It is currently 03 Feb 2025, 09:56

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2007, 17:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
1) starea pompei de apa si a rolelor in general (jocuri, sa nu agate, etc.)
2) sa fie la semne cureaua
3) sa fie intinsa corect cureaua - rola intinzatoare are o sageata si un marcaj (o gaura) - ea trebuie tensionata pana cand sageata este in dreptul marcajului
4) dupa montarea si intinderea curelei se roteste arborele 4 rotatii complete apoi se verifica din nou intinderea curelei (sageata pe marcaj, sa nu fi fugit cand se aseaza cureaua - daca nu este pe marcaj, se reia operatia 3-4
5) se porneste motorul cu capacul de la distributie scos si se urmareste marcajul rolei - ea trebuie sa oscileze in jurul marcajului

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2007, 20:24 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
alexmirica Quote:
1) starea pompei de apa si a rolelor in general (jocuri, sa nu agate, etc.)
2) sa fie la semne cureaua
3) sa fie intinsa corect cureaua - rola intinzatoare are o sageata si un marcaj (o gaura) - ea trebuie tensionata pana cand sageata este in dreptul marcajului
4) dupa montarea si intinderea curelei se roteste arborele 4 rotatii complete apoi se verifica din nou intinderea curelei (sageata pe marcaj, sa nu fi fugit cand se aseaza cureaua - daca nu este pe marcaj, se reia operatia 3-4
5) se porneste motorul cu capacul de la distributie scos si se urmareste marcajul rolei - ea trebuie sa oscileze in jurul marcajului

:thanks: :thanks: :thanks: :thanks: :thanks:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 25 Oct 2007, 20:53 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cu maxima placere!

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Oct 2007, 13:27 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Doar ce m-am intors de la service.Au pus idiotii cureaua la loc,am stat langa ei,au pus si cureaua accesorii.Am pornit masina,am lasat-o sa mearga cam jumatate de ora, cu usoare accelerari.In speranta ca totul e in regula,am plecat cu masina sa dau o tura.Am mers cam jumatate de ora cu masina,dupa care am tras pe dreapta,pt ca mi s-a parut ca se aude ceva la motor.Zgomotul acela initial revenise.Am crezut ca fac criza de nervi.:wallbash: NU pot sa-mi dau seama de unde este exact accel zgomot,e ca si cum s-ar freca cureaua de capac,dar nu sunt sigur.M-am intors la service si nu mai era nimeni.Luni la prima ora sunt la ei si sa vezi ce scandal le fac. :scandal2: Deja au depasit orice limita.Treaba este ca nu sunt sigur de unde vine exact acel zgomot...Luni o sa-i pun sa dea cureaua de la accesorii jos si porneasca motorul fara sa dea capacele de la distributie jos.Daca zgomotul nu dispare e clar ca e de la distributie,sper sa nu fie de la ceva de pe cureaua accesorii... :shithappens:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 29 Oct 2007, 15:31 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Azi am stat toata ziua la service.Am stat cu unul dintre mecanici si am incercat toate variantele:in primul rand am eliminat varianta ca ar fi din cauza curelei de distributie care freaca in capacul de plastic.Apoi am incercat cu alt set de role (fixa+intinzatoare) care le-au adus ei din depozitul lor,acelasi zgomot.Daca motorul merge fara capacele de plastic de la distributie zgomotul este aproape imperceptibil.Daca se monteaza capacele zgomotul devine deranjant,capacele actionand ca o cutie de rezonanta.Singura varianta ramasa este sa schimb pompa de apa,lucru care o sa-l fac maine.Daca nici asa nu se rezolva nu stiu ce sa mai zic. :shock: Am gasit acum in actele cu care am cumparat masina un deviz de la un service, e scris in italiana, poate stie cineva ce inseamna,poate are vreo legatura cu zgomotul:

->vettura in sos non si avia
->cigolii anomali a fredo lato cinghie
->c.llo livelli e luci

Poate ma poate ajuta cineva cu un sfat in aceasta problema...


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 30 Oct 2007, 15:48 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Pompa de apa ar fi, asa cum am mai spus - e tot un rulment si se schimba odata cu distributia.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 31 Oct 2007, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Asa cum banuiam,problema nu era pompa de apa.Am schimbat-o, aceleasi simptome.Singurele piese care mai sunt pe curea pe distributie sunt:
- pompa de inalta presiune-nu stiu ce simptome are cand se strica,dar cred ca nu mai porneste masina in acest caz (parca si pompa are un rulment, dar nu ma risc sa dau banii pe o pompa si sa constat ca nu e de la ea)
- axul cu came - pare a fi in regula,s-a verificat o data cu schimbare garnitura capac cubutori
- arborele cotit - aici doar fulia care vine in capat ar putea fi,iar daca arborele are joc ar trebui sa bata(cand am schimbat ditributia s-a schimbat si simeringul de la arbore-poate are vreo legatura)
Cei de la reprezentanta dau din umeri si au zis sa mai merg asa cu ea vreo saptamana si daca nu dispare sa ma intorc.Ideea este ca masina merge bine,nu are oscilatii de ture la relanti...Nu mai am nici o idee ce ar putea fi :headscratch:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 01 Nov 2007, 22:09 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Am observat ca daca e motorul rece,zgomotul nu apare.Dupa 5 minute de la pornire zgomotul reapare...Iar daca motorul e cald zgomotul apare de la inceput :headscratch:


Top
   
PostPosted: 01 Nov 2007, 22:41 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 11:31
Posts: 67
Location: oradea
felicitari ptr noua ta masina si sper sa gasesti un mecanic pe masura alfa romeo :)
nu doar mecanic ci si artist in mecanica de asta au nevoie masinile noastre in special AR
citi mai multi km si fara nici o problema

_________________
SpeedLover
Alfa Romeo 156 sw Selespeed
Ex, AR 145 1.7 16v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2007, 16:13 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Azi am fost sa rezolv treaba cu zgomotul de la curea.Ultima solutie a fost sa incerc cu o curea de distributie originala,pusa la dispozitie de cei de la reprezentanta.Banuielile mele s-au adeverit:cu o curea originala nu face acel zgomot.Cureaua mea a fost cumparata de la Italoparts si scria pe ea Goodyear.Acum intrebarea ar fi care e problema?Mentionez ca am stat cu ochii pe ei cand au montat ambele curele si rola intinzatoare a fost pusa la semn.Am comparat cele 2 curele si am vazut o mica diferenta la dantura.Oare asta sa fie problema?


Attachments:
Picture 004.jpg
Picture 004.jpg [ 132.46 KiB | Viewed 1666 times ]
File comment: Curea originala
Picture 003.jpg
Picture 003.jpg [ 111.79 KiB | Viewed 1666 times ]
File comment: Curea cumparata de la Italoparts
Picture 002.jpg
Picture 002.jpg [ 123.73 KiB | Viewed 1666 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2007, 16:47 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
bine ca nu am luat curea de la Italoparts...! :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2007, 21:14 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Ciudat cum cei de la Italoparts ti-au dat curea GY.
GY nu fabrica curele pentru Alfa!!! Punct!
Singurele firme ce fac curele pt Alfa sunt Conti si Dayco. Doar astea doo.
Bine ca te-ai uitat la curea, trebuie NEAPARAT sa aibe santurile alea dintii, deoarece altfel rapid de tot iti toaca rolele si pinioanele ajungand intr-un final sa sara de la punct si sa refaci motorul.

Alex.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Nov 2007, 22:44 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Alex ori am inteles eu gresit exprimarea ta ori a postat invers pozele Mike(desi ma indoiesc), deoarece eu din poze vad ca au santuri dintii curelei de la Italoparts.(poate voiai sa zici sa nu aiba dinti.. :roll: ).
Btw, Mike ce producator e cureaua de la reprezentanta?
Alex, eu am gasit curea Gates si scria pe ea ca este pt alfa 147 1.6 16v, ce parere ai, e buna?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Cureaua de la reprezentanta e Dayco, desi pe cutie scrie Alfa Romeo...
Nu stiu ce nu ai inteles in exprimarea mea sau a lui Mike...
Cutia de la curea e albastra cu inscriptii galbene? Oricum uita-te la dinti, trebuie sa aibe profil in W, nu in U. Daca e in U, nu e buna, poti sa o arunci...

