It is currently 19 Nov 2024, 22:33

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 384 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 816 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 03 Apr 2006, 21:44 
Offline
User avatar

Joined: 14 Mar 2006, 21:14
Posts: 49
noroc baietzi am si eu o problema cu alfaa meaaa uruie rauuu de tot pompa de apaa cine ma poate ajuta si pe minee cu cu una noua sau la mana a 2 a care sa mearga sau cu un soc electronic ca al meu nu mai functioneaza PT MODELUL ALFA33 16V :thanks:

_________________
Alfa 156 2.4 jtd
EX: Alfa 33 -1.7 16v 137cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 22:58 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 17:02
Posts: 20
Location: Bucuresti
Razvan... RESPECT pt munca depusa si imaginatie :shock: sunt super ceasurile. Din ce material le-ai facut? (Intreb ca sa stiu cum se vede lumina de la beculet prin ele) Cand le montezi? k vreau sa aflu cum se vede noaptea... La voi la Brasov super pasiune pt masini... aici in Bucuresti... :( masini prafuite, zgariate, si tunate aiurea! O mare dilema am, daca puteti sa ma ajutati cu sfaturi :wink: merita sa-mi bag bani in masina? (o Alfa 33 seria 3 an fabricatie 1993, motor 1,3), arata bine nu trebuie mult lucrat dar totusi e masina veche si investitia s-ar putea sa fie scumpa. Cel mai mult imi place la ea ca e foarte agila in oras, starturi bune, si as vrea sa tunez doar partea sportiva a masinii, dar si un pic exteriorul (jenti 15" - 16", praguri, suspensii, si un eleron FUNCTIONAL). Astept pareri pro si contra dar cu argumente!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 04 Apr 2006, 23:05 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 17:02
Posts: 20
Location: Bucuresti
Era sa uit! ink o chestie! stii contoru ala care se reseteaza, ala de sub vitezometru? ala mi s-a stricat adik knd apas pe buton nu se reseteaza? ce pot sa incerc sa-i fac??


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Apr 2006, 00:26 
Offline
User avatar

Joined: 17 Feb 2006, 04:03
Posts: 130
Location: Bucuresti
Cum ai scos-o la capat cu grila fata...ma refer la emblema si inima...vreau sa vad ! (poza) imi plac ceasurile ,asa le-am facut si eu la prima alfa dar datorita faptului ca bordul nu este etans s-au umplut de praf si se vedea ca .... asa incat la asta o sa le las asa, inlocuind-ui doar becurile cu leduri (am gasit leduri care inlocuiesc perfect becurile fara a necesita vreo modificare) mult mai puternice iar la Giulietta ceasurile de bord sunt iluminate din spate ....nu vreau sa te plictisesc dar oricum verifica etansarea sa nu patesti si tu ca mine...spor la treaba ,baga poze

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Apr 2006, 10:52 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Pentru Kosma. O Alfa 33 de 1300 o sa vezi ca iti aduce mult mai multe satisfactii decat o masina noua, care se strica mai greu dar este doar un mijloc de transport. Eu poate nu voi reusi sa fiu foarte obiectiv [t ca sunt un mare fan al modelului 33. Dar voi cauta sa iti dau niste idei. Investitia intr-o alfa 33 merita daca tii cu adevarat la masina si daca iti trezeste pasiune. Daca seara, cand esti in casa mai arunci din cand in cand o privire pe geam sa vezi ce mai face ea in parcare singura inseamna ca ai microbul. Mai departe urmeaza investitiile. Motorul tau de 1300 si aproape 90CP are un raport foarte bun consum/putere, peste dacia logan de ex. Poti sa ajuti motorul sa se miste mai bine cu un ulei bun (selenia 20K 10W40 sau chiar selenia racing 10w60), un set de bujii si de fise cat mai performante, evacuare sport, eventual cu refacerea completa a traseului, fara detenta si catalizator (daca are). Poti folosi si o teava cu diametrul mai mare, de 5 de ex fata de 3,8 cel din fabrica. La toate astea adauga un filtru de aer sport, eventual K&N sau Piper Cross. Avantaje: cuplu mai bun la turatii mai joase, demaraj mai bun si un plus de 10-12 CP. Dezavantaje: galagie mai mare in masina, capete care se intorc dupa tine pe strada si motiv de spaga la militian si la ITP.

Acum legat de suspensii si restul. Investitia este destul de mare, daca vrei calitate si mergi pe after market si piese noi o sa treaca lejer de 60 de milioane. Dupa cum urmeaza: set amortizoare sport pe gaz Koni de ex aprox 16 mil toate 4 (5 mil un amortizor fata si 3 mil unul spate). Arcuri sport gasesti intre 6-8 milioane setul de 4 arcuri ( eibach, H&R etc) Jante pe 16 OZ pornesc de pe la 130 euro bucata iar gume sport 215/40/16 pornesc de la minim 100 de euro bucata (maragoni zeta linea). Avantaje: Comportament rutier mult mai bun, practic masina se lipeste perfect de drum si creste viteza pe viraje cu km/h considerabili. Dezavantaje: prietenii tai o sa prefere sa mearga cu tractorul pt ca e ceva mai confortabil :D. Drumurile din romania dezavantajeaza clar genul asta de masini ( eu stiu foarte bine de ce :D) si strici masina mult mai repede. Rulmentii si bucsile trebuie sa le ai permanent pe stock la tine in casa, la fel si gume si jante pt ca daca iei o groapa mai mare la 100km/h ado OZ si GoodYear Eagle F1 :D.

Legat de estetica nu iti recomand sa faci mare lucru. In primul rand designul modelului 33 este pretentios ca linii si poate fi usor stricat cu spoilere si praguri aiurea. Vezi elementele stilistice de pe 16V si cred ca e de ajuns. Daca insa vrei sa bagi ceva bani in exterior poti vedea la a mea modificarile si sa iti dai cu parerea. Ca sa iti dai seama ce am facut trebuie sa stii ca mai intai am facut masina din nou in 3D dupa blue print-uri. (a, sunt designer de meserie :D) dupa ce am studiat toate liniile caroseriei am modelat bosajele aripilor si pragurile astfel incat sa pastreze cat mai mult linia originala. Practic daca te uiti din lateral nu prea iti dai seama de diferente, cand o privesti din fata se vede insa marea diferenta :D. Daca vrei sa faci ceva de efect si eficient iti recomand un simplu splitter sub spoilerul fata, un difuzor de aer sub cel din spate si un eleron rpofi de aluminiu. Vor avea si rol estetic dar in primul rand ajuta aerodinamica. In nici un caz sa nu prelungesti spoilerele ca sa para masina mai coborata pt ca nu ai facut nimic. Arcurile sport fac treaba asta perfect din diferenta de 3,5 cam fata de garda originala si te asigur ca e mai mult decat suficient ( se poate vedea la a mea)

Despre ceasuri pot sa iti spun ca sunt desenate de mine si printate pe hartie fotografica la rezolutie mare. Se vad ok noaptea insa mai trebuie sa inlocuiesc becurile cu leduri. O sa fac si poze cand sunt gata si la capitolul asta. Cam atat :D

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 05 Apr 2006, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Pt dorian

nu am reusit inca sa fac masca fata insa am cumparat plasa de aluminiu cu gaurele rotunde Raid si o sa o confectionez singur din comatex stratificat. Nu stiu daca o sa fac si V-ul insa ramane de vazut cand ma apuc de ea zilele astea. Ceasurile de 33 sunt tot luminate din spate si vreau sa inlocuiesc becurile cu leduri insa nu am apucat sa caut ceva potrivit. Legat de etanseitate pot sa zic ca este chiar OK, acum am pus ceasuri de seria 3 care sunt ceva mai bine gandite la carcasa si nu cred sa apara probleme.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2006, 14:03 
Offline
User avatar

Joined: 17 Feb 2006, 04:03
Posts: 130
Location: Bucuresti
5 ron am platit per led ,dar ti-am spus e de acolo se vand cu tot cu fasung,doar le montezi si atat, in schimb trebuie sa renunti la potentiometru deoarece ledul nu functioneaza decat la intensitate maxima ,ledurile le gasesti aici in Bucuresti pe la sopurile auto ...bafta cu grila .P.S spunemi si mie te rog data intalnirii nationale

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2006, 14:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ti-am raspuns deja! Vezi aici!
Exista sectiune INTALNIRI, vezi mare sus, e chiar primul topic!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2006, 17:02 
Offline

Joined: 23 Mar 2006, 21:35
Posts: 64
Location: piatra neamt
sal la toata lumeeaaa!!!!!!
ce mai faceti baieti?
pt. razvan::: cand imi mergea masina o parcam in fata geamului si exact cum ai spus tu (fara vrajeala) stateam cate juma de ora in fiecare zi la geam seara si fumam si ma uitam la alfa mea. insa si acum supa ce nu am mai mers de vreo 4 luni cu ea inca ma mai gandesc la alfa mea. nu stiu ce sa zic dar eu m-am atasat fffff mult de ea si nu pot sa o vand.
e super ca masina eu nu as compara-o nici cu logan, si vorba aia ca 33 e model din 87 si dacia din 05. si tot alfa parca arata mai bine.
bafta in continuare.
razvan vb in continuare despre motorul ala, k?

_________________
rareshik


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Apr 2006, 22:40 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
salut rares
ma bucur ca esti atasat de masina ta si este foarte important sa o faci cu pasiune. Bineinteles ca nu ai cum sa compari alfa cu dacia pt ca fac parte din alta liga, indiferent de anul de fabricatie. Legat de motor ma tin in continuare de cuvant insa ar fi bine sa imi spui o data la care poti sa vi sa il iei pentru ca il tin la cineva in curte si il cam incurc pe om. Bafta multa in continuare

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Apr 2006, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 17:02
Posts: 20
Location: Bucuresti
Sunt atasat de alfa fiindca este prima mea masina. Masinile italienesti tot timpul mi-au placut, in ciuda lipsei de fiabilitate (caci pot spune asa ceva despre Alfa 33) dar mi-a placut in special caldura lor. Cu alfa petrec mult timp inca de la 15 ani, knd am inceput sa lucrez (se citeste repar) la interior, si inca de unci aveam o placere sa stau la volan si sa ma plimb prin parcare :D Nu mai spun de prima plimbare a mea cu alfa, pe la 15 ani jumate, m-am plimbat pe la ghencea si ... am simtit ceva special fata de Tico sau Dacia am simtit spiritul sportiv al masinii, spiritul italienesc... O sa ma folosesc de sfaturile tale (si sper sa se comporte masina mea la fel ca si a ta), dar am citit undeva ca un filtru de aer conic si o evacuare sportiva pot chiar sa scada din performantele unei masini, nu cred insa k e valabila faza pt 33, adik tre sa le alegi cu grija. Ca jante imi plac de la OZ cele de 16" Ultraleggera. Sincer sa fiu ma pasioneaza mai mult tuningul pt racing decat cel pentru "Fite". Poate cand o termin atasez si niste poze cand scoate flacari p teava 8) Si inca o chestie... chiar ma uit pe geam sa vad ce mai face in fata blocului!! :P

PS: cred k toti ne uitam la alfele noastre si ne gandim cand mai facem o tura de oras in viteza!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Apr 2006, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
tuningul de fitze este doar o piele de lup peste oaie. Daca vrei sa faci o masina in primul rand conteaza performantele. Aspectul trebuie sa fie direct proportional cu performantele. No sa sa fiu de exemplu impacat cu ideea de a pune spoilere de 147 GTA pe un 147 1,6 pentru ca face GTA-ul de ras. Deci daca te apuci sa iti faci masina cauta mai intai sa investesti in performanta. Te pot ajuta cu orice sfaturi pe partea asta. Legat de estetica pot in aceeasi masura sa iti dau idei deci bafta cu ea in continuare si sa speram ca va iesi ceva frumos.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Apr 2006, 13:59 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 17:02
Posts: 20
Location: Bucuresti
Razvan, u mai ai ceasu de deasupra oglinzii retrovizoare de la seria 3 sau mecanismele de la oglinzile retrovizoare? k as vrea sa-mi fac detaliile astea d interior. tu stii cumva de ce poate fi dereglata turatia la relanti (adik urca pn la 2500 si scade, nu sta la o valoare fixa)? Si... azi m-a lasat ambreiaju :(


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Apr 2006, 17:57 
Offline

Joined: 23 Mar 2006, 21:35
Posts: 64
Location: piatra neamt
sal la toata lumea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pt. razvan::cred ca inainte de pasti sau cel mult dupa. dupa pasti insemnand max. o saptamana dupa sarbatori. crede-ma ca nici eu nu mai am rabdare si ma gandesc noptile la motor si alfa mea. sunt obsedat.
dar poti sa facem o proba la motor atunci cand vin, nu??? hai ca mai vb.
la fel si la mine a fost prima masina si de asta cred ca tin mult la ea si ma leaga multe intamplari frumoase de ea.
E P A S I U N E E E E E C U R A T A A S T A !!!!!!!!!!!!!!

_________________
rareshik


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2006, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Pentru Kosma.
Te pot ajuta cu un ceas de alfa 33 insa oglizi nu am. Pe ale mele le-am cumparat de la dezmambrari cu 600 mii bucata. Se gasesc pe aici. In legatura cu relantiul trebuie sa imi spui daca motorul tau este pe carburatie sau pe injectie. Oricum, reglajul de relanti se face pentru fiecare 2 cilindrii. Sunt 2 suruburi, cate unul in fiecare parte indiferent ca e pe carburatie sau injectie. trebuie sa fie egale. Mai trebuie sa ai sincronizate si suruburile limitatoare de la acceleratie pe fiecare parte. Daca motorul e pe carburatie si ramane mai turat un alt motiv poate fi si avansul reglat aiurea in combinatie cu carburatoare dereglate. Este important sa fie toate suruburile de aer la fel reglate. Daca este pe injectie este posibil sa fie de vina debitmetrul de aer sau socul automat defect. Mai exact electrovalva de soc.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2006, 00:52 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
pentru Rares
te astept pe la mine :D
din pacate motorul este foarte greu de verificat pentru ca nu prea ai cum sa il pornesti. Nu ai cum sa faci aprinderea la un motor pe benzina decat daca contruiesti o instalatie pe langa el ceea ce iti dai seama ca e imposibil. Ce se poate face insa este sa masuram compresia cilindrilor insa nu este relevanta decat in momentul in care motorul are temperatura constanta de 80 de grade. Oricum, iti dau motorul sa il pui si sa vezi cum merge. Oricum, motorul ti-l dau gratis pentru ca am spus de la inceput ca vreau sa il donez unui pasionat asa ca m-as bucura sa fi tu acela.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2006, 03:17 
Offline
User avatar

Joined: 14 Mar 2006, 21:14
Posts: 49
salut baietii ce mai facetii? eu sunt cam suparat nu imi mai trage alfa cum tragea o data mi se pere ca este infranata la motor pana la 2000 de ture merge prfect dar mai sus merge urat se aude urat si miroase a benzina nearsa nu stiu ce poate fi sa fie toba infundata sonda landa sau aprinderea cine ma poate ajuta sa imi dea si mie un mesaj si inca ceva am schimbat pompa de apa poate fi de la ea si am scos si termostatul de cand am schimbat pompa de apa a incaput sa faca aasa cred oare sa fie de la ea n ? razvan tu ce mai faci scuze ca nu am intrat dar am fost plecat mai tot timpul si mai dau si examen pt profesionisti trimite-i si tu pozele administratorului de site sa le puna si el pe site te rog caci eu nu stiu cum. multumesc mult mai vb pa

_________________
Alfa 156 2.4 jtd
EX: Alfa 33 -1.7 16v 137cp


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 08 Apr 2006, 19:01 
Offline

Joined: 23 Mar 2006, 21:35
Posts: 64
Location: piatra neamt
sal la toata lumea!!!
PT. RAZVAN
Da lasa ca merg pe mana ta cu motorul, am incredere in tine!!! s-ar putea sa ne intalnim ori saptamana asta ori cealalta sa vad cum lucrez si sa ma incadrez in timp. de abia astept sa ne intalnim sa iti vad alfa in realitate sa mai scimbam niste idei. motorul il probez pe masina cand il pun si cum spuneam nu imi mai fac griji, ca daca ai spus tu ca merge inseamna ca merge,increderea e incredere, esti baietash,las ca ma revansez eu fata de tine cand vin dupa motor. fac eu o cinste !!!
cat despre tuning imi place si cel la motor, putere si performante, dar parca mai mult ma atrage aspectul. oricum se completeaza unele cu altele.
daca reusesc sa imi fac masina promit ca am sa vin si eu pe la intalniri cu alfisti, si am sa incerc sa nu ratez nici una!!! cred ca e super!!!
multumesc inca o data razvan!!!
mai vb.
bafta la toata lumea!!!

_________________
rareshik


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2006, 12:20 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
salut Andrei. Posibil sa fie aprinderea. Pompa de apa nu prea are cum sa fie. Nici sonda lambda ca aia isi face treaba abia dupa ce se incalzeste si contribuie abia atunci la amestec. Incearca sa vezi daca nu ai o problema cu injectoarele, verifica bujiile si fisele, vezi daca nu fura curent pe la bobina (desi mai milt ca sigur ai facut asta). Merge urat in toti cilindrii? Sau nu nu merge rotund? Ca daca merge in 2-3 cilindrii etse posibil sa fie injectoarele sau bujiile. Scoate cate o fisa cu motorul pornit si vezi ce se intampla.

Problema ta imi suna cunoscuta :D pt ca dupa cum stii si eu am cam aceleasi bube. Acum 10 min a plecat Alex Mirica de la mine de la Brasov si 2 zile am incercat sa ne dam seama ce are. Din pacate nu am mai apucat sa luam si alte bujii insa in prportie de 85% la mine problma este de la injectoare sau de la bujii. Motorul merge super bine cand nu il bag in sarcina si se tureaza ok. Mai am probleme cu pornirea dar se pare ca si eu am dus socul electronic. Oricum, nu fi trist ca se rezolva toate. Eu duc masina miercuri din nou in service, curat la ultrasunete injectoarele, schimb bujiile si iti zic ce am rezolvat. Te tin la curent si vezi ca e posibil sa ai aceeasi buba. Bafta

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Apr 2006, 12:22 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
Zilele astea o sa ma apuc sa organizez topicul alfa 33 pe sectiuni ca sa fie mai simplu sa comunicam. Problemele la probleme, masinile la masini etc. :D

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2006, 20:21 
Offline

Joined: 27 Mar 2006, 18:20
Posts: 4
salut baieti!!!
am o alfa 33 din 85 cumparata de curand si as fi bucuros sa ma ajutati si pe mine in problemele ce le am. de ex.
-nu trage la rece(are carburator de dacie)
-cat consuma cu carburatorul original?
-am auzit de la cineva ca pe spate se potrivesc telescoape de super nova(voi ce stiti?)
mersi mult!
TINETI-O TOT ASA!!!!!!!!!!!!!!


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Apr 2006, 21:16 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Carburator de Dracie pe ea?! :evil:
:uhuh:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Apr 2006, 21:50 
Offline
User avatar

Joined: 02 Apr 2006, 17:02
Posts: 20
Location: Bucuresti
Razvan, Alfa mea e pe injectie electronica (Bosch) si cred k problema e de la delcou. S-ar putea sa merg pe la service cu ea ca mai are niste probleme! M-am hotarat sa-i pun filtru de aer si zi-mi si mie cum se comporta evacuarea ta! K vreau sa-i pun tot Borla! La jenti m-am hotarat, OZ Ultralegera dar prin bucuresti... :? Eu am jentile de 13", ce ma sfatuiesti sa-i pun de 16 sau de 15? K anvelope cred k niste 215/35/16 pt 16" sau 215/40/15 pt 15" (stock am 165/70R13) dar nu cred k merita sa dau banii pe Goodyear Eagle F1 cu toate k sunt :shock: Si in legatura cu cesuletu ala... cam kt vrei pe el? :wink:
Mai pune si u niste poze cu ce ai mai facut la alfa ta :P


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Apr 2006, 11:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Io am fost la alfa33 sa incerc sa repar motorul. De pornit, o porni, in gol se tureaza, insa in sarcina moare. Simptom clar de "sete de benzina". Trebuie verificat asa:
- regulatorul trebuie sa dea cca 3-3.4 bar presiune la rampa
- pompa de benzina de presiune trebuie sa dea cca 6 bar (mai probabil aia e beleaua, din moment ce injectoarele pulverizeaza corect benzina)
- in ultima instanta curatat injectoarele.
Vezi si tu ce faci.

Si-acuma uitati-va la filmele asta si asta. 8)
Poze gasiti AICI 8)
Enjoy! :twisted:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Apr 2006, 15:00 
Offline
User avatar

Joined: 17 Feb 2006, 04:03
Posts: 130
Location: Bucuresti
vreau si eu o siguranta elastca din tabla de la etrierii spate sti tu care vin pe placuta de frana ...or fi la fel

_________________
Anonima Lombarda Fabbrica Automobili


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 384 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 816 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited