Tupac Quote:
Damn, ce cuplu la 1800rpm!
Nicee...
Nici nu vreau sa ma gandesc cum i-ar sta cu aproximativ 180CP si un cuplu de 370Nm sau ceva de genul rezultate dintr-o remapare sau un chip
Nu ne-ai spus si noua ce an este, cati Km are la bord, de unde ai luat-o, cat de incantat esti de ea, etc..
Hai, hai, mai baga
mah, tu vad ca le ai cu chip tuning-ul; esti cu 5Cp in plus si cu Nm parca chiar atat ar fi
10 decembrie 2001
luata la 87,000 km in vara asta din Stuttgart
masina de firma, singur proprietar, foarte bine ingrijita
am avut o bafta enorma, avand in vedere ca nici nu stiam ce cumpar si ce e aia Alfa, basca dotari...
Sunt extrem de incantat. Oarecum dezamagit (de mine) ca pana acum habarn-aveam ce inseamna Alfa
si nu ii dadeam prea multa importanta, desi e o marca demna de tot respectul.
Azi dimineata de exemplu a plecat nevasta cu masina si eu pe jos. A trecut pe langa mine si am auzit cum toarce motorul (a calcat-o, ca ne certasem
)
Tupac Quote:
Eu intrebasem din curiozitate si datorita faptului ca am auzit ca motorul de 2.4 nu ar fi asa de fiabil ca cel de 1.9
Sincer, daca fac o analiza de ansamblu a masinii, motorul mi se pare cea mai reusita componenta, si cea care aduce cea mai multa satisfactie. Liniile nu sunt ca la o nemtzeasca (si eu is cam chitzibushar cu astea insa mi-a trecut repede); optiuni multe ca la nemti nu sunt; insa e design si motor.
O singura data am ramas oarecum perplex: stateam la un stop si a murit motorul. Se inecase, nush cum, si dupa cateva chei a pornit. Motorina era, filtrul de motorina abia il schimbasem, si de atunci n-am mai patit. Una din fazele "non-explainable". [later edit: probleme de la regulatorul de presiune...]
madkat Quote:
subscriu - cati km? si ce probleme a avut?
in rest ce as putea spune - dream machine
Probleme acolo niciuna. Am testat-o inainte sa dau vreun euro. Doar necesitati de intretinere, franele spate, care s-au "terminat" in Romania si pe care le voi schimba curand.
Probleme dupa 3 luni de Bucuresti (am schimbat adica): brate oscilante stanga+dreapta fata, burduf planetara tripoda stanga, bucsi fuzete spate (desi in Germania masina era brici).
Plus un Logan care s-a folosit de bara mea spate pentru a termina de franat si un matiz care s-a folosit de portiera stanga spate pentru a propti portiera (in parcare), la deschidere
Plus, exact cand am ajuns cu ea din Germania in Bucuresti, a ramas la Peco, in parcare (dupa alimentare, nu a mai pornit). Multumita gropilor de pe autobanda Bucuresti-Pitesti, s-a "terminat" de fisurat cablul de la acumulator la demaror (defect de fabricatie probabil). Inchipuitziva cata frustrare m-a cuprins in momentul ala...