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 00:35 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
alexmirica Quote:
Bine ca te-ai uitat la curea, trebuie NEAPARAT sa aibe santurile alea dintii

Alex.
Cureaua GY are santuri, nu cea originale, asa vad eu din pozele lui Mike.

P.S.: Si Mike are diesel, eu TS, nu sunt diferente?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 01:29 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Sunt diferente in ceea ce priveste dimensiunile curelei, insa santurile raman.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 01:39 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Alex, priveste cu atentie pozele postate de Mike Pls. Cureaua cu santuri pe dinti este GY si cea originala nu are santuri pe dinti. Cum iti explici asta?

Tu spui ca este exact invers. :roll:


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 02:08 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
WTF?!? E ceva in neregula...
Sorry, acuma am vazut descrierile pozelor... Ce e ciudat este faptul ca 1.9JTD are curele cu santurile in W...
Oricum, mi se pare cam ciudat.
Mike20, da-mi un PM cu seria ta de sasiu sa verific care e adevarul.

Alex.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 08:48 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Uite poze cu ce am gasit eu, scrie ca e pt 147, 1.6 TS (am gasit si pe net dupa codul piesei). VIN-ul meu il ai, poti verifca pls daca e ok totusi?Thx!

Si e normal sa fie prezenta chestia aia acolo in poza pe care am scos-o in evidenta..? :roll:


Attachments:
IMG_4053.jpg
IMG_4053.jpg [ 335.74 KiB | Viewed 1587 times ]
my_belt.jpg
my_belt.jpg [ 84.55 KiB | Viewed 1580 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 11:24 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Exact dinasta mi-am pus eu in Italia anul asta. Mi-au zis ca e cam za best. Si culmea nu are dintii in W :?
Si nici cea pusa la reprezentanta acu 2 ani nu avea dintii in W..

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 16 Apr 2007, 18:37
Posts: 296
Location: brasov
Curea din asta am avut si eu cand am schimbat distributia in august,cumparata tot de la Italoparts.Am schimbat-o pe garantie si am primit-o pe cea cu profil W.La prima curea nu am dat importanta la profilul dintilor. :(
Acum sunt intr-o mare dilema ce sa fac.Sa mai merg cu Bella?-avand in vedere ca are cureaua aceea cu profil W.Maine o sa sun la ItaloParts sa le spun problema cu zgomotul si sa-mi trimita o curea originala sau sa-mi dea banii inapoi. :headscratch:


Attachments:
File comment: Prima curea schimbata pe garantie
Picture 007.jpg
Picture 007.jpg [ 115.91 KiB | Viewed 1561 times ]
Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 19:00 
Offline
User avatar

Joined: 07 Nov 2005, 14:54
Posts: 2959
Location: Oradea
Mai eu nu stiu ce probleme aveti voi cu curelele astea, dar eu pe bune ca nu am niciun zgomot si nicio problema cu ea. Italianu mi-a zis ca asta e cea mai buna, asta am luat-o..

_________________
Alfa Romeo 156 1.6 TS 120hp +Chiptuning +Cold Air Intake


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 19:02 
Offline
User avatar

Joined: 01 Apr 2007, 20:53
Posts: 445
Location: oradea
si mie tot de asta mi-a fost montata,nu stiu daca avea dinti in w,da cutia era la fel,da nu-mi face galagie deloc si am 20000 de km,decand am schimbat-o


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 11 Nov 2007, 19:05 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Banuiesc ca amandoi aveti ca a mea , pt ca a lui Mike e pt JTD, si voi 2 aveti amandoi TS...:) M-am mai linistit...:)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 12 Nov 2007, 11:31 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Domn Admin ati mai aflat ceva in legatura cu aceste curele? Care e cea ok?


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited