Boon... si-asa am inceput saga refacerii inimii Power:
Day 1 - Duminica, 9 martie:
Intr-o oarecare ordine: am dat jos capacele de la culbutori, admisia, alternator, pompa servo, radiator, servofrana, curatat radiator, marcat si desfacut toate mufele si furtunele de pe la motor, facut sablon ca sa fac o aparatoare pentru zona aia de sub stergatoare, se aduna foarte multe frunze pe-acolo...
Day 2 - Luni, 10 martie (vedeti ora postului, am terminat la 1:30 A.M.):
In ordinea asta:
- dat jos evacuare
- dat jos cardan
- dat jos saxofoane (e cumplit sa le dai jos, am mainile praf)
- dat jos electromotor
- dat jos motor - vedeti pozele ce animal de motor
- demontat motor pana la ultimul surub (da, inclusiv cuzinetii si segmentii)
Urmeaza sa desfac puntea spate, dat jos cutie, etansat cutia (are niste pierderi de ulei + verificat stare ambreiaj), montat arcuri sport si inlocuit tampoane cutie viteze, desfacut puntea fata si inlocuit barile de torsiune cu altele mai rigide
, urmand ca in viitorul apropiat, dupa ce ma voi redresa financiar, sa imi pun bucsi Powerflex.
Am reusit azi sa sparg o fulie de la o axa cu came, pe motiv ca nu s-a putut desface in alt mod. O ora m-am chinuit, ajungand intr-un final sa il sparg...
Necesar piese, evident in afara de cele pentru motor, oricum motorul va primi tot ce e cauciuc absolut nou (garnituri, simeringuri & stuff):
- disc Hardy spate (e rupt)
- tampon motor spate
- tampoane cutie (toate 3)
- servofrana (intai verific daca e buna cea de pe masina, nu prea am frane...)
- scut motor (OBLIGATORIU, din moment ce voi cobori garda la sol cu cativa cm, si-asa e joasa rau!)
- furtune etrieri frana
- etrieri fata GTA + suporti (am gasit un set NOU (a se citi 5000km) + placute FERODO + suporti + discuri, 700 euro... cum vi se pare oferta?)
Cu putin efort voi veni cu Vali si Power la intalnire, cu prima ocazie!
Tineti-mi pumnii!