimentului motor si pe unele zone de sub masina, pentru a fi grunduita si vopsita/bituminata.

Pare putin, dar ajunge :D


Attachments:
IMAGE_016.jpg
IMAGE_016.jpg [ 168.78 KiB | Viewed 2055 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 12:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2007, 17:57
Posts: 308
Location: Targoviste
alex dar motorul este montat pe masina??sau o sa se lase si mai mult dupa ce pui motorul??
oricum a iefit foarte frumosss a meritat munca astept sa ma plimbi si pe mine cu ea:) vreau niste senzatii tari:))
spor la treaba in continuare

_________________
147 negru 1.6 105 cai:D:P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2008, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Day 4: Miercuri, 12 Mar 2008:
Aplicat rust remover pe zonele afectate (mai ales in compartimentul motor si pe suportii de cric), curatat bine si aplicat grund. E de-ajuns.
Poze maine, ca e intuneric.

Later edit: Iata pozele:


Attachments:
IMAGE_021_resize.jpg
IMAGE_021_resize.jpg [ 80.37 KiB | Viewed 1973 times ]
IMAGE_020_resize.jpg
IMAGE_020_resize.jpg [ 124.42 KiB | Viewed 1970 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Mar 2008, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2007, 08:28
Posts: 225
Car: VW Passat CC
Location: Bucuresti
wow!!! super tare !!! abia astept sa te vad cu ea gata :shock:

_________________
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Mar 2008, 21:43 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Day 5: Joi, 13 Mar 2008:
Aplicat antifon prin compartimentul motor si pe unele zone de sub masina, in special in cavitatea cardanului.
Mai tarziu alxEGE va posta o poza cu garda la sol a masinii, masurata cu ruleta :D

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2008, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
..din pacate pozele sunt facute cu telefonul (si nici macar cu w800le, deci..) sorry pt calitatea slaba
vazuta pe viu, masina..credeti-ma ca e senzatie! nu va puteti imagina ce zace in garaj la mirica (75ul sau si 33ul lui Razvan, true legends!)
sper doar ca Alex sa fie suficient de atent cu masina dupa ce o finalizeaza, caci ar fi foarte pacat sa nu o protejeze asa cum se cuvine. Garda la sol este minuscula, ~7cm in cel mai jos punct al masinii. Si stim cu totii ca Alex nu e tocmai genul de sofer atent/cuminte :lol:
Good luck mate!


Attachments:
13032008(005).jpg
13032008(005).jpg [ 284.69 KiB | Viewed 1928 times ]
13032008(003).jpg
13032008(003).jpg [ 586.1 KiB | Viewed 1929 times ]
13032008(002).jpg
13032008(002).jpg [ 591.82 KiB | Viewed 1929 times ]

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Mar 2008, 20:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Day 6: Vineri, 14 Mar 2008: Cea mai importanta zi!
Am cumparat motor pentru Power!!!

Tin sa le multumesc din suflet pentru tot suportul:
- Soprano (am muuuuulte beri sa iti dau)
- gabrieldima (idem si tie)
- sotiei mele pentru sprijinul moral
- fiicei mele
- voua tuturor

Cam atat deocamdata.

Later edit: Poze:


Attachments:
DSCF2467_resize.JPG
DSCF2467_resize.JPG [ 162.74 KiB | Viewed 1864 times ]
DSCF2466_resize.JPG
DSCF2466_resize.JPG [ 139.45 KiB | Viewed 1864 times ]
DSCF2465_resize.JPG
DSCF2465_resize.JPG [ 170.17 KiB | Viewed 1864 times ]
DSCF2460_resize.JPG
DSCF2460_resize.JPG [ 147.46 KiB | Viewed 1865 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Mar 2008, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 03 Apr 2007, 01:18
Posts: 8
Location: Rm. Vilcea
Suuuper !!

Munca de restaurator adevarat. Mult spor in continuare cu motorul.

Si sa va vedem pe drum cit mai curind.

See you,

Mugur


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Mar 2008, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Skoda Superb
Location: bucuresti
si poze cu mostrul? (motorul)

o sa fie bomba masinuta asta :D

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Mar 2008, 16:03 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Poze cu monstrul luni dimineata cand il iau, e pe un 164, il da jos azi.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Mar 2008, 20:07 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Tine-o tot asa Dom' Mirica.
:wink:
Succes in continuare si daca te putem ajuta, nu ezita.
Abia astept sa vad "monstruletul". :D


Top
   
 Post subject: O noua inima...
PostPosted: 18 Mar 2008, 01:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Day 7: Luni, 14 Mar 2008:
Am o inima noua pentru Power!!!

Dupa ruperea spinarii mele impreuna cu Soprano pentru extragerea motorului de pe defunctul 164 (ma durea intr-un fel sufletul ca iau inima unei bijuterii pentru Power), cocosarea Papucului transportator de monstru si aducerea lui langa Power, am purces la desfacerea motorului in vederea evaluarii starii lui. Am ramas in mod placut surprins de starea ei, nu m-am asteptat nici in vise sa fie asa de bine intretinut, se vede ca nu a prea vazut forja...
Urmeaza sa asamblez un motor folosind cele mai bune piese din cele doua motoare, evident punand cuzineti, segmenti, simeringuri si garnituri absolut noi si originale!
Am tot ce trebuie, mai imi lipsesc:
- garnituri chiulasa
- garnituri baie ulei
- cuzineti biela
- segmenti
- ulei MOTUL 100% esteric
- filtru ulei
In rest am tot, simeringurile TOATE (palier fata/spate, supape, axe came, cuzineti palier, kit distributie, curele accesorii, garnituri admisie mic/mare, garnituri evacuare, garnituri saxofon.
Schimb tot ce e "consumabil", asamblez tot conform manualelor, sa stiu o treaba, sa mearga ceas, conform specificatiilor date de producator!!!

Va tin la curent!!!


Attachments:
File comment: Camasile sunt intacte! Inca se vad urmele de honuire din fabrica!!!
DSC00721_resize.JPG
DSC00721_resize.JPG [ 142.66 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Baia de ulei...
DSC00720_resize.JPG
DSC00720_resize.JPG [ 195.79 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Pistoanele idem...
DSC00719_resize.JPG
DSC00719_resize.JPG [ 181.58 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Arborele BEEEELEA! :D
DSC00718_resize.JPG
DSC00718_resize.JPG [ 203.67 KiB | Viewed 1744 times ]
File comment: Axele cu came... Nu am mai vazut axe asa "noi"...
DSC00717_resize.JPG
DSC00717_resize.JPG [ 165.79 KiB | Viewed 1745 times ]
File comment: Chiulasele sunt PERRRRRRRRRRRRFECTE! Nu au vazut cheie vreodata....
DSC00716_resize.JPG
DSC00716_resize.JPG [ 186.61 KiB | Viewed 1745 times ]
File comment: Pfoaaa, che bella!!!
DSC00714_resize.JPG
DSC00714_resize.JPG [ 114.37 KiB | Viewed 1849 times ]
File comment: Gata, e jos. Incepe distractia!!!
DSC00713_resize.JPG
DSC00713_resize.JPG [ 94.21 KiB | Viewed 1841 times ]
File comment: Boon. Jos cu el!
DSC00711_resize.JPG
DSC00711_resize.JPG [ 215.4 KiB | Viewed 1746 times ]
DSC00710_resize.JPG
DSC00710_resize.JPG [ 200.47 KiB | Viewed 1855 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2008, 02:43 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2007, 08:28
Posts: 225
Car: VW Passat CC
Location: Bucuresti
wow !!! felicitari... ce bestie.. :shock:

_________________
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2008, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4277
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Spor la treaba mestere.Iti doresc sa reusesti cat mai repede sa pui machineta in functiune si sa te poti bucura de ea.

