baubau_23 Quote:
Dany Quote:
Io de banii astia as schimba arcurile si amortizoarele pt. -30mm(un set costa cam 500 de euro, e.g. arcuri Eibach cu amortizoare Bilstein B4). Discuri de frana Tarox plus placute Ferodo (cam 300 de euro) si daca mai raman bani un CDA filter box (sau varianta ieftina un V6 mod in care sa bagi eventual un filtru K&N).
Ar mai merita o bara stabilizatoare pe fata - 70 Euro (pe spate nu se merita) si o finala Ragazzon - 280 euro
1)in afara de toba care are un baiat de pe forum la 150 euro,nu vad restu celorlalte
sa fim seriosi suspensie sport la alfa in romania?,mai bine dai foc la bani si tot nu esti in pierdere,cu suspensie sport pt o masina de zi cu zi =500euro minim,la maxim 6 luni in piese deci daca le dai foc tot ramai cu 500 euro la 1 an
,ca oricum tre sa bagi 500 pe an ca sa nu creada lumea ca ai crescatorie de greieri
2)un filtru de 220 de euro sau mai mult,nu stiu daca merita,alex alfa stiu ca are ceva filtru performant si scump
dar alex alfa,daca ai mai fi pus in situatia de ati cumpara filtru de aer scump tiai mai lua dupa diferenta constatata de tine?ca unu stock i 25 ron si unu sport minim 800 ron
3)discuri daca nu is uzate bine,nu le vad rostu ca de la 50 la ora cat prinzi in oras cand nu e asa mare aglomeratie cam tot asa franeaza
4)iar bara stabilizatoare daca nui pui suspensie sport nici atat n-ai nevoie
5)gandestete cand o vinzi ca cine ar cumpar-o nu prea il arde de ce ai tu extra,omu de afara priveste si interior,eu cred fuge daca aude de suspensie sport,mai ales daca i spui si consumu real in trafic la motoru de 2000
6)daca o bagi la curse toate cele de mai sus banui ca isi merita banii,dar daca numa la liniute nai nevoie de suspensie sport ca nu o sa prinzi mai repede suta cu ea pe masina
p.s. PAREREA MEA
1. Tu pt ce motiv ti-ai pune suspensie sport? Pt greieri??
Omule, iti pui suspensie sport daca vrei look si stabilitate. Punct! Daca incepi ca sunt bani pierduti, ca dai 500 EUR la x luni, e clar: nu iti pune. Ca orice lucru pe lumea asta, are si dezavantaje: da, suspensia se va duce mai repede (brete, bucsi, tendoane, etc.), dar in nici un caz cum spui tu la x luni. Totul depinde de cata grija ai de masina, de noroc, etc...DAR...nici nu vei mai avea o capra, si nici nu vei mai lua curba cu 10km la ora
. Deci..castigi ceva, pierzi ceva. Simplu.
2. Da, putem spune ca un filtru sport bun (BMC CDA de ex) este scump. Dar si castigurile aduse de el se simt. In functie de masina/motor/modificari, se poate simti mai bine sau mai putin, fiecare decide daca in configuratia lui se impune cheltuirea banilor. La un 1.6 Eco probabil ca nu se justifica cheltuirea a 200 EUR pe un simplu CDA, dar la mine de ex care am remap, ar putea fi alta mancarea de peste, intelegi?
3. Referitor la fraza ta de la acest punct, da, ai dreptate. Sistem de franare scump si sofisticat - nu prea renteaza pentru oamenii normali, dar un disc de frana mai bun, o placuta mai buna..in anumite conditii (fiecare isi stie stilul, nevoile,e tc..) pot fi foarte indicate. Altfel, da...sunt cam degeaba daca mergi cu 50km prin oras
4. Corect, se merita cu suspensia sport.
5. Deja daca te gandesti sa iti recuperezi cumva banii investiti la revanzare...=> nu iti mai lua nimic, nu ii vei recupera
. Poti spera sa recuperezi cel mult o parte (de obicei la jante recuperezi, mai un remam ceva...acolo...poti recupera cateodata si jumatate de bani, restul raman cheltuiti pentru placerile tale
).
6. Oarecum adevarat, desi suspensia sport te ajuta si la liniute destul de mult
- la plecari adica, foarteee importante in economia disputei