It is currently 01 Feb 2025, 11:53

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next
Author Message
 Post subject: un sfat, va rog!
PostPosted: 22 Jan 2008, 03:41 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
se ia una bucata alfa 156 2.0 ts din anul 2000 care a stat pe bara vreo 2 luni si se da urmatoarea probema: relanti dereglat, mers neuniform si uneori oprirea motorului la relanti. intrebare: cam care ar fi cauzele pt chestia asta si cam cat ar costa reparatia? :)
in rest mai are parbrizul crapat si nu merge un geam electric din cele 4. parbrizul cat costa? geamul banuiesc ca e o nimica toata. mai zice si ca nu are freon (asta deobicei se traduce prin: nu merge compresorul. un compresor cat ar costa?)

dupa tot ce v-am spus cam cat credeti ca ar merita masina asta? este an 2000, cu clima (fara... freon), 4 geamuri electrice (3!), cd player/mp3, alarma, jante, etc. nu are ITP-ul facut si nici numere de bucuresti (ar cam necesita o plimbare la constanta:/)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 10:39 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Relanti neuniform, pas, sunt altii mai in tema decat mine.

Parbriz: alfa_adict , bob, l-a schimbat cu 'fo 3 milioane montaj inclus, ma corectezi maestre daca gresesc.

Clima... Trebuie dusa la un specialist in clime, daca nu are lichid se reumple nu se schimba compresorul. Daca are lichid si nu baga rece, trebuie verificate furtunele pana sa ajungi la compresor... Daca se ajunge sa fie compresorul, se gasesc la dezmembrari.

Daca ii faci motorul, ITP, inmatriculata te poti astepta sa iei cam 6000 pe ea. Parerea mea.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 11:43 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Asta cu mersul neregulat ar putea fi si de la bujii.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 12:49 
Offline
User avatar

Joined: 11 Feb 2006, 13:33
Posts: 1067
Location: Tirgoviste
Sa verifici si filtrul de aer. Poti sa ai mari surprize. (Ex. corpuri straine)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 13:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 May 2007, 14:11
Posts: 684
Car: Alfa Romeo 156
Location: IASI
Pentru partea cu relantiul dereglat, pe langa cele de mai sus, cred ca ar fi indicat si un schimb de ulei + filtre, scos debitmetru si curatat (la mine a mers).

_________________
156 1.6TS 120CP
"Senza cuore saremmo solo macchine"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 13:38 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Mai arunc niste fise in fantana: Distributia cand a fost facuta? Daca a stat pe craca cu curelele nemiscate... Fingers crossed. Role scartaie, ceva?

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 16:54 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
nu am vazut inca masina, am vorbit cu proprietarul (o cunostinta care are niste probleme cu banii si este dispus sa-mi faca o oferta avantajoasa). ce v-am spus este exclusiv din ce mi-a povestit proprietarul (sincer, de altfel). nu mi-a spus nimic de scartaieturi. a spus ca porneste imedat chiar si dupa ce e lasata mai multe zile in frig (daca ar fi bujiile teoretic ar trebui sa porneasca mai greoi, nu?). a spus ca schimbul de ulei l-a facut acum in ianuarie (am presupus doar ca a schimbat si filtrul, not sure). a spus ca in rest masina merge foarte bine (trage cum trebuie, etc.) si ca el banuieste ca ar fi o problema de ungere (gen: pompa de ulei - posibil? cat ar costa?). o sa merg zilele astea s-o vad si sa dau cateva ture si revin detalii complete. eu vroiam sa stiu cam la ce sa ma astept si eventual sa ma decid asupra ofertei pe care o sa i-o fac...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 17:03 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Fa cumva in tura aia sa iei un proprietar de TS in masina cu tine. 2.0 ideal

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 17:18 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
nu cunosc niciunul, imi dau seama ca ar fi o situatie ideala :-S


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 17:24 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
daca tiai completa semnatura si detaliile am sti macar unde esti

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 20:06 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
gata, scuze :) am sanse sa gasesc voluntari? :oops:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2008, 21:09 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Pai probabil ca ideal ar fi sa dai tura duminica cand au baietii intalnirea saptamanala pe platou la Academie si te infatisezi si tu cu respectiva.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 26 Jan 2008, 20:54 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
am fost, am vazut, am condus.. acum am ceva nelamuriri.
daca sunt posesori de alfa 156 sau poate doar posesori de alte modele dar cu cunostinte bune despre modelul asta, parte tehnica, intretinere si cost service mi-ar fi de mare ajutor daca mi-ati putea da id-urile voastre de yahoo, sau imi puteti voi da add pe userul "teddybuc". am niste nelamuriri si vreau sa ma decid pana maine daca intru in club acum sau mai astept :)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2008, 04:18 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
ok, am vorbit doar cu un membru care mi-a zis "to keep away" (thanks Bogdan Timar).

deci sa va fac un foarte scurt rezumat:

- rateuri pe evacuare (ca la moto - suna sexy, dar nu cred ca poate fi decat ceva grav).
- martor ulei aprins la relanti - se stinge instant cand apesi cat de usor acceleratia (?!?!)
- relantiul nu are nicio oscilatie insa la rece motorul pur si simplu moare cand pui schimbatorul pe liber (chiar si in mers - senzatie majora sa ramai fara directie, frane si... acceleratie, intr-o curba), la cald nu mai are nici o problema.
- masina pare moarta pana in 2500-3000rpm (o fi un motor de turatie dar asta se comporta cam ca un diesel inainte de zona de turbo) - dupa care pare sa traga in regula.
- scartaieturi in articulatie si in fata si in spate (banuiesc bucse + eventual bare stabilizatoare)
- lipsa cablu frana de mana
- buton geam electric sofer cazut in gaura lui :o
- parbriz crapat

inca ceva, masina are pedalier gen sport-tuning-targ - banuiescc ca nu e normal sa n-ai loc sa apesi ca lumea ambreiajul de footrest, nu? inca ceva... e normal ca cursa ambreiajului sa fie MINUSCULA? gen maxim 5-7 cm?

cam asta ar fi masina... voi ce ziceti? ce credeti de probleme, ce ar putea fi si cat ar costa remedierea? eu am ramas sa dau un raspuns zilele urmatoare proprietarului. am fost s-o vad la mecanicul lui care considera ca toate 'problemele' sunt niste maruntisuri (bineinteles ca nu l-am bagat in seama).


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2008, 04:21 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
inca ceva, am inregistrat cu telefonul sunetul motorului /evacuarii (am prins turatie, decelerare cu grohaituri si rateuri si iar accelerare)

www.detached.ro/alfa.aac (se deschide cu winamp)


PS. inca niste chestii pe care mi le-am amintit pentru a completa ce e mai sus. proprietarul spune ca a schimbat uleiul acum vreo 2 saptamani (deci ridica semne mai mari de intrebare la problema cu martorul aprins), electromotorul si alternatorul cica ar fi noi iar filtrul de aer este sport (legat de curatenia lui - banuiesc ca l-o fi curatat si el). zice ca a schimbat si bujiile dar doar cele mici. inca o probema (marunta de data asta) de care mi-am amintit ar fi faptul ca n-are lumina decat la turometru :| un bec ars, i guess...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2008, 06:21 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Eu nici nu m-as mai gandi la ea. Totusi, de amorul artei, despre "cat ban" vorbim? Asa cum e ea acuma.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2008, 14:17 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
iundeva la 4500E, sa zicem. eu nu vreau s-o iau ca sa o vand... vreau s-o pun la punct si s-o fac masina mea daca o iau, dar nici nu vreua sa ma pacalesc. asa mai pot astepta pana prin aprilie-mai si sa iau una facelift interior, chiar un mk2, desi aveam un audi a6 in plan. problema nu ar fi de bani, dar nu vreau sa ma pacalesc.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2008, 15:07 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Cam multe probleme...Nu o lua,ca o sa ai batai de cap cu ea dupa aceea.O iei cu 4500 si mai bagi cateva mii in ea si nu merita.Mai bine cauta alta care se prezinta mai bine tehnic.Multa bafta :)

_________________
Daca te simti bine, nu fi ingrijorat, va trece. :run:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Jan 2008, 17:18 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
mda, atunci probabil o sa mai astept. voi vorbi maine cu tipul si ii explic ce si cum si dezavantajele masinii... daca imi face o oferta flash la un pret foarte jos poate ma razgandesc. dar in principiu m-am cam decis sa renunt la masina asta :)

imi vinde si mie cineva un 156 (preferabil benzina) minim 2002-2003 (facelift interior sau chiar si un mk2) mai spre vara? ;)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2008, 16:17 
Offline

Joined: 02 Jun 2006, 12:31
Posts: 21
Location: Buzau
putem discuta! cred ca pot sa iti dau eu un 2.0JTS 2004 rosie mk2 62000km...neatinsa...rulata numa in RO...toate "dovedibile" din cartea de service/garantie

_________________
156 rosie 2.0 JTS 165cai


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 28 Jan 2008, 22:04 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
ok so am mai vorbit cu baiatul asta si a spus ca rateurile sunt de la faptul ca sunt infundate injectoarele pentru ca masina a stat (e posibil sa fie doar atat?), imi schimba el parbrizul si regulatorul de faze (parca asa se numeste si cica ar fi motivul pentru care masina nu prea trage la ture mici?!?!). a mai spus ca a schimbat roata la masina (cand am condus-o era pe rezerva mica) si ca acum nu se mai aude asa urat suspensia... poate o s-o duc miercuri la mecanicul meu sa se uite el mai (foarte) atent... i'll keep you posted.

beherit, daca nu fac nimic cu asta o sa vorbim, daca o iau pe asta, la vara o sa mai iau si un A6 si gata. daca devin mare fan alfa poate iau masina ta si vand alfa de mai sus si etc. sunt o mie de variante :) in principiu la ce suma te gandeai?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2008, 00:02 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Nenea, io-ti zic sa ii faci urmatoarea oferta: zi-i sa inlocuiasca injectoarele alea, "regulatorul de faze" (de fapt se numeste altfel), si ce a mai zis si daca intr-adevar se rezolva toate problemele descrise mai sus (desi io ma indoiesc sa se intample asta), o cumperi la 4500 sau cat o zis... altfel stai deoparte, io iti zic sa iei in considerare oferta lui beherit, e ffff buna, omul e maniac cu masina lui...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2008, 00:19 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
da, pai astept o oferta oricum dar nu pot cumpara ceva atat de scump mai devreme de aprilie. asta era pt moment, dar nu sunt disperat, mai am si mondeo.

apropo... asta e masina:


Attachments:
a4.JPG
a4.JPG [ 28 KiB | Viewed 1706 times ]
a3.JPG
a3.JPG [ 61.88 KiB | Viewed 1706 times ]
a2.JPG
a2.JPG [ 26.52 KiB | Viewed 1706 times ]
a1.JPG
a1.JPG [ 29.1 KiB | Viewed 1706 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2008, 12:30 
Offline
User avatar

Joined: 30 Mar 2007, 11:04
Posts: 472
Location: Alba Iulia
de frumoasa e frumoasa, imi place, dar stii vb: "in afara-i vopsit gardul si inauntru leopardul"
e riscant, te pot costa mult reparatiile ulterioare


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Jan 2008, 16:53 
Offline

Joined: 12 Sep 2006, 16:52
Posts: 23
Location: Bucharest, RO
da, de aspect nu am plangeri... a fost atinsa doar bara fatza (probabil vreo tamponare la viteza foarte mica, nu are absolut nimic stramb pe dedesubt pe nici o parte). ar mai fi aripa dreapta fatza care cred ca a fost revopsita si se vede o diferenta de nuanta (cred ca se vede in poza cu profilul) dar per total arata chiar bine.
si interiorul e foarte curatel si misto (scaune raiate pe mijloc) - va rog faceti abstractie de pedalierul neinspirat, de husele de la schimbator si frana de mana si de "capetele lor". ar disparea in prima zi.


Attachments:
a5.JPG
a5.JPG [ 42.81 KiB | Viewed 1395 times ]
Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page 1 2 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited