Problema sta cam asa :
Am cumparat masina in Februarie , intr-o stare deplorabila . Initial masina avea motor 2000 turbo , dar cineva si-a batut joc de ea si i-a montat un motor de 2500 diesel intr-un mod total neprofesional ( instalatia electrica a masinii era taiata si inadita cu ce fire erau necesare pentru pornit si aprins farurile , in rest nu functiona mai nimic ) . Rezolvarea am gasit-o pana la urma , am cumparat un 164 2.0 TSpark pentru piese in stare foarte buna ( motor 100.000 Km reali , instalatie electrica perfecta si completa ) Am schimbat totul de pe masina , insa au ramas cateva probleme nerezolvate :
1. Nu merge ABS-ul . Este foarte ciudat fenomenul , masina are frane foarte bune pana la viteza de 80 Km/h , apoi dupa aceasta viteza pedala se inmoaie de tot...
2. Doresc sa montez si climatronicul , dar trebuie sa stiu ce piese imi mai trebuiesc , deoarece am doar plansa de bord , compresorul de aer , radiatorul si vasul pt. freon.
3. Cateva probleme electrice , luminile din usi stau mereu aprinse chiar daca inchid usile , cativa martori luminosi de la bord stau aprinsi mereu desi masina nu are nici o problema.
INTREBARE : La cate grade este normal sa functioneze motorul ? Cand stau la stopuri in Bucuresti ajunge si la 95 de grade , desi sonda din radiator trebuie sa deschida la 79-88 de grade.
Daca este dispus cineva sa ma ajute , sa lase un numar de telefon si il voi suna , macar sa ne intalnim sa vada masina si sa imi explice la o bere ce trebuie sa fac.
Multumesc.