It is currently 21 Nov 2024, 21:09

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 
Author Message
 Post subject: alfa 156 1.9 jtd
PostPosted: 12 Dec 2007, 10:41 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Salve
De curand voiam sa`mi vand masina ca sa`mi iau 159, insa din motive obiective si subiective am decis ca deocamdata 156`le ma satisface indeajuns, motiv pentru care ma gandesc foarte serios la un tuning.
So...ma intereseaza 3 aspecte principale :

1: Turbina - aftermarket, evident ceva mai mare; ce-mi recomandati ca si brand, etc.
2: Suspensii - ma intereseaza sa`mi schimb toata partea de suspensie. Bucsaraia probabil va fi cea stock (nush daca exista altceva) iar altceva decat stock vor fi arcurile si telescoapele.
- evident aici intra in calcul si bara de rigidizare.
3: Jante - niste jante de 17, eventual niste teledial`uri (parca asa se cheama cele cu multe spite)...evident ceva bun.

Asadar, orice sfat e binevenit. Vreau sa-mi fac toate astea in primavara, si toate odata. Probabil ca bugetul va fi pe undeva pe la 3000 euro.

PS: evacuarea actuala nu este stock...mirica stie mai bine de care este; in functie de cat de mult ajuta o alta evacuare ma gandesc si la acest aspect.

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 13:26 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
1. turbina aftermarket are, din cate stiu, alexx la vanzare. Daca nu o vrei pe-a lui, oricum el este omul care iti poate da astfel de sfaturi (alaturi de meme). Vei avea obligatoriu nevoie de alt intercooler si resoftare.
2. asa cum spunea si madkat, exista bucse aftermarket: powerflex. Iar pe partea de suspensie, ai de unde alege, depinde doar de cat de hardcore vrei sa fii
3. Teledialuri de 17" sunt jantele de GTA, daca vrei originale Alfa pe 156 mai dau bine spitate (ca ale lui madkat) sau TIuri (cum am avut eu pe 147), daca vrei sh eu zic sa cauti pe eBay. Daca vrei noi te vei orienta catre ceva aftermarket, unde momentan nu o sa iti recomand nimic.

succes

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 17:20 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Teledialuri pe 17" mai sunt si pe GTV-uri (vezi exemplarul lui Lolo), model care il ai tu acuma pe SW :P
Cat despre turbina lui Alexx nu stiu daca va merge pe masina ta.. nus tiu, poate ma insel :?

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Dec 2007, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Alex_Alfa Quote:
Cat despre turbina lui Alexx nu stiu daca va merge pe masina ta.. nus tiu, poate ma insel :?
Merge, e aceeasi galerie de evacuare, e de vanzare, vorbim noi :wink:

Man, nu te baga in bucse and stuff, din cate te cunosc esti decat sadic, nu masochist :twisted: e suficienta schimbarea arcurilor+amortizoare + bara rigidizare fata, nu o sa iti doresti mai mult. Jante spitate, intercooler, turbina si atat.... pentru moment. :arrow:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 00:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
Alexx Quote:

.......din cate te cunosc esti decat sadic, nu masochist :twisted: ........
mda, aici m`ai atins :P

ege, jantele care le aveai tu, alea TI, erau intr-adevar super tari...dar cred ca pe 156 cele ca ale lui madkat se potrivesc mai bine.
cat priveste comanda de pe ebay...sincer am retineri, din cauza ca nu am comandat niciodata, nush cat de sigur e...nush daca pot sau nu sa`mi iau teapa and so on :)

alex, turbina ta din cate stiu a avut ceva probleme...sper ca esti constient ca daca mi`o vei da trebuie sa fie impecabila :lol:

...evacuarea ?

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 00:23 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Turbina lui nu a avut si nu are nici o problema. Evacuarea pastreaz-o pe aia a ta, stock.
A avut probleme cu softul ca nu era optimizat pentru noua lui turbina.

Oricum. Daca pui mana pe turbina aia te asigur ca nu-ti mai trebuie nimic altceva :twisted:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 00:58 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
mosule, mi`a zis nenea alex cu guritza lui ca a fost reconditionata sau ceva de genul asta; in fine, nu asta`i important, important e sa fie buna...iar daca alex imi zice ca e buna atunci e buna.
...si nu am toba stock...remember nenea cu 156 2.5 v6 care si`a pus toba after market si dupa cateva ore a zis ca vrea toba stock ? eeeiii.....aia a lui e pee masina mea :)

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 02:07 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pai nenea, stiu ca ai finala sport. Si e suficient.
Poate vorbeam de altcineva, frate. Turbina lui nu are cum sa fi fost bulita, ca E NOUA.

In fine... ar trebui sa te gandesti sa iei turbina aia, merita cascavalul. :naughty:

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 08:36 
Offline
User avatar

Joined: 09 Feb 2006, 03:12
Posts: 1861
Location: Bucuresti
Bai, eram beat? Turbina am cumparat-o noua, am facut 5000km cu ea si apoi am schiumbat-o pentru ca voiam sa vand masina si imi micsoram numarul de potentiali clienti astfell. NIMIC mai mult.

Cat despre evacuare, se vor simti diferente daca iti vei schimba turbina.
Si soundul se va modifica foarte mult la ture mari :wink:

_________________
BMW Z4 sDrive 3.5i
Renault Clio Sport 197
Alfa 159 1.9 mJTD
ex: Alfa Brera '08 2.4mJTD
ex: Alfa 147 1.9mJTD [/b]

http://alexp0pa.mybrute.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 08:58 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
alexmirica Quote:
Turbina lui nu a avut si nu are nici o problema. Evacuarea pastreaz-o pe aia a ta, stock.
A avut probleme cu softul ca nu era optimizat pentru noua lui turbina.

Oricum. Daca pui mana pe turbina aia te asigur ca nu-ti mai trebuie nimic altceva :twisted:
Sa te vad barosane pe tine cum optimizezi un astfel de soft si discutam dupa.
@ Mr. D - a innebunit lupul ???? Sunt cateva aspecte pe care trebuie sa fii 100% sigur ca le-ai constientizat inainte sa te apuci de astfel de modificari. De exemplu sper ca esti constient ca modificarile aduse suspensiei te vor priva de drumuri lungi si confortabile? Sper de asemenea ca esti constient ce implica o turbina muuuuuuult mai mare?(turbina hibrid a lui tantza este f mare ). Cat despre potrivirea acestei turbine nu pot sa iti spun decat ca se potriveste 95%. Va trebui sa modifici galeria de evacuare (downpipe-ul - ca si pozitie nu ca si flansa de prindere pe turbo), va trebui sa renunti la catalizator (egt-ul este esential), iti va trebui si o noua conducta de ulei (cea care intra in turbo), iar in final mici adaptari la furtunele de aer ce intra/ies din turbo. Nu vreau sa stric un asemenea avant insa e cel mai bine sa constientizezi problemele ce pot apare inainte sa te apuci de modificari ;) ! Te pup D-ule

_________________
Image


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 10:32 
Offline
User avatar

Joined: 10 Aug 2006, 17:06
Posts: 714
Location: London
pai moshule, astea nu`s probleme...astea`s aspecte care trebuie rezolvate pt a putea monta turbina. Daca se fac, si nu exista repercursiuni, atunci...what the hell :twisted:

_________________
Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd - 140 cp
"Sa iti iei Alfa Romeo este ca si cum ai avea prietena stripteuza: toata lumea considera ca e proasta dar toti te vor invidia"


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 13 Dec 2007, 13:18 
Offline

Joined: 30 Mar 2007, 22:08
Posts: 254
atunci nu stiu ce sa iti zic decat spor la treaba !!! si vorba lui mirica - nu rata turbina lui alexx - nu stiu exact cum o sa va intelegeti la pret insa iti pot spune ca o astfel de turbina costa undeva de la 800 euro in sus (noua). Singurul aspect negativ il constituie faptul ca (asta e valabil in cazul tuturor turbinelor mari care nu sunt ball bearing) o sa faca boost sus in ture (tantza avea ovb maxim la 2700rpm). Vorbim ;)

_________________
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 12 posts ] 

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited