It is currently 17 Nov 2024, 01:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 630 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 26 Oct 2007, 09:52 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Eu am dat pe el 'fo 3 bulioane. Puneti si voi o sursa clara mai ieftina care sa poata da si factura. Nu cred ca se cheama publicitate, e interes comun.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 27 Oct 2007, 23:19 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2006, 00:30
Posts: 570
Location: Suceava
Termostatul a fost 80 RON, fara senzor de temperatura. Se foloseste senzorul vechi. Cu tot cu senzor e vreo 170 RON. Sursa e un magazin de piese din Suceava, asa ca e cam departe pentru unii... :)
Dar, daca vrea cineva, se rezolva cu un PM.

_________________
Ex - Alfa 166 2.0 TS Distinctive
Ex - Alfa 156 SW 2.0 TS Distinctive


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 02 Nov 2007, 17:42 
Offline

Joined: 28 Oct 2006, 16:59
Posts: 244
Car: ALFA156 2.5V6/GIULIA
Location: campina
Am si eu nevoie de un termostat cu tot cu senzor pt 1.9 jtd,85 kw,an 2003 mai ieftin daca se poate.In zona mea nu am gasit la magazine.ma poate ajuta cineva?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 03 Nov 2007, 00:29 
Offline
User avatar

Joined: 23 Jun 2006, 00:30
Posts: 570
Location: Suceava
voltron, ai PM.

_________________
Ex - Alfa 166 2.0 TS Distinctive
Ex - Alfa 156 SW 2.0 TS Distinctive


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 22 Nov 2007, 19:25 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Cred ca si pe mine ma paste o schimbare de termostat. Aceleasi simptome.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 21:20 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Am incercat citeva experimente cu radiatorul acoperit, as zice in porportie de 50-60%. Singura diferente apare cind caldura este data drumu. Cu el acoperit sau descoperit masina are ~ acelasi timp de incalzire, putin mai scurt cu el acoperit. Daca dai drumu la caldura (17,5 grade clima), pur si simplu nu prea mai conteaza cit de acoperit este radiatorul frontal, masina pare sa se raceasca prin incalzitorul de habitaclu care presimt ca este pe un circuit separat de cel cu termostat.

Experimentele s-au facut pe linia lu 41 la 8 dimineata pe sens invers cu aglomeratia, deci conditii relativ similare. In aglomeratie cu caldura pornita dureaza mult mai mult......


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 22:22 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
madkat - am aceeasi "problema" ca tine, identic, dar daca zici ca la fel a fost si iarna trecuta si nu s-a agravat.. il tai de pe lista prioritatilor :)

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 22:55 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Asta cu radiatorul acoperit imi aduce aminte de Dacia Papuc. Sincer, eu nu am incercat sa-l acopar. Cred ca am sa-i cumpar un termostat.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Nov 2007, 22:57 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Radiatorul de habitaclu e "pe direct", nu are legatura cu termostatul. Ai dedus foarte bine cauza. De aia cand iti fierbe motorul vara, dai caldura la maxim sus si cu geamurile deschise :)

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 06 Dec 2007, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Ieri am schimbat si eu termostatul. Singura problema a fost ca nu s-a potrivit mufa de la sonda de temperatura si am fost nevoit sa folosesc sonda veche.. Oricum diferenta e uriasa : acum apa "urca la 90" dupa care termostatul se deschide si acul mai coboara foarte putin...dar ramane acolo in zona...

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 00:52 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Cit a fost obiectul? Daca dai drumu la caldura cind e rece cum se comporta, se incalzeste la fel de repede?


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 12:24 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
180 Ron a costat "obiectul". Sursa : UNIX. In afara de faptul ca acum SE INCALZESTE(inainte nu ajungea nici la 70 grade..mai ales pe linii drepte), temperatura ramane aproape de 90 grade(cu mici fluctuatii). Cu caldura nu are legatura, termostatul ramane inchis pana cand apa ajunge la temperatura de regim.
P.S. Termostatul este BEHR si este la 88 grade.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 20:49 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Cred ca voi cotiza si eu in curand in conturile fabricantilor de termostate pentru Alfa (asta da afacere :lol: )Nu prea imi folosesc masina in ultimul timp incat sa observ ca nu urca temperatura,dar astazi dupa o tura "energica" pana in Poiana si inapoi,acul termometrului de abia s-a miscat peste 50 de grade.E de rau,asa-i ?

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 09 Dec 2007, 22:35 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2005, 23:08
Posts: 568
Location: Berghem
eu l-am schimbat, insa observ ca nu-i nica de capul lui...
inainte dansa sub 90, acum nu urca decat foarte rar la 80, 90. :oops:
ce branza, tre' sa stea teapan la 90 de cum invart cheia sau in maxim 5 minute si gata.cer prea multe?

_________________
Tu chiamale se vuoi, emozioni...
1971 e dintorni...


Top
   
 Post subject: termostat
PostPosted: 10 Dec 2007, 01:35 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
In sfarsit am schimbat termostatul.
Acum sa zicem ca e ok .. insa nu tot timpul. Trebuie sa merg peste 10 minute la peste 2500rpm ca sa ajunga in 90...altfel se balangane acul pe la 70 grade. Daca opresc si stau 5 minute pe loc cu motorul pornit scade pe la 60....cum plec cum urca...
Termostatul a fost 300 ron la italoparts si scrie pe el made in italy si 88. Montatul lui a fost belea. Desi la service A/R a durat mai bine de 3 ore. Italienii dau norma de timp pt schimbat 120 minute parca.

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2007, 16:12 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Nu's ce sa zic... io de cand l-am schimbat face ce trebuie sa faca. Lasa apa sa urce la 90 si dup-aia o tine intre 85 si 90. La 30 de grade in aglomeratie relanti urca la 100 dar scade imediat ce ma misc.

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 10 Dec 2007, 21:38 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Treapta 1 merge sigur, rezistenta vietii schimbata az'vara. Aia cu radiatorul e posibila.... Daca citesti cateva pagini in spate pe topicul asta o sa vezi ca altii mi-au spus ca e normal... :headscratch:

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject: Re: termostat
PostPosted: 15 Dec 2007, 01:58 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2007, 10:59
Posts: 560
Car: 156
Location: Suceava
sv_kdt Quote:
In sfarsit am schimbat termostatul.
Acum sa zicem ca e ok .. insa nu tot timpul. Trebuie sa merg peste 10 minute la peste 2500rpm ca sa ajunga in 90...altfel se balangane acul pe la 70 grade. Daca opresc si stau 5 minute pe loc cu motorul pornit scade pe la 60....cum plec cum urca...
Termostatul a fost 300 ron la italoparts si scrie pe el made in italy si 88. Montatul lui a fost belea. Desi la service A/R a durat mai bine de 3 ore. Italienii dau norma de timp pt schimbat 120 minute parca.
Ce am scris mai sus era valabil al temperaturi de +3 + 6 grade......acum ca sunt temperaturi (in zona mea) de +0 -6 grade ... la mers de 20 minute in oras acul se incapatineaza sa nu urce peste 60 grade.... mentionez ca extrem de rar ajunge turometrul in 3000 rpm...nu stiu ce sa mai zic...cu termostat nou...cu nivelul la "racire" in limitele recomandate.... :censored: :headscratch:

_________________
Cand vezi o Alfa mergand incet, inseamna ca exista o problema pe scaunul din dreapta.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2007, 02:03 
Offline
User avatar

Joined: 21 Aug 2007, 16:46
Posts: 1019
foarte ciudat..

@madkat, al tau cum se comporta de cand a venit frigul si la noi?

_________________
Audi S3 1.8T
Ex: BMW 120i E87 silver
Ex: Alfa Romeo 156 TI 2.4 JTD 20V matt black
Ex: Alfa Romeo 156 2.4 JTD 10V black
Ex: Alfa Romeo 156 1.9 JTD 8V blue-cosmo

Live to drive, drive to live


Top
   
 Post subject: Re: termostat
PostPosted: 15 Dec 2007, 22:29 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
sv_kdt Quote:
In sfarsit am schimbat termostatul.
Acum sa zicem ca e ok .. insa nu tot timpul. Trebuie sa merg peste 10 minute la peste 2500rpm ca sa ajunga in 90...altfel se balangane acul pe la 70 grade. Daca opresc si stau 5 minute pe loc cu motorul pornit scade pe la 60....cum plec cum urca...
Termostatul a fost 300 ron la italoparts si scrie pe el made in italy si 88. Montatul lui a fost belea. Desi la service A/R a durat mai bine de 3 ore. Italienii dau norma de timp pt schimbat 120 minute parca.
Curios...3 ore...Ce motorizare ai pe masina ? Eu l-am montat pe al meu in mai putin de 1 ora.

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 15 Dec 2007, 22:39 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Din ce vad aici si ce constat cu masina mea, nu pot decit sa declar ca: ori sistemul de incalzire (a interiorului) la masina asta este supradimensionat serios ori pierderile la diesel sint asa mici incit pe frig e de ajuns pentru racire radiatorul ala de sub parbriz folosit la incalzire.

....o sa fac ca la bmw astea noi, o sa acopar pe frig anumite guri de admisie spre radiator..... (ca sa nu mai sune a dacie cu carton in fata)


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 17 Dec 2007, 23:18 
Offline

Joined: 02 Aug 2006, 12:24
Posts: 1140
Location: Bucuresti/Alexandria
Ma gindeam azi in drum spre treaba daca s-ar putea inlocui cumva furtunul care duce spre calorifer, sau macar obtura....e clar ca viteza mica si mers stil oras plus caldura data drumu egal regim termic mai mic decit cel indicat. Nu am cum sa prind camera sa fac 2 inregistrari mici pina deschide termostatul, cu si fara caldura data drumu.


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2007, 00:09 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jun 2007, 21:44
Posts: 696
Location: Brasov
Incalzitorul suplimentar functioneaza ?

_________________
Nu port bijuterii.
Le conduc.
Alfa Sportwagon

Dezmembrez motor 2.0 Twin Spark
viewtopic.php?f=65&t=17630


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2007, 19:03 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Pe care il am si io si functioneaza, baby :D Diesel, diesel da' sa-l stim si noi :)

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
 Post subject:
PostPosted: 23 Dec 2007, 20:12 
Offline
User avatar

Joined: 31 Mar 2007, 17:47
Posts: 534
Location: Oradea
Asa figureaza in manualul de MK2 Ro
ÃŽNCÃLZITOR
SUPLIMENTAR
(modele diesel)
(pentru versiuni/pie]e unde este
prev`zut)
Vehiculul este prevqzut cu un încqlzitor
adi]ional care ajutq motorul pe
vreme rece sau de iarnq în scopul atingerii
unei temperaturi confortabile în
habitaclu.
ÃŽncqlzitorul func]ioneazq atunci c`nd
motorul este pornit, iar temperatura
exterioarq este sub 200C [i motorul nu
a atins \ncq temperatura normalq de
func]ionare.


In manualul MK2 DE , cel primit cu masina, scrie ca toate dieselurile "are". Concluzia mea: toate dieselurile Mk2 vandute pe piete nordice "are". Si adevaru e ca incalzeste mult mai rapid interiorul decat fosta mea Laguna.

Edit: MK2 in sensul de FL interior ->. Nu sariti! :)

_________________
156 Sportwagon 1.9 JTD Progression 2003


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 750 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 630 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited