It is currently 21 Dec 2024, 14:19

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: 06 Dec 2024, 23:24 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 906
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Laurian Quote:
În modul Dinamic, am acces la puterea maximă pe ambele axe. Regenerarea energiei este de asemenea intensificată în timpul frânării, ceea ce permite o experiență eficientă de condus cu 'o singură pedală'. Retragerea piciorului de pe pedala de accelerație generează un efect de frânare care imită trecerea bruscă la o treaptă inferioară de viteză. De obicei, nu trebuie să folosesc pedala de frână dacă prevăd oprirea din timp, cu 50 de metri înainte, cum ar fi la semafor sau intersecție.
In cazul in care esti in decelerare, deci masina electrica intra in regenerare:
- pe tabloul de bord iti apare afisata un fel de animatie cum fluxul de energie merge catre bateria de tractiune?
- acest mod de regenerare sta pana la oprirea completa a vehiculului?


Laurian Quote:
Un avantaj, mai ales acum când temperaturile au început să scadă, este activarea funcției de "pregătire a temperaturii interioare" (climate schedule) din aplicație sau din meniul de bord. Astfel, găsesc mașina cu interiorul deja încălzit sau răcit (conform preferințelor) înainte de plecare.
Presupun ca functia poate fi activata doar peste un anumit prag de incarcare al bateriei de tractiune.


Laurian Quote:
De asemenea, există posibilitatea de a seta un program pentru pornirea încărcării, dacă există un interval orar când prețul energiei electrice utilizate la încărcare este mai redus.
"Smart charging" cred ca se numeste aceasta functie.


Top
   
PostPosted: 07 Dec 2024, 02:36 
Offline

Joined: 13 Feb 2019, 20:45
Posts: 82
Car: Alfa Romeo Tonale
Location: Finland
Da, animația de pe tabloul de bord indică fluxul de energie către baterie. Modul de regenerare intensificat este disponibil doar în setarea 'Dinamic'. Schimbarea modului de conducere în timpul mersului (Neutral sau Advanced) face ca regenerarea să devină aproape imperceptibilă.
Programul 'climate schedule' poate fi configurat să se activeze (prin selectarea unei opțiuni) chiar și când nivelul bateriei de tracțiune este sub 25%. Nu am testat această funcție în acele condiții, deci nu sunt sigur de funcționarea ei. Unica restricție este că la temperaturi sub -25 de grade Celsius, 'climate schedule' nu se va iniția. Probabil o forma de protectie,deoarece chiar in acele momente de temperatura scazuta ai mai mare nevoie de un habitaclu incalzit in prealabil.

Nu exista buton fizic pentru incalzirea in scaune. Ele sunt disponibile in meniul tabletei de bord. Daca se gandeste Stelantis sa ceara abonament pentru aceasta functie,e usor de implementat...Restul butoanelor sistemului de climatizare sunt fizice.
La o temperatura de sub +4 grade Celsius scaunele fata si volanul se incalzesc automat.

_________________
Alfa Romeo Tonale Veloce Phev
Ex Jeep Compass Limited 4Xe
Ex Alfa Romeo 159 SW 3.2 V6 Q4
Ex Alfa Romeo Mito 1.4 TB
Ex Alfa Romeo 159 SW 2.2 JTS
Ex Fiat Croma 2.2 Mpi
Ex Fiat Stilo Coupe 1.6 16v


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2024, 06:45 
Offline

Joined: 13 Feb 2019, 20:45
Posts: 82
Car: Alfa Romeo Tonale
Location: Finland
Mă gândesc să aplic protecție ceramică, mai ales pentru că negrul este destul de pretențios la eventualele zgârieturi. Aici, operația în mod profesionist (la un atelier auto) costă undeva peste 500 de euro.
Oare merită "investiția"?

_________________
Alfa Romeo Tonale Veloce Phev
Ex Jeep Compass Limited 4Xe
Ex Alfa Romeo 159 SW 3.2 V6 Q4
Ex Alfa Romeo Mito 1.4 TB
Ex Alfa Romeo 159 SW 2.2 JTS
Ex Fiat Croma 2.2 Mpi
Ex Fiat Stilo Coupe 1.6 16v


Top
   
PostPosted: 19 Dec 2024, 13:51 
Offline
User avatar

Joined: 04 Dec 2006, 20:12
Posts: 4308
Car: 156
Location: Bucuresti-Tulcea
Recomand cu incredere, am avut protectie ceramica aplicata pe fostul Stelvio si a meritat din plin, de la spalatul mult mai usor al masinii pana la zgarieturi care apar mult mai greu. Conditia este sa ai in vedere anual o intretinere, din aceeasi gama, discuta asta cu atelierul care iti va aplica protectia initial.
Masina actuala chiar acum se afla in proces de aplicare a protectie de la Gtechniq.

_________________
now: 2023 Stelvio Competizione 2.0 280hp Q4
ex: Stelvio 2.2Mjet 210hp Q4 Veloce
ex: 156 3.2v6 24v GTA
ex: Giulietta M-air TCT 170hp
ex: 156 3.0 v6 racecar
ex: 159 2.4 Q4 TI
ex: 156 2.0 JTS
ex: 147 1.6ts 120cp


Top
   
PostPosted: 20 Dec 2024, 18:15 
Offline

Joined: 05 Aug 2020, 11:46
Posts: 1057
Car: Giulia Veloce 280 Q4
Location: Bucuresti
Laurian Quote:
Mă gândesc să aplic protecție ceramică, mai ales pentru că negrul este destul de pretențios la eventualele zgârieturi. Aici, operația în mod profesionist (la un atelier auto) costă undeva peste 500 de euro.
Oare merită "investiția"?
Eu am dat chiar 600 la Romanica, x2 ca sunt fan.

_________________
Alfa Romeo. Giulia. Veloce 280 Q4. Rosieeeeee
Stelvio Quadrifoglio Misano Blu MY2020 bestia


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 30 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited