It is currently 19 Nov 2024, 10:25

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 15 Oct 2007, 20:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2006, 09:24
Posts: 914
Location: Bucuresti
Poate e doar o impresie insa in diminetile reci parca se simte mult mai violent cand intra turbina. Si asta fara sa fie nevoie de nici o resoftare :p (Aerul este mai dens cand e rece, deci si cantitatea de oxigen din el e mai mare in acelasi volum)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 07 Nov 2007, 20:10 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Alex am mai gasit ceva pt tine ;)
http://www.dezmembrarimasini.ro/idc-577 ... de....html
Cu siguranta fac si intercoolere ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 24 Jan 2008, 18:33 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
si pentru ca ideea inca nu a murit.. cam mari, nu? :roll:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 09:51 
Offline
User avatar

Joined: 14 Sep 2008, 19:36
Posts: 9
Location: Cluj
Ok, hai sa resuscitam topic-ul (sa nu fac altul nou, desi nu am gasit nimic cu "search")

Ce parere aveti de tuning box pentru JTD-uri? Ma bate si pe mine gandul la un tuning in viitorul apropiat si am tot citit de jucariile astea care sunt plug'n'play si cica modifica doar parametrii trimisi la pompa de injectie (sper sa nu vb prostii) de la E.C.U. Castigul in CP pt cei 116 ai mei variaza intre 133-147 odata cu pretul unitatii (intre 300-500 euro). Bineinteles toti producatorii afirma ca nu afecteaza durata de viata a motorului intrucat il aduce la eficienta maxima fara sa-l forteze.

As aprecia si alte pareri

Marius

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 116 CP


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 10:23 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Eu am avut powerboxul de la Novitec pe 147 1.9JTD 16V, am mers aprox 40.000km fara nici o problema, super jucarie, insa dupa l-am dat jos si mi-am facut remap clasic, ceea ce iti recomand si tie. :P

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 10:50 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Ce parere aveti despre chip la motorizare de 1.9 mJTD 16v, 140 cai. Oare nu este prea aproape de limite motorul si asa - fara chip?

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 20 Aug 2007, 13:58
Posts: 907
Location: Popesti Leordeni - Bucuresti
Tanta (tot aia de mai sus), merge si acum foarte frumos, fara nici o problema, si daca nici Tanta nu a suferit modificari... :lol:

P.S.: Motorul este tot ala de 1.9 si 140 cp, si eu unu sunt de parere ca mai poate :scratch:


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 14 Sep 2008, 19:36
Posts: 9
Location: Cluj
ok, ms de feedback.

ideea e ca i-as face remap daca as putea fi sigur ca e treaba de calitate, si la noi in romania mai rar asa ceva. Mai vad eu, poate se mai schimba lucrurile pana anul viitor cand e tuning-ul motorului in program. Deocamdata vreau sa rezolv restul "bug-urilor" :wallbash: .

_________________
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 116 CP


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 11:35 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Dragii mei, va rog sa ma credeti, nu cred ca exista chiptuner caruia sa nu i se zburleasca parul cand aude de cuvantul asta magic numit powerbox :)
De cele mai multe ori acest minunat powerbox (de oricine ar fi facut el) nu e decat o amarata de rezistenta a carei singure meniri este sa pacaleasca ECU in privinta semnalelor de la unul sau mai multi senzori, ca acesta mai apoi sa dea mai multa cantitate injectata -> amestec imbogatit si unde trebuie si unde nu-> senzatie de cuplu ridicat -> fum atat in sarcina cat si in mers normal (fum intretinut). Ca sa parafrazez un coleg de breasla de pe'afara, "daca ii montezi asa ceva, masina ta te va uri pentru totdeauna" :)

Diferentele fata de chiptuning? Haha, colosale! Nu voi intra in detalii, zic doar ca la chiptuning NU se pacaleste nimic, ci se AJUSTEAZA. Tunerul spune ce cantitate injectata sa dea la turatia X si pozitia pedalei Y, tunerul spune ce presiune sa dea in turbina la turatia X si cantitatea Y, tunerul spune ce canitate sa dea la turatia X si cantitatea de aer masurata de MAF Y si lista poate continua. Nah ca deja v-am zis prea multe :D

Si ca sa ii raspund si lui Madkat despre tunerii din Ro, eu am fost timp de un an si ceva dealer al unei firme destul de vestite din Austria, cateva luni am lucrat cu o firma din Germania, iar de aproape 2 ani sunt dealer fidel al unui tuner din Romania. Si intentionez sa raman la el ;)

Sfatul meu: mai bine stock decat cu boxu' pacii

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 13:19 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Remap este alegerea corecta, bineinteles. Pentru cei necredinciosi - exista test drive cu efect garantat :)
Apropos de powerbox, eu de mult timp vroiam sa spun ca performantele lui nu sunt chiar atat de spectaculoase. Si cand spun asta ma bazez pe simularea facuta de mine (8v cu remap) si Tantza (16v cu powerbox), simulare la care em reusit sa stau la 2 masini in spatele Tantzei. Teoretic, la diferenta de putere si cuplu, ar cam fi trebuit sa fiu mult mai departe zic eu. Iar Alexx a simtit pe pielea lui diferenta dintre powerbox si remap.
In ce priveste tunerii romani - hai sa fim seriosi, exista destule variante si in Romania, unii din ei fac treaba foarte buna. Deci nu vad nici o problema aici.
Safe? Nimic nu e 100% sigur in viata (decat poate faptul ca la un moment dat murim :) ), dar alegand un tuner bun si pastrand o proportie de bun simt asupra remapului (cautand sa nu mergem chiar pe cele mai mari culmi ale gloriei si pe carari neumblate :) ), eu nu vad nici o problema. Singurul lucru cert zic eu - ambreiajul se va uza mai repede.


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 14:45 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15258
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Tupac, sper sa nu ma insel, dar Tantza a renuntat la powerbox inainte sa faci tu remap, iar diferenta de 2 masini era intre Tantza remaped si tu remaped. Ceea ce este admirabil din partea ta, dovada ca masina iti merge excelent, dar destul de asteptat si plauzibil, 2 masini pe 400m inseamna totusi destul de mult!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 15:06 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Mda..greseala mea. Nu stiu de ce aveam impresia ca inca ar fi avut powerboxul pe atunci :roll: . Prea multe pe cap in ultima perioada banuiesc.. :dribble:
Eee..nu au fost nici 400m tutusi, era mai putin.


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 15:31 
Offline

Joined: 25 Aug 2008, 11:30
Posts: 110
Location: Briston. UK
Aici la mine un remap costa de la 250 de lire.Si pt masina mea mecanicii dau valorile astea: de la 120 la 132 CP si de la 146 la 161 Nm.Ce ziceti?
Merita?


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 17 Sep 2008, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Mai baieti, Powerboxul este unul foarte smecher facut, nu e o simpla punte rezistiva! Efectiv se intercala intre senzorul de presiune rampa si ECU si baga un offset la - (minus) 35 bari. Cu alte cuvinte forta pompa sa bage cu fix 35 bar mai mult la injectie. Dar turbina ramane fix la fel, incepe sa comprime la aceeasi turatie, dupa aceeasi regula, etc.
Insa remapul in afara de ceea ce face powerboxul, mai modifica muuuulti alti parametri. Per total iesi mai bine cu remap. Insa tre sa ai grija unde il faci, ca daca e analfabet pe JTD, un tuner poate sa iti faca praf masina.
Inainte de remap sa ceri OBLIGATORIU un backup al hartii ECU.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 18 Sep 2008, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2008, 23:14
Posts: 91
Car: Alfa 159 SW 2.0 JTDm
Location: Arad
"Inainte de remap sa ceri OBLIGATORIU un backup al hartii ECU."

Asa ca @Alex_Alfa sa iti iei un cd gol si sa imi faci si mie backup la ECU :) ce naiba, eu sa nu am.... cand nu am la ce sa ma uit pe net, sa ma uit si io prin hartile ECU :lol:

glumeam si eu, probabil pentru ca se apropie (cu pasi repezi) "ziua cea mare" :naughty:

abia astept

_________________
Alfa 156 Sportwagon 1.9 jtd 110+
EX Opel Vectra B2 2.0 DTi


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 18 Sep 2008, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Intotdeauna citesc fisierul original. SI ofcorz, daca doreste clientul, ii dau.. atat versiunea originala cat si cea tunata, doar a platit pentru ea.
..pe cd, pe mail, cum doresti ;)

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject: Re:
PostPosted: 28 Oct 2008, 19:32 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2005, 00:12
Posts: 45
Location: cluj
Alex_Alfa Quote:
Alex, ia uite ce am gasit intr-o seara :)
http://www.autotoys.com/x/home.php?cat=993
am incercat si asa ceva si sa spart intercooleru
intercooler marit cu turbina stock genereaza lag
eu am intercooler de fabrica cu o turbina cu ar marit si cip
turbina actual este un hibrid melcu original marit cu componete de turbina de iveco 3.0 hpi
turbina de sprinter 2.7 cdi nu a rezitat
softul a fost refacut de fiecare data dupa turbo si am incercat aprox 6 variante de resoftare toate la aceasi firma
nu stiu daca o pot numi sa nu fac reclama


Top
   
 Post subject: Re: Re:
PostPosted: 28 Oct 2008, 21:54 
Offline
User avatar

Joined: 24 Feb 2008, 20:20
Posts: 129
Location: Iasi
doru Quote:
turbina de sprinter 2.7 cdi nu a rezitat
De ce zici ca nu a tinut turbina de Sprinter? ca e Gt 2256V si e mult mai mare!
doru Quote:
softul a fost refacut de fiecare data dupa turbo si am incercat aprox 6 variante de resoftare
si rezultatul? cum merge?

Ce turbosuflante (detalii) ati mai pus pe 1.9 Jtd? Ziceti ca ar invarti "morisca" unui Garrett Gt 2256? de pe un 2.4 Jtd?, s-ar potrivi flansa de pe galerie...e tip T3?

_________________
Un om bogat nu este acela care are cel mai MULT ci acela care are nevoie de cel mai PUTIN


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 29 Oct 2008, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2005, 00:12
Posts: 45
Location: cluj
la turbina de sprinter s-au topit doua pale pe evacuare si in final sa rupt axu
si la una din cele de iveco sa indoit axul asta inca nu imi explic de ce ca nu avea urme de lovituri la pale
pe 1.9 jtd nu stiu dar se poate masura prinderea pe evacuare dar sunt sigur ca 1.9 jtd cu cip duce f probl turbina de
2.4 jtd meu duce si turbina mai mare decat cea actuala
masina merge bine de la cei 140 de caluti de fabrica cred ca are in jur de 200 plus sau minus
nu stiu cu exactitate nu a fost pe dyno


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 29 Oct 2008, 02:08 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
din propria experienta pot sa va spun ca turbinele hibrid facute in romania si nu numai se rup in proportie de >80% in primii 3000km. Problema - echilibrarea!!!! e foarte simpu sa "unesti" o parte calda mica si o parte rece mare (situatia dorita de la un hibrid), dar pentru a o echilibra, ca sa eviti forfecare de ax etc. iti trebuie mai mult decat 2 maini dibace si doua chei de 10! Cum ziceam - discutam de turbina low cost! Si inca ceva - parerea mea - GT22 pentru un 1.9, fie el si 16v, mi se pare foarte mare.

_________________
Image


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 29 Oct 2008, 13:36 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2005, 00:12
Posts: 45
Location: cluj
cu turbinele hibrid ai dreptate
cea de sprinter a tinut 25000km
asta hibrid alfa , iveco a tinut doar 55000km dar sunt multumit de avad in vedere regimul de folosinta al masini
acum este un turbo si mai mare si il duce si asta daca se strica are garantie 10000km
cu gt22 pe 1.9 pana nu incearca careva nu vom stii teoretic si turbina care o are ,masina mea acuma e mult prea mare dar practic funcioneaza bine


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 29 Oct 2008, 15:35 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
functioneaza ok pentru ca este un hibrid - parte calda mica = antrenare rapida ! Cand am zis ca e mare ma refer strict la aspectul antrenare (ca e destul de diferit sa ai turbo la 2000rpm, 3000rpm sau 3500rpm) mai ales la un diesel, care probabil are inca axele stock si face maxim 4500-5000rpm.
Cand spui 25000km vrei sa spui 2500km si asemea la 55000km -5500km nu?
Avem experienta aici in bucuresti cu turbo upgrade pe alfa - remember Tantza !! ce imi pare rau este ca a avut acel ghinion pe circuit cu clapeta de acceleratie care a ramas deschisa (nici acum nu se stie 100% din ce motiv). Pentru cine nu stie - Tantza avea un hibrid destul de mare (partea rece mai mare decat un GT20) care a mers foarte bine (destul de scump de altfel fata de restul hibridelor de pe la noi) dar care avea si downside-ul ca se antrena la 2000rpm cu boost maxim la 2500rpm cu multa motorina insa (este nevoie de acest lucru pentru antrenarea turbinei jos).
bafta la tuning

_________________
Image


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 29 Oct 2008, 16:25 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2005, 00:12
Posts: 45
Location: cluj
daca tinea 2500km o aruncam prin vitrina de unde am cumparato


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 29 Oct 2008, 17:55 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
lol - pai si la 25.000km respectiv 55.000 km te vaieti ca nu au tinut??
auzi - dar tu de cand ai turbina hibrid pe masina?

_________________
Image


Top
   
 Post subject: Re: JTD Tuning - Sfaturi
PostPosted: 29 Oct 2008, 18:41 
Offline
User avatar

Joined: 21 Dec 2005, 00:12
Posts: 45
Location: cluj
de 3 ani
:lol: ultima e de sapt trecuta


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited