ALXege Quote:
Ma surprinde putin ce zici de geometrie, a fost facuta la Autosoft dupa reconditionarea trenului de rulare, si in putinii km pe care i-am parcurs nu am sesizat sa fie o problema..
Eu pe autostrada am sesizat, pana acolo nu mi-am dat seama neaparat, doar ca directia imi parea mai bleaga cumva decat la GTV-ul mic. Dar dupa gumele noi si geometrie, e exact cum trebuia sa fie.
ALXege Quote:
Altfel, si eu aveam in plan sa pun teledialurile pe masina dupa revopsire, as fi facut-o doar pentru originalitate pentru ca altfel recunosc ca-mi plac teribil astea de pe masina. In sinea mea ma bucur ca le vei pastra odata cu patania cu cauciucurile (funny story indeed cum le-ai gasit in the middle of f* nowhere), doar ca le trebuie si o reconditionare.
Si eu prefer teledial fara discutie, dar dau bine astea. Acum sigur vor ramane niste sezoane pe masina. La gumele urmatoare sigur ma intorc la teledial.
ALXege Quote:
Franele si vopseaua stiam amandoi ca sunt necesare ca masina sa atinga perfectiunea
Cu franele am rezolvat, va urma. Cu vopseaua, voi ajunge si acolo, dar cum spuneam si mai devreme, lipsa grijilor cand parchez unde vreau eu, cand nu mi-e frica ca imi da cineva o usa sau se freaca careva cu geaca sau valiza de masina, imi dau o libertate pe care simt ca nu am mai avut-o de mult. E foarte placut momentan. Vedem anul viitor ce si cum.
ALXege Quote:
Sunt curios ce planuiesti sa faci cu scaunele, pare ca te indepartezi destul de tare de Edizione Sportiva.
Mi-o cam trage Edizione Sportiva asta, zau. Adica e pacat sa pun alt interior, sa schimb scaunele, sa fac cam orice modificare. Dar in acelasi timp mi-a distrus spatele, ce naiba fac la drumuri si mai lungi? La scaunele clasice se pot scoate distantierii, la astea electrice desi nu m-am uitat, nu cred ca pot sa fac nimic. Iar forma spatarului iar ma omoara. Alte scaune identice, dar manuale, si astea pastrate de bine undeva? Asta pare solutia cea mai simpla la prima vedere.