It is currently 10 Nov 2024, 12:57

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next
Author Message
PostPosted: 26 Apr 2024, 13:07 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
ALXege Quote:
centurion Quote:
Iar Hulkenberg trece la Audi (se intoarce la Sauber) incepand cu 2025.
In locul cui?
Nu este specificat in locul cui. Dar mai important decat asta este altceva: semneaza sau nu Sainz cu Audi. Daca da, atunci raspunsul este clar: ambii piloti actuali de la Sauber pleaca.


https://www.formula1.com/en/latest/arti ... b4kGwr6MA7


Top
   
PostPosted: 26 Apr 2024, 13:39 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Ce zice netu' despre contractul Ham:

https://racingnews365.com/ambiguity-rem ... i-contract

There is also some ambiguity about the length of his contract. Ferrari reported only that it is a multi-year deal.

"There is talk in Italy of a two- or three-year contract, although it is also quite possible that a so-called 2+1 construction is on the table.

....

That would mean Hamilton will drive for Ferrari in 2025 and 2026, then the two sides will evaluate and see if they want to take up an option for a third year.".

Ambiguitatea lasa loc oricarui scenariu...

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 14 May 2024, 11:33 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Circuitul de la Imola: schimbarile facute comparativ cu 2022.


Attachments:
Screenshot_20240514-093856~2.png
Screenshot_20240514-093856~2.png [ 1.91 MiB | Viewed 4012 times ]
Top
   
PostPosted: 26 May 2024, 08:07 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Vorba ceea, "a treia oara e cu noroc". Azi va fi victorie Ferrari. Am pus deja Martini la rece.


Top
   
PostPosted: 26 May 2024, 18:36 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Atat!

Am desfacut prosecco. Hai noroc!


Forza FERRARI!


Top
   
PostPosted: 26 May 2024, 18:56 
Offline
User avatar

Joined: 17 Oct 2014, 17:45
Posts: 426
Car: Focus ST, Alfa GT
Location: Bucuresti
Hai noroc! deşi nu a fost multă acţiune, rezultatul mă mulţumeşte pe deplin! Sainz a primit o a doua şansă, Hamilton a mutat foarte târziu , Norris nu a riscat un stop iar Alonso, deyamagitor! Redbull, from hero to zero! Magnu"SAN" a fost din nou sinucigaş, sper să primească race ban cât de curând!

_________________
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2005 Rosso Alfa 165 cp
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2007 Nero Carbonio 165 cp
Focus ST 2.5 turbo 2006 225 cp(volvo T5 inside)
Opel Astra J GTC OPC 2.0 turbo 2017 280 cp
ex: Alfa Romeo Brera 2006 2.4 JTDm 200 cp
ex: Alfa Romeo 159 2006 3.2 JTS v6 Q4 260 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 1.9 JTD 150 cp
ex: Alfa Romeo GT 2006 2.0 JTS Selespeed 165 cp


Top
   
PostPosted: 07 Jun 2024, 10:25 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Noile reguli tehnice / noul caiet de sarcini incepand cu 2026:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... qsVQtDr2UB

Pe langa modificarile aerodinamice si cele de sasiu, remarc o crestere a electrificarii, ajungand la o distributie 50% electric - 50% termic. Ma asteptam in continuare la o pondere mare a motorului termic, poate chiar mai mare decat in prezent, dar cu benzina "mai curata".


Top
   
PostPosted: 08 Jul 2024, 11:59 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Sunt fan Ferrari neconditionat, indiferent de competitia sportiva sau de ce masini de strada vor scoate, si asa voi ramane pana voi crapa. Dar nu pot intelege efectiv ce poate fi atat de gresit la echipa de F1. 2008 este anul ultimului titlu castigat in F1. Anul asta se aduna la seria anilor necastigatori. Au mai fost ani in care s-au luptat pentru titlu. Au esuat, dar au contat in lupta pentru titlu. In ultimii ani insa Ferrari a mers din greseala in greseala, uneori sfidand ridicolul. Au schimbat sefi de echipa, au schimbat piloti, probabil au facut schimbari si prin echipa tehnica. Rezultatele insa sunt mereu aceleasi. Dezastruoase, uneori chiar tragice - comice. Cum de ceilalti "mari" gasesc solutii de imbunatatire (McLaren, Mercedes) si doar Ferrari face 2 pasi inapoi si 1 inainte, e peste puterea de intelegere. Toti aduc schimbari masinilor si progreseaza, numai Ferrari vine cu schimbari si regreseaza. Iar la asta se adauga si strategia "de exceptie". Este pentru a nu stiu cata oara cand o comit rau de tot, de rasu' - plansu'. Cand pilotii celorlalte echipe spun ca e prea uscat pentru intermediare, Ferrari il cheama pe Leclerc sa puna intermediare. Si poate de la boxe se vede ud. Dar tu ca pilot ce esti nu stii sa spui "nu" cand te cheama la schimb de pneuri? Lui Verstappen i-au spus ca de la boxe se vede intr-un fel, insa el ca pilot va evalua situatia. Leclerc nu stie sa faca asta? E dureros sa vezi cand se lupta pentru victorie 3 echipe diferite, iar Ferrari e, din nou, spectator.
Reusesc in anduranta, indiferent de clasa. Au castigat si la Hypercar, au castigat de-a lungul anilor si la GTE Pro si GTE Am (GT3, GT4). E adevarat, colaboreaza cu AF Corse. Dar sa duci o lupta de Sisif atatia ani in F1, schimband oameni, neavand probleme cu banii, iar rezultatele sa nu apara, e ceva cu greu de inteles.
Spunea Raikkonen ca este fericit cand a trecut de la Ferrari la Alfa Romeo:
"Finally no more politics. I really enjoy driving. Here everything revolves around the sport. The bullshit is gone. That makes it easier for everyone. Apart from that it’s given me more freedom to do what I want outside of racing. I don’t need to run all kind of promotions all the time. I appreciate that much more than maybe people even think about. For me my own time is priceless. It’s definitely been much better."
Posibil un raspuns la probleme sa fie mediul intern, specific unor corporatii in care forma conteaza, iar fondul este nuantat cu culori verzi sau galbene din xcel atunci cand realitatea este maro.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2024, 01:08 
Offline

Joined: 13 Jun 2014, 11:17
Posts: 480
Car: 156 gta, 159
Location: ploiesti
Centurion la anduranta, cel putin anul asta victoria lor a fost mai mult un cumul de avantaje primite mai mult moca, si in realitate strategia lor putea fi iar dezastruoasa. Cand a venit ploaia pe inserat toti erau pe pneuri de ploaie in schimb ei mentineau slick.
Remember si imola. De rasul curcilor si la ei acasa.
La le mans au avut noroc cu multe sc care practic anulau avantajul si aliniau iar toate masinile ca altfel ar fi fost foarte maro pt ferrari.

Legat de f1 si faptul ca ei sunt outsideri si restul companiilor sunt situate toate practic in acelasi loc, poate si asta e un dezavantaj pt echipa.
Si eu sunt fan ferrari dar cu noile modele… 12 cilindri ala sau 496 arata a masini extrem de mediocre… sa nu spun urate

_________________
now: 159 jtdm
156 gta
Sold: saab 9-3 aero
156 jtd
vw golf 2 gti


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2024, 10:26 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Anduranta: Cand vorbim despre o cursa de 24 ore ai nevoie si de multa sansa si de o aliniere perfecta a astrelor. Porsche a castigat si cand Toyota a abandonat cu 1 tur inainte de final, sau, alta data, cu 15 minute inainte de final. Sau cand Nissan abandonase cu 45 minute inainte de final. Asta nu face victoriile lor mai putin valoroase.
Stiu ce spui despre ploaia din timpul noptii pentru ca m-am culcat cu nervi cand am vazut ca ambele masini 50 si 51 au pastrat pneuri de uscat cand ceilalti trecusera deja pe pneuri de ploaie. Dar victoria ramane victorie. Cum am scris, nu se poate o victorie intr-o cursa de 24 ore fara multa sansa.
La Imola este intr-adevar exemplu de "asa nu".

F1: Tot timpul au fost la Maranello, istoria s-a construit acolo, deci eu nu vad un dezavantaj. Din contra, da un caracter unic acestui producator.
Erorile facute vin din ceva intern. Cum am scris, probabil ceva legat de mediu corporatist, in care aparentele si politica sunt peste partea sportiva.

Modele de strada: 12Cilindri aniverseaza 70 ani de prezenta pe piata americana si este inspirata din 365 GTB/4 Daytona. Imi place 365, imi place 12Cilindri. "496" nu exista, probabil te-ai referit la 296. Este pe linia moderna, este al doilea model PHEV, insa nici eu nu "ma omor" dupa cum arata. Important este sa se vanda.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2024, 11:16 
Offline

Joined: 13 Jun 2014, 11:17
Posts: 480
Car: 156 gta, 159
Location: ploiesti
Sunt de parere ca ferrari fiind in afara uk este un dezavantaj, desi in acelasi timp le ofera o aura mai speciala.
La anduranta, pai un criteriu de baza este fix fiabilitatea.. dooh.
Jeremy clarkson a declarat ca adrian newey i si cauta casa in oxfordshire nu in maranello

_________________
now: 159 jtdm
156 gta
Sold: saab 9-3 aero
156 jtd
vw golf 2 gti


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2024, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
@centurion sunt de acord cu tot ce-ai spus, cu 2 observatii:
1. Nu stim contextul intrarii la boxe a lui Leclerc, pentru ca noua nu ni se transimt toate comunicatiile radio; noi am vazut doar "Box Box" la TV, poate au dezbatut inainte.. sau poate nu!
2. Cand esti pe ultimele pozitii cu sanse mici sa ajungi in puncte, trebuie cauti strategii alternative; sometimes they work, sometimes they don't.. daca nu merg, tot un rezultat prost iesea si daca o jucai safe, daca merg.. well, au potential de a intoarce "soarta partidei"; probabil d-aia nu s-a impotrivit nici Lec. (daca intr-adevar nu s-a impotrivit)

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2024, 16:41 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Declaratia lui Leclerc dupa cursa:
"I will look back into it, obviously, with the decision with the message I got and the information I had in the car, I felt like it was the right one. It was raining quite a lot in T15. I was told that in this lap, the rain was going to be very heavy, so I stopped to try and anticipate. However, the rain came eight or nine laps later.
I just want to go back with the team, [and asl] that we analyse the way we are making those decisions on my side, and why were we on the wrong side today. We’ve just got to reset as a team, but… yeah. There’s always one different reason that it doesn’t click, and that makes it even more difficult to analyse and jump forwards, so we will try put everything together in Budapest. Definitely we need to speak with the team on the decision process and understanding what we can do better in order for me to have the better… more information in critical moments like this, or better information, and then we will hopefully make better decisions in the future.”

De aici am tras concluzia ca nu s-a impotrivit deciziei echipei de a intra. A oprit sa schimbe pentru a anticipa o eventuala ploaie mai intensa.
Echipa "a vazut" ploaie intensa doar pentru el, nu si pentru Sainz. Pe de alta parte, Leclerc a vazut ca ploua doar intr-un viraj, restul pistei fiind uscata. Nu era deci niciun motiv sa risti si sa anticipezi in acel moment, asa cum nimeni din fata nu a facut-o.
De acord ca trebuie incercat si altceva atunci cand vezi ca ceea ce faci nu merge. Dar solutia alternativa, pusa in context, trebuie sa si functioneze. Altfel, nu merge.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2024, 16:59 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
Singurul strateg de incredere in echipa aia pare Sainz.

Joaca si el in interesul echipei, cat il obliga contractul. Dar are si interesele lui personale, sa arate ca e bun. Perfect acceptabil.

Nu stie nimeni inca pe unde e Ecler in toata aceasta ecuatie, pare pierdut. Are nevoie de dadaca, conditii deosebite si mega suport sa performeze. Altfel se bate cu Bottas. E ok si asa!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 09 Jul 2024, 22:37 
Offline
User avatar

Joined: 30 Oct 2013, 20:33
Posts: 779
Car: Giulietta
Location: Bucuresti
ALXege Quote:
@centurion sunt de acord cu tot ce-ai spus, cu 2 observatii:
1. Nu stim contextul intrarii la boxe a lui Leclerc, pentru ca noua nu ni se transimt toate comunicatiile radio; noi am vazut doar "Box Box" la TV, poate au dezbatut inainte.. sau poate nu!
Hai ca m-ati facut sa iau replay-ul din f1tv din nou si sa ma uit pe camera lui Leclerc :lol: There you go, grefier ma fac:
"Pit: Heavy rain in the pit lane (...)
Lec: How long will it last?
P: Another 10 minutes. Leaders still staying out.
L: Get ready!
P: We expect this to be the heaviest and 10 mintues like this.
L: BOX.
P: Copy.
(...)
P: Copy box, we box for inters, leaders still staying out."

Deci data asta a fost decizia lui Leclerc, dar luata in baza previziunii celor de la pit...
ALXege Quote:
2. Cand esti pe ultimele pozitii cu sanse mici sa ajungi in puncte, trebuie cauti strategii alternative; sometimes they work, sometimes they don't.. daca nu merg, tot un rezultat prost iesea si daca o jucai safe, daca merg.. well, au potential de a intoarce "soarta partidei"; probabil d-aia nu s-a impotrivit nici Lec. (daca intr-adevar nu s-a impotrivit)
Absolut de acord, nu aveau nimic de pierdut. S-au facut de ras, impreuna cu Perez, dar si-au asumat riscul asta versus un posibil mare win.

_________________
Youtube 100 Kmph
Alfa Romeo Giulietta MY2017 2.0 175 TCT
Ex: Alfa Romeo 147 '03 1.6 Twin Spark
Ex: Alfa Romeo 159 SW '06 1.9 JTDm
Ex: Alfa Romeo 156 '02 JTS Selespeed
Ex: Fiat Punto '97 - 1.1 - "Fortosul"


Top
   
PostPosted: 22 Jul 2024, 14:36 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Nu prea imi pasa ce se intampla la alta echipa in afara de Ferrari. Insa ieri, legat de Mclaren, mi-am amintit ceva din anii '98 - '99.
Andrea Stella declara ieri: "The message is that there’s a P1 and P2 in qualifying, P1 and P2 in the race." In cei 2 ani cand Hakkinen a castigat titlul, era o regula la McLaren: pilotul care intra primul in primul viraj va castiga cursa (daca in lupta pentru victorie sunt cele 2 Mclaren). In Australia Hakkinen a intrat primul in (primul) viraj; pe final Coulthard era la conducerea cursei, Hakkinen fiind pe locul 2. Coulthard a incetinit pe linia dreapta de start - sosire pentru a-l lasa pe Hakkinen sa castige. Din afara echipei s-a vazut nasol atunci (ca si in Austria 2002 cu Schumacher - Barichello (mie mi-a fost jena atunci, poate mai mult decat la Jerez '97)), asa cum si ieri s-a vazut la fel de nasol cu Norris - Piastri. Daca ai un pilot mai rapid (cum era Norris ieri), daca a castigat pozitia in timpul cursei (chiar si prin strategia de la boxe), care pilot e cu ceva sanse si in lupta pentru titlu, lasa-l atunci sa castige cursa. Ieri nu a fost OK nici pentru Norris si nici pentru Piastri.

Iar Verstappen, asa cum e ca si pilot, mie imi place si l-as dori la Ferrari. Par a fi ceva probleme "in paradis" (la Red Bull), inteleg ca Mercedes il curteaza permanent pe olandez (pentru 2026), sper ca si Ferrari sa faca la fel. Sau oare Ferrari asteapta 2034, cand olandezul va avea 37 ani, ca sa il contacteze?


PS: Nu stiu prin ce minune, insa sper ca si Perez sa castige o cursa anul asta. Astfel primele 4 echipe vor fi castigat curse cu toti pilotii intr-un sezon.


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2024, 14:54 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15256
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Ca sa incep cu sfarsitul: doar daca Perez castigra cura urmatoare, caci dupa pauza de vara, nu cred ca mai pupa Red Bull. Posibil nici F1.

Verstappen e pilot foarte bun, nimic de zis. Cand are de departe cea mai buna masina de pe grila e si om bun, in rest, 0 caracter.
Sper ca glumesti cu el la Ferrari, nu are nici loc si nici de ce. Am mai spus-o, problema nu cred ca la piloti.. Merc, da, are un pilot in minus in momentul de fata, si da, nici un prospect de calibrul lui Ver. In continuare cred ca ar fi o greseala ca Antonelli sa inceapa direct la echipa mare, i-ar prinde bine un 2 ani de Williams.

Circul de la McLaren a fost absolut gratuit. I-a frustrat pe ambii piloti, a distrus orice coeziune in echipa, si au afectat si sansele, poate infime, de a fi campioni cu Lando.
Si cred ca putea fi evitata foarte usor situatia:
- il chemai pe Piastri primul la boxe
- daca tot ai facut undercut, let it be; times will come si pentru Oscar, ca stofa are

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2024, 17:32 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Caracterul lui Verstappen este 0, asa cum se vede din exterior. Da, de acord. Cum o fi in realitate, nu stiu. Cred insa ca nici Norris nu e prea departe.
Pe mine ma intereseaza felul in care "se bate" pe pista. Cu masina competitiva sau nu, trage de fiecare loc, pozitia a 2-a sau mai jos fiind o infrangere pentru el. Eu asa ii percep mentalitatea, si asta imi place.
Desi cred si eu ca problema de la Ferrari nu e la piloti, prefer un pilot ca Verstappen (asa cum il percep eu ca este), care se baga oricand "umar la umar" si se agata de orice "gap that exists" (Senna) pentru a scoate ceva.
Si, asa cum am scris de 100 de ori, inca sper in ceva, orice, sa nu ajunga Hamilton la Ferrari.



Binotto la Audi:
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... JjmOq3jZxN

Ii doresc tot succesul posibil!


Top
   
PostPosted: 23 Jul 2024, 17:59 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
De accord.

Verstappen apare la tv in calitate de pilot. Ceea ce livreaza, aparent. Un pic :twisted: e ca si cum ai judeca caracterul din viata reala al unui actor in functie de un rol negativ din film! :roll: asta e jobul lui, unul frumos! Aia e ... nu-ti place, tii cu altul. Mai sunt 19 pe acolo, daca e. Cu Ocon cine tine, de exemplu!? :mrgreen:

e un sport pana la urma, nu talent show educational si etalare de caractere nobile. Netflix i-a mintit pe multi, unii chiar au ajuns sa creadă ca acolo e 100% show... :lol: realitate virtuala!

Ma bucur ca revine italianul. Si mie imi place de el!

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2024, 11:13 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Pentru ca urmeaza Monza:

Maranello 27 August 2024
Scuderia Ferrari HP’s home race par excellence, the Italian Grand Prix, takes place this weekend. As it always has done, with the exception of the 1980 race, it takes place at the Autodromo Nazionale di Monza, a circuit that can boast more history and tradition than most others. Although the track was built 102 years ago, several changes will be evident at this year’s race. The track has been completely resurfaced for the first time since 1922. Some of the kerbs have been modified and these factors mean we can see cars pushed even closer to their limits.

Din ceea ce am citit, Monza a intrat intr-un program de modernizare. Asfaltarea integrala, prima din 1922 incoace, e parte din acest proces. Aderenta se asteapta sa fie mai crescuta cu acest nou asfalt.
Sper ca si vechea portiune a circuitului sa fie refacuta, daca tot investesc italienii in circuit.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2024, 10:55 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Un pilot din WRC (nu mai stiu numele) daduse un interviu acum multi ani in urma. Printre intrebari a fost si una legata de comparatia cu F1. Spunea ca "in WRC este mult mai multa moralitate si mai putina ipocrizie decat in F1".

Wolff spunea in vara asta ca Antonelli este cam tanar si necopt pentru F1. Ba chiar il incuraja sa faca greseli pentru a invata din ele.
De asemenea insista ca "We haven’t seen the real Mick", incercand "sa-l vanda" ori la Williams ori Alpine F1. Intre timp s-au ocupat locurile.
James Vowles (Williams) a declarat ca "I think both [Colapinto and Schumacher] would fall into a category of good and not special. I think we have to be straightforward about this. Mick isn't special, he would just be good." Intre timp a ajuns Colapinto la Williams, care, daca am inteles bine, vine si cu 5 milioane de dolari.
Wolff i-a raspuns lui Vowles, acesta din urma si-a cerut scuze pentru formulare.
Ce face Wolff, cel care tot incearca sa-l plaseze pe Schumacher in F1? Ia exact decizia logica, menita sa intareasca tot discursul lui de pana acum: il confirma pe Antonelli la Mercedes incepand cu 2025. Circ ieftin, de toata jena, facut de Wolff, din care Schumacher oricum nu iese bine ca si imagine.

Personal ma bucur ca va exista din nou un pilot italian in F1. De asemenea, l-as fi dorit pe Schumacher in F1 la Ferrari sau chiar la Mercedes. Sper oricum sa ii iasa bine la Alpine, in anduranta.


Top
   
PostPosted: 01 Sep 2024, 17:53 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
O victorie venita de nicaieri, insa cu atat mai frumoasa este!
Nu asociez victoria asta cu cea de la Le Mans, insa pe final ma rugam ca pneurile sa reziste, Leclerc sa nu greseasca (desi a mers ca trenul pe sine), vreun pilot sa nu-l intarzie sau sa-l prinda pe vreunul exact in punctul de detectie DRS etc. ...... exact cum o faceam in anduranta (acolo era cu benzina din rezervor si cu pneurile). Dadeam tensiometrul peste cap in ultimele tururi, cand ma uitam ori la Leclerc pe circuit, ori la diferenta de timp fata de Piastri si tururile ramase.
Strategie indrazneata, de totul sau nimic, si iata ca a iesit!

Forza FERRARI !


PS: Plec la magazin sa cumpar Martini si sa-l pun la rece. Nu ma asteptam la victorie azi.


Top
   
PostPosted: 23 Sep 2024, 21:23 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Daca in Azerbaijan locul 2 a fost infrangere pentru Ferrari deoarece Leclerc a fost naiv, in Singapore e greu de recuperat o greseala facuta in calificari. Asa ca locurile 5 si 7 de ieri sunt binevenite in situatia data. Locul 2 la constructori pare posibil, dar trebuie consistenta in ultimele 6 curse ramase.


Referitor la partea sportiva, cred ca ati remarcat ca in ultimele tururi Ricciardo a fost chemat la boxe, desi era la coada clasamentului, a pus soft-uri si a scos cel mai rapid tur, care, pana atunci, era al lui Norris. Nimic ilegal, nimic in afara regulamentului. Stiind insa ca RBR si VRB sunt in aceeasi tabara, parca pute putin aceasta miscare facuta de VRB. Nu e normal sa existe 2 echipe patronate de acelasi om intr-un campionat, indiferent despre ce sport este vorba. In F1 a fost posibil. NOK, dar asta e. Sa intervii insa in acest mod in lupta pentru cele 2 titluri mondiale, depaseste, zic eu, limita sportivitatii.


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2024, 10:49 
Offline
User avatar

Joined: 17 Jul 2017, 16:40
Posts: 881
Car: Stelvio 2.0 (949)
Location: Galati
Ce "dubla" fara emotii pentru Ferrari! Sunt acum 48 de puncte de recuperat, cu 5 curse ramase. Nu e imposibil la cum se misca masina, insa trebuie puncte consistente la fiecare cursa. Vedem ce va fi, cert este ca "Ferrari è tornata in attività".


Top
   
PostPosted: 21 Oct 2024, 15:08 
Online
User avatar

Joined: 04 Jun 2009, 11:18
Posts: 7896
Car: Vespa
Location: Bucuresti
Ar fi de ajutor si un abandon al lui Max :)


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 62 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited