antonelcodreanu Quote:
Si totusi nu e rocket science...
Exista pe Alfa Romeo, pe Fiat, pe Ferrari, Aston Martin, Lamborghini, Maserati, Mercedes-Benz, Renault, Peugeot si Citroen.
La un moment dat, pe forum a aparut un anunt prin care cineva zicea ca se pricepe la Selespeed: Vasile - 0771026429.
Eu l-am abordat la un moment dat, doar ca l-am prins intr-un moment nepotrivit (se muta).
Sunt tare curios cum functionau cand erau noi.
Cloncanitul ala la schimbarea vitezelor ma enerveaza tare, am facut si greseala sa arunc scutul, scut care in partea de la cutie avea pasla si sigur mai atenua din zgomot.
De ceva vreme mi se pare ca agata din 1 in 2, dar se intampla atat de rar incat nu-mi dau seama care ar fi cauza, sau in ce conditii.
Si abia acum, am realizat ca joja pe care o am la selespeed nu e ce trebuie, e de la vas de servodirectie, deci nu stiu care e nivelul corect, si exact asta e unul din criteriile unei bune functionari: nivelul lichidului.
Vezi ca dezmembreaza cineva un selespeed, aici, pe forum: catalinb
Mie personal Robi mecanicul s-a ocupat , dar nu mă ascultă în veci, aşa că o stat acolo mult şi bine maşina... Ideea e că a fost dusă iniţial în cehu silvaniei la un mecanic pentru că curgea tot (selespeed.r.+cutia , datorită unei lovituri mai serioase in 2015), apoi acolo au făcut numai năzbâtii , am mai avut un 1.8 ts de piese (ce a fost dat la un rom fără acordul meu cu motor bun pe ea, ulterior), de pe care a fost dată jos cutia manuală , modificată (in cehu la service) , din 2 făcute una şi montat la loc. (dar s-a luat doar carcasa de pe manuală) , ideea e pe când a ajuns aici la Robi , m-a certat de parcă eu eram devină pentru situaţia creată. A zis că nu mai poate face nimic că mecanicul anterior a sudat bulbul marşarier(nu mai vroia să intre in marşarier) ,cutia pierde ulei,şi totul e varză,parte din braţe de la hidraulicul robotului îndoite ,etc, şi să caut cutie noua(a 3-a in momentul acesta ) , zis şi făcut , am adus un gearbox de selespeed (fără robot pe ea) la vreo 500 sau 600 lei , apoi după ce l-o montat s-a trezit că nu aia e problema şi că nu s-a rezolvat problema, apoi s-o apucat să desfacă robotu , (avea filtru.ulei. micro îmbâxit) ,oricum robotu piedrea ulei (dispărea uleiu cs-speed), bine , deci cu robot refurbişat de mecanic,oringuri,filtru,ulei,etc montat la loc pe cutie schimbată(nu mergea cum trebuie)
Şi caută robot, altu în ro, apoi am găsit o maşină(JTS) cu motoru belit , noroc că avea robotu , apoi l-o transferat Robi,ulei nou filtru micro nou , am resetat tot ce trebuia , şi până recent nu au mai fost mari probleme , dar îţi zic , iară o inceput să bea (robotul) ulei ... tot pierde nivelu (riscu e mare dacă rămâi fără ulei) , aşa că tot completăm , nu ai ce-i face , in mod normal trebuia şi acest robot desfăcut şi oringuri si kitul acela refurbish de pe ebay aplicat , dar nu a fost cine, aşa că aşa rămâne pe monent.
Doar dacă eram ascultat de la bun început ,
![Bash :bash:](./images/smilies/bash.gif)
şi făcea conversia pe manuală(cutie+ambreaj) înainte să mai dau 600 lei pe o cutie... (erau piesele si disponibile de pe 1.8 ulterior dat). - DAR NU A FOST CU CINE....