_________________
Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2008, 11:20 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2007, 17:57
Posts: 308
Location: Targoviste
topti ne bucuram pt tine alex ax in sfarsit iti termini si tu powerul dar cred ca nimeni nu este mai bucuros decat tine.abia astept sa te vad cu power in actiune.spor la treaba in continuare

_________________
147 negru 1.6 105 cai:D:P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2008, 15:16 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2007, 13:29
Posts: 350
Location: brasov
super treaba ai facut si faci in continuare,BRAVOO.
daca ai nevoie de vreo flansa ceva ce se poate face pe water jet,te rog spune,te ajut cu mare placere.Daca ai acum ceva,spune si la Campina le ai.
Bafta si SPOR LA TREABA

_________________
cand e vorba de ALFA ROMEO,
doar CERUL este limita
ALFA ROMEO 145 mica rosie
ALFASUD ´82
EX:"ITALIANCA"ALFA ROMEO145,CRASH


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 18 Mar 2008, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
O sa apelez la tine cand vine vremea sa fac flansele pentru kompressor! :twisted:
Ca sa va faceti o idee ce ma bate gandul sa pun, look there! E vorba de un kompressor Rotrex C30-94.Ma bate gandul de anul trecut, si intamplarea face ca acest kompressor sa fie identic cu cel de pe Brera 3.2 AutoDelta - 350CP!!!

Avantaje fata de TurboCompressor:
- avem boost inca de la 1000 rpm
- perfect controlabil, variatia presiunii se face foarte usor
- instalare usoara, nu este necesara interventia asupra evacuarii, ea practic se intercaleaza intre debitmetru si galeria de admisie

Dezavantaje:
- fura lucru mecanic, pentru comprimarea aerului este folosita o parte din puterea generata de motor, pe cand la turbocompressor sunt folosite gazele arse, care oricum sunt expulzate in atmosfera
- Inertie mecanica marita datorita fuliei, a masei rotorului sensibil marita

Oricum e de bine :D


Attachments:
C30-94.jpg
C30-94.jpg [ 61.39 KiB | Viewed 2227 times ]

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 2008, 01:57 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
:shock:
deci DA!!

pana atunci spor la treaba si spune daca o mana de ajutor prinde bine ca sa vii cu Power la gratar duminica :wink:

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 2008, 08:13 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2007, 13:29
Posts: 350
Location: brasov
aaaaauuuuuuuu
Asta da "piesa" :up:

_________________
cand e vorba de ALFA ROMEO,
doar CERUL este limita
ALFA ROMEO 145 mica rosie
ALFASUD ´82
EX:"ITALIANCA"ALFA ROMEO145,CRASH


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 2008, 10:01 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nu cred ca pana atunci va fi gata Power, nu vreau sa ma grabesc! Pana nu masor si rasmasor fiecare piesa, asamblez, rectific, fac totul beeeeton, nu iese pe strada!!!!
Repet, dureaza cel putin 2 saptamani pana s-o vedeti live! Insa promit ca la Fest o veti admira!!! Voi scula ceva lume cu monstruozitatea asta, mai ales ca am ca evacuare doar teava si finala :twisted:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 19 Mar 2008, 10:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Aug 2007, 13:29
Posts: 350
Location: brasov
la fel vreau sa fac si eu,jos catalizatorul si pun finalul sport,impreuma cu sunetul boxer,mmmmmmmmmmm te unge la sflet.
Nu te grabi,ca faci pt tine.
Spor la treaba,pacat ca esti departe ca ma ofeream ca voluntar sa te ajut :D

_________________
cand e vorba de ALFA ROMEO,
doar CERUL este limita
ALFA ROMEO 145 mica rosie
ALFASUD ´82
EX:"ITALIANCA"ALFA ROMEO145,CRASH


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 20 Mar 2008, 10:37 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Am curatat de rugina blocul motor, camasile, instalatia de apa folosind Calgon si Rust Remover. STRALUCESTE!!!
Azi duc la planat chiulasele, refacut scaunele de supape, schimbat simeringurile de supape, montat arbore impreuna cu simeringurile si cuzinetii de palier noi, curatat injectoare, verificat regulator presiune rampa benzina, schimbat furtunele toate.
Azi ar trebui sa vina segmentii, mai imi lipsesc:
- garniturile de etansare camasi
- cuzinetii de biela (nu gasesc decat la cota de reparatie :( )

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 380 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 816 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited