It is currently 08 Apr 2025, 17:34

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 20:37 
Offline
User avatar

Joined: 31 May 2007, 10:42
Posts: 1175
Car: Skoda Superb
Location: bucuresti
ma bag si eu in seama (nu vreau sa mai patesc ca la versus :roll: )
dar la dyno te lasa sa iti faci testele cand vrei?
sau pentru fiecare test platesti separat? si astfel platesti acum si dupa ce iti faci remaparea/modificarea.

cat despre preturi a intrebat cineva dar nu i s-a raspuns :) sau oricum nu pe topic.

si inca ceva care e diferenta intre puterea la roata si cea la volanta(e prima data cand aud acest termen)

multumesc :)

_________________
VW Passat B6 2.0 TDI DSG
Honda CBR 600 F4i
Ex: Alfa Romeo 147 Silver Angel


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Feb 2008, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
vip, tu ai incapatinarea de a nu folosi niciodata google, este ?
In general se spune in folclor ca pierderile in transimisie pentru masinile cu tractiune fata sunt 20%, la spate 25% si integrala undeva la 33%.
Normal ca platesti la dyno pentru fiecare test, ca doar nu iti faci abonament ca la RATB....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2008, 03:23 
Offline
User avatar

Joined: 16 Nov 2007, 22:09
Posts: 598
Location: Timisoara
Nu inteleg ce-i cu procentele alea...
O masina cu tractiune integrala are pierderi in transmisie mai mari decat tractiune fata?!?
Eu stiam ca e exact invers.

_________________
“The only way to get smarter is by playing a smarter opponent.”


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2008, 04:53 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
E tehnic ilogic ca tractiunea integrala sa aiba pierderi mai mici, avind mai multe parti mecanice in miscare.
Deci, normal ca la tractiune integrala ai pierderi mai mari, ai de miscat in plus in cardan, diferentiale, etc.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2008, 17:00 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
@alexandrus vad ca esti documentat si am o intrebare :
Calul care are patru picioare, tractiune integrala, are pierderi de putere cand da din coada ? Intreb ca trebuie sa incep araturile de primavara si trebuie sa stiu daca ii leg coada sau nu !? :roll: Nu vreau sa ma gandesc cand o avea probleme cu "cardanul", pentru ca atunci ii va creste puterea substantial ........ 8)

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2008, 17:09 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Calul are tractiune spate, pierde doar cuplu pe la incheieturi.
Spor la arat....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2008, 17:29 
Offline
User avatar

Joined: 26 Jul 2006, 15:34
Posts: 623
Car: 159TI
Location: Bucuresti/Bruxelles
Alexandrus Quote:
Calul are tractiune spate, pierde doar cuplu pe la incheieturi.
Spor la arat....
Adica propulsie :lol:

_________________
Image
1 5 9 T I
There are many things in life that attract the eyes but very few capture the heart


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 14 Feb 2008, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Nu, ca merge cu spatele ;) Dind din coada.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2008, 16:01 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Domne ... jos palaria ... stau si ma gandesc cum de nu esti Primul Ministru la cat de bogat este volumul de cunostinte pe care il ai ....

PS : In scriere, anumite litere se scriu altfel decat se prununta, .... nu stiu cum de p`asta nu o stiai ... :roll:

Respect,

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2008, 16:27 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Ramaneti ontopic va rog.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2008, 16:28 
Offline
User avatar

Joined: 23 May 2006, 10:58
Posts: 4840
Pai nu ajungi prim ministru nu ajungi decit prin politica, si nu trebuie sa fii destept ca sa faci politica ;)
Iar daca te refereai la cuvintul cardan, cred ca DEX-ul te va lamuri rapidamente, chiar asa se scrie, asa se pronunta(sau prununta daca vrei tu neaparat ;)).
http://dexonline.ro/search.php?cuv=cardan
Oricum, nu vad cum s-ar scrie literele altfel decit se pronunta, de mina, de tipar, nu inteleg....


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2008, 20:23 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Tind sa cred fabricantul care specifica puterea corecta si nu testele firmelor lu` peste care din asta supravietuiesc, sa ia banu la fra......
Motorul meu este de 155 CP . Punct. Nu cred nici un fel de dyno, cu pierderi de putere la roata din cauza capacelului de la ventil care atarna x grame si influenteaza presiunea atmosferica scazuta, imi creste tensiunea in cap si motorul pierde din putere ........

Putin offtopic : "Cind" se scrie "cand " cu "a", nu cu "i" ...... etc.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Feb 2008, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Silviu, puterea si cuplul se masoara in 2 locatii: la volanta si la roata. Cea de la volanta este cea initiala, dezvoltata de motor, iar cea de la roata este cea de la volanta din care se scad pierderile din transmisie (de care o fi ea)

Later edit:
sSilviu Quote:
Calul care are patru picioare, tractiune integrala, are pierderi de putere cand da din coada ?
Incearca sa fugi azi normal timp de 15 minute si incearca sa fugi maine tot timp de 15 minute insa cu mainile fluturand deasupra capului eventual cu mici greutati, si vezi dupa care sesiune vei fi mai obosit :D
Daca vei fi mai obosit a doua oara ai gasit de ce calul ARE pierderi de putere cand face un efort in plus ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 38 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited