Dupa multi ani de prezenta in umbra am zis sa deschid si eu un topic pentru Alfa aflata in intretinere, nefiind eu proprietarul.
Asadar la inceputul lui 2008 fosta prietena, actuala nevasta, s-a hotarat ca vrea sa-si schimbe masina: o vasnica Dacie 1410. Buget maxim 8000-10000e. Bun. Facem o lista de optiuni si in principiu raman doua variante: Alfa 147 si Volvo S40 prima generatie pe benzina. Cautam intai prin tara, dar fara succes.
Prin Februarie, un prieten are un drum prin zona Stuttgart-ului si plecam si noi cu el avand cateva optiuni prin zona. Aceeasi dezamagire ca si in tara. Numai ca de data asta, aveam o optiune de rezerva. Ii zic mandrei ca se pare ca 147 si S40 nu trag la ea, dar hai sa vedem 156-le asta. In poze arata bine, este ok dotata, etc. Sun la dealer si am surpriza sa-mi raspunda un tip care vorbeste engleza cu accent american. Imi zice ca nu ajungem pana la inchidere, dar ne asteapta dimineata. A doua zi ajungem la dealer, iar asta smecher pune masina la intrare, spalata, aranjata, etc... Nevasta-mea gata, direct: "O vreau p'asta". Eu ii zic: "Stai bre, sa ne uitam la ea, sa o scoatem la o plimbare si vedem dupa cum ne intelegm cu asta la bani". Masina in stare foarte buna, dar fara nici un istoric. Sigurul lucru pe care ni l-a putu arata este ca masina a fost vanduta de noua in Italia, si apoi a ajunsa cu acelasi proprietar in Germania. In fine, negociem cu el un pic, ajungem la un pret acceptabil si apoi plecam la TUV sa facem actele. Lasam masina la inspectia tehnica si urcam sa completam formulare, asigurare, etc... In timp ce completam hartiile, ne cheama tipa de la ghiseu sa ne ducem pana jos pentru ca este o problema cu seriile masinii. Ne albim, inverzim, etc..., dar dealerul ne zice sa ne linistim ca trebuie sa fie o greseala, ca masina este in ordine. Mergem jos la "ITP", si ne arata tehnicianul de acolo problema: in actele de Germania, in VIN era trecut 9 in loc de unul dintre 0-urile din secventa 00000. Ca stie ca este o greseala de redactare, dar ca trebuie facuta o adresa la Fiat sau gasite actele cu care a intrat masina in Germania initial. Dealerul zice ca incearca sa vorbeasca cu fostul proprietar, pentru ca altfel o sa dureze. Si din fericire, dupa 30 de minute, a trimis persoana respectiva actele pe fax. Pentru noi a fost un soc total la vremea respectiva ca inmatricularea a durat 2 ore cu toata tevatura aferenta. Am avut noroc si cu dealerul care vorbea bine engleza si germana (american stabilit acolo) pentru ca a facut pe translatorul pentru noi. Un tip de nota 10.
In final pe 21 februarie 2008 plecam cu 156-le spre Romania fara evenimente si intr-o liniste absoluta, pentru ca si codul de la headunit lipsea cu desavarsire. Dupa vreo doua ore, am cedat nervos, am scos headunit-ul afara, i-am dictat unui prieten seriile si a doua zi dimineata am gasit pe telefon sms cu secventa.
Datele dansei:
Alfa Romeo 156 1.8 TS
Echipare: Distinctive
Data fabricatie: 20/2/2003
Pozele sunt facute in curtea dealerului dupa achizitie.
In continuare o sa povestesc cum a decurs aventura noastra cu dansa pe parcursul celor aproape 16 ani.
Attachments: |
DSC00060.JPG [ 1.14 MiB | Viewed 2748 times ]
|
DSC00061.JPG [ 1.3 MiB | Viewed 2748 times ]
|
DSC00062.JPG [ 1.2 MiB | Viewed 2748 times ]
|
DSC00063.JPG [ 1.03 MiB | Viewed 2748 times ]
|
DSC00064.JPG [ 898.27 KiB | Viewed 2748 times ]
|
DSC00065.JPG [ 816.78 KiB | Viewed 2748 times ]
|
_________________ 1994 Volvo 850 T5 2.0
1996 Volvo 850 2.5 20V
2003 Alfa Romeo 156 1.8TS